Frisk Frosk Skrevet 11 timer siden #105161 Del Skrevet 11 timer siden Snødronninga skrev (2 timer siden): Et hilsen fra Caroline i verdens minste trenings-bh, sånn passe knekk i hofta, volum i hestehalen som hun sikkert har dratt i 14 ganger, ansiktet i profil, og den ledige armen i dukkeaktig posisjon. Alltid 10/10 på stiv posering og usunt kroppsfokus. 👏🏻 https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Samme bh som hun brukte i treningsvideo sammen med ene barnet i påsken. Det virker som om det er helt tomt hos bedriftseierne når de mener det er forsvarlig å seksualisere mor i samme kanaler som de driver så massiv barneeksponering. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5 timer siden #105162 Del Skrevet 5 timer siden Xstrella skrev (5 timer siden): Der er helt sykt! For er sirkus. Trist hun ikke lærte noe eller ble en bedre versjon av seg selv i KL. Hadde faktisk vært noe å se henne takle det som kom etter at hun gikk ut, for der tror jeg hun hadde kommet til kort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet 5 timer siden #105163 Del Skrevet 5 timer siden hvalstad45 skrev (11 timer siden): Var ikke hun og søsteren så gode venner? Men ser ikke mye til henne lenger, eller? Hun virker jo mye mer naturlig og jordnær og kunne kanskje vært en motvekt mot dette merkelige filterkjøret og innsugde-mageopplegget hun holder på med. Hun ser alltid så anspent og tilgjort ut at jeg får helt spenningshodepine og vondt i nakken bare av å se på henne. Aner ikke?! Tror aldri jeg har sett noe om søsteren hennes, men har ikke fulgt insta’n hennes så lenge. Hun er ikke den første jeg styrter inn for å se storyen til, foråsiresånn😆 Men det hadde vært fint om søster’n hennes kunne si fra at halloien, nå må du roe filterbruken litt gamlemor! Blir bare så dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5 timer siden #105164 Del Skrevet 5 timer siden LilleSnupp skrev (8 timer siden): Altså.. bein økt i dag, og ifølge story har hun løftet 5524 kg?!?! Si meg.. hvilke øvelser er det hun har på en slik bein økt? Sterk og atletisk meg der sola aldri skinner! 3 set med 8-12 reps.. det blir ikke mange kiloene, ev mange øvelsene. Sliter helt ærlig med å se hvilke øvelser hun har tatt mtp de hun viser frem (hip thrust, markløft og kickback bl.a). Ja, det henger overhodet ikke på grep... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 3 timer siden #105165 Del Skrevet 3 timer siden Snødronninga skrev (11 timer siden): Et hilsen fra Caroline i verdens minste trenings-bh, sånn passe knekk i hofta, volum i hestehalen som hun sikkert har dratt i 14 ganger, ansiktet i profil, og den ledige armen i dukkeaktig posisjon. Alltid 10/10 på stiv posering og usunt kroppsfokus. 👏🏻 https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Hvis man hadde fått sett den poseringa der fra siden, hadde man virkelig sett hvor lattelig det er. Vel, ser latterlig ut forfra og, men det der er virkelig enorm vipp i bekkenet for å se tynnest mulig ut, slik ingen står. Sorry, altså,men den kvinnen der har ikke i nærheten av et normalt forhold til egen kropp. Og en sånn ville jeg ALDRI kjøpt treningstjenester av! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå