Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Takk igjen @Felis! Men handlet det ikke om dyden til Guri? Står så i Dagbladet. 👀

Joda, de hadde en sekvens om dyden til Guri. Men jeg orket bare å referere det son handler om Caroline, siden dette er tråden om henne. Personlig synes jeg at Guri er mer utmattende å høre på en Caroline (det er faktisk mulig) og det eneste jeg reflekterte over i den utrolig kjedelige historien, var kudos til begge damene for at de lot være å gjøre narr av at fyren endte som taxisjåfør...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 minutter siden):

Joda, de hadde en sekvens om dyden til Guri. Men jeg orket bare å referere det son handler om Caroline, siden dette er tråden om henne. Personlig synes jeg at Guri er mer utmattende å høre på en Caroline (det er faktisk mulig) og det eneste jeg reflekterte over i den utrolig kjedelige historien, var kudos til begge damene for at de lot være å gjøre narr av at fyren endte som taxisjåfør...

Ah, skjønner. Trodde ellers det handlet om råd for et lykkelig ekteskap, ikke om det spesifikke ekteskapet. Det er jo litt spesielt å fokusere på CBE og LKE, burde jo heller snakke generelt om temaet, men tror vel ikke det er mulig med tanke på de to «programlederne». 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ah, skjønner. Trodde ellers det handlet om råd for et lykkelig ekteskap, ikke om det spesifikke ekteskapet. Det er jo litt spesielt å fokusere på CBE og LKE, burde jo heller snakke generelt om temaet, men tror vel ikke det er mulig med tanke på de to «programlederne». 

Åja, det burde jeg jo tatt med! Caroline vet dessverre ikke hemmeligheten bak et lykkelig ekteskap. Hun innrømmer det i et lite klipp mot slutten, men den sekvensen om ekteskapet hennes sier vel det meste?

Jeg tror jeg kan finne mer positive ting å si om absolutt alle eksene mine, enn Caroline klarer å komme på om sin nåværende mann.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 minutt siden):

Åja, det burde jeg jo tatt med! Caroline vet dessverre ikke hemmeligheten bak et lykkelig ekteskap. Hun innrømmer det i et lite klipp mot slutten, men den sekvensen om ekteskapet hennes sier vel det meste?

Jeg tror jeg kan finne mer positive ting å si om absolutt alle eksene mine, enn Caroline klarer å komme på om sin nåværende mann.

Men han er jo «en moderne mann» 😬. Høres forøvrig ut som noe man kunne uttalt med seriøsitet i 1975 eller deromkring. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på podcasten for første gang nå, og valgte naturligvis siste episode siden den er kortest.

Jeg er ganske sikker på at det ledet til første stadium i hjernedød. 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Men han er jo «en moderne mann» 😬. Høres forøvrig ut som noe man kunne uttalt med seriøsitet i 1975 eller deromkring. 

Han er flink til å lage pizza, flink til å lage paste og flink til å bake brød...

Flott at hun klarer å komme på tre positive egenskaper hos partneren sin, men de ligner ikke så mye på hva jeg ville trukket frem hos min egen mann. Han er forøvrig også flink til å lage pizza, men hvis noen ber meg om å fortelle om ekteskapet mitt, så er det nok viktigere egenskaper jeg vil trekke frem hos han.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (10 minutter siden):

Han er flink til å lage pizza, flink til å lage paste og flink til å bake brød...

Flott at hun klarer å komme på tre positive egenskaper hos partneren sin, men de ligner ikke så mye på hva jeg ville trukket frem hos min egen mann. Han er forøvrig også flink til å lage pizza, men hvis noen ber meg om å fortelle om ekteskapet mitt, så er det nok viktigere egenskaper jeg vil trekke frem hos han.

Ja, er tipset å finne en som er god på pizza, pasta og brød? 😆 Ansvarsfull, morsom og omsorgsfull er kanskje det hun egentlig mener? Joda. Neida. Tror vel jeg hadde prøvd å ta med litt fakta om ekteskap og hva kvinner generelt sier er viktig, i stedet for å snakke om kokkeleringen. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (28 minutter siden):

Så...for å hause opp lyttertallene så må den gamle klassikeren fram: S E X.

Guri Schanke deler ærlig om hvordan hun mistet jomfrudommen

Jeg blir flau. Skikkelig puteflau.

Når man ikke trodde skipet kunne synke dypere!!! Hvem i heite huleste har intr å vite noe slikt? Som du skriver.....puteflaut og vurderer å kjøpe meg den største puta på KID til neste pod🙄

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (35 minutter siden):

Når man ikke trodde skipet kunne synke dypere!!! Hvem i heite huleste har intr å vite noe slikt? Som du skriver.....puteflaut og vurderer å kjøpe meg den største puta på KID til neste pod🙄

Syns det er veldig trist med Guri dette her, jeg. Hun hadde man jo et godt inntrykk av.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Kort sagt, lke er bare flink på kjøkkenet som den moderne mannen han er?

Uffda, det finnes 1001 gode egenskaper å velge mellom men cbe velger mat som hun er veldig opptatt av i form av kalorier. Enig i det du skriver om egenskaper. Det er viktigere egenskaper som er mer naturlige og enklere å trekke frem, spesielt hos to som har jobbet sammen over lang tid og har barn sammen, og fra referatet ditt er hun også litt opptatt av at hun giftet seg så ung. 2009, var det ikke? Forelskelse faller naturligvis over tid, men man har jo lært hvilke egenskaper man setter pris på hos hverandre over tid. Her var det altså matlaging.

For min del har hun vel egentlig avslørt mye uten å si noe direkte.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @Felis, referatene dine er virkelig med i høydepunktene ilp av uka, jeg ler høyt så mannen skvetter flere ganger. 
Jeg er ikke overrasket over det cbe forteller om ekteskapet, synes det er mye som har kommet frem mellom linjene i flere år nå. 

• Liker 24
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Men livsstilscoach skal hun ha andre til å betale henne for å være...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags hipthrust-teknikk er dette? :sjokkert:

Screenshot_20241118_214846_Instagram.thumb.jpg.d259ca067a3c9f23ee804f4c5bd28dcb.jpg

Har trent med tre ulike PT-er i høst, og aldri har hipthrust sett slik ut. Har derimot fått beskjed om at albuer/armer IKKE skal brukes som støtte, kun holde vekt/vektstang stabil. Det er ryggen som skal støttes på stepkasse/benk, og bevegelsen skal skje i hofteleddet. 

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (27 minutter siden):

Screenshot_20241118_214846_Instagram.thumb.jpg.d259ca067a3c9f23ee804f4c5bd28dcb.jpg

Har trent med tre ulike PT-er i høst, og aldri har hipthrust sett slik ut. Har derimot fått beskjed om at albuer/armer IKKE skal brukes som støtte, kun holde vekt/vektstang stabil. Det er ryggen som skal støttes på stepkasse/benk, og bevegelsen skal skje i hofteleddet. 

Det viktigste er at CBE.no ser smal ut og flawless i ansiktet. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (28 minutter siden):

Hun har ikke trent med tunge vekter i 4 år. Løgn. Må hun rulle inn. Hvis hun hadde trent med tunge vekter i 4 år så kunne hun løpt Toughest hovedløpet uten problem. Dette er så dumt. Håper ingen tror på dette løgnaslaget her.

• Liker 30
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (32 minutter siden):

Men livsstilscoach skal hun ha andre til å betale henne for å være...

CBE kan ingenting som vanlige folk har nytte av, det er ettertrykkelig bevist gjennom forrige og nåværende podcast. Hvem har bruk for å lære om snikreklame, eksponering av unger, filterbruk og «pose for slim look»? 

Endret av Kollontaj
  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...