Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (16 timer siden):

Det faktum at «Coachen» nettopp gikk fra å skulle trene opp «de mest innsatsvillige og dedikerte 24/7 utøverne», som atpåtil personlig måtte søke om å få la seg trene av ham, til å ende opp med å trene barn, inkl sine egne, sier meg at de neppe «sjekker kundegrunnlag og interesse».  
Takk for meg! (med verdens lengste setning)

De dedikerte utøverne har ikke bruk for Lars Kristian Eriksen. Han har for høye tanker om seg selv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5/7 - femte dag med trening denne uka, men skal så klart trene 7/7. Da blir man så fornøyd med seg selv at man poserer med V-tegnet, og trykker six-packen godt inn i kameralinsa. Få det på! Det står jo på planen, så....

🍑:sexy:✌️

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

5/7 - femte dag med trening denne uka, men skal så klart trene 7/7. Da blir man så fornøyd med seg selv at man poserer med V-tegnet, og trykker six-packen godt inn i kameralinsa. Få det på! Det står jo på planen, så....

🍑:sexy:✌️

Ja tenk at CBE klarte å skvise inn en times mølleløping i kjelleren i tillegg til å både lage og å drikke en smoothie! FOR en arbeidsdag, og FOR en arbeidskapasitet!! #goals 🙌

• Liker 43
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Nå kom jeg på at de også forsøkte seg som smykkeselgere en stund, med det rælet man fikk til en brøkdel av prisen andre steder. Det gikk jo også rimelig fort under. De har vist gang på gang at de ikke er gode på å bygge opp businesser.

Det er fordi de alltid tar snarveier, shady moralske valg og prøver å lure folk.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (51 minutter siden):

De dedikerte utøverne har ikke bruk for Lars Kristian Eriksen. Han har for høye tanker om seg selv. 

Har egentlig noen bruk for LKE sin «kompetanse»?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Har egentlig noen bruk for LKE sin «kompetanse»?

sikkert alle de som har et mål om å ikke gjøre ting på riktig måte og har kjempeinteresse av engelske ord og uttrykk innen trening 😛

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (5 minutter siden):

Dette sirkuset blir mer og mer på nivå med VP i sin tid. Utrolig at de holder på enda.

Slår hun følge med Anne-Brith?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (4 timer siden):

Eller da de så på ulike prosjekter for nybygg... 

Ja! Tenkte nylig på den perioden, da hun snakket en del om at de vurderte å kjøpe tomt og bygge moderne hus. Husker det fremsto som om de fisket etter å bli sponset av ferdighusfirmaer.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (43 minutter siden):

Ja! Tenkte nylig på den perioden, da hun snakket en del om at de vurderte å kjøpe tomt og bygge moderne hus. Husker det fremsto som om de fisket etter å bli sponset av ferdighusfirmaer.

Klart det var hensikten. Åte, men tydelig at ingen beit på. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Klart det var hensikten. Åte, men tydelig at ingen beit på. 

Hva skal de gjøre da, når ingen lengre kommer og legger det på dørmatta når de ønsker seg noe lemgre? Virkelighetsforståelsen deres må jo være helt forstyrret.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester? @afptnorge? Det var en del?

Det var jo fint at adm.dir fikk tid til noe annet enn do-selfier å fylle kvelden og innholdet med. Ikke at jeg og diverse følgere av kontoen egentlig lurte🙄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (21 timer siden):

Tror kanskje jeg ville sjekket (grundig) ut kundegrunnlaget og interessen før jeg begynte å lete etter lokale.... 

image.thumb.png.50e46c40a09ecb8af5720386c179815e.png

Det kommer sikkert lengre enn kikking 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (20 minutter siden):

image.png.3f8f98bec11e9addd2a262a0dcadf846.png

Ja, dette var jeg altså SÅ spent på. Hva HAR hun brukt kvelden på? Så i dag hoppet jeg ut av senga lineært, lateralt og med rotasjon. Det gikk heldigvis bra for jeg har fulgt en del med på en viss Coach sine sider og lært en hel del der. Etter å ha rotert ferdig gikk jeg over til en plyometrisk progresjon hvor jeg gikk fra å jobbe på to ben, til å jobbe på ett ben der jeg også tar hensyn til det innerste og det ytterste benet, og plutselig var jeg foran PC’n og der lå altså svaret jeg hadde ventet på i sånn ulidelig spenning….. Hun har gjort tester!!!!! WOW altså! Jeg bare…… 🔥🔥🔥

Kilde: Instanavigation.com CBE¨og tekst sterkt inspirert av Instanavigation.com coach_eriksen

Er dette laptopen hun reklamerte for? Noen husker kanskje? Eller en Mac? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (25 minutter siden):

image.png.3f8f98bec11e9addd2a262a0dcadf846.png

Ja, dette var jeg altså SÅ spent på. Hva HAR hun brukt kvelden på? Så i dag hoppet jeg ut av senga lineært, lateralt og med rotasjon. Det gikk heldigvis bra for jeg har fulgt en del med på en viss Coach sine sider og lært en hel del der. Etter å ha rotert ferdig gikk jeg over til en plyometrisk progresjon hvor jeg gikk fra å jobbe på to ben, til å jobbe på ett ben der jeg også tar hensyn til det innerste og det ytterste benet, og plutselig var jeg foran PC’n og der lå altså svaret jeg hadde ventet på i sånn ulidelig spenning….. Hun har gjort tester!!!!! WOW altså! Jeg bare…… 🔥🔥🔥

Kilde: Instanavigation.com CBE¨og tekst sterkt inspirert av Instanavigation.com coach_eriksen

Elsker det 😅👌

Endret av K_mb
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rastebenk skrev (7 timer siden):

Husker at de så på ferieleiligheter på Granka for noen år siden også, det ble heller ikke noe av. Fremsto først og fremst som noe de gjorde for å skape innhold til kanalene sine. 

Privatmegleren også, virka som de skulle kjøpe nytt hus eller selge. Skjer aldri noe mer.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

sikkert alle de som har et mål om å ikke gjøre ting på riktig måte og har kjempeinteresse av engelske ord og uttrykk innen trening 😛

Han hadde gjort en god figur med å selge ræl fra sånn TV-Shop til hjemmeværende damer med for mye fritid på 80- og 90-tallet. Det er en sånn kundegruppe som falt for store ord og «fancy» ting😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente78 skrev (12 minutter siden):

Er dette laptopen hun reklamerte for? Noen husker kanskje? Eller en Mac? 

Hun reklamerte for Acer.

Og der mistet Acer en kunde i meg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...