velociraptor Skrevet 27. mars #104541 Del Skrevet 27. mars Snødronninga skrev (På 24.3.2025 den 18.40): Smak og behag, som alt annet. Det er flere måter å være veltrent på. Caroline er veltrent og tynn. Her er et ekspempel på noen som er veltrent men "vanlig" (Kommer ikke på et bedre ord i farten). I mine øyne ser dette ut som en sunnere kropp. Hva som ser bra ut, er som sagt individuelt. https://www.instagram.com/p/C5D6K-2NIvL/?img_index=1&igsh=MTlmeDI0eHA4OXAyMw== Deg om det 😵💫 Jeg synes ikke hun så spesielt veltrent ut, selv om man ser at det er noe muskler under polstringen. Snødronninga skrev (På 24.3.2025 den 16.18): Man skal være forsiktig med å kommentere kropp og utseende, men det er et tema Caroline er veldig opptatt av. Etter å ha sett den rumpe/midje-kommentaren, har jeg noe på hjertet. Så et klipp fra KL på nett, der CBE går rundt i trenings-bh. Hva som anses som en fin kropp er subjektivt. Jeg og Caroline har helt ulike meninger der. Man ser at det trenes for å få brede skuldre (og dermed timeglassfigur), og midjen er så smal at ingen bukser sitter skikkelig godt på. Jeg håper CBE er fornøyd med egen kropp. Det er greit at hun ønsker en smal og atletisk kropp, det er hennes preferanse. Ofte er fokuset helt feil, som når hun snakker om riktige proporsjoner og reklamerer med treningsprogram for å få timeglassfigur. En feminin fysikk, som hun også kalte det. Det provoserer. Men Caroline har ikke en feminin kropp. Ingenting galt med det, så det er sagt. Hun og mannen kan gjerne mene det, men det stemmer ikke. stillbilde fra video https://www.tv2.no/video/underholdning/kommer-med-pikant-avsloring/20284922 Jeg synes dette bildet viser en flott og feminin kropp jeg, særlig siden de fæle plastpuppene ikke viser her. hvaduikkeser skrev (På 24.3.2025 den 16.30): Selvfølgelig går hun rundt i bare bh. Noe annet hadde vært rart. Bra hun er fornøyd med seg selv, men så synlige muskler er dritstygt. 100 % uenig, en sterk kropp er overhodet ikke stygt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars #104542 Del Skrevet 27. mars I gårsdagens episode.. Hun strålte jo! Mer av glad-CBE!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. mars #104543 Del Skrevet 27. mars MarianneE skrev (28 minutter siden): I gårsdagens episode.. Hun strålte jo! Mer av glad-CBE!! Så enig👍 De var skikkelig flinke alle sammen. Det er så merkelig at denne siden ikke kommer frem mer i hennes kanaler? Forstår det rett og slett ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glrmn Skrevet 27. mars #104544 Del Skrevet 27. mars Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Så enig👍 De var skikkelig flinke alle sammen. Det er så merkelig at denne siden ikke kommer frem mer i hennes kanaler? Forstår det rett og slett ikke. Jeg tenker det handler om lidenskap. Dvs at CBE elsker å opptre, og da stråler hun. Influenceryrket tror jeg kun er jobb. Noe hun må gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 27. mars #104545 Del Skrevet 27. mars Det var en sjeldent glad CBE vi fikk se i den episoden ja. Veldig fint å se henne sånn. Sang fint gjorde hun også. Å rappe skal hun kanskje ikke gjøre så mye mer da. Men heldig å få være med så dyktige folk. Sikkert mye å lære og ta med seg hjem. Stavang, Snildalsli og Elvestad imponerte med godt håndverk på kort varsel. Veldig artig. De fleste er jo komikere eller skuespillere i år, utenom Trettebergstuen, Thoresen og CBE. Hun måtte jo være i himmelen Var ikke hun og Stavang sammen på den Megahiten forresten? Får ikke inntrykk av at de kjenner hverandre fra før. Men det er jo litt artig da, CBE trives som vanlig best når hun ikke er seg selv. Det aller, aller beste i verden er nok å få oppmerksomhet og bli sett på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. mars #104546 Del Skrevet 27. mars Glrmn skrev (39 minutter siden): Jeg tenker det handler om lidenskap. Dvs at CBE elsker å opptre, og da stråler hun. Influenceryrket tror jeg kun er jobb. Noe hun må gjøre. Hun opptrer jo som en karakter i some-kanalene sine. Men det er jo på en helt annen måte..men enig i at hun strålte. Det å være del av et fellesskap på den måten er nok bra for henne og noe hun burde gjøre mer av. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. mars #104547 Del Skrevet 27. mars Hun stråler når hun ikke er seg selv, men spiller en rolle (teater og revy). Da hun var med i «skal vi danse» og «Norges nye megahit» fremsto hun stiv, selvbevisst og utilpass. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. mars #104548 Del Skrevet 27. mars FruRosa skrev (2 timer siden): Hun stråler når hun ikke er seg selv, men spiller en rolle (teater og revy). Da hun var med i «skal vi danse» og «Norges nye megahit» fremsto hun stiv, selvbevisst og utilpass. Ja, det er jo så rart. Hvorfor tar hun ikke på seg den sprudlende rollen der? Det er jo bare vondt å se når hun opptrer som seg selv. Megahit var direkte trist. Og så delte hun stolt Dagbladet sin sekser-terning uten å lese begrunnelsen. Hele den seansen var nesten for utrolig til å være sann. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. mars #104549 Del Skrevet 27. mars Xstrella skrev (18 timer siden): Neste episode er ute. Jeg er imponert over gjengen. De var skikkelig flinke. Tilbake til frua. Sminker seg på morgen og ordner håret fint. At hun ikke sminket seg der inne er tull. Lite intervju som vanlig men var med i revyen. Godt jobbet av Stavang her. Men nå var hun ikke den eneste som sminket seg der inne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 27. mars #104550 Del Skrevet 27. mars velociraptor skrev (10 timer siden): Deg om det 😵💫 Jeg synes ikke hun så spesielt veltrent ut, selv om man ser at det er noe muskler under polstringen. Jeg synes dette bildet viser en flott og feminin kropp jeg, særlig siden de fæle plastpuppene ikke viser her. 100 % uenig, en sterk kropp er overhodet ikke stygt. Under polstringen? 🤔Du kan gjerne mene at CBE sin kropp er flott, men at den er feminin er noe helt annet. En feminin kropp har mykere trekk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. mars #104551 Del Skrevet 27. mars elskersommer skrev (50 minutter siden): Men nå var hun ikke den eneste som sminket seg der inne Poenget er vel at hun sier hun ikke brukte sminke i KL og det første man ser i gårsdagen episode er jo at hun står og sminker seg. Bagatell og jeg forstår veldig godt at hun gjør det, men hvorfor ikke bare være ærlig om det? Det er nok historien til bedriften om å ha veldig lettvint forhold til sannheten som slår inn her. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. mars #104552 Del Skrevet 27. mars Å sminke seg er vel innafor, selv på KL, men å gidde å lyve om det er idiotisk. Kan hende CBE mener det ikke er å sminke seg når det ikke gjennomføres hele regimet hun vanligvis har. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. mars #104553 Del Skrevet 27. mars Kollontaj skrev (24 minutter siden): Å sminke seg er vel innafor, selv på KL, men å gidde å lyve om det er idiotisk. Kan hende CBE mener det ikke er å sminke seg når det ikke gjennomføres hele regimet hun vanligvis har. Tror det ligger noe der, samt at hun er så vant til å lyve for følgerne sine at det ikke virker som om hun tenker på det som løgn. Hun bare skriver det hun til en hver tid syns tar seg best ut, akkurat som med bildene, manipulerer og endrer så det ikke ligner virkeligheten. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. mars #104554 Del Skrevet 27. mars velociraptor skrev (12 timer siden): Deg om det 😵💫 Jeg synes ikke hun så spesielt veltrent ut, selv om man ser at det er noe muskler under polstringen. Jeg synes dette bildet viser en flott og feminin kropp jeg, særlig siden de fæle plastpuppene ikke viser her. 100 % uenig, en sterk kropp er overhodet ikke stygt. Problemet med den kroppen CBE (og LKE, slik han viser sin) nå viser frem, det er en kropp som har veldig lav fettprosent, lavere enn hva som er sunt for en kvinne som ikke naturlig har en slik kropp, noe CBE aldri har hatt. Hun har naturlig en slank, flott kropp, men så lav fettprosent som hun nå velger å reklamere for, det er ikke naturlig for henne, og det er IKKE sunt for kvinner som ikke er skapt slik (noe noen faktisk er, men CBE er ikke en av dem). At CBE i tillegg over lang tid også har drevet med utstrakt thinspo, og nå mer og mer bikker over i proana, så er ikke hennes poserte, overtrente kropp noe som bør trekkes frem som en "flott og feminin" kropp. Spesielt når man også vet at samme CBE og LKE over år har frontet et ensidig kosthold, i stor grad basert på pulver, et kosthold og porsjoner som gir for lite og ensidig ernæring av både barn og unge i vekst og for voksne som driver med systematisert overtrening og feiltrening. LKE skryter til og med av å ha oppnådd en så lav fettprosent at man vet at det gir skader og betennelser i kroppen. Det er virkelig ikke noe flott eller feminint å vise frem det som gir så sterkt inntrykk av et sykelig forhold til utseende, kropp, trening, kosthold og helse, som eierne av Treasures AS, Netfit AS, Getfit AS m.m. over tid har gjort. En sunn, sterk kropp er flott! Men det er dessverre ikke mye sunt over det bedriftseier CBE og LKE har vist over lang tid nå. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. mars #104555 Del Skrevet 27. mars elskersommer skrev (4 timer siden): Men nå var hun ikke den eneste som sminket seg der inne Nei, men hun sa hun ikke sminket seg der inne og ikke hadde hårbørste. Det er løgn. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. mars #104556 Del Skrevet 27. mars Frisk Frosk skrev (7 timer siden): LKE skryter til og med av å ha oppnådd en så lav fettprosent at man vet at det gir skader og betennelser i kroppen. Han har så lav fettprosent at han ser både gammel og syk ut. Ikke god reklame for å rekruttere til pt gjerningen… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. mars #104557 Del Skrevet 27. mars (endret) Var det ikke bilder i tråden av antrekket til CBE som fikk terningkast 6 av Jan Thomas? Mulig hun viste det i story, jeg har iallfall sett det. Er det ikke egentlig litt shady å reklamere for merket hans? Jeg skjønner jo hvorfor hun får terningkast 6 siden de har et samarbeid. Endret 27. mars av Kollontaj 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. mars #104558 Del Skrevet 27. mars Pusern3 skrev (21 timer siden): Tragisk - og ødelegger det gode inntrykket hun ga på KL i kveld. Det er vel heller motsatt. Et godt inntrykk på KL påvirker ikke SoMe kanalene. Om noe, forverrer scener der de ikke har regien selv inntrykket av SoMe kanalene. Jeg ser ikke på KL, men ser bilder i media og her. Ansiktsformen og strukturen avviker fra virkeligheten. Intet nytt det, men det er en pinlig og drøy skue. Dette er altså noens daglige virke. Sammen med ekstrem eksponering av mindreårige, øvrig grenseløs delingskultur og annet helseskadelig og idiotisk narrativ, bør rasen dø ut. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. mars #104559 Del Skrevet 27. mars Kollontaj skrev (37 minutter siden): Var det ikke bilder i tråden av antrekket til CBE som fikk terningkast 6 av Jan Thomas? Mulig hun viste det i story, jeg har iallfall sett det. Er det ikke egentlig litt shady å reklamere for merket hans? Jeg skjønner jo hvorfor hun får terningkast 6 siden de har et samarbeid. Var det merket? Eller ga Jan Thomas terningkast 6 til umerket reklame for egne produkter? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. mars #104560 Del Skrevet 28. mars https://www.tv2.no/underholdning/veldig-meningslost/17593535/? Og sånn forbereder man publikum på at man ikke vinner - ikke fordi man ikke er god nok, men fordi man er lei. Minner litt om Skal vi danse der teorien var at fansen ikke stemte på henne fordi de savnet henne på bloggen. Det må være så spesielt å hele tiden leve etter tanken på hva folk mener og tror. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå