Rev. Revenge Skrevet 13. mars #104221 Del Skrevet 13. mars Da jeg var liten hadde jeg ingen problemer med å kjenne igjen mamma på bilder, heller ikke da de ble tatt av andre enn fatter. Jeg lurer litt på hvordan denne stadige forvandlingen forklares i heimen til den yngre aldersgruppen. Forslag til scenario: "Du skjønner det at når mamma er på jobb så tar hun på seg arbeidsuniform. Siden mamma veldig ofte bare har på seg treningsbh for å vise at hun strammer magen alt hun kan, tar hun på seg arbeidsuniformen på fjeset så alle skal skjønne at mamma er på jobb selv om hun later som hun ikke er på jobb. Og mammaer som jobber må være så pene og unge som mulig, og da ligner kanskje mamma ikke så mye på den mammaen du ser hjemme eller på TV. Men snart er du gammel nok til å bruke din egen instagram-konto som vi opprettet for deg da du var nyfødt, nesten slik som med barnetrygden, som du kan tjene penger på du også, nå som du har lært å trute med munnen og vise V-tegn og da vil du fort skjønne hvorfor mamma tar på seg arbeidsuniformen når hun er på jobb som personlig og deler bilder fra livet sitt og dere for å tjene penger sånn at dere og mamma kan ha pene kjoler og sløyfer i håret hele året, og pappa hente seg noen kalde krone...Corona fra kjøleskapet " 28 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. mars #104222 Del Skrevet 13. mars Admdir skrev (19 timer siden): Kutt ut da. Ingenting galt med den reelen. Hun er en nydelig dame og trenger minimalt med sminke for å se råbra ut. Trenger ikke sminke når hun redigerer seg i hjel. Vi ser på KL (det lille hun vises) hvordan hun egentlig ser ut. Og det er langt unna den reelen. Ser bedre ut irl enn når hun redigerer seg fake (myyyye smalere ansikt redigert enn irl bla) Det tror jeg du også vet veldig godt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. mars #104223 Del Skrevet 13. mars Fra ChatGPT «Det finnes flere studier som undersøker hvordan bruk av forskjønnende filter på sosiale medier kan påvirke selvbildet og selvfølelsen. Generelt viser forskningen at overdreven bruk av slike filtre kan føre til negative effekter på hvordan folk oppfatter seg selv. En studie som ble publisert i Body Image (2019) fant at personer som brukte forskjønnende filtre på bilder, hadde en tendens til å sammenligne seg mer med andre og oppleve lavere selvfølelse. Dette kan skyldes at folk begynner å sammenligne sitt “virkelige” utseende med et urealistisk, filtrert bilde, som kan skape en følelse av misnøye med sitt eget utseende. En annen studie publisert i Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking (2021) fant at personer som ofte brukte filtre på sosiale medier, opplevde økt press for å leve opp til idealiserte skjønnhetsstandarder, noe som kunne føre til angst og lavere selvtillit. I tillegg viser forskning at dette fenomenet kan være spesielt påvirkende for unge mennesker, som er mer utsatt for å bli påvirket av idealer på sosiale medier. Dette kan også føre til økt press for å bruke filtere for å oppnå en “perfekt” fremstilling av seg selv. Så, det er tydelig at mens filtere kan gi et midlertidig løft for hvordan folk fremstår på bilder, kan de også bidra til langsiktige utfordringer med selvbilde og mental helse, spesielt dersom de brukes for å opprettholde en urealistisk fremstilling av ens utseende.» Sånn.. just saying! 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. mars #104224 Del Skrevet 13. mars Reklame for ny podcast: CBE har fått stalker. Er det en ny eller snakker hun om den fra de bodde i Telemark? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. mars #104225 Del Skrevet 13. mars (endret) LilleSnupp skrev (2 timer siden): Fra ChatGPT «Det finnes flere studier som undersøker hvordan bruk av forskjønnende filter på sosiale medier kan påvirke selvbildet og selvfølelsen. Generelt viser forskningen at overdreven bruk av slike filtre kan føre til negative effekter på hvordan folk oppfatter seg selv. En studie som ble publisert i Body Image (2019) fant at personer som brukte forskjønnende filtre på bilder, hadde en tendens til å sammenligne seg mer med andre og oppleve lavere selvfølelse. Dette kan skyldes at folk begynner å sammenligne sitt “virkelige” utseende med et urealistisk, filtrert bilde, som kan skape en følelse av misnøye med sitt eget utseende. En annen studie publisert i Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking (2021) fant at personer som ofte brukte filtre på sosiale medier, opplevde økt press for å leve opp til idealiserte skjønnhetsstandarder, noe som kunne føre til angst og lavere selvtillit. I tillegg viser forskning at dette fenomenet kan være spesielt påvirkende for unge mennesker, som er mer utsatt for å bli påvirket av idealer på sosiale medier. Dette kan også føre til økt press for å bruke filtere for å oppnå en “perfekt” fremstilling av seg selv. Så, det er tydelig at mens filtere kan gi et midlertidig løft for hvordan folk fremstår på bilder, kan de også bidra til langsiktige utfordringer med selvbilde og mental helse, spesielt dersom de brukes for å opprettholde en urealistisk fremstilling av ens utseende.» Sånn.. just saying! Dette er det ingen tvil om.Hun er så avhengig av filtre at hun er ikke flau engang. Alle ser jo hun er helt filtrert bort. Og hun benekter det. Det er hva filter avhengigheten har gjort med hodet hennes. Hvorfor ikke velge en jobb hvor man bidrar med noe annet enn selvdigging. Man får det mye bedre med seg selv når man fokuserer på noe annet enn å stirre på seg selv i mobilkameraet dagen lang. Og måten hun sitter og bare må filme filmkveld med datteren og legge det ut. Hvorfor?? Endret 13. mars av Surikatt 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 13. mars Populært innlegg #104226 Del Skrevet 13. mars Kollontaj skrev (1 time siden): Reklame for ny podcast: CBE har fått stalker. Er det en ny eller snakker hun om den fra de bodde i Telemark? At hun/de tar opp dette er egentlig ganske utrolig. For med å gjøre stalking en del av sitt bedriftsinnhold så åpner hun/de også helt opp for å nevne at hennes mann, Lars-Kristian Eriksen, har drevet med nettstalking og til og med truet personer på nett. Men ikke minst åpner de også for at det at han også har stalket en kvinne i virkeligheten, oppsøkt henne der hun bor, fulgt etter henne i bil på en måte som ble ansett som truende, før han utførte hærverk på hele bilen til kvinnen mens hun var inne et sted, for så å fortsette med trakasserende oppringninger utover kvelden samme dag. Stalking er aldri greit, men slik disse har holdt på i årevis burde de først bli ærlige om hva Caroline Berg Eriksens ektemann og medeier i bedriftene deres har holdt på med over år + pluss den truende adferden og hærverket han utførte som førte til en tilståelsesdom hvor Lars-Kristian Eriksen måtte betale for reparasjoner og fikk bot. 30 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. mars #104227 Del Skrevet 14. mars De siste bildene her viser nok en gang galskapen i full blomst. Magetopp med for stor bukse og et altfor stort hode. Et ihjelfiltrert ansikt til foryngelse, men der ingen 16 åringer er i nærheten av å se slik ut. At dette kommer fra en kvinne på 38 år, er veldig lite friskt. Jeg hadde snudd meg rødmende i grava. Det er rart sånt ikke er sosialt selvmord, men i noen kretser ennå akseptert. 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars #104228 Del Skrevet 14. mars Isola2 skrev (På 13.3.2025 den 6.57): Overraskende hvor kjapt hun feiga ut. Har inntrykk at hun er mye i vann på hytta til foreldrene etc. Men det er jo noe annet å posere i bikini på vei opp av vannet kontra å dykke tre meter ned. Ble mektig imponert over Alsos som virkelig sto i det og vant over frykten. Sliter med vannskrekk selv. Hun prøvde jo ikke å dykke, dyppet bare fjeset i vannet et par ganger og gav opp. I og med at hun trener mye behersker hun fysiske oppgaver godt, men hun prøver altså ikke å gå utenfor komfortsonen. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. mars #104229 Del Skrevet 14. mars ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): men i noen kretser ennå akseptert. Ytterst få… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. mars #104230 Del Skrevet 14. mars cerruti skrev (5 timer siden): Ytterst få… Absolutt og heldigvis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 14. mars #104231 Del Skrevet 14. mars FruRosa skrev (6 timer siden): Hun prøvde jo ikke å dykke, dyppet bare fjeset i vannet et par ganger og gav opp. I og med at hun trener mye behersker hun fysiske oppgaver godt, men hun prøver altså ikke å gå utenfor komfortsonen. «Jeg bare liker det ikke»👧🏼hun snakker ofte som et barn. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 14. mars #104232 Del Skrevet 14. mars Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): «Jeg bare liker det ikke»👧🏼hun snakker ofte som et barn. Hun henviser jo ofte til ungdomstiden - hennes beste tid. Tror ikke hun har utviklet seg siden den gang. Knappt noen jobb og studier, levde for å bli blogger og gifte seg, sånn har det fortsatt. 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 14. mars #104233 Del Skrevet 14. mars Kollontaj skrev (På 13.3.2025 den 21.19): Reklame for ny podcast: CBE har fått stalker. Er det en ny eller snakker hun om den fra de bodde i Telemark? Hørte faktisk hele podcast'en idag, og det er stalkeren fra Siljan. Skjønner at hun ble skremt av den historien altså. Ikke hyggelig. Ellers er inntrykket at CBE er en (nesten) ustoppelig skravlebøtte. Det gikk i ett. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. mars #104234 Del Skrevet 15. mars FruRosa skrev (14 timer siden): Hun prøvde jo ikke å dykke, dyppet bare fjeset i vannet et par ganger og gav opp. I og med at hun trener mye behersker hun fysiske oppgaver godt, men hun prøver altså ikke å gå utenfor komfortsonen. Hun har alltid skrytt på seg kalde morgenbad og stup rett uti på hytta blant annet. Så ble overrasket over at hun trakk seg her 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. mars #104235 Del Skrevet 15. mars vinterskog skrev (7 timer siden): Hun henviser jo ofte til ungdomstiden - hennes beste tid. Tror ikke hun har utviklet seg siden den gang. Knappt noen jobb og studier, levde for å bli blogger og gifte seg, sånn har det fortsatt. Hun har knapt en interesse som utvikler henne som menneske - det hele er sååå overfladisk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. mars #104236 Del Skrevet 15. mars Pusern3 skrev (5 timer siden): Hun har alltid skrytt på seg kalde morgenbad og stup rett uti på hytta blant annet. Så ble overrasket over at hun trakk seg her Har man sett henne stupe? Jeg har bare sett henne skride ned badestigen eller vasse sensuelt ut i vannet 😅 Å ikke klare å få hodet under vann er en real sak, men man ser jo fort at noen klarer å presse seg mer ut av komfortsonen enn andre. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 15. mars #104237 Del Skrevet 15. mars Egentlig ganske beroligende å se at de lårene hennes ikke er like tynne som leggene. Bare gikk tilfeldigvis inn på pt instaen hennes i dag og screenshotet. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. mars #104238 Del Skrevet 15. mars Rufs skrev (2 minutter siden): Egentlig ganske beroligende å se at de lårene hennes ikke er like tynne som leggene. Bare gikk tilfeldigvis inn på pt instaen hennes i dag og screenshotet. På bildet i blå tights burde hun tatt seg tid til en tur innom wc før det ble tatt bilde. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. mars #104239 Del Skrevet 15. mars Jeg så tilfeldigvis et klipp fra Christine Dancke sin podcast, der Alexandra Rotan er gjest. Rotan forteller om sin tid i Kompani Lauritzen og hvor godt deltakelsen hadde gjort henne. Hun har tidligere slitt med å akseptere sin egen kropp, så det her var så fint å høre: Jeg ser meg selv med nye øyne, det er ikke kropp som definerer hvem jeg er. Det lærte jeg på KL, så all ære til de som er der. Det er vel den viktigste lærdommen man kan få, å lære å akseptere seg selv akkurat slik man er. Jeg er så lei kropps og utseende-hysteri. Det fører ikke til noe godt. Jeg lurer på hva Caroline lærte på KL, hun har sikkert lært noe nyttig hun også. Men i motsetning til Rotan, tror jeg Caroline legger en enorm stor verdi i kropp/utseende. Som har vært nevnt i tråden før, det har ikke vært noen endringer i hva slags innhold hun foretrekker. Det går i det samme, gamle. Kompani Lauritzen har ikke fått CBE til fokusere mindre på det overfladiske, og jeg tror ikke noe program i hele verden kan det. 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. mars #104240 Del Skrevet 15. mars (endret) Caroline skriver: Er du bevisst på hva du legger i handlekurven? Her nevnes kalorier igjen, det må være noe hun er veldig opptatt av. Er DU bevisst på hvordan du påvirker andre kvinner Caroline Berg Eriksen? Hun står virkelig på tå på begge bildene. På TÅ!? Hva i all verden skal det være godt for? Eller jeg vet jo svaret. Hun skal være lang, slank og tynn. Det fikk hun til med vidvinkel, for beina ser ut som de er 2 meter lange. Dette er en casual setting, i treningstøy og innkjøp av mat på butikken. Ikke en gang da kan Caroline se avslappet ut. Det jobbes på spreng for å posere 100% hele tiden. Og det jobbes for å forvrenge hvordan ansikt og kropp faktisk ser ut. Tror CBE har en hemmelig drøm om å være Barbie. https://www.instagram.com/p/DHHKMUVtKQX/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 15. mars av Snødronninga 23 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå