Jobbermedbarn Skrevet fredag kl 12:58 #102041 Del Skrevet fredag kl 12:58 Jeg synes det er en av de fineste julesangene, og dette var en bra versjon, likte best når Guri og barnet sang alene, det virket mest ekte, litt for mye autotune ellers, men det var fint. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 13:27 #102042 Del Skrevet fredag kl 13:27 Skjønner at CBE er stolt av datteren sin, men jeg er veldig skeptisk til det at hun tydeligvis skal opp og frem i rampelyset. Det blir heller ikke mindre eksponering på story, og de må jo skjønne at det er eksponering på lik linje som innlegg på instagram. Den eldste følger i moren fotspor, men da kan de vente til hun er stor nok til å skjønne omfanget av det å bli utlevert til mange tusen mennesker. Det toget har selvsagt gått for lenge siden. Når det gjelder låten, så var den fint gjennomført. Jeg foretrekker Guris varme, lune stemme men Caroline var ikke helt borte hun heller.Guri har et varmt blikk og fin utstråling på coveret, som passer veldig bra til låten. Skulle ønske Caroline også klarte det, men i stedet ser hun stiv og poserende ut. Kanskje Guri kunne lært bort noe av det å opptre genuint og ekte. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet fredag kl 13:57 Populært innlegg #102043 Del Skrevet fredag kl 13:57 For å balansere tilbakemeldingene litt, og for å gi en ærlig vurdering av en publisert julelåt - det er lov og ikke personlig. Og jeg er glad i julesanger, så det er sagt: Dette er noe av det jævligste jeg har hørt. Sukkerspinn på helium med heavy autotune, ispedd en barnestemme for ekstra klisj. Massiv sukkersøt klang for gåsehudeffekt, produksjonen har virkelig øst på av alle virkemidler for å dekke over at her er det null substans og formidling. Dette er en provokasjon mot de som faktisk er vokalister, og nok en barbie fra Berg Eriksen. Dette passer best til frokostbordet hjemme i familien, og på hylla sammen med andre barbieprodukter som "Norges største megahit", "egendesignede" pulver, hårspenner, sko, vesker og tangatruser, side om side med barnas tegninger. Nei, Berg Eriksen er ingen skuespiller, vokalist, danser eller modell. Hun er heller ikke hestejente, som i den siste reklamen på Insta. Hun kler dette på seg som baguetten og bereten i Paris, brillene når hun er "student", yogalærertittelen og nattkjole når hun går i fjellet. Stopp galskapen! Det er nok nå. Hun jobber aktivt for å trekke til seg folk som har behov for profesjonell hjelp ved å hevde at hun spesialiserer seg i vektnedgang og vaneendring, noe som er like sant som at hun er alt det over. 12.000 kroner må de ut med for å få bistand fra en som tror hun kan gjøre hva som helst bare ved å "være seg selv" og at hun "kan alt". Dette er så kritikkverdig! Man blir god til det man gjør mye. Les det igjen. CBE gjør ingenting mye bortsett fra å fylle hver krok i huset med billige forbruksjgenstander til jul og halloween, og å posere og trene for å vise seg for noe hun beviselig ikke er. Det er Berg Eriksens spesialitet, der har hun brukt det nødvendige minimum av 10.000 timer for å faktisk mestre det man prøver på. 53 1 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet fredag kl 14:41 #102044 Del Skrevet fredag kl 14:41 (endret) Jeg har sikkert spurt om det før, men når ble Caroline og Guri Schanke venninner da? Endret fredag kl 14:42 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 14:50 #102045 Del Skrevet fredag kl 14:50 Pannebånd i fleece; aldri hørt om merket og finner ikke info om hva produktene er laget av eller hvor de er laget. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet fredag kl 15:29 #102046 Del Skrevet fredag kl 15:29 Minthia skrev (1 time siden): For å balansere tilbakemeldingene litt, og for å gi en ærlig vurdering av en publisert julelåt - det er lov og ikke personlig. Og jeg er glad i julesanger, så det er sagt: Dette er noe av det jævligste jeg har hørt. Sukkerspinn på helium med heavy autotune, ispedd en barnestemme for ekstra klisj. Massiv sukkersøt klang for gåsehudeffekt, produksjonen har virkelig øst på av alle virkemidler for å dekke over at her er det null substans og formidling. Dette er en provokasjon mot de som faktisk er vokalister, og nok en barbie fra Berg Eriksen. Dette passer best til frokostbordet hjemme i familien, og på hylla sammen med andre barbieprodukter som "Norges største megahit", "egendesignede" pulver, hårspenner, sko, vesker og tangatruser, side om side med barnas tegninger. Nei, Berg Eriksen er ingen skuespiller, vokalist, danser eller modell. Hun er heller ikke hestejente, som i den siste reklamen på Insta. Hun kler dette på seg som baguetten og bereten i Paris, brillene når hun er "student", yogalærertittelen og nattkjole når hun går i fjellet. Stopp galskapen! Det er nok nå. Hun jobber aktivt for å trekke til seg folk som har behov for profesjonell hjelp ved å hevde at hun spesialiserer seg i vektnedgang og vaneendring, noe som er like sant som at hun er alt det over. 12.000 kroner må de ut med for å få bistand fra en som tror hun kan gjøre hva som helst bare ved å "være seg selv" og at hun "kan alt". Dette er så kritikkverdig! Man blir god til det man gjør mye. Les det igjen. CBE gjør ingenting mye bortsett fra å fylle hver krok i huset med billige forbruksjgenstander til jul og halloween, og å posere og trene for å vise seg for noe hun beviselig ikke er. Det er Berg Eriksens spesialitet, der har hun brukt det nødvendige minimum av 10.000 timer for å faktisk mestre det man prøver på. Jepp, den sangen var virkelig grusom. Barnet sang fint, men den hadde nok vært finere med bare henne uten all sminke alikevel. Jeg har nesten ikke ord for hvor dårlig den produksjonen var, jeg var egentlig positivt innstilt etter å ha lest en kommentar her om at den var fin, men jeg tok meg i å bokstavelig talt rynke på nesen og jobbe for å holde ut hele sangen da det var så ille. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet fredag kl 15:32 #102047 Del Skrevet fredag kl 15:32 Tough cookie skrev (50 minutter siden): Jeg har sikkert spurt om det før, men når ble Caroline og Guri Schanke venninner da? De møttes på Camp Culinaris visst… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet fredag kl 15:41 #102048 Del Skrevet fredag kl 15:41 Kollontaj skrev (49 minutter siden): Pannebånd i fleece; aldri hørt om merket og finner ikke info om hva produktene er laget av eller hvor de er laget. Fint at du finner produktene hos Fjerner Jacobsen. Eventuelt Ferner Jacobsen… det er jobben din å reklamere riktig, korrekturlesing er tydeligvis vanskelig (ref hotelloppholdet hvor hun skrev feil selskap) 24 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 15:51 #102049 Del Skrevet fredag kl 15:51 elisabeth30 skrev (10 minutter siden): Fint at du finner produktene hos Fjerner Jacobsen. Eventuelt Ferner Jacobsen… det er jobben din å reklamere riktig, korrekturlesing er tydeligvis vanskelig (ref hotelloppholdet hvor hun skrev feil selskap) Fjerner Jacobsen 😂😂at det går an! 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet fredag kl 15:55 #102050 Del Skrevet fredag kl 15:55 Altså. Det er jobben hennes. Det er ikke så vanskelig eller tidkrevende å lese korrektur på noen få ord. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 16:04 #102051 Del Skrevet fredag kl 16:04 Sangen var helt grei den. Men hører den ikke igjen foråsidetsånn. Men det slår meg igjen, stemmen til Caroline hadde passet veldig godt i et barne-tv program. Litt sånn Margrethe Røed-stil ( uten å fornærme Margrethe altså!😬) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 16:20 #102052 Del Skrevet fredag kl 16:20 elisabeth30 skrev (37 minutter siden): Fint at du finner produktene hos Fjerner Jacobsen. Eventuelt Ferner Jacobsen… det er jobben din å reklamere riktig, korrekturlesing er tydeligvis vanskelig (ref hotelloppholdet hvor hun skrev feil selskap) Ække så nøye vel, alle forstår hva hun mener. Er det ikke sånn hun pleier å respondere? 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet fredag kl 16:29 #102053 Del Skrevet fredag kl 16:29 Jeg syns begge damene så sløve og neddopet ut på det bildet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet fredag kl 16:31 #102054 Del Skrevet fredag kl 16:31 Snødronninga skrev (10 minutter siden): Ække så nøye vel, alle forstår hva hun mener. Er det ikke sånn hun pleier å respondere? Lek med språket, skjønneru 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet fredag kl 18:36 #102055 Del Skrevet fredag kl 18:36 Berg Eriksen klarer visst ikke å gjøre noe som helst riktig. I alle fall ikke jobben sin. Nei, da vanker det ikke ros herfra. Men hun skal ha for å være dødsgod i å gjøre slett arbeid. Hadde Berg Eriksen jobbet hos meg, ville det nå vanke en endringsoppsigelse og omplassering i bedriften. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 18:45 #102056 Del Skrevet fredag kl 18:45 Rev. Revenge skrev (6 minutter siden): Berg Eriksen klarer visst ikke å gjøre noe som helst riktig. I alle fall ikke jobben sin. Nei, da vanker det ikke ros herfra. Men hun skal ha for å være dødsgod i å gjøre slett arbeid. Hadde Berg Eriksen jobbet hos meg, ville det nå vanke en endringsoppsigelse og omplassering i bedriften. 🤭 hadde noen i min jobb skrevet så flaut feil, hadde det blitt nevnt på alle julebord og sommerfester herfra til evigheten. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet fredag kl 18:59 #102057 Del Skrevet fredag kl 18:59 Hunter7 skrev (2 timer siden): Lek med språket, skjønneru Vet ikke helt om hotellkjeden hun bodde på i Ålesund syntes det var språklek da hun skrev annonse og brukte feil hotellkjede! 🙈🙈 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet fredag kl 19:12 #102058 Del Skrevet fredag kl 19:12 puddles skrev (6 timer siden): Guri og Caroline har spilt inn Himmel på jord. Dette er faktisk ikke så verst! Sangen passer godt til begge stemmene, og de passer bra sammen også. En barnestemme er med også, så en av døtrene kanskje? Merkelig bilde, noe som nok forsterkes av den brune rammen. Akkurat den er vel generert av Spotify, så det kan ikke fotografen lastes for. Jeg antar at de prøvde å gå for et elegant og sobert uttrykk, men dette ble nitrist. Den brune bakgrunnen komplimenter Carolines ansikt og hår, men Guri ser helt orange ut i fjeset. (Noe som understrekes ekstra av de kalde tonene i håret) Blikket trekkes mot Carolines hals, både fordi den er vesentlig lysere enn alt i bildet med unntak av Guris hår, og fordi den har en underlig vinkel. Det ser ut som om hodet ikke helt passer på halsen. Det minner meg om bilder jeg har sett i Select og Nytt og Nyttig, der de har brukt noe på nivå med Paint for å redigere før - og etterbilder. Bildet er nok ikke redigert annet enn vanlig airbrush og sånt, svanehalsen skyldes vinkelen, at Caroline trekker skulderen ned og lener hodet litt mot Guri, men mest av alt at den er lys mot mørk bakgrunn. Det er visuelt forstyrrende, og jeg syns fotografen burde instruert Caroline til å møte linsen på en annen måte for å unngå det. Spesielt fordi Guri har en høyhalset genser som gjør at man ser to hoder, men bare én hals. De burde kanskje avklart litt mer enn bare "svart antrekk", for nå ble Guri sitt hode bare flytende på mørk bakgrunn (det er faktisk ikke mulig å se hvor Guri sin kropp slutter og Carolines begynner) Caroline har sitt sedvanlige "ta meg bort herfra" - uttrykk, i motsetning til Guri som ser på er bestemt punkt utenfor bildet, ser Caroline ned i bakken under senkede øyelokk og med ufokusert blikk. Null kontakt utover og i alle fall ikke julestemning. 36 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 19:23 #102059 Del Skrevet fredag kl 19:23 De kunne nok med fordel brukt en sminkør. Helst den samme. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet fredag kl 20:04 #102060 Del Skrevet fredag kl 20:04 Minthia skrev (6 timer siden): For å balansere tilbakemeldingene litt, og for å gi en ærlig vurdering av en publisert julelåt - det er lov og ikke personlig. Og jeg er glad i julesanger, så det er sagt: Dette er noe av det jævligste jeg har hørt. Sukkerspinn på helium med heavy autotune, ispedd en barnestemme for ekstra klisj. Massiv sukkersøt klang for gåsehudeffekt, produksjonen har virkelig øst på av alle virkemidler for å dekke over at her er det null substans og formidling. Enig. Dette er julesang fra temu. Helt greit på julegrantenning i nabolaget, men ikke noe du legger ut på Spotify og viser frem til fremmede. Det er ikke et sekund av låta som bringer noe nytt, det er uoriginalt og kjedelig. Joda, sangen i seg selv er fin, og med autotune skjærer det ikke i øra mine (bare i sjela) - men hva ønsker de å formidle her? Blir også veldig malplassert å ha med dattera og legge så mye støy oppå stemmen hennes - barnestemmer er jo nydelige i julesanger. Nei, spar meg . 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå