MissCoverdale Skrevet 17. november 2024 #101701 Del Skrevet 17. november 2024 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Joda, men Pihl har både teft for fashion (tydeligvis) og god strategi (for å nevne noe), samt en mann som jobber med henne. Jada, det er gode grunner til at det har blitt slik for dem begge. Men det er sikkert bittert å tenke på for CBE, og sikkert enda verre for mannen, at hun kunne hatt egen kolleksjon i alle mulige kanaler og produktkategorier hvis de bare hadde spilt kortene sine riktig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. november 2024 #101702 Del Skrevet 17. november 2024 MissCoverdale skrev (11 minutter siden): Jada, det er gode grunner til at det har blitt slik for dem begge. Men det er sikkert bittert å tenke på for CBE, og sikkert enda verre for mannen, at hun kunne hatt egen kolleksjon i alle mulige kanaler og produktkategorier hvis de bare hadde spilt kortene sine riktig. Da måtte man helt fra starten drevet med en solid dose ærlighet og troverdighet, samt en større dose arbeidskapasitet, tror jeg. 😆 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 18. november 2024 #101703 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Denne annonsen dukka opp plutselig på instagram, kan ikke huske å ha sett den før. Favorittfilteret og antrekket er på, og hun sier blant annet: Hvis du starter allerede i dag, så garanterer jeg deg at vi kommer til å gjøre en total livsstilsendring, og at vennene dine knapt vil kjenne deg igjen. Det er komisk fordi Caroline ser ut til å være en ivrig bruker av filter, retusjering, eller andre metoder som gjør henne ugjenkjennelig. Denne blurry effekten hun sverger til, er helt grusom. https://netfit.no Endret 18. november 2024 av Snødronninga 22 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 18. november 2024 #101704 Del Skrevet 18. november 2024 Snødronninga skrev (24 minutter siden): Denne annonsen dukka opp plutselig på instagram, kan ikke huske å ha sett den før. Favorittfilteret og antrekket er på, og hun sier blant annet: Hvis du starter allerede i dag, så garanterer jeg deg at vi kommer til å gjøre en total livsstilsendring, og at vennene dine knapt vil kjenne deg igjen. Det er komisk fordi Caroline ser ut til å være en ivrig bruker av filter, retusjering, eller andre metoder som gjør henne ugjenkjennelig. Denne blurry effekten hun sverger til, er helt grusom. https://netfit.no Kjente henne ikke igjen. 🫣😶🌫️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. november 2024 #101705 Del Skrevet 18. november 2024 Snødronninga skrev (38 minutter siden): Denne annonsen dukka opp plutselig på instagram, kan ikke huske å ha sett den før. Favorittfilteret og antrekket er på, og hun sier blant annet: Hvis du starter allerede i dag, så garanterer jeg deg at vi kommer til å gjøre en total livsstilsendring, og at vennene dine knapt vil kjenne deg igjen. Det er komisk fordi Caroline ser ut til å være en ivrig bruker av filter, retusjering, eller andre metoder som gjør henne ugjenkjennelig. Denne blurry effekten hun sverger til, er helt grusom. https://netfit.no Grusomme kunstige bilder 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. november 2024 #101706 Del Skrevet 18. november 2024 Felis skrev (På 16.11.2024 den 12.10): Men dette stemmer overhodet ikke med hva hun formidlet i podcasten som ble publisert for to dager siden (og tidligere episoder)? Der framstilte Caroline seg som ei dame som er så trygg i sine valg at hun er villig til å gjøre mer av det hun får kritikk for. Hun tar ikke imot dritt fra noen, men hevner seg med vellyst på de som våger å krenke henne. Hun står så støtt i seg selv at hun til og med nekter å tilpasse seg partneren sin. Er det bare jeg som blir forvirret av hennes stadige skiftende syn på seg selv? Hun snakker ofte med to tunger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. november 2024 #101707 Del Skrevet 18. november 2024 Ser helt forstyrret ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 18. november 2024 Populært innlegg #101708 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Snødronninga skrev (10 timer siden): Denne annonsen dukka opp plutselig på instagram, kan ikke huske å ha sett den før. Favorittfilteret og antrekket er på, og hun sier blant annet: Hvis du starter allerede i dag, så garanterer jeg deg at vi kommer til å gjøre en total livsstilsendring, og at vennene dine knapt vil kjenne deg igjen. Det er komisk fordi Caroline ser ut til å være en ivrig bruker av filter, retusjering, eller andre metoder som gjør henne ugjenkjennelig. Denne blurry effekten hun sverger til, er helt grusom. https://netfit.no Det ironiske her er teksten: "....Vennene dine knapt vil kjenne deg igjen." Det er denne greia med hvor viktig det er å bli sett på og målt av av andre hele tiden. Her selges det opplegg ikke for din egen helses skyld, ikke for deg selv, men for hvordan andre ser på deg. For en overfladisk og utdatert holdning. Ellers har Berg Eriksen helt rett: Om du starter allerede idag, kan jeg garantere at blur-filteret gjør deg totalt ugjenkjennelig, også for dine venner. Nå må jeg bare finne dette filteret, mens tankene vandrer videre om desperasjonen som må ligge bak å betale for sin egen annonsering for økt rekkevidde siden carolinebergeriksen/PT_carolineberg-navnet ikke er nok i seg selv lengre. Tilføyelse: Er det annonse for Netfit eller PT_carolineberg? Hadde hun ikke nylig kuppet Netfit-kontoen? Svarer meg selv: Ved å trykke på lenken kommer man til mobilversjonen av netfit.no. (nettsiden er usikret, og ikke anbefalt som trygg å bruke) Inneholder utdatert informasjon om oppstart i 2020 som en trygghetsverdi, treningsreiser i 2023 samt samarbeidspartnerne et konkursbo, optimal klinikk, og thrun travels. Seriøse saker, dette her. Endret 18. november 2024 av Rev. Revenge 41 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. november 2024 #101709 Del Skrevet 18. november 2024 Siden jeg er litt vitebegjærlig av meg, fant jeg endelig ut hva Eriksens eget Treasures Publishing-selskap er. Vedtekstfestet formål: Sosiale medier, konsulentoppdrag, medier og annet som naturlig faller sammen med dette. Ikke mindre enn et reklamebyrå, faktisk. Hva den mannen ikke kan https://www.proff.no/selskap/treasures-publishing-as/sarpsborg/reklamebyrc3a5er/IFFON2Q01DI 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. november 2024 #101710 Del Skrevet 18. november 2024 Rev. Revenge skrev (1 time siden): Det ironiske her er teksten: "....Vennene dine knapt vil kjenne deg igjen." Det er denne greia med hvor viktig det er å bli sett på og målt av av andre hele tiden. Her selges det opplegg ikke for din egen helses skyld, ikke for deg selv, men for hvordan andre ser på deg. For en overfladisk og utdatert holdning. Ellers har Berg Eriksen helt rett: Om du starter allerede idag, kan jeg garantere at blur-filteret gjør deg totalt ugjenkjennelig, også for dine venner. Nå må jeg bare finne dette filteret, mens tankene vandrer videre om desperasjonen som må ligge bak å betale for sin egen annonsering for økt rekkevidde siden carolinebergeriksen/PT_carolineberg-navnet ikke er nok i seg selv lengre. Tilføyelse: Er det annonse for Netfit eller PT_carolineberg? Hadde hun ikke nylig kuppet Netfit-kontoen? Svarer meg selv: Ved å trykke på lenken kommer man til mobilversjonen av netfit.no. (nettsiden er usikret, og ikke anbefalt som trygg å bruke) Inneholder utdatert informasjon om oppstart i 2020 som en trygghetsverdi, treningsreiser i 2023 samt samarbeidspartnerne et konkursbo, optimal klinikk, og thrun travels. Seriøse saker, dette her. Det er ikke så vanskelig å forstå at Lars-Kristian Eriksen fjerner eget navn fra egne virksomheter. Søker man på hans navn så kommer jo ene grumset opp verre enn det andre. Det registrerte firmaet Coached by Eriksen, ble byttet ut med Get Fit AS. Og nå har coach_eriksen blitt til athlete_excel. Det jobbes tydelig stadig for å skjule alt jukset, bedraget, lovbruddene, den manglende kunnskapen og komtansen, mens han/de fortsetter å drive uansvarlig og uforsvarlig videre med sine ulike fem selskaper. 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. november 2024 #101711 Del Skrevet 18. november 2024 Det er jo dødsbra med eget reklamebyrå, da. Det hjelper bare ikke om man ikke vet hvordan man skal jobbe med det. Noe disse to til fulle har dokumentert siden de ble tatt med buksene nede ved anklene etter redigering- og kommentarfeltavsløringen. Kanskje avtalen med Kontent ble for dyrt og lite innbringende? De har dødsbra balanse mellom luftslott, juks, kommentarfeltfrekkheter, egen fortreffelighet, #sharenting og årsregnskapet, da. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. november 2024 #101712 Del Skrevet 18. november 2024 Dette minner meg så om VP sirkuset som herjet i mange år. Putepufferen som startet det ene etter det andre og krasjet hver gang. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 18. november 2024 #101713 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Sitter bare å tenker på hvor enormt stor og hvor mange millioner hu hadde tjent hvert år om hun hadde planlagt bedre for framtiden mtp den plattformen hu hadde for noen år siden. Med interiør, matlaging, trening og familieliv. Hun kunne startet flere brands, drevet en proff nettbutikk og mye mer. Hun har/hadde jo mer å stå på enn hva for eksempel Julianne/Pilotfrue har av content osv. Bare et eksempel om hun bare hadde vært mer naturlig, mindre thinspo, mindre kortvarige løsninger på ting osv. Drømmeslottet hennes går sakte, men sikkert i oppløsning og hun kommer til å ende opp med å tjene så vidt til havregrøt gjennom å være pt på et smått avdanket treningsstudio Endret 18. november 2024 av Wenda 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2024 #101714 Del Skrevet 18. november 2024 Ny podcastepisode i dag? Du verden. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. november 2024 #101715 Del Skrevet 18. november 2024 Wenda skrev (1 time siden): Sitter bare å tenker på hvor enormt stor og hvor mange millioner hu hadde tjent hvert år om hun hadde planlagt bedre for framtiden mtp den plattformen hu hadde for noen år siden. Med interiør, matlaging, trening og familieliv. Hun kunne startet flere brands, drevet en proff nettbutikk og mye mer. Hun har/hadde jo mer å stå på enn hva for eksempel Julianne/Pilotfrue har av content osv. Bare et eksempel om hun bare hadde vært mer naturlig, mindre thinspo, mindre kortvarige løsninger på ting osv. Drømmeslottet hennes går sakte, men sikkert i oppløsning og hun kommer til å ende opp med å tjene så vidt til havregrøt gjennom å være pt på et smått avdanket treningsstudio Ja, jeg har sagt det før:De er et strålende eksempel på hvordan man IKKE skal gjøre ting. Mulighetene hun har rotet bort har vært ganske utrolige. Så kan man si at hun åpenbart ikke har personlighten og dyktigheten til å klare å gjøre som Camilla Pihl eller Sophie Elise, men det var det ingen som visste i 2013 da hun var på høyden. At hun ikke klarte å lansere mer blivende konsepter er nesten merkelig. Hun har ikke klart å knytte til seg noen faste firmaer eller merker, jeg tenker mitt om det, hun kan umulig være så lett eller inspirerende å samarbeide med. Samtidig har man jo etter hvert en del eksempler på andre i samme nedadgående trend: Anna Rasmussen, f.eks. De har begge klart å rote bort gedigne sjanser, det sier kanskje mye om at man må ha et visst talent og intelligens for å få det til. Jeg tror ikke Pilotfrue heller holder så lenge, hun lager elendig content og har lite å komme med, jeg tror folk går lei snart. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november 2024 #101716 Del Skrevet 18. november 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Ny podcastepisode i dag? Du verden. Men hvorfor har de byttet dag? Er det noen forklaring på det? Jeg vet helt ærlig ikke om jeg ønsker å høre Guri snirkle rundt hvordan hun mistet dyden, men jeg er ganske klar for å høre hva Caroline legger i et godt ekteskap. Noe sier meg at vi har svært forskjellig syn på det... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 18. november 2024 #101717 Del Skrevet 18. november 2024 Felis skrev (52 minutter siden): Men hvorfor har de byttet dag? Er det noen forklaring på det? Jeg vet helt ærlig ikke om jeg ønsker å høre Guri snirkle rundt hvordan hun mistet dyden, men jeg er ganske klar for å høre hva Caroline legger i et godt ekteskap. Noe sier meg at vi har svært forskjellig syn på det... Tror det bare er en ekstra episode. Sikkert fordi de har SÅ mye å snakke om. Det bare renner ut bra content, kunnskap, sjarme og nyttig stoff. Heldige oss! Jeg har hørt den, nivået er nøyaktig det samme. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 18. november 2024 Populært innlegg #101718 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Den gode nyheten er at episoden er nede i 23 minutter. Det er en voldsom forbedring fra de første 50-minutters episodene. Klipperne hos Batong har tydeligvis skjønt noe... Guri innleder med å be Caroline komme med oppskriften på det gode ekteskap. Caroline ler defensivt, og jeg får på følelsen at hun mye heller vil snakke om tarmfunksjonen sine. Som jeg har nevnt tidligere, så hopper hun elegant over alle anledninger til å si noe pent om sin bedre halvdel. Faktisk skulle man tro, ut ifra denne podcasten, at hun ønsket hun var like singel som Guri. Guri sier at slik hun forstår det, så fungerer ekteskapet til Caroline veldig fint. Caroline svarer litt sånn jada, jada, og så legger hun ut om hvor gammel hun føler seg, fordi hun giftet seg så tidlig. Og så kaster hun ballen rett tilbake til Guri, som selvfølgelig griper sjansen til å prate om seg selv med begge hender. Etter en lang utredning om flyttekaos og foreldrenes brudebilde kommer hun på at de skulle snakke om Carolines ekteskap, og tar opp igjen den tråden. Caroline ler defensivt igjen, og jeg føler ubehag på hennes vegne. Caroline: Jeg ehhh off det er vanskelig spørsmål. Vi har jo ehhh funnet, åpenbart, noe som ehhh funker for begge. Vi er eeeeehhh... For vi jobber jo sammen også, ikke sant? Så vi er jo mye... ehhh... Vi gjør jo mye sammen. Guri: Mmm Caroline: Og jeg må le litt, for i går kveld, da jeg var på hotellrommet, så.. sååå... satt jeg og jobba Guri: Ja? Caroline: Og så ringte jeg Lars Kristian, for det var noe jeg lurte på.... sukk... og så snakka vi sammen i en time Guri: Nei? Caroline: Men vi snakka jo´kke sammen, vi satt liksom og jobba hver for oss Guri: Åja? Caroline: Og prata litt sånn innimellom og ville liksom egentlig ikke legge på. For det var liksom akkurat den samme tonen som når vi sitter på kontoret, da... Guri: Ja... Caroline: For da var vi liksom sammen, uten å være sammen, hvis du skjønner hva jeg mener? Guri skjønner liksom det, heldigvis, så vi slipper å få en reprise. Og så får vi en lang avhandling om ensomhet igjen. Caroline sier at det er verdens mest naturlige ting å være sammen med Lars Kristian, og sånn tror hun han føler også. De gjør jo alt sammen, inkludert å trene. Og så prater de litt om hvordan løpevideoene til Caroline filmes, og Guri er tydeligvis imponert over Lars Kristians selvoppfordrelse når det kommer til å filme konen. Caroline nevner ikke med et ord at han tross alt har levd på henne siden han la opp sin 20 år lange karriere i eliteserien i en alder av 33, og at litt filming er det minste han burde yte til gjengjeld. Guri: For en mann! Hun skulle bare visst hva Lars Kristian er villig til å gjøre for å holde fruen i en posisjon hvor hun kan fø på han.... Caroline forteller at moren hennes er veldig imponert over Lars Kristian fordi han er flink til... Men så kommer hun ikke på hva han er flink til, så hun retter det med at han gjør alt. Han kan stryke, ta ut av oppvaskmaskinen og brette klær og vaske gulv, sier Caroline. Og hun nøler aldri med å sette han til å gjøre husarbeid. En moderne mann, sier Guri, med drømmende stemme. En moderne mann, absolutt, gjentar Caroline. Det er liksom en del gjentakelser, liksom, i denne podcasten, liksom, hvis dere skjønner hva jeg mener? Liksom? Guri har vært inne på den derre Netfit, som hun synes er en veldig fin side på Instagram. Caroline forteller at til å begynne med var siden mest "vår" men nå er den mest "min", siden hun er utdannet personlig trener. Så da kan hun vri det over til å handle om henne, uten å handle om henne. Caroline sier at Lars Kristian er kjempeflink til å lage mat. Da hun traff han lagde han biff og fløtepoteter til henne. Og han kan lage pizza fra bunnen og baker brød flere ganger i uka. Og grunnen til at det funker er at de gir hverandre space, og noen andre floksler. Jeg hørte noe om "team", "ærlighet" og mere "space"... Hva med det romantiske oppi det hele, sier Caroline. Det føler hun ikke at de er, men de plotter heldigvis ikke sex inn i kalenderen. Begge er enige om at det skal være spontant. Men det er mest hverdag.Og de ser mye film sammen, for Caroline føler ikke at de trenger de gode samtalene... Caroline innrømmer at de også har diskusjoner, men det løser de også. Caroline sier at hun var dårlig på å si unnskyld før, men nå har hun blitt mye bedre. Og ting hun irriterer seg mye over er når Lars Kristian har ryddet bordet, så står pepperbørsen igjen og det er fremdeles flekker på bordet. Og at han presterte å bli tatt når han stalket en kvinne. Neida, hun sa ikke det, men jeg tipper hun ble irritert den gangen også... Podcasten har vart i 10 minutter, og begge damene høres ut som de ikke kommer på mer å si. Samtalen har rett og slett dødd ut, men ingen av dem er villige til å erklære døden for inntruffet, så de fortsetter med Å mai gådd og Herreguuuud og hysterisk latter i 13 minutter til. De gjentar ofte at det er veldig, veldig gøy, men jeg er ikke enig! Episoden klippes av like brått som den forrige. https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 Endret 18. november 2024 av Felis Glemte lenke, liksom 50 8 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. november 2024 #101719 Del Skrevet 18. november 2024 Rev. Revenge skrev (5 timer siden): Siden jeg er litt vitebegjærlig av meg, fant jeg endelig ut hva Eriksens eget Treasures Publishing-selskap er. Vedtekstfestet formål: Sosiale medier, konsulentoppdrag, medier og annet som naturlig faller sammen med dette. Ikke mindre enn et reklamebyrå, faktisk. Hva den mannen ikke kan https://www.proff.no/selskap/treasures-publishing-as/sarpsborg/reklamebyrc3a5er/IFFON2Q01DI At de tro driver med det som kalles "reklamebyrå" er vel akkurat like lite troverdig som at Netfit, pt_carolineberg og Lars-Kristian Eriksen driver med "Annen forebyggende helsevirksomhet": https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/underenheter/924952784 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. november 2024 #101720 Del Skrevet 18. november 2024 Takk igjen, @Felis! Sender over litt førstehjelp som kanskje er nyttig etter den innstatsen... Litt favorittmusikk eller hvit støy for å vaske ørene og hjernecellene, kanskje også gjøre godt? Det disse to voksne damene "presterer" er bare så flaut og dårlig at det er helt uforståelig at de fortsetter, at de ikke bare innser egne begrensninger og bare avslutter. CBE har ikke så mye mer å tape egentlig, men GS har nok mer å tape på dette. Bra jobba, igjen, Felis! Jeg lo høyt av din kommentar etter det med at CBE irriterte seg over at pepperbørsen ikke ble fjernet fra middagsbordet. Din kommentar viser bare absurditeten og det komplett meningsløse i det CBE og LKE driver med. 23 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå