Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stjertmeis skrev (5 minutter siden):

Jadda. Da er eldstemann lansert med egen ÅPEN instagram-konto. Delt av foreldrene på bedriftskonto. 

Jeg mangler ord.

Skal vel bruke unnskyldningen: hun er jo skuespiller.

🫣

Barn liker ikke denne type utlevering, heller: IMG_9080.thumb.jpeg.e51b715b966bd23c7595be62ae4a4ffe.jpeg

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Jadda. Da er eldstemann lansert med egen ÅPEN instagram-konto. Delt av foreldrene på bedriftskonto. 

Jeg mangler ord.

Det var vel bare et tidsspørsmål 🥺 Det virker som hun er blitt «groomet» frem mot dette ved å øke eksponeringen ekstremt mye den siste tiden.

Datteren er 11 år?! Hvordan skal hun kunne forstå alt dette innebærer?  

Jeg mangler ord jeg også.

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Glem det.

Endret av Salmonella
Svosj.
Skrevet

Det er 13 års aldersgrense på Instagram.

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Hulderen skrev (7 minutter siden):

Det er 13 års aldersgrense på Instagram.

Og poenget er? At fordi et stort internasjonalt tech-firma som livnærer seg på å selge personlig informasjon om brukerne sine har satt en lav aldersgrense, så er det greit at foreldrene lar deres 13 år gammel datter ha en åpen konto, som foreldrene - gjennom sin bedriftskonto, pusher ut til flere (hundre) tusen følgere, pluss alle andre som dumper innom bedriftskontoene? 

• Liker 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (7 minutter siden):

Og poenget er? At fordi et stort internasjonalt tech-firma som livnærer seg på å selge personlig informasjon om brukerne sine har satt en lav aldersgrense, så er det greit at foreldrene lar deres 13 år gammel datter ha en åpen konto, som foreldrene - gjennom sin bedriftskonto, pusher ut til flere (hundre) tusen følgere, pluss alle andre som dumper innom bedriftskontoene? 

Poenget er at datteren bare er 11 år, så de gjør noe ulovlig. Om man orker, kan man rapportere kontoen.

• Liker 32
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Poenget er at datteren bare er 11 år, så de gjør noe ulovlig. Om man orker, kan man rapportere kontoen.

Åja, var ikke klar over alderen, bare at ho er aaaltfor ung til some. Vet jo at den er kommentert her inne, men det har ikke lagra seg i hukommelsen 😆

Beklager jeg misforstod deg. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 10
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Jeg mangler ord.

Det bør vel meldes inn til Instagram all den tid det er 13 års aldersgrense der?

At de gjør dette nå, det betyr vel at den videoen fra hennes rom, hvor CBE var der, trolig egentlig var reklame for datterens kommende konto. 

Fy f... så ansvarsløse, kyniske og grådige Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen er når de fortsetter å eksponere egne barn fordi de selv ikke vil gjøre ærlig, etisk arbeid.

• Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet

Man kan melde det inn det på Instagram, ja. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun må vel være med å tjene penger siden det ikke går så bra for mor og far🤷‍♀️

Endret av hvaduikkeser
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (48 minutter siden):

Man kan melde det inn det på Instagram, ja. 

Done! 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

Det var vel bare et tidsspørsmål 🥺 Det virker som hun er blitt «groomet» frem mot dette ved å øke eksponeringen ekstremt mye den siste tiden.

Datteren er 11 år?! Hvordan skal hun kunne forstå alt dette innebærer?  

Jeg mangler ord jeg også.

Grenseløst.

Barn som ikke får være barn, og som må bidra til foreldrenes inntekt og i tillegg vokser opp med foreldre som har et sykelig utseende-og kroppsfokusfokus og oppmerksomhetsbehov. Barna blir dratt inn i en voksenverden som de ikke er i stand til å forstå omfanget av, nettopp fordi de er unge barn som ikke har noe på en bedriftskonto eller sosiale medier å gjøre.  CBE og LKE er et egoistisk foreldrepar og helseskadelige influencere som ikke makter å gjøre et ærlig arbeid, og nå skal småjentene trå til for å tjene bedrift og familieliv. 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (9 timer siden):

Også må jeg legge til at det er merkelig å observere brukere som kun diskuterer eksponering når man kan ta de «faste brukerne» på noe og aldri ifht den så og si daglige utleveringen og dermed brudd på egene barns rettigheter (!) som cbe.no driver med. Er ikke så veldig konsekvent det heller. 

Så enig. Det kommer stadig vekk kommentarer om hvorfor man diskuterer ditt og datt, men å diskutere CBE (som tråden faktisk handler om), nei det er helt utenkelig. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (5 timer siden):

Jeg mangler ord.

Hvor er dette delt? Jeg ser det ikke. 

• Liker 1
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Hvor er dette delt? Jeg ser det ikke. 

Øverst i bio til supermammaen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (22 minutter siden):

Takk! Det er tydelig at dette barnet skal opp og frem som influencer. At hun har en instaprofil er en ting, at mamma Caroline DELER  profilen på sin egen bedriftskonto er helt hodeløst. Det skal selvfølgelig stå øverst, så alle kan få det med seg. Når man tror de har toppet seg selv, så kommer det noe nytt. Det er alltid noe nytt, og det går alltid i feil retning. 

Stakkars Caroline Berg Eriksen som har i alle år klaget på all kritikken hun har fått. Uberettiget så klart. Hun legger ut om at hun har vært redd, enten av kommentarer, meldinger eller at folk har kommet på døra. Det jobbes det hardt for å utlevere begge barna, og nå "dyttes" den eldste inn i samme bransje som moren. I en alder av 11 år. 🤯

Man skulle faen (unnskyld uttrykket) ikke tro det var mulig. Hva er det som rører seg i hodene på CBE og LKE? Hvorfor er det ingen som tar en alvorsprat med de to? (Ikke at det hjelper to trassige og bedrevitende eksperter)  Det skulle vært lov å filleristet slike mennesker! 

Det er helt forferdelig.

Men man ser jo av hva annen familie og venner av dem gjør for å støtte opp om - og noen også selv profittere - CBE og LKEs barneeksponering.

Selv CBEs egen søster velger å la eget barn få være bedriftsprodukt/-innhold i CBEs kanaler.

Og annen familie stiller opp også for at CBE og LKE skal få slippe å ta seg ærlige jobber. Det stilles opp slik at CBE og LKE kan fortsette med sin kyniske og grådige og fullstendig grenseløse utnyttelse av egne barn.

Det er veldig tydelig at det eneste som kan hjelpe slike influenserbarn er et mye strengere lovverk som gir så sterke økonomiske og andre straffer at det vil stoppe slik utnyttelse av barn.

Influensere som Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen lever av å sette egne barn i risiko, spre helsefarlig innhold og av å bryte norsk lov. Og absolutt alle annonsører som betaler disse influenserne til å reklamere for seg støtter også om å bryte disse barnas rettigheter og privatliv.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Snødronninga skrev (28 minutter siden):

Takk! Det er tydelig at dette barnet skal opp og frem som influencer. At hun har en instaprofil er en ting, at mamma Caroline DELER  profilen på sin egen bedriftskonto er helt hodeløst. Det skal selvfølgelig stå øverst, så alle kan få det med seg. Når man tror de har toppet seg selv, så kommer det noe nytt. Det er alltid noe nytt, og det går alltid i feil retning. 

Stakkars Caroline Berg Eriksen som har i alle år klaget på all kritikken hun har fått. Uberettiget så klart. Hun legger ut om at hun har vært redd, enten av kommentarer, meldinger eller at folk har kommet på døra. Det jobbes det hardt for å utlevere begge barna, og nå "dyttes" den eldste inn i samme bransje som moren. I en alder av 11 år. 🤯

Man skulle faen (unnskyld uttrykket) ikke tro det var mulig. Hva er det som rører seg i hodene på CBE og LKE? Hvorfor er det ingen som tar en alvorsprat med de to? (Ikke at det hjelper to trassige og bedrevitende eksperter)  Det skulle vært lov å filleristet slike mennesker! 

Når de blir tenåringer vil det være meget spesielt om de finner seg i å opptre på foreldrenes snapkontoer, lenger. Jeg ser det aldri blant vanlige folk med vanlige jobber. Caroline Berg Eriksen har holdt på med dette så lenge at det er ikke grenser, lenger. Det er hva SoMe gjør med hodet hennes. Ting er ikke så farlig. Dette er det hun har levd av i årevis og hun kan ikke noe annet. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Ee ikke uvanlig at barn som er talentfulle i et eller annet har instakonto før de er 13, men da står det gjerne "account run by mum", men veldig spesielt at mor linker til kontoen fra sin konto. Hun skal tydeligvis opp og fram.

Jeg syns dattera er så lik hun i "Good American Family". Tenker på den serien hver gang jeg ser henne.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Sol79 skrev (4 timer siden):

Ee ikke uvanlig at barn som er talentfulle i et eller annet har instakonto før de er 13, men da står det gjerne "account run by mum", men veldig spesielt at mor linker til kontoen fra sin konto. Hun skal tydeligvis opp og fram.

Jeg syns dattera er så lik hun i "Good American Family". Tenker på den serien hver gang jeg ser henne.

Jeg er enig i at kontoen ikke burde eksistere, men når den først gjør det, hvorfor er det spesielt at den linkes til? De vil jo at hun skal få følgere? 

Endret av Klink
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...