Snødronninga Skrevet 17. desember 2024 #102481 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (12 timer siden): Det kan godt hende, men fullt forståelig er det uansett hvilken årsak hun har til å kutte det ut. Denne setningen skjønte jeg lite av. Du har full forståelse for at hun kuttet ut OJ, uansett årsak? Hvordan kan man ha full forståelse av noe man ikke vet? 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. desember 2024 #102482 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Felis skrev (15 timer siden): Guri: Jeg vet ikke om du husker ehhh atte det nærmer seg jo julaften nå, ikke sant? Caroline: Det husker jeg Guri: Det husker du Masse latter, så dette er nok segmentet hvor Caroline nesten ler seg i hjel... Guri: Du er så skap Caroline: ...er så skarp Guri: Men jeg vet ikke om du husker at jeg nevnte.... eh at JEG pleide å underholde med munnharpe? Caroline: Eh jo, det husker jeg Guri: Og hva har jeg kjøpt? Caroline: Nei? Da! Guri: Jeg har kjøpt en munnharpe til hver Caroline: Nei slutt! Guri, mens hun pakker munnharpen høylydt ut av boksen: Eh jo! Nå skal du få en munnharpe her Caroline: DET SER UT SOM EN PENIS! Mer hysterisk latter og mye romstering i studio, slik at Caroline får vist Guri hvordan den ser ut som en penis. Det blir veldig internt. Dum som jeg var, lyttet jeg på denne. Juleepisodene er ganske korte, og mye lettere å "tvinge" seg gjennom enn de vanlige episodene. 😄 Hvordan skal jeg si dette på en pen måte. Carolines reaksjon på munnharpa er noe av det barnsligste jeg har hørt av en voksen person. Hun hyler og ordlegger seg som en unge, som nettopp har lært seg ordet PENIS. Man må høre det for å skjønne nivået. Endret 17. desember 2024 av Snødronninga 22 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2024 #102483 Del Skrevet 17. desember 2024 Felis skrev (16 timer siden): Caroline skal også på julebord med venninnene sine fra barndommen. De kaller gruppa Tornadoen og treffes kun til jul. Ikke engang barndomsvenninene orker mer…. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102484 Del Skrevet 17. desember 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Denne setningen skjønte jeg lite av. Du har full forståelse for at hun kuttet ut OJ, uansett årsak? Hvordan kan man ha full forståelse av noe man ikke vet? Fprdk jeg kan tenke meg til noen årsaker selv som foreksempel at det var så mye kritikk da de holdt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. desember 2024 #102485 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (4 minutter siden): Fprdk jeg kan tenke meg til noen årsaker selv som foreksempel at det var så mye kritikk da de holdt på. Det var da vel ikke SÅ mye kritikk, sikker på at det var mer ros enn kritikk. Likevel er det kritikken som skal ha skylden for at de ga opp? Tror ikke jeg noe på i alle fall. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102486 Del Skrevet 17. desember 2024 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Så det du sier er at du gjør gode ting for å skinne selv, og ikke har så mange tanker om dem som mottar hjelpen? De fleste av oss som donerer tid, penger og ting gjør det ganske stille og får i høyden et tusen takk fra mottaker. Nei, det sier jeg ikke. Jeg sier at jeg hadde lett slutta å gjøre noe som folk kritiserer og er negative til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102487 Del Skrevet 17. desember 2024 Snødronninga skrev (7 minutter siden): Det var da vel ikke SÅ mye kritikk, sikker på at det var mer ros enn kritikk. Likevel er det kritikken som skal ha skylden for at de ga opp? Tror ikke jeg noe på i alle fall. Når har cbe mottatt mer ros enn kritikk for noe her inne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. desember 2024 #102488 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (Akkurat nå): Når har cbe mottatt mer ros enn kritikk for noe her inne? Jeg mener ikke her inne, jeg mener kommentarene på bloggen. Og på andre sosiale medier for den saks skyld. Hvis hun skulle tatt til seg kritikken fra denne tråden, hadde hun slutta med barneeksponering, thinspo, filter, you name it. 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102489 Del Skrevet 17. desember 2024 Snødronninga skrev (4 minutter siden): Jeg mener ikke her inne, jeg mener kommentarene på bloggen. Og på andre sosiale medier for den saks skyld. Hvis hun skulle tatt til seg kritikken fra denne tråden, hadde hun slutta med barneeksponering, thinspo, filter, you name it. Disse tingene du ramser opp mottar hun vel mer positive ting ved enn negative dessverre. Ellers hadde hun nok slutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 17. desember 2024 #102490 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (16 minutter siden): Når har cbe mottatt mer ros enn kritikk for noe her inne? Forrige helgs deltagelse i hyrox feks? 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102491 Del Skrevet 17. desember 2024 NettoppJa skrev (1 minutt siden): Forrige helgs deltagelse i hyrox feks? Ja det har du faktisk rett i. Omvendt julenisse var ikke en slik ting, tror det må ha vært første gang jeg har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. desember 2024 #102492 Del Skrevet 17. desember 2024 CBE fikk da ganske mye pluss her inne for deltagelsen i kokkeprogrammet, hvis jeg ikke husker feil. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102493 Del Skrevet 17. desember 2024 Kollontaj skrev (9 minutter siden): CBE fikk da ganske mye pluss her inne for deltagelsen i kokkeprogrammet, hvis jeg ikke husker feil. Der var det også mye kritikk, spesielt i forkant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 17. desember 2024 #102494 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (20 minutter siden): Der var det også mye kritikk, spesielt i forkant. Mange som syns det er tøft at hun er med i Kompani Lauritzen. 😉 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. desember 2024 #102495 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (1 time siden): Nei, det sier jeg ikke. Jeg sier at jeg hadde lett slutta å gjøre noe som folk kritiserer og er negative til. Fordi du ikke gir av et oppriktig ønske om å hjelpe, men for å høste ros og anerkjennelse. Du og cbe er nok ganske like der. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102496 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Fordi du ikke gir av et oppriktig ønske om å hjelpe, men for å høste ros og anerkjennelse. Du og cbe er nok ganske like der. Nei fordi det ikke blir tatt i mot slik ønsket var? Endret 17. desember 2024 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 17. desember 2024 #102497 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Klink skrev (9 minutter siden): Nei fordi det ikke blir tatt i mot slik ønsket var? Same same, but different? Eller to sider av samme sak? Tatt i mot av hvem? De som trenger det? Eller de som er aktive på KG? Endret 17. desember 2024 av CityCityBangBang 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2024 #102498 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Snødronninga skrev (1 time siden): Det var da vel ikke SÅ mye kritikk, sikker på at det var mer ros enn kritikk. Likevel er det kritikken som skal ha skylden for at de ga opp? Tror ikke jeg noe på i alle fall. Folk som driver med frivillighet og veldedighet og virkelig engasjerer og bryr seg, slutter vanligvis ikke med dette på grunn av litt kritikk det første året. De tar til seg kritikken og gjør det bedre neste gang. Berg Eriksen snakket i podcasten om hvor mye arbeid det innebar å drive veldedighet, så det er vel heller der det ligger. Det passer i alle fall veldig godt med at Lke aldri gjør noe halveis, som han ivrig uttrykte nylig. Han sitter forsatt som daglig og styreleder etter å ha forsøkt å finne en overtaker eller noen som ville ta ansvaret for å koordinere frivilligheten. Endret 17. desember 2024 av Rev. Revenge glemte lokalavisen 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2024 #102499 Del Skrevet 17. desember 2024 CityCityBangBang skrev (Akkurat nå): Same same, but different? Eller to sider av samme sak? Nei. Eller jeg går ut fra at kritikken også kom fra de som fikk hjelpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 17. desember 2024 #102500 Del Skrevet 17. desember 2024 Klink skrev (6 minutter siden): Nei. Eller jeg går ut fra at kritikken også kom fra de som fikk hjelpen? Jeg forsøker virkelig å forstå deg - men jeg sliter. Kan du forsøke å spesifisere hva du mener med dette? 🙂 Har du sett noen som fikk hjelp som har kritisert at de fikk hjelp? 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå