Sugar&Spice Skrevet onsdag kl 06:48 #105741 Skrevet onsdag kl 06:48 Kollontaj skrev (3 minutter siden): 😂 nå lo jeg høyt her. Bløffedronninga! Integritet! 🤣 Skal ikke si at hun lider av selvinnsikt her! 23 1
solsolsol Skrevet onsdag kl 10:37 #105742 Skrevet onsdag kl 10:37 Snødronninga skrev (23 timer siden): Hagefest måtte være en kald affære for istappen Caroline Berg Eriksen. Mange har langermete plagg og jakker, mens frua selvfølgelig må ha på seg noe ermeløst. Jakke, hva er det? (baserer info'en på det Guri har delt også) Jeg vet at dette forslaget er helt borti natta, men hva med å ta noen uhøytidelige og laid back bilder fra festen? Siste innlegg viser Caroline sammen med Guri og Kim Wigaard. Her er det to stk som ikke bryr seg om vinkling og posering, og en som konsekvent må posere på en viss måte. H v er e n e s t e g a n g. Hvem kommer best ut av det? Ikke den som er stiv og oppstil i alle fall. Det smiles, men alle som har fått med seg hva CBE er besatt av, vet at dette absolutt ikke er et øyeblikksbilde. Det er et jeg-er-nødt-til-å-posere-fra-venstresiden-med-min-sylskarpe-profil-og-bloggerfot-for-å-se-best-mulig-ut bilde. Det er det det er. CBE leverer aldri noe ekte, og jeg synes det er rart at hun påstår hun står så trygt i seg selv, når hun aldri klarer å slippe kontrollen. Du ser ikke best mulig ut, når du oppfører deg som en selvbevisst fanatiker Caroline! Hilsen en som er oppover ørene drittlei det kunstige, hysteriske utseendefokuset og "perfeksjonismen". https://www.instagram.com/p/DKaOcnvtZYP/?img_index=1 Foreningen Norden har vel ikke noe samarbeid med henne?? 2
Laia Skrevet onsdag kl 11:21 #105743 Skrevet onsdag kl 11:21 CityCityBangBang skrev (15 timer siden): Det er tydeligvis noen som finner henne inspirerende - og det er jo hyggelig for henne. Kommentar til innlegg på IG fra Riga der hun vandrer i gamlebyen. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb Må bare innrømme at jeg ser det litt annerledes - men alle har rett til sin mening. 🙂 Det er jo virkelig ikke mange kommentarer på innleggene heller for tiden (og ofte utgjør en stor fraksjon av kommentarene hjerter og skryt fra nærmeste familie/vennekrets eller svar fra CBE selv). Merkelig hvis CBE er fornøyd med så lavt engasjement på en konto med så mange følgere. 6
Sol79 Skrevet onsdag kl 12:53 #105744 Skrevet onsdag kl 12:53 solsolsol skrev (2 timer siden): Foreningen Norden har vel ikke noe samarbeid med henne?? På sommerfest hos Foreningen Norden, men dukker hun opp hos Elle i kveld da? 2
Rev. Revenge Skrevet onsdag kl 13:04 #105745 Skrevet onsdag kl 13:04 "Foreningen Norden er en organisasjon som jobber for å styrke samarbeidet mellom de nordiske landene. Vi fremmer kultur, språk, utdanning og politisk samarbeid på tvers av landegrensene." Jeg skjønner hvorfor en kjent skuespiller og en artist med ESC-erfaring kan dukke opp, men en... PT fra Sarpsborg på hagefest i denne foreningen? Var hun Guris +1? 20 3
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl 15:39 #105746 Skrevet onsdag kl 15:39 Kollontaj skrev (8 timer siden): 😂 nå lo jeg høyt her. Bløffedronninga! Integritet! 🤣 Sier hun som er i sitt 12. år hvor hun selger egne unger på nett fordi hun ikke greier eller vil skape innhold i egen bedrift selv. Sier hun som har 11+ år hvor hun har publisert barnebilder og videoer som ikke kan kalles annet enn gratisgavepakker til pedofile miljøer over hele verden og det mørke nettet. Gjerne presentert bilde ved bilde av seksualiserte bilder av mor selv. Hvis det er en god måte å behandle barn på, ved å sette dem i risiko og frata dem deres rettigheter, så er ikke det noe normalt, oppegående mennesker kaller å behandle noen bra. Det var integriteten til influenserne Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, ja... 9 8
Isola2 Skrevet onsdag kl 20:41 #105748 Skrevet onsdag kl 20:41 Jojo345 skrev (2 timer siden): Ikke invitert til elle ser det som Sikkert ikke,siden hun ikke har lagt ut noe 2
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 20:41 #105749 Skrevet onsdag kl 20:41 Har hun fått enda større silikon? 6
Jojo345 Skrevet onsdag kl 21:23 #105750 Skrevet onsdag kl 21:23 (endret) Isola2 skrev (42 minutter siden): Sikkert ikke,siden hun ikke har lagt ut noe Fint hun var +1 til foreningen Norden sin sommerfest da, hva nå det enn er 😅😅 Endret onsdag kl 21:23 av Jojo345 1
Isola2 Skrevet torsdag kl 03:57 #105751 Skrevet torsdag kl 03:57 Jojo345 skrev (6 timer siden): Fint hun var +1 til foreningen Norden sin sommerfest da, hva nå det enn er 😅😅 Ja virkelig! En tar det en får si! 7
Stargaze Skrevet torsdag kl 06:00 #105752 Skrevet torsdag kl 06:00 (endret) Kollontaj skrev (23 timer siden): 😂 nå lo jeg høyt her. Bløffedronninga! Integritet! 🤣 Lurer på hvor hun plasserer seg her, i educated, talented, rich or cool? Faller vel strengt tatt utenfor alle fire. Integritet liksom? Hva får henne til å dele noe sånt? Endret torsdag kl 06:17 av Stargaze 16
Stjertmeis Skrevet torsdag kl 07:40 #105753 Skrevet torsdag kl 07:40 (Dette er ikke ment som kritikk av hverken kropp eller å ta silikon) Har CBE tatt ny operasjon? Dette kan da ikke være bare posering og lys? Kilde: snapchat 15 3
Andrea59 Skrevet torsdag kl 07:53 #105754 Skrevet torsdag kl 07:53 Stargaze skrev (1 time siden): Lurer på hvor hun plasserer seg her, i educated, talented, rich or cool? Faller vel strengt tatt utenfor alle fire. Integritet liksom? Hva får henne til å dele noe sånt? Nja, resten av setningen er jo «…you believe you are…» - så da faller hun vel innenfor likevel 😅 4 3
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 10:22 #105755 Skrevet torsdag kl 10:22 (endret) Stjertmeis skrev (2 timer siden): (Dette er ikke ment som kritikk av hverken kropp eller å ta silikon) Har CBE tatt ny operasjon? Dette kan da ikke være bare posering og lys? Det er nok posering. Knekk i hofta bakover, skyv brystet fremover mot speilet, armene rett bakover, t-rex posisjon på armen som holder mobilen, endel redigering. Tviler på at det er økonomi til å ta ut og sette inn større proteser, og det passer ikke til treningsprofilen det forsøkes å selge inn. Men hvem vet, dette er tross alt dronningen av bløff. Endret torsdag kl 10:23 av Rev. Revenge 15 1
hvaduikkeser Skrevet torsdag kl 10:44 #105756 Skrevet torsdag kl 10:44 Stjertmeis skrev (3 timer siden): (Dette er ikke ment som kritikk av hverken kropp eller å ta silikon) Har CBE tatt ny operasjon? Dette kan da ikke være bare posering og lys? Kilde: snapchat De ser mye større ut. 2 1
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 11:02 #105757 Skrevet torsdag kl 11:02 Stjertmeis skrev (3 timer siden): (Dette er ikke ment som kritikk av hverken kropp eller å ta silikon) Har CBE tatt ny operasjon? Dette kan da ikke være bare posering og lys? Kilde: snapchat For det første: Her bryter Casall.com og Caroline Berg Eriksen / Treasures AS enda en gang norsk lov. Dette er ikke merket som reklame, de har hatt et reklamesamarbeid om disse treningsklærne, og de er fremdeles i salg, ergo har de også reklameverdi for Casall og SKAL merkes som reklame. Bildet kan ellers ikke ses på som enda et stort skritt inn i proanaens verden, noe som også betyr at Casall velger proana som et salgsvirkemiddel når de har valgt slike samarbeidspartnere som Caroline Berg Eriksen og Treasures AS. Jeg reagerte også på dette bildet. Reagerte også på at hun skrev et sted at hun ikke hadde kunnet trene på en uke "pga. reising og andre ting". Om hun har operert inn større silikon i brystene, det vet jeg ikke. Men dette er det inntrykket hun tydelig ønsker å gi - sammen med dette stadig mer proana-uttrykket hun velger. Om hun går rundt og er så kronisk skrapet for fett som hun liker å gi inntrykk av eller om det kun er posering og filter hun bruker, det spiller egentlig mindre rolle. For det hun ønsker å formidle med dette er og blir akkurat det samme. Nemlig at hun stadig blir tynnere og tynnere, at hun har en fettprosent som for hennes kropp faktisk ikke er naturlig, og at hun på toppen av det igjen tydelig har behov for å posere seg tynnere, og ikke minst posere slik at hun fremhever sener og muskelspenn som hun ikke kan få frem uten å spenne seg veldig. Og oppå der bruker hun i tillegg filter for ytterligere å forsterke dette inntrykket. Det vi ser her er ikke lenger friskt eller sunt, det er bedriftsinnhold som sprer svært usunn og helsefarlig innhold. Og Casall Norge er tydeligvis fremdeles helt med på dette siden de fortsetter å være delansvarlige i alle lovbruddene som Treasures AS og Caroline Berg Eriksen gjør i deres navn. Det er tydelig at eierne av Treasures AS har blitt enda mer systematiske enn tidligere i å begå bevisste lovbrudd. Vi har sett dette sammen med større aktører som Kappahl, Jan Thomas, Vita, Casall, Tanumstrand Spa, m.fl. Og i dette proana-seksualiserte universet bedriftseier tydeligvis liker best å ha som uttrykk, så blandes uskyldige småjenter inn, også i barnearbeid. 10 1 11
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 11:20 #105758 Skrevet torsdag kl 11:20 (endret) Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Jeg reagerte også på dette bildet. Reagerte også på at hun skrev et sted at hun ikke hadde kunnet trene på en uke "pga. reising og andre ting". Rekonvalesens etter brystoperasjon er mye lengre enn 1 uke. Det skal i tillegg brukes støtte-bh over lengre tid. Om det er ny operasjon vites ikke, men da operasjonssår, smerter og hevelser i området, og det skal ikke løftes, løpes eller trenes på minst 4-6 ukers tid. Så lang pause har hun vel ikke hatt, men det er mulig å bløffe med bilder tatt tilbake i tid, og stillbilder der hun bare later som å trene. I tillegg er snittet på trenings-bhen slik at alle brystkasser ser større ut. Jeg heller mer mot proteser som ikke taper størrelse slik som naturlige bryst gjør, ved vektnedgang. Tiden vil vise. Ellers helt enig med deg om det andre Endret torsdag kl 15:13 av Rev. Revenge 15
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 15:20 #105759 Skrevet torsdag kl 15:20 Rev. Revenge skrev (3 timer siden): Rekonvalesens etter brystoperasjon er mye lengre enn 1 uke. Det skal i tillegg brukes støtte-bh over lengre tid. Om det er ny operasjon vites ikke, men da operasjonssår, smerter og hevelser i området, og det skal ikke løftes, løpes eller trenes på minst 4-6 ukers tid. Så lang pause har hun vel ikke hatt, men det er mulig å bløffe med bilder tatt tilbake i tid, og stillbilder der hun bare later som å trene. I tillegg er snittet på trenings-bhen slik at alle brystkasser ser større ut. Jeg heller mer mot proteser som ikke taper størrelse slik som naturlige bryst gjør, ved vektnedgang. Tiden vil vise. Ellers helt enig med deg om det andre Ja, jeg reagerte på det du skriver også, men hun og maken er jo kjent for å være notoriske når det gjelder bildejuks og løgner og falske narrativer, så det hadde ikke forundret meg. Men, slik hun fremstiller seg i dag så har hun tilsynelatende gått så mye ned i vekt at hun ikke lenger har en fettprosent som er sunn og normal for henne og hennes kropp. Å leve med så lav fettprosent som hun og maken tilsynelatende har gjort over lang tid nå, det fører til skade, sykdom, betennelse i kroppen m.m. Men som du sier, når hun har gått så mye ned i vekt at hun fremstiller seg selv mer som en proana-forkjemper så vil jo silikonen bare se større ut. (Ler av din meget så passende emoji ) 6 1 6
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 15:38 #105760 Skrevet torsdag kl 15:38 Frisk Frosk skrev (16 minutter siden): Ja, jeg reagerte på det du skriver også, men hun og maken er jo kjent for å være notoriske når det gjelder bildejuks og løgner og falske narrativer, så det hadde ikke forundret meg. Men, slik hun fremstiller seg i dag så har hun tilsynelatende gått så mye ned i vekt at hun ikke lenger har en fettprosent som er sunn og normal for henne og hennes kropp. Å leve med så lav fettprosent som hun og maken tilsynelatende har gjort over lang tid nå, det fører til skade, sykdom, betennelse i kroppen m.m. Men som du sier, når hun har gått så mye ned i vekt at hun fremstiller seg selv mer som en proana-forkjemper så vil jo silikonen bare se større ut. (Ler av din meget så passende emoji ) Hvis PT_carolineberg virkelig ser ut som hun fremstiller seg som, er det regelrett fare på fære med helsen. Den forferdelige Heroin chic-trenden er tilbake, men jeg tviler på at fruen i Sarpsborg er villig til å reelt presentere seg som om hun har ruset seg syk på 6 måneder uten å bløffe seg frem til det. Det eneste som er målet er spekulasjon og klikkåte, sammen med umerket reklame for det aller meste. Og samarbeidspartnerne gidder rett og slett ikke å sjekke Treasures AS sin bransjevandel når Kontent tilbyr CBE.no som annonseplattform. Troverdigheten er dypt begravet for lenge siden. 7 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå