Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (18 timer siden):

Sørland ser ikke ut med de lite kledelige og falske vippene. Fylt godt opp kinn og munn hun også. 

Ja hun har endret utseende mye. Ser litt «heks» ut 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvalstad45 skrev (10 timer siden):

Her syns jeg faktisk ikke forskjellen er så stor, hun er "heldig" på det bildet, i å ligne avataren sin. Mange andre bilder og på CK ser man mye større forskjell.
Når det kommer til selfien med Kathrine Sørland, hun er ikke spesielt heldig på det bildet, men legger det ut, CBE hadde ALDRI lagt ut et bilde som var såpass uvørent tatt. Det gjør at man får null kontakt med henne som person, jeg kjenner ikke til noen annen norsk influencer som er mindre løssluppen enn henne. Hun må alltid være i totalkontroll og da kommer null personlighet igjennom. Perfeksjonismen hennes har ødelagt for karrieren hennes, kvinnen er stivere enn en utstillingsdukke.

Ja det ser vi både på bilder og ikke minst i tv tv greier hun er ned i. Har virkelig ingenting å gi 

• Liker 3
Skrevet
Ellie77 skrev (6 timer siden):

IMG_1932.thumb.jpeg.6722aa81271c4c3d34fbf5e410d735e0.jpeg

Om jeg var så lavtlønnet hadde jeg nok ikke prioritert å kjøpe en så dyr og ubrukelig veske. Man kan virkelig undre seg over både prioriteringene og hvor pengene kommer fra!

Fått lønn fra CK 😜😂😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Kunne jo bestilt en plastboksveske på Temu til en brøkdel av prisen ;) 

IMG_0591.png

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (58 minutter siden):

Ja det ser vi både på bilder og ikke minst i tv tv greier hun er ned i. Har virkelig ingenting å gi 

Jeg synes hun gjør en god figur i CK. Kanskje litt utilpass først, men det har endret seg. Hun gjør det bra og er raus med de andre og det ser ut som de er en sammensveiset gjeng, som heier på hverandre.

Men nå har jeg nok andre briller på enn de, som følger henne slavisk, for å lete etter og dømme henne for feil.

Litt i interresant å se dette fra min tenåringsdatter øyne. Hun har sett de siste episodene med meg. Jeg kommenterte at jeg heiet på Yasmin. Jeg også og så heier jeg på hun Caroline. Jeg svarte jeg også, også litt fordi hun mottar mye dritt i SoMe, Hun svarer så lavmål, hvorfor det. Nei, de liker ikke hvordan hun fremstiller seg selv og voksene sitter på forum og følger alle kanaler, for så å slenge dritt om henne. Det er til og med de som oppsøker samarbeidspartnere og sender Mail om hvor feil hun handler.Min datter svarer går det an å synke lavere i taper nivå? 

Hun setter ord på det, sett uten i fra. Dette er en reflektert ungdom, som slår sterkt ned på urett.  Og ja, hun vet utmerket hva SoMe er, hun  er oppvokst i rett tidsperiode. Stolt over å ha en datter som er mer reflektert og medmenneske enn det jeg opplever i kommentarfeltene og forum. 

Endret av Bendie
  • Nyttig 4
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Kanskje fortelle om sharenting, bløff, juks og fanteri, samt billigere med det samme du var i farta? Ut fra det du skriver av informasjonen du ga til avkommet, misset du endel på kontekst. For å kun̈e være godt reflektert, bør man vare godt informert. Start gjerne med dette neste gang: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Nå tror jeg ikke min datter hadde reagert over hennes SoMe kanaler, det  er mer enn nok andre kansler som er langt mer skadelig og oppsiktvekkende for sårbare unge.

Når det er sagt, mistet du nok poenget. Det er ikke innholdet i SoMe kanaler som er  problemet, men hvordan dette angripes. Det går an å være bevist på skadelig innhold. Foruten og forfølge en utvalgt person i alle kansler dag ut og dag inn. År etter år. Kun for å komme med stikk etter stikk og den mest treffende kommentaren. Dette handler ikke om å være reflektert, men noe helt annet.  Og sett uten i fra er det svært så synlig 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Bendie skrev (32 minutter siden):

Jeg synes hun gjør en god figur i CK. Kanskje litt utilpass først, men det har endret seg. Hun gjør det bra og er raus med de andre og det ser ut som de er en sammensveiset gjeng, som heier på hverandre.

Men nå har jeg nok andre briller på enn de, som følger henne slavisk, for å lete etter og dømme henne for feil.

Litt i interresant å se dette fra min tenåringsdatter øyne. Hun har sett de siste episodene med meg. Jeg kommenterte at jeg heiet på Yasmin. Jeg også og så heier jeg på hun Caroline. Jeg svarte jeg også, også litt fordi hun mottar mye dritt i SoMe, Hun svarer så lavmål, hvorfor det. Nei, de liker ikke hvordan hun fremstiller seg selv og voksene sitter på forum og følger alle kanaler, for så å slenge dritt om henne. Det er til og med de som oppsøker samarbeidspartnere og sender Mail om hvor feil hun handler.Min datter svarer går det an å synke lavere i taper nivå? 

Hun setter ord på det, sett uten i fra. Dette er en reflektert ungdom, som slår sterkt ned på urett.  Og ja, hun vet utmerket hva SoMe er, hun  er oppvokst i rett tidsperiode. Stolt over å ha en datter som er mer reflektert og medmenneske enn det jeg opplever i kommentarfeltene og forum. 

Det var da enda godt hun reagerte med medfølelse når hun ble fortalt om hetsing av en person. En annen vinkling på samtaler man kan ha med ungdommer, er viktigheten av kritisk tenkning, og at det man blir presentert i ulike reklamekanaler ikke representerer virkeligheten og at man er god nok som man er.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 30
  • Nyttig 7
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Det var da enda godt hun reagerte med medfølelse når hun ble fortalt om helsing av en person. En annen vinkling på samtaler man kan ha med ungdommer, er viktigheten av kritisk tenkning, og at det man blir presentert i ulike reklamekanaler ikke representerer virkeligheten og at man er god nok som man er.

Dette er en meget reflektert ungdom med topp karakterer, som drømmer om å jobbe for menneskerett. Det handler ikke om dårlige forbilder  men om hvordan mennesker opptrer. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Dette er en meget reflektert ungdom med topp karakterer, som drømmer om å jobbe for menneskerett. Det handler ikke om dårlige forbilder  men om hvordan mennesker opptrer. 

Tviler ikke et sekund på at hun er en flott ungdom, som lytter til sine forbilder (deg).

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Tviler ikke et sekund på at hun er en flott ungdom, som lytter til sine forbilder (deg).

Leser sarkismen deg om det. Jeg har mine verdier, som jeg håper å overføre videre. Andre har sine. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Leser sarkismen deg om det. Jeg har mine verdier, som jeg håper å overføre videre. Andre har sine. 

Dersom du har dine verdier, ja, så håper jeg du kan fortelle avkommet om den thinspo'en CBE bedriver og at hun forsøker å fremstå som noe helt annet via sine kanaler

• Liker 18
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Dersom du har dine verdier, ja, så håper jeg du kan fortelle avkommet om den thinspo'en CBE bedriver og at hun forsøker å fremstå som noe helt annet via sine kanaler

Nok en gang dette handler ikke om innholdet, men på hvordan dette håndteres. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Bendie skrev (46 minutter siden):

Det du skriver i andre avsnitt er ene og alene dømming fra din side!!  Foreslår at du leser mitt siste innlegg angående CBE sin opptreden i CK så langt, og se hvor dømmende det er, og at jeg skiller mellom bedriften son strengt talt er sosiale medier med svært mange følgere og som jeg absolutt er kritisk til VS hennes opptreden i Camp Kulinaris!! Denne måtte jo bare komme! Har døtre jeg også, og det siste jeg ønsker er at de skal se opp til meningsløse og utseendefikserte kontoer som CBE representerer!

Endret av K_mb
  • Liker 14
  • Nyttig 14
Skrevet
Bendie skrev (6 minutter siden):

Det er ikke sarkasme. Hun lytter til det du presenterer,  som er en fortelling om hets. Som sagt er det da naturlig og bra hun reagerer, noe annet ville jo være litt rart. Man kan vel ikke akkurat forvente at en ungdom (med mindre det er en veldig engasjert ungdom som elsker å diskutere) på eget initiativ utfordrer mammas perspektiver på saken. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (55 minutter siden):

Hvis du ikke er kjent med Caroline sin historikk som influencer og hvordan hun per dags dato, velger å påvirke andre, så skjønner du nok ikke kritikken. 

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet
K_mb skrev (1 minutt siden):

Det du skriver først er ene og alene dømming fra din side!!  Foreslår at du leser mitt siste innlegg angående CBE sin opptreden i CK så langt, og se hvor dømmende det er, og at jeg skiller mellom bedriften son strengt talt er sosiale medier med svært mange følgere og som jeg absolutt er kritisk til VS hennes opptreden i Camp Kulinaris!! Denne måtte jo bare komme! Har føre jeg også, og det siste jeg ønsker er at de skal se opp til meningsløse og utseendefikserte kontoer som CBE representerer!

Min datter har ikke Instagram og er svært lite opptatt av influensere. Men hun reagerer på  alt av urett og har alltid gjort dette. Hun er ikke redd for å snakke andre mitt i mot, selv om det er upopulært. 

Ja, vi lever i en verden der en påvirkes konternuerlig. Men er oppskriften det å jakte på hva en enkelt influenser fronter, og som ikke engang er en av de unges påvirkere? 

jeg vil si daglig kritisering og hetsing ikke er rett metode og det skjønner til og med min datter, som ennå ikke er voksen. For  meg minner denne besettelsen om noe helt annet og det handler ikke om riktige verdier. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
texas1990 skrev (3 timer siden):

Ser at inne på Netfits insta konto at hun har 10km pers med tid 45 min i bioen. Synes bare det er MEGET spesielt at det står som "skryt" hos en PT som har løpt i 15++ år..... altså Wanda og Vita har nettopp klart å løpe med det i pers 1,5 år etter at de begynte med løping. I utgangspunktet har hun mer typisk løpekropp enn de, høyere og slankere men alikavel gruser de henne i forhold til hvor mye kortere tid de har trent løping. 

Wanda og Vita spiser riktig og restituerer slik de skal. Ergo kommer resultatene👏

• Liker 16
Skrevet
~ Ada ~ skrev (9 minutter siden):

Det er ikke sarkasme. Hun lytter til det du presenterer,  som er en fortelling om hets. Som sagt er det da naturlig og bra hun reagerer, noe annet ville jo være litt rart. Man kan vel ikke akkurat forvente at en ungdom (med mindre det er en veldig engasjert ungdom som elsker å diskutere) på eget initiativ utfordrer mammas perspektiver på saken. 

Å jo hun utfordrer, men hun reagerer på det hun mener er urett. Hets i SoMe og det å kontakte samarbeidspartnere er oppførsel jeg vet hun ikke tolererer. Uavhengig av hvem personen er. Det er noe med alle mot en og skittent spill,  Det måtte i såfall vært Trump og ikke en vilkåerlig influenser. 

• Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (5 minutter siden):

For  meg minner denne besettelsen om noe helt annet og det handler ikke om riktige verdier. 

Bare du ikke drar misunnelses-kortet så, for det er det mange som gjør når det skal grunngi kritikk, at den som kritiserer er misunnelig på den som kritiseres 😛

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...