Era Vulgaris Skrevet torsdag kl 14:11 #105881 Skrevet torsdag kl 14:11 Kollontaj skrev (42 minutter siden): Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten) Det er fullt forståelig at det er stressende å prøve å holde seg relevant gjennom selfier på dass, barneeksponering og se tynnest mulig ut, når man egentlig er irrelevant. En kan få leamus av mindre. 17 11
Stargaze Skrevet torsdag kl 19:30 #105882 Skrevet torsdag kl 19:30 Hadde også hatt insomnia og leamus, og antakeligvis det som verre var, om jeg visste jeg måtte selge barna på some for å tjene til livets opphold. 28
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 21:06 #105883 Skrevet torsdag kl 21:06 Kollontaj skrev (7 timer siden): Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten) Hvis hun i podkasten nevner hvor hun var i Sverige, uten å opplyse om at det er reklame, så har både hun og Guri Schanke brutt markedsføringsloven... igjen! @Felis eller andre som lytter? 11
Xstrella Skrevet torsdag kl 22:44 #105884 Skrevet torsdag kl 22:44 Brudebildene mannen la ut. Det er en helt annen kvinne. På 15 år har hun filtrert seg til en ny dame. 15 1
Kollontaj Skrevet i går, 05:25 #105885 Skrevet i går, 05:25 Xstrella skrev (6 timer siden): Brudebildene mannen la ut. Det er en helt annen kvinne. På 15 år har hun filtrert seg til en ny dame. Helt vanvittig forskjell fra fotballfrue til filterfrue, 🙃 12 4
Jojo345 Skrevet i går, 08:35 #105886 Skrevet i går, 08:35 Hvem er dette?🤣 Ser heller ikke noe til krøllene til lke så det er vel permanent😅 ingen av barna hans har krøller heller. 7 6
Kollontaj Skrevet i går, 12:17 #105887 Skrevet i går, 12:17 Jojo345 skrev (3 timer siden): Hvem er dette?🤣 Ser heller ikke noe til krøllene til lke så det er vel permanent😅 ingen av barna hans har krøller heller. Ligner jo veldig på dette (sjekket akkurat bilder på mobilen fra 15 år tilbake; jeg ligner meg selv. ) 2 3
Surikatt Skrevet 23 timer siden #105889 Skrevet 23 timer siden Kollontaj skrev (6 timer siden): Ligner jo veldig på dette (sjekket akkurat bilder på mobilen fra 15 år tilbake; jeg ligner meg selv. ) Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? 7 2
Stargaze Skrevet 22 timer siden #105890 Skrevet 22 timer siden Surikatt skrev (1 time siden): Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? Jeg tror hun har et helt forvrengt bilde av hvordan hun faktisk ser ut. Når dagene består i en lang rekke selfies i diverse posisjoner, hvor det ene er mer filtrert og tilgjort enn det andre så er det kanskje ikke så rart. Hun vet nok knapt hvem hun selv er. Trist for barna å oppleve en mor som er så lite fornøyd med sitt eget utseende. 8 4
Margit777 Skrevet 20 timer siden #105891 Skrevet 20 timer siden Surikatt skrev (3 timer siden): Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? Plastikk syndrom 7 2
MissKatt Skrevet 6 timer siden #105892 Skrevet 6 timer siden Når du ikke kunne tro at det kunne bli verre: Caroline får datteren til å ta seksualiserte bilder av henne... 4 4
hvaduikkeser Skrevet 4 timer siden #105893 Skrevet 4 timer siden MissKatt skrev (2 timer siden): Når du ikke kunne tro at det kunne bli verre: Caroline får datteren til å ta seksualiserte bilder av henne... «Nelia, kan du ta bilde av meg mens jeg strammer musklene mine»? 4
Rev. Revenge Skrevet 3 timer siden #105894 Skrevet 3 timer siden Surikatt skrev (20 timer siden): Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? Tipper daglig leder faktisk tror hun ser ut som de ihjelfiltrerte bildene. Hun tar ingen selfier uten filter, og alle de filtrerte bildene som lagres og postes er nøye vurdert, dvs hun eksponerer seg selv for sine egne, ihjelfiltrerte bilder daglig. 3
Rev. Revenge Skrevet 3 timer siden #105895 Skrevet 3 timer siden MissKatt skrev (3 timer siden): Når du ikke kunne tro at det kunne bli verre: Caroline får datteren til å ta seksualiserte bilder av henne... Nja, syns ikke bildet er direkte seksualisert men forstår at Berg Eriksen liker å vise seg frem ved å bruke shorts fra 2012 der skinkene kommer tilsyne under shortsen. Trodde den vulgære trenden forlengst var utgått. Ut fra vinkelen tror jeg likegodt det er ho mor sjøl som har plassert mobilen på bakken, med mindre den mindreårige lå langflat på bakken for å ta bilde av mora oppunder shortsen. Det tror jeg en tolvåring ville oppleve som relativt "cringe". Hvem vet 5
Snødronninga Skrevet 2 timer siden #105896 Skrevet 2 timer siden Må stå på en viss måte, for å "se best mulig" ut, vet du. Selv når man plukker bær. Hadde tatt seg ut om hun sto bøyd over bærene, så mot kamera og smilte. Det er selvfølgelig ikke bærplukkingen det er fokus på her, det er Carolines slanke ben og et lite glimt av rumpa. Poseringen får den ikke-så-stor-som-hun-vil-ha-det-til-rumpa, til å strutte. Muskler skal strammes. Hvis ikke man poserer så er man jo ikke fin nok på bilder. 5 1
Katten89 Skrevet 23 minutter siden #105897 Skrevet 23 minutter siden Kollontaj skrev (På 19.6.2025 den 15.26): Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten) Kan noen vær så snill å lage en opsummering av denne? for oss som ikke orker å høre selv
hvaduikkeser Skrevet 16 minutter siden #105898 Skrevet 16 minutter siden Kollontaj skrev (På 19.6.2025 den 15.26): Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten) Det er stressende å trene to ganger hver dag, sminke seg, finne riktig do for selfies og slenge på masse filter. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå