Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jojo345 skrev (1 minutt siden):

Han har jo forøvrig ikke noe utdanning eller jobb, så noe må han da skryte av. 

Pappa er "pt". 

Og "pappaen min tjener mer enn pappaen din" funker jo heller ikke 🤭 

(Ikke at jeg støtter opp under den slags sammenligning og hovering mellom barn for øvrig, men i dette tilfellet kasta LKE steinen først)

• Liker 18
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (5 timer siden):

Lurer på hvor forfatteren fikk inspirasjon fra da han skrev «Mamma på dass» 🧐

https://vigmostadbjorke.no/produkt/9788241965609-mamma-pa-dass

Har du lest boken?

Har ikke hørt om den, ser den er utgitt i år. 

Jeg håper den er skrevet slik at media omsider tar sitt samfunnsansvar og løfter opp temaet rundt barneeksponering!

Fredrik Solvang bør kanskje ta saken også, men alle medier bør nå ta ansvar slik at spesielt influenserbarn en gang for alle kan beskyttes gjennom et oppdatert lovverk!

Takk for link!

• Liker 11
Skrevet
Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Har du lest boken?

Har ikke hørt om den, ser den er utgitt i år. 

Jeg håper den er skrevet slik at media omsider tar sitt samfunnsansvar og løfter opp temaet rundt barneeksponering!

Fredrik Solvang bør kanskje ta saken også, men alle medier bør nå ta ansvar slik at spesielt influenserbarn en gang for alle kan beskyttes gjennom et oppdatert lovverk!

Takk for link!

Har ikke lest den, kom bare tilfeldigvis over den i dag da jeg lette etter noe annet. Men vaskeseddelens «Liva våre var redusert til content» ringer unektelig noen såre bjeller. 

Det er jo helt uforståelig at influencerbarn i praksis ikke beskyttes av noe lovverk, og at politikerne virker å enten være blinde for problemene disse barna kan måtte stå i senere, eller ikke anser det som viktig nok til å utrede.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

I alle år som Fotballfrue og Caroline Berg Eriksen, har det kommet kkager fra den kanten om at "ingen kjenner meg", "deler bare en liten bit av livet mitt" og "alle misforstår meg".

Etter så mange år i den samme, kunstige tralten, er jeg sikker på at det som deles er akkurat det som er å hente. Ellers kan jeg ikke forstå at daglig leder med styreleder med vitende og vilje fremstiller seg som frekke, umodne og selvopptatte. En ektemann mest kjent for å ha blitt kalt Norges største nettroll og fjernet enhver tvil om den intellektuelle kapasiteten i sin evige kamp mot alle andre på internett, samt kritikerne av konas daglige drift og bedriftens ansikt utad.

Faktisk tror jeg det samme om alle influensere det finnes en tråd om, og at det er derfor tråden finnes: Det vi ser, er alt. Og derfor reagerer vi.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Han kan jo ikke noe for hvordan han ser ut, men må det være i bar overkropp og så steika mørkt? 😧

IMG_9057.jpeg

• Liker 16
Skrevet

Likes i det siste. Bryllupsbildet er øverst med godt over 3000 likes. 

IMG_9058.png

• Liker 5
Skrevet
Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Han kan jo ikke noe for hvordan han ser ut, men må det være i bar overkropp og så steika mørkt? 😧

IMG_9057.jpeg

Jeg kan høre «Criminal minds» musikken i bakgrunnen. Gal mann i kjeller. 

• Liker 17
Skrevet
Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Likes i det siste. Bryllupsbildet er øverst med godt over 3000 likes. 

IMG_9058.png

Hun sa en gang på podcasten at hun var fornøyd med alt over 700 likes. Jeg fatter ikke hvordan hun kan være fornøyd med det, så lenge hun tilsynelatende har nesten 300 000 følgere. Engasjementraten er komisk lav. Jeg registrerer at lettkledd mor på sankthansfeiring ikke klarer å oppnå de magiske 700 likesene, noe som må føles litt bittert for CBE, all den tid hun har brukt masse penger på blomsterkranser og fått ungene til å snurre til de ble svimle...

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet

Vel. Bare å sjekke ut Funkygine, så skjønner man hvorfor noen får samarbeid og andre ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (15 minutter siden):

IMG_9057.jpeg

I fjor en gang viste han frem to bilder. Et som tilsynelatende hadde "vanlig" lys. Et med en lyssetting som han selv kalte for "anabolt lys".

Både før og etter dette har han vist at han foretrekker "anabolt lys" og lys som skal få frem lys/mørke og skape skarpt/hardt inntrykk av hans utseende. 

Det "anabole lyset" - som kort sagt er bilder han har tatt i mørket, men med lys som får det til å se ut som om han har mye mer muskler enn hva han faktisk har - gir mer enn noe annet et inntrykk av at ikke bare fruen CBE, men også maken, Lars-Kristian Eriksen fremstiller et svært forstyrret utseende og kroppsfokus.

De ser det ikke selv, men det blir både tragisk og latterlig når de så veksler mellom ulike "lyssettinger" og annen bildemanipuleringer som gjør at de selv avslører seg selv.

LKE har f.eks. bilder ute nå som med "anabolt lys", som han likte å kalle det, fremstiller ham som en vandrende ruslebiff som man kunne mistenkt at anaboler var brukt på annet enn bare lyset... og andre bilder som fremstiller ham som om han har så lav fettprosent at det er helseskadelig når dette pågår over tid (minner om at LKE har skrytt av sin altfor lave fettprosent og også at han greide å presse den ytterligere ned i løpet av ca siste halve året). Det veksles altså mellom et "muskelbunt"-image og et svært så spiseforstyrret, nesten anorektisk image på LKEs kanaler, athlete_excel og larskristianeriksen på IG. Dette er i tillegg "krydret" med utnyttelse av andres og egne barn med eksponering av disse, og enda verre bilder av seg og egne barn som er gratisgaver til det mørke nettet. 

Det Lars-Kristian Eriksen holder på med er akkurat det samme som medeier i Treasures AS, Caroline Berg Eriksen, driver med. Løgn og bedrag rundt eget utseende og det meste, fremstilling av seg selv på en måte som mer enn annet gir inntrykk av både ortoreksi/thinspo/proana. Selv om LKE som mann har litt færre virkemidler enn hva CBE bruker, så er det samme forretningsstrategier. 

Ingen bevisste forbrukere, eller personer som ønsker å ta vare på egen helse, burde tørre å kjøpe tjenester rundt trening/kropp av Lars-Kristian Eriksen eller Caroline Berg Eriksen!

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (4 timer siden):

Tenk å være så overfladisk og klein? 

Han er en voksen mann, med barn som nærmer seg ungdomsskolealder, men lever fortsatt etter "min pappa er sterkere enn din pappa"-mentalitet. 

Det er så flaut.

Dette ville ikke engang kommet på lista mi over "dad goals" (hvis jeg hadde hatt en sånn liste). 

Edit: hentet fra LKE sin instagram, innlegg fra 4. juni i år.

Screenshot_20250625_132435_Instagram.thumb.jpg.a324313b3451a20c12aaa2118e450b45.jpg

😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nattkjole, bloggerfot og rumpe. Innkjøpte kranser. Alt jeg ikke forbinder med St.Hans.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (25 minutter siden):

I fjor en gang viste han frem to bilder. Et som tilsynelatende hadde "vanlig" lys. Et med en lyssetting som han selv kalte for "anabolt lys".

Både før og etter dette har han vist at han foretrekker "anabolt lys" og lys som skal få frem lys/mørke og skape skarpt/hardt inntrykk av hans utseende. 

Det "anabole lyset" - som kort sagt er bilder han har tatt i mørket, men med lys som får det til å se ut som om han har mye mer muskler enn hva han faktisk har - gir mer enn noe annet et inntrykk av at ikke bare fruen CBE, men også maken, Lars-Kristian Eriksen fremstiller et svært forstyrret utseende og kroppsfokus.

De ser det ikke selv, men det blir både tragisk og latterlig når de så veksler mellom ulike "lyssettinger" og annen bildemanipuleringer som gjør at de selv avslører seg selv.

LKE har f.eks. bilder ute nå som med "anabolt lys", som han likte å kalle det, fremstiller ham som en vandrende ruslebiff som man kunne mistenkt at anaboler var brukt på annet enn bare lyset... og andre bilder som fremstiller ham som om han har så lav fettprosent at det er helseskadelig når dette pågår over tid (minner om at LKE har skrytt av sin altfor lave fettprosent og også at han greide å presse den ytterligere ned i løpet av ca siste halve året). Det veksles altså mellom et "muskelbunt"-image og et svært så spiseforstyrret, nesten anorektisk image på LKEs kanaler, athlete_excel og larskristianeriksen på IG. Dette er i tillegg "krydret" med utnyttelse av andres og egne barn med eksponering av disse, og enda verre bilder av seg og egne barn som er gratisgaver til det mørke nettet. 

Det Lars-Kristian Eriksen holder på med er akkurat det samme som medeier i Treasures AS, Caroline Berg Eriksen, driver med. Løgn og bedrag rundt eget utseende og det meste, fremstilling av seg selv på en måte som mer enn annet gir inntrykk av både ortoreksi/thinspo/proana. Selv om LKE som mann har litt færre virkemidler enn hva CBE bruker, så er det samme forretningsstrategier. 

Ingen bevisste forbrukere, eller personer som ønsker å ta vare på egen helse, burde tørre å kjøpe tjenester rundt trening/kropp av Lars-Kristian Eriksen eller Caroline Berg Eriksen!

Vandrende ruslebiff 🤭

• Liker 7
Skrevet

Kanskje de rett og slett gir blaffen i hvordan de fremstiller seg visuelt, siden de allikevel er usynlige i feeden til følgerne når bare 700 laiks er tilfredsstillende?:vetikke:

Fruen snurrende i nattkjole og blomsterkrans som holder hender med barn med blomsterkranser, og en lke som bør revurdere selfiene sine på nytt, for de han deler gir meg et uønsket assosiasjon av en psykotisk innsatt som sultestreiker til han kan sette tennene i et menneskelår, som hentet ut fra en kanibalistisk skrekkfilm på Flixen.

Den filmen har jeg ikke lyst til å se, jeg har allerede sett Midsommar. Det holder.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (På 17.6.2025 den 23.12):

Hva skal man egentlig med alle slags hudbehandlinger når man tar botox? For første gang innrømmer CBE at hun tar «litt» botox. Det hadde jeg aldri trodd hun skulle være åpen om, men «alle» har uansett skjønt at det er noe annet enn vanlige hudpleierutiner som har forandret ansiktet. 😇 

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen

IMG_1068.jpeg

«Jeg går til salong fast og tar dermapen så ofte jeg kan, bruker en haug med produkter og litt botox, men bare prøver å drikke nok vann. Men er ikke fanatisk.» 

Eh, for en som er noen få år yngre enn CBE, så fremstår dette rimelig fanatisk. Det gjør forsåvidt kostholdet hennes generelt også. Jeg drikker nok vann og bruker solkrem og caps/solhatt jeg. Har minst like fin hud som CBE (jeg mener at smilerynkene jeg har er fine også- ser ikke like filtrert ut) og antar at det har mest med flaks med gener og hormoner å gjøre. Synes det er trist at man skal forsøke å viske ut alle tegn på aldring eller et levd liv, og i tillegg fremstiller det som «vanlig.» Ihvertfall når det i dag ropes varsko om barn som begynner å bruke antiage og annen kraftig hudpleie som kan ha irreversible effekter på huden deres. Huden er vårt største organ og skal beskytte oss mot skadelige virkninger utenfra, Ikke noe som skal se perfekt ut og nåles ihjel med alskens behandlinger. Alle prosedyrer hvor man perforerer huden har man også en liten risiko for infeksjon. CBE er et elendig forbilde for sine barn. Dessuten- det er få ting utenom røyking og solskader som får deg til å se så gammel ut som svært lav fettprosent, så å unngå det ville vært mitt tips nr en som man er livredd rynker…..

• Liker 22
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
Rev. Revenge skrev (På 23.6.2025 den 19.24):

Kan det ha noe med at en viss Wallin som hadde en finger med i spillet når det gjaldt Idyll-festivalen, gjorde tabben med å bagatellisere cbe's barneeksponering til fordel for privatlivets fred (cbe.no skrev noe kreativt om sniking i buskene rundt huset), kvinner som ikke heier på kvinner, hets, hat og misunnelse? Og blant annet en løgn om at tur- og gangstier ikke fantes rundt huset ved Kulåsparken? Det ble iallfall heftig i kommentarfelt på Instagram og her i november ifjor, og frøken Wallin holdt en salat av en doktorgradsdisputas som forsvarstale i @FruJohansensitt kommentarfelt som falt på steingrunn.

https://www.instagram.com/p/DB4se1DqZSA/

Grunnen til at alle slike forsvarstaler faller på steingrunn og blir møtt med enorm motbør, er nettopp det at jeg tror alle influensere innerst inne VET at det å eksponere barna sine (for eksempel) er galt. Derfor klamrer de seg til halmstrå når de forsøker å forsvare virksomheten sin. Men folk gjennomskuer det. I alle fall de som er litt eldre. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Fjerde innlegg om St.Hans. Unger i fokus. 
😧

• Liker 11
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Fjerde innlegg om St.Hans. Unger i fokus. 
😧

Overkant mye St.Hans...

• Liker 11
Skrevet (endret)
PusheenPusheen skrev (19 minutter siden):

Overkant mye St.Hans...

Og jeg som hadde glemt hele St.Hans frem til en time før samling til grilling 😆

Ingen blomsterkranse, fjonge antrekk eller lange fotosessions. Men vi fikk handla inn pølser, slengt et teppe og et par campingstoler i bilen, og møtt opp. Ugene samla steinskatter i fjæra, og alle vart mette, gode og glade 😊 Har ikke delt et eneste bilde med noen (tok vel bare ett bilde når jeg tenker meg om). 

Jammen meg godt jeg ikke lever av å dele 😆

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 13
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...