CityCityBangBang Skrevet 7. mars #104121 Skrevet 7. mars Snødronninga skrev (6 minutter siden): Det spiller ingen rolle hva slags content du har, om det handler om mat (og «mat»), løping, yoga, hva det enn måtte være. Det smarte er at du kan benytte anledningen til etterlengtet posering. Her har vi et sjelden matinnlegg. Pluss for det, selv om det er den faste pastaen. Det er jo synd om det bare er fokus på mat, når man kan slå to fluer i en smekk. Aldri et innlegg uten utseendefokus vel! Greit å ta av seg litt klær, og late som om det er varmt nok til det. Stive nipler avslører at CBE fryser litt, men det gjør vel ingenting. Nipler er naturlig. Og gjør seg sikkert som bra content. Det som derimot ikke er så naturlig, er CBE selv. Caroline er tro mot sin vanlige regi, der riktig vinkling betyr alt. Det faller vel ikke naturlig å opptre naturlig. Rett og slett. Kompani Lauritzen-Caroline kom og forsvant igjen like fort. Er ikke så overraska. Fint å se at det står noe annet på bordet enn bare diverse proteinprodukter i hvert fall. Men altså..... den poseringen er jo bare ekstremt kleint å se på. 26
Surikatt Skrevet 7. mars #104122 Skrevet 7. mars Hun får barna til å opptre mer og mer på Snapchat. Hun stiller dem ledende spørsmål og de svarer jaaaaa på babyspråk. Håper de er klar over at dette ikke blir sendt til besteforeldre. Synes det er trist å se at hun selger fredagstacoen med barna og ikke heller legger bort mobilen for en gangs skyld. 22 18
Rev. Revenge Skrevet 7. mars #104123 Skrevet 7. mars Godt å se at den sponsede kjøkkenbenken egentlig har normal standardhøyde. 18 1
Hallepalle2 Skrevet 8. mars #104124 Skrevet 8. mars Jeg så KL i går, og hun er utrolig lite i TV-bildet. Siden hun gjør det svært bra på resultatlisten så betyr kanskje det at hun kommer et godt stykke i programmet. Det er bra! Selv om det er tilbake til posering og filtrering så har hun uansett fått oppleve en god periode sammen med ekte mennesker, så man kan jo håpe at det tross alt har bidratt til litt mer refleksjon over livet hun har valgt seg. Hun fremstår hyggelig og flink, men det er rart at hun ikke selv ser hvor unaturlig overleppen er. Det ser ut som hun har fått en skikkelig snusleppe. 15
Xstrella Skrevet 8. mars #104125 Skrevet 8. mars Er nok forhåndsbestemt. At hun skal vises minst mulig på tv. Først da får hun full kontroll, noe som er vanskelig for henne å slippe. 2
MissCortado Skrevet 8. mars #104126 Skrevet 8. mars Xstrella skrev (6 minutter siden): Er nok forhåndsbestemt. At hun skal vises minst mulig på tv. Først da får hun full kontroll, noe som er vanskelig for henne å slippe. Hun har nok ikke noe med regien å gjøre, hvis det er det du mener. 16
Rev. Revenge Skrevet 8. mars #104127 Skrevet 8. mars Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Jeg så KL i går, og hun er utrolig lite i TV-bildet. Siden hun gjør det svært bra på resultatlisten så betyr kanskje det at hun kommer et godt stykke i programmet. Det er bra! Selv om det er tilbake til posering og filtrering så har hun uansett fått oppleve en god periode sammen med ekte mennesker, så man kan jo håpe at det tross alt har bidratt til litt mer refleksjon over livet hun har valgt seg. Hun fremstår hyggelig og flink, men det er rart at hun ikke selv ser hvor unaturlig overleppen er. Det ser ut som hun har fått en skikkelig snusleppe. Det er jo leit at dette er slik hun fremstår i programmet nå, når det er så uhorvelig mye kritikkverdig i kanalene hennes etter oppholdet på KL. At hun ikke grep disse sjansene til å fornye seg selv bare bittelitt... #oppgitt Da er det vel der pengene ligger, å "være seg selv akkurat som før". 5
Hedy Lamarr Skrevet 8. mars #104128 Skrevet 8. mars At hun får lite skjermtid på KL (ifølge folk her inne, jeg ser ikke programmet), kan jo også godt være fordi hun rett og slett ikke byr nok på seg selv til at det er severdig. Man klipper jo programmet slik at de som har mest å by på og kan framprovosere følelser hos seeren - latter, sinne, oppgitthet, forbauselse, spenning osv - får mest tid i ruta. Kanskje CBE rett og slett er for kjedelig for KL, foreløpig, iallfall. 33 4
Isola2 Skrevet 8. mars #104129 Skrevet 8. mars Hedy Lamarr skrev (26 minutter siden): At hun får lite skjermtid på KL (ifølge folk her inne, jeg ser ikke programmet), kan jo også godt være fordi hun rett og slett ikke byr nok på seg selv til at det er severdig. Man klipper jo programmet slik at de som har mest å by på og kan framprovosere følelser hos seeren - latter, sinne, oppgitthet, forbauselse, spenning osv - får mest tid i ruta. Kanskje CBE rett og slett er for kjedelig for KL, foreløpig, iallfall. Jeg tror også det. Deltakerne som byr mer på seg selv eller som sliter med oppgavene på noe vis er hundre ganger mer spennende å følge med på enn frua fra Særp. Hun har null karisma. 23
Kollontaj Skrevet 8. mars #104130 Skrevet 8. mars Hedy Lamarr skrev (36 minutter siden): At hun får lite skjermtid på KL (ifølge folk her inne, jeg ser ikke programmet), kan jo også godt være fordi hun rett og slett ikke byr nok på seg selv til at det er severdig. Man klipper jo programmet slik at de som har mest å by på og kan framprovosere følelser hos seeren - latter, sinne, oppgitthet, forbauselse, spenning osv - får mest tid i ruta. Kanskje CBE rett og slett er for kjedelig for KL, foreløpig, iallfall. Du har nok rett. Skal prøve å få sett litt i kveld om jeg rekker, men synes helt ærlig det er et ganske kjedelig program. 😅 11
Xstrella Skrevet 8. mars #104131 Skrevet 8. mars Kjekk episode i dag. Var spennende. Fikk med meg de andre hadde kammosminke på, men frua stilte opp uten. Mulig våtservietter i teltet? De var jo utendørs så noe speil og vann hadde de vel lite av? Ble imponert over makkeren hennes i dag, han viste styrke. 1
MissCortado Skrevet 8. mars #104132 Skrevet 8. mars Xstrella skrev (6 minutter siden): Kjekk episode i dag. Var spennende. Fikk med meg de andre hadde kammosminke på, men frua stilte opp uten. Mulig våtservietter i teltet? De var jo utendørs så noe speil og vann hadde de vel lite av? Ble imponert over makkeren hennes i dag, han viste styrke. Rett skal være rett, hun var ikke alene om å ha fjernet sminken etter øvelsene med kamuflasje. 3
Xstrella Skrevet 8. mars #104133 Skrevet 8. mars MissCortado skrev (30 minutter siden): Rett skal være rett, hun var ikke alene om å ha fjernet sminken etter øvelsene med kamuflasje. Men de var ikke så rene som hun. Jeg kikket ekstra. 😅 2
Pasha Skrevet 8. mars #104134 Skrevet 8. mars Det er jo litt gøy å se militærbildene (de som blir brukt når befalet snakker om rekuttene). alle ser rett frem, men ikke frua 10 3
Pusern3 Skrevet 8. mars #104135 Skrevet 8. mars (endret) Isola2 skrev (11 timer siden): Jeg tror også det. Deltakerne som byr mer på seg selv eller som sliter med oppgavene på noe vis er hundre ganger mer spennende å følge med på enn frua fra Særp. Hun har null karisma. Hun har (dessverre) ikke evnen til å gi særlig mye på TV. Stiv, unaturlig og tildels usjarmerende. Det har vi sett fra tidligere produksjoner også. Endret 9. mars av Pusern3 7
Margit777 Skrevet 8. mars #104136 Skrevet 8. mars Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Jeg så KL i går, og hun er utrolig lite i TV-bildet. Siden hun gjør det svært bra på resultatlisten så betyr kanskje det at hun kommer et godt stykke i programmet. Det er bra! Selv om det er tilbake til posering og filtrering så har hun uansett fått oppleve en god periode sammen med ekte mennesker, så man kan jo håpe at det tross alt har bidratt til litt mer refleksjon over livet hun har valgt seg. Hun fremstår hyggelig og flink, men det er rart at hun ikke selv ser hvor unaturlig overleppen er. Det ser ut som hun har fått en skikkelig snusleppe. Kanskje hun har begynt å snuse igjen 2
Stargaze Skrevet 8. mars #104137 Skrevet 8. mars Fascinert over innleggene hennes i dag ja. Kvinnedagen💪 Med et, som alltid, riktig fokus. 14 2
CityCityBangBang Skrevet 8. mars #104138 Skrevet 8. mars (endret) Xstrella skrev (3 timer siden): Kjekk episode i dag. Var spennende. Fikk med meg de andre hadde kammosminke på, men frua stilte opp uten. Mulig våtservietter i teltet? De var jo utendørs så noe speil og vann hadde de vel lite av? Ble imponert over makkeren hennes i dag, han viste styrke. Har vi sett samme episode? Hun hadde kammosminke på hele dagen, men den var borte dagen etter da de skulle rappellere, men det gjaldt jo mange andre også. Har kun sett del 1. Endret 8. mars av CityCityBangBang Jeg ser KL på lineær-TV 7
FruRosa Skrevet 8. mars #104139 Skrevet 8. mars Ang dagens episode av KL: da de skule åle seg rundt (uten å bli skutt på) og huske diverse objekter husket partneren hennes rett 2 ganger, men hun overstyrte ham så de endte sist. 19
elskersommer Skrevet 8. mars #104140 Skrevet 8. mars Hedy Lamarr skrev (8 timer siden): At hun får lite skjermtid på KL (ifølge folk her inne, jeg ser ikke programmet), kan jo også godt være fordi hun rett og slett ikke byr nok på seg selv til at det er severdig. Man klipper jo programmet slik at de som har mest å by på og kan framprovosere følelser hos seeren - latter, sinne, oppgitthet, forbauselse, spenning osv - får mest tid i ruta. Kanskje CBE rett og slett er for kjedelig for KL, foreløpig, iallfall. Hun er da ikke den eneste som er lite på skjermen.. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå