loffen Skrevet søndag kl 00:15 #102101 Del Skrevet søndag kl 00:15 Ser ut som det begynte med 'insert wine' på fredag, også tok det bare helt av. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet søndag kl 00:27 #102102 Del Skrevet søndag kl 00:27 Hun er så fake den dama, alt er bare fasade 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet søndag kl 00:48 #102103 Del Skrevet søndag kl 00:48 Ellie77 skrev (5 timer siden): Virkelig fristende å klikke seg inn på CBEs Snap og se om hun har startet å spille inn voksenfilmer….🤦♀️🙈 Så veldig feil ut nå ja, kleint 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet søndag kl 00:53 #102104 Del Skrevet søndag kl 00:53 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Jøsses. Må man tilsette egg i blandingen «hennes»? Hvorfor gaper hun sånn? Spiser man ikke pannekaker med kniv og gaffel nu til dags? 😬 @K_mb Alle som gjør teite ting kan få sjansen til å snu skuta, også CBE.no. Kan imidlertid ikke se noen tegn til det foreløpig i hennes kanaler (har ikke sett Snap, men det er vel samme opplegget der). Den sjansen har hun da fått tidligere uten at det endte med en endring av kurs. Når er det nok? Bedriften/influenceren bør ignoreres fra all reality og med det bli glemt da bedriften ikke har noe positivt å bidra med. Se på antall følgere og responsen på innleggene. Det er vel ca lik null respons i forhold til antall følgere. Så hvorfor TV 2 ønsker å gjøre denne type influencer aktuell igjen er helt ubegripelig. Endret søndag kl 01:08 av K_mb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 01:19 #102105 Del Skrevet søndag kl 01:19 K_mb skrev (23 minutter siden): Den sjansen har hun da fått tidligere uten at det endte med en endring av kurs. Når er det nok? Bedriften/influenceren bør ignoreres fra all reality og med det bli glemt da bedriften ikke har noe positivt å bidra med. Se på antall følgere og responsen på innleggene. Det er vel ca lik null respons i forhold til antall følgere. Så hvorfor TV 2 ønsker å gjøre denne type influencer aktuell igjen er helt ubegripelig. De fleste ler av henne. Det skjønner hun ikke selv, vi er jo bare feite og misunnelige. Det er ubegripelig at hun får medieomtale ja. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet søndag kl 03:55 #102106 Del Skrevet søndag kl 03:55 Xstrella skrev (2 timer siden): De fleste ler av henne. Det skjønner hun ikke selv, vi er jo bare feite og misunnelige. Det er ubegripelig at hun får medieomtale ja. Rart hun ikke skjønner dette selv. Sånn er det vel når man bruker hele dagen hjemme og eneste man gjør er å trene og oppdatere instagram. Følgertallet og engasjementet taler jo for seg selv. Ser følgertallet på instagram er nede i 293k. Dette vel all time low? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet søndag kl 05:52 #102107 Del Skrevet søndag kl 05:52 Ellie77 skrev (10 timer siden): Virkelig fristende å klikke seg inn på CBEs Snap og se om hun har startet å spille inn voksenfilmer….🤦♀️🙈 Jeg har ofte lyst til å spørre henne om hva er det egentlig du holder på med nå? Disse helt absurde tilgjorte videoene, oppstilte bilder og helt merkelige greiene ser jo helt tullete ut. Å avslutter dagen med speilselfie med ett av barna som poserer med tunga ute. Det er både trist og fryktelig rart å holde på sånn. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet søndag kl 07:35 #102108 Del Skrevet søndag kl 07:35 Jeg gleder meg til å se om hun ligger og vrir seg sånn etter anstrengelser i Kompani Lauritsen også. Og hva befalet evt har å si om den slags. 39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 07:37 #102109 Del Skrevet søndag kl 07:37 FruRosa skrev (1 minutt siden): Jeg gleder meg til å se om hun ligger og vrir seg sånn etter anstrengelser i Kompani Lauritsen også. Og hva befalet evt har å si om den slags. Og etter Hyrox løpet. 😉 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cest Skrevet søndag kl 07:43 #102110 Del Skrevet søndag kl 07:43 Jeg forstår at denne tråden er for å gi konstruktiv kritikk til en bedrift med mye påvirkningskraft, men ser dere ikke selv hvor mye dere hjelper denne bedriften ved å stadig aktualisere alt hun gjør? Det beste grepet dere kunne gjort for å få lagt ned denne virksomheten er virkelig å slutte og kommentere på hver eneste lille meningsløse innlegg fra denne dama. Helt seriøst, jeg glemmer at hun eksisterer mellom hver gang jeg er innom Kvinneguiden. Over 5000 sider med diskusjon. It's time to stop! Dette er enabling. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet søndag kl 08:12 #102111 Del Skrevet søndag kl 08:12 Cest skrev (28 minutter siden): Jeg forstår at denne tråden er for å gi konstruktiv kritikk til en bedrift med mye påvirkningskraft, men ser dere ikke selv hvor mye dere hjelper denne bedriften ved å stadig aktualisere alt hun gjør? Det beste grepet dere kunne gjort for å få lagt ned denne virksomheten er virkelig å slutte og kommentere på hver eneste lille meningsløse innlegg fra denne dama. Helt seriøst, jeg glemmer at hun eksisterer mellom hver gang jeg er innom Kvinneguiden. Over 5000 sider med diskusjon. It's time to stop! Dette er enabling. Tenker det går fint jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 08:44 #102112 Del Skrevet søndag kl 08:44 Cest skrev (1 time siden): Jeg forstår at denne tråden er for å gi konstruktiv kritikk til en bedrift med mye påvirkningskraft, men ser dere ikke selv hvor mye dere hjelper denne bedriften ved å stadig aktualisere alt hun gjør? Det beste grepet dere kunne gjort for å få lagt ned denne virksomheten er virkelig å slutte og kommentere på hver eneste lille meningsløse innlegg fra denne dama. Helt seriøst, jeg glemmer at hun eksisterer mellom hver gang jeg er innom Kvinneguiden. Over 5000 sider med diskusjon. It's time to stop! Dette er enabling. Jeg tror ikke at vi er mange nok til å holde noen aktuelle. At diskusjonen går her inne betyr ikke at ‘resten av verden’ blir mer interessert. Tror jeg. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet søndag kl 11:57 #102113 Del Skrevet søndag kl 11:57 Vålull skrev (11 timer siden): Så veldig feil ut nå ja, kleint Mega kleint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet søndag kl 11:58 #102114 Del Skrevet søndag kl 11:58 Jojo345 skrev (8 timer siden): Rart hun ikke skjønner dette selv. Sånn er det vel når man bruker hele dagen hjemme og eneste man gjør er å trene og oppdatere instagram. Følgertallet og engasjementet taler jo for seg selv. Ser følgertallet på instagram er nede i 293k. Dette vel all time low? Godt folk er fornuftige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet søndag kl 12:07 #102115 Del Skrevet søndag kl 12:07 Reklame for proteinpannekaker uten proteinpulveret. Veiving av hår, strekking av kropp, gapskratting, 1 stk veldig diger pannekake, linser på, briller på, ingen rumpe, og normalhøyde på kjøkkenbenken. Sært valg av låt mtp tekst. Røre i en bolle, studere horisonten, drikke kaffe, men ikke vise steking på ovnen eller rot/smuss på kjøkkenøya. Istedet er melk og egg dandert på benken. Er denne reelen laget over tid? Var det en pause mellom linser og briller? Er det mer som blir serieprodusert med identiske klær nå? Blir det brillereklame, hårreklame, sminkereklame, neglereklame fremover i samme antrekk? Spennende fortsettelse følger fra vår alles Guilty Pleasure. Forøvrig ser adferden fullstendig koko ut, litt i retning av Britney Spears sin evige snurring. 26 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet søndag kl 12:13 #102116 Del Skrevet søndag kl 12:13 Hva skjer med ro-teknikken hennes? Hun ser jo ut som hun har mistet all kjernemuskulatur og klapper sammen og ikke evner å holde ryggen rett/nøytral 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet søndag kl 12:59 #102117 Del Skrevet søndag kl 12:59 Jeg har sett dokumentaren om drapet på JonBenet Ramsey i helgen, og fikk en skikkelig uggen følelse. For dere som ikke kjenner historien: JonBenet var barnemodell, sånn typisk amerikansk skjønnhetsdronning. Hun var bare 6 år, men ble sminket og kledd opp som en voksen, med fokus på å være pen i retning sexy. De fant aldri ut hvem som drepte henne, men i dokumentaren kom det frem at en av JonBenets konkurrenter opplevde å bli angrepet i sitt eget soverom. Hun ble reddet av sin mor. Det viser seg at flere av mammaene i miljøet opplevde at en del menn fulgte disse skjønnhetskonkurransene, uten annen tilknytning enn at de likte sexy småjenter. Den ene var læreren til JonBenet, en annen var fotografen hennes. Det er åpenbart at der man stiller ut barn, finner man også pedofile. JonBenet ble drept i 1996, og man skulle tro man hadde lært en god del siden den gang. Men likevel finner vi foreldre som mer enn gjerne serverer sine barn på sølvfat til pedofile. Gjerne kledd opp og sminket som små voksne, akkurat slik denne gruppen pedofile faller for. Paret på Kulås er blant disse foreldrene. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av at det som bekymrer den mest er kritikere som går på turstiene rundt huset deres og rapporterer diskrepans mellom virkelighet og sosiale medier. Personlig hadde jeg vært mye mer redd for de som ikke er der for å se på huset... 27 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet søndag kl 13:10 #102118 Del Skrevet søndag kl 13:10 Aftenposten skriver om barnestjerner i dag, det er ikke hyggelig lesing. https://www.aftenposten.no/kultur/i/3MVGQL/disney-i-hardt-vaer-etter-avsloerende-bokutgivelse Norsk utgave av barnestjerne: https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-sleit-veldig/80483201 «Som elleveåring fikk Tomine Harket hovedrollen i musikalen «Annie», og startet en karriere innen musikk og dubbing. Men bak fasaden har veien til å finne sin egen identitet vært utfordrende. I voksen alder har Harket reflektert rundt hvordan all oppmerksomheten har påvirket henne psykisk» https://www.nettavisen.no/kjendis/tomine-harket-deler-utfordringene-i-hverdagen-og-om-barndommen-med-morten-harket/s/5-95-2031435 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet søndag kl 15:03 #102119 Del Skrevet søndag kl 15:03 AntiBullshit skrev (2 timer siden): Hva skjer med ro-teknikken hennes? Hun ser jo ut som hun har mistet all kjernemuskulatur og klapper sammen og ikke evner å holde ryggen rett/nøytral Hun er tynn, ikke sterk og det vil helst sikkert også vises i Hyrox konkurransen 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet søndag kl 17:11 #102120 Del Skrevet søndag kl 17:11 (endret) Må være noe sånt som dette som er årsaken⬇️ #defekt høyreside Endret søndag kl 17:13 av Turkis Sau 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå