Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

UltimateNothing skrev (18 timer siden):

OM hun har uren hud, så kan det bero på alder. Kan hormonbalansen hennes er i endring, og dette kan forårsake akne. Skjer med hvem som helst nå man närmer seg overgangsalderem.

Eller det kan väre normalt uren hud

Slutt å aldersshame! Ærlig talt, hun er fortsatt ung, og huden kan endre seg hele livet. Dessuten kan vel ingen si at hun sliter med huden. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Remoraid skrev (12 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som er verst, at hun faktisk bruker masse tid på å ordne rampenisse til en 10-åring (som jo garantert har skjønt opplegget for lengst) eller at hun på ramme alvor klager over at det tar tid??  

Så sant så sant. Har ikke tenkt over alderen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoraid skrev (8 minutter siden):

Kom tilfeldigvis innom instaen hennes nå. Sikkert et år siden sist, og herregud 😳 Her er det altså en hjemmeværende kvinne langt opp i 30-årene som mener at rampenissen stjeler nattesøvnen? Mens hun samtidig bruker en sjablong for å strø mel i hans «fotspor»? Jeg vet ikke hva som er verst, at hun faktisk bruker masse tid på å ordne rampenisse til en 10-åring (som jo garantert har skjønt opplegget for lengst) eller at hun på ramme alvor klager over at det tar tid??  

Jeg dypt fascinert over hvor virkelighetsfjern det er mulig å være.

Det blir vel litt vanskelig å konkludere graden av hennes virkeligjetsbilde utifra hva hun sier på IG. Jeg har selv lest boka til Shaman Durek og tar på ingen mte stiling til hvorvidt han er i utakt med virlerlighet eller ikke. Men jeg må uansett innrømme at jeg har blitt mer empatisk og forståelig for hans verdensbilde enn da jeg kun leste det som kom fram fra Schibsted-organene.

CBE er på mange måter en trendsetter. Slett ikke for alle og slett ikke noen guru, men hun virker å ha funnet sin vei som nok fungerer for mange. 

Og "langt opp i 30-årene" betyr ikke lenger noenting. Som 50-åring har jeg mye kontakt og sosisl omgang med pensjonister, men også folk i tenårene. Verden har utviklet seg, men ikke minst satt ned foten imot de korporate normene som lager bokser hvor de aller fleste får krampe i både to og tre muskler om de skal få plass.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (39 minutter siden):

Det blir vel litt vanskelig å konkludere graden av hennes virkeligjetsbilde utifra hva hun sier på IG. Jeg har selv lest boka til Shaman Durek og tar på ingen mte stiling til hvorvidt han er i utakt med virlerlighet eller ikke. Men jeg må uansett innrømme at jeg har blitt mer empatisk og forståelig for hans verdensbilde enn da jeg kun leste det som kom fram fra Schibsted-organene.

CBE er på mange måter en trendsetter. Slett ikke for alle og slett ikke noen guru, men hun virker å ha funnet sin vei som nok fungerer for mange. 

Og "langt opp i 30-årene" betyr ikke lenger noenting. Som 50-åring har jeg mye kontakt og sosisl omgang med pensjonister, men også folk i tenårene. Verden har utviklet seg, men ikke minst satt ned foten imot de korporate normene som lager bokser hvor de aller fleste får krampe i både to og tre muskler om de skal få plass.

Det er selvfølgelig mulig at hun er mer tilstede i virkeligheten enn det hun gir uttrykk for på IG. Men da er jo det store spørsmålet - hvorfor fremstiller hun seg som hun gjør? Virkeligheten for den gjennomsnittlige 36-årige kvinnen i Norge er nemlig IKKE å lulle rundt hjemme sammen med sin mann mens man bruker hele dager på egenpleie, pynting til jul og å dokumentere det hele. Så enten lever hun på en helt annen planet enn oss andre, eller så er hun så - unnskyld uttrykket- dum at hun ønsker å fremstå slik. 

Hun er kanskje en trendsetter for noen. Beklageligvis. For er det noe Norge ikke trenger, så er det flere unge folk som tror de kan leve av SoMe og som ender på NAV fordi en vanlig, normalt slitsom jobb virker uoverkommelig.  

Joda, alder betyr noe. Normalt sett har man som 36-årig tobarnsmor tilegnet seg mer kunnskap og evne til refleksjon enn man har som 19-åring. Så på samme måte som man forventer mer av tenåringer enn av barnehagebarn burde man forvente mer av veteranbloggeren CBE enn av 19-åringer på TikTok.

• Liker 12
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/11/2023 at 4:53 PM, Revenge o'Cavatina said:

Er ikke dette hun som deltok i 71 grader nord og måtte trekke seg første dag pga migrene, og deretter solgte utstyret sitt på Finn? Trygda, leier hus i Arendal og ikke helt i vater.

Joda: https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-gjorde-lynkarriere-i-71-grader-nord-na-selger-hun-alle-klarne-pa-finn-no/s/5-95-1324199

Haha godt oppsummert

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoraid skrev (1 time siden):

Det er selvfølgelig mulig at hun er mer tilstede i virkeligheten enn det hun gir uttrykk for på IG. Men da er jo det store spørsmålet - hvorfor fremstiller hun seg som hun gjør? Virkeligheten for den gjennomsnittlige 36-årige kvinnen i Norge er nemlig IKKE å lulle rundt hjemme sammen med sin mann mens man bruker hele dager på egenpleie, pynting til jul og å dokumentere det hele. Så enten lever hun på en helt annen planet enn oss andre, eller så er hun så - unnskyld uttrykket- dum at hun ønsker å fremstå slik. 

Hun er kanskje en trendsetter for noen. Beklageligvis. For er det noe Norge ikke trenger, så er det flere unge folk som tror de kan leve av SoMe og som ender på NAV fordi en vanlig, normalt slitsom jobb virker uoverkommelig.  

Joda, alder betyr noe. Normalt sett har man som 36-årig tobarnsmor tilegnet seg mer kunnskap og evne til refleksjon enn man har som 19-åring. Så på samme måte som man forventer mer av tenåringer enn av barnehagebarn burde man forvente mer av veteranbloggeren CBE enn av 19-åringer på TikTok.

Det er nok litt mye å forvente av IG sin verden at det reflekterer det fulle bilddt av dagliglivet, så her er du npk inne på noe.

Hvis hun klarer æ lage et levebrød av dette er jo det helt greit. Folk som jobber på vinmonopolet, barer eller kiosker har også "vanlige slitsomme jobber", men bidrar de mer positivt til samfunnet enn KBE gjør? Neppe. Tvert om, så inspirerer hun til å leve sunnere og om hun klarer å motivere folk til å gå ned i vekt, så er det bare positivt.  Og her snakker jeg ikke om pur estetikk,men heller om overvekt som et alvorlig samfunnsproblem.

Igjen synes jeg ikke en kan vurdere hennes kunnskaper eller kapasitet utifra hva foøks alder bestemmer eller dikterer. Og hun har ikke valgt en sfære med dype metafysiske diskusjoner. Her er det noe for alle. En kan godt sette stor pris på en høyst estetisk skjønnhet som KBE, mens en reflekterer over cellebiologi eller filosofiske doktriner.  

Det krever også intelligens, innsikt og viljestyrke for å komme dit hun er. Det hun har oppnådd er ikke de fleste kapable, eller iallfall ikke besluttsomme nok til å greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 timer siden):

Teknisk etterbehandling og filtere er kleint uansett om man er en kjent mammablogger eller om man jobber på matbutikken. Slike "portretter" har fint lite med virkeligheten å gjøre.

***En kan selvsagt mene hva en vil om det, men faktum forblir at det er en helt vanlig del av dagens kvinner sin måte å profilere seg selv på. Og sammenlignet med sminke er det jo også helt harmløst. Er CBE, mer intens i dette enn mange andre kvinner på hennes alder? Muligens, men graden vet jeg ikke. Det som forblir en realitet er at hun har en kropp og fasong som ligger langt over de fleste Norske kvinner på hennes alder. Dette er en av hennes positive kvaliteter. Så er det andre som har andre ting hun er svakere på. 

------------------------------------------------

F eks 38 år gamle CBE er på magisk vis fullstendig pore- og linjefri, pupillene stråler med ringlight, tennene er blendahvite, overleppen særdeles fyldig og hun ligner knapt nok på seg selv.

****Jeg vet om flere 38-åringer som er rynkefri uten at jeg synes det er forkastelig eller kam vite hva som er deres hemmelighet. Godt kosthold, god trening  og generell sunn livsførsel forblir nok hovedårsak. 

---------------------------------------------

Så og si alle arvelige trekk er visket vekk, alt fra den smale overleppen til det hjerteformet ansiktet er ikke lenger ønskelig. Ansikt, kropp og eventuelle muskler er delikat skyggelagt, kroppen står pinnestiv med innsugd mage, kneisende korsrygg og rumpa ut, og huden er glattere og blankere enn huden på en badeand.

*****,Det var da voldsomt hvor generaliserende utifra IG bilder. Det er klart hun ikke lager slike poseringer for å framstå som en grå mus hvor "det indre" er det eneste som teller..

Hun ligner kraftig på f eks Sophie Elise og Nora Haukland, da den medisinske skjønnhetsindustrien fremmer et spesielt type utseende med b la silikonpupper, oppblåste kinnbein, fyldige lepper og speilblank hud, som til slutt gjør at alle de kroppshysteriske kvinnene ser ut som hverandres kloner.

****Nei, kvinner har forskjellige idealer og ønsker. Noen vil ha blondt hår, andre helt stritt, noen kort, andre mer tatoveringer. 

At fine pupper og fin hud går igjen som noe flertallet av kvinnercsetter høyt er iallfall mitt inntrykk. Medisinsk estetikk følger kunden sine ønsker, for det er ikke staten som betaler for dette. 

--------------------------------------------------

Alt i den medisinske skjønnhetsindustrien handler om kapital, og om hvordan bransjen skal profittere mest mulig på usikre kvinner som måler seg opp mot retusjerte og opererte influensere som skjuler seg bak "lys og skygge" på Instagram. Dessverre står også en god del ektefeller bak sine usikre koner og betaler gladelig for at kona skal legge seg under kniven og operere inn spretne implantatpupper som de kan få leke med.

******Mye sannhet i at mannen ofte betaler for ting dama vil ha og det gjelder vel mye mer enn skjønnhet. U.t. betalte for eksempel til nytt tak på huset til kjæreste sitt tak for at hun spurte. Da hun ønsket å forstørre bryster var det etter en lengre prat og diskusjon og siden hun villd legge silikon UNDER muskelen anbefalte jeg at hun trente endel bryst i 6 måneder før for å få bedre inntrykk av hvordan det kunne bli og muligens skape bedre permanente effekter.  Hun har fortsatt ikke gjort inngrep, men det blir vel. Og u.t. betaler vel for det til slutt. Så "industrien" profitterer på meg. Ikke noe mer komplisert enn det.

At du mener det er direkte sunt av CBE å fremstille seg som noe hun helt åpenbart ikke er, og at dette skjønnhetstyranniet er et godt forbilde for andre kvinner, får du ta på din egen regning.

********Poenget mitt var vel helst at det er SUNT å fremme idealer som god vekt og atletisme  da dette også bruker å samsvare bra med hod helse. At hun har større påvirkningsgrad i kraft av det utseendet er vel naturlig. 

-------------------------------------------

Men det forundrer meg jo ikke at du heier frem kvinnelig kroppshysteri, du som normaliserer og trives med å rangere kvinners verdi ved å bruke en utseendeskala fra 1-10. Klart at du ønsker at kvinner har så stort fokus på utseendet sitt som overhodet mulig.

****"som overhodet mulig" blir vel å ta i litt. Likedan er det ikke "kroppshysteri" jeg forbinder med å streve mot å se så bra ut som en vil/kan. Det har egenverfi i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (3 timer siden):

CBE fremmer egentlig et mye sunnere totalbilde enn mange andre fenomen. Et av vårt største samfunnsproblem i dag er at folk dpiser for mye og usunt; er altfor lite i aktivitet mens vi fortsatt ønsker et godt utseende og god helse.  Dette er en stor utfordring som individer som henne tar tak i og om dette definerer hennes inntektsplan er det ikke ulikt det en vanlig "ansatt" personlig trener bedriver og har som mål. 

Ettersom flertallet i Norge har overvekt og fedme, er det nok sikkert riktig at Caroline Berg Eriksen har en sunnere vekt enn gjennomsnittet. Samtidig ville hun nok hatt en enda sunnere vekt dersom hun hadde lagt på seg litt.

Livsstilen hennes derimot, er absolutt ikke sunn. Det er bra å trene mye, men restitusjon etter harde treningsøkter samt det å holde seg i ro når man er syk, er særdeles viktig her. Pluss å sørge for å få nok søvn. På disse feltene feiler hun big time.

Kostholdet hun viser fram (jeg vet naturlig nok ikke hva hun faktisk spiser, men bare det man kan se ut fra postene på Instagram), er derimot under enhver kritikk. Det er pulvere, mye søtningsmidler, erstatningsprodukter, sukker og mel. Nesten ikke noe grønnsaker, fisk, egg, eller annen "ordentlig mat". Ut fra det hun poster, får hun ikke i seg viktige næringsstoffer, bortsett fra ved hotellfrokoster og restaurantmåltider.

• Liker 17
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (47 minutter siden):

Jeg heier masse på positive treningsinfluensere som Desirée Andersen, da fokuset er på trenings- og løpeglede, på følgernes behov og ønsker, og det er lett å se at Desirée legger masse tid og energi i jobben sin og ønsker å gi det norske folk lettvinte og gode tips for en bedre folkehelse. Folkelige og fargerike matoppskrifter, fokus på å gjøre øvelser korrekt, fokus på helse og sterk kropp fremfor på pupper og rumpe i minimal bekledning og klinikkutseende. Desirée er alt som CBE ikke er.

CBE poserer i hotpants og bh og forteller om blytunge bein, men at hun likevel klarte å løpe ei mil på mølla i kjelleren. Det handler aldri om å inspirere eller å informere andre, men om å skryte uhemmet av seg selv. At CBE får til å trene hjemme mellom klinikkbesøk, frisørtimer, julepynting og shopping, mens folk flest er på jobb, er heller ikke spesielt beundringsverdig.

Men klart, hvis utseendet er kvinnens viktigste verdi, så er det sikkert ønskelig med ei kroppsfiksert dame som CBE, som plukker påskeliljer i beplantningsbed i parken, som ukritisk utleverer ungene sine på åpent internett og som skravler om at hun "kanskje skulle ha flagra på arbeidernes frihetsdag". 

Endret av Rastebenk
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjedda skrev (1 minutt siden):

Latterlig å påstå at en som er så sykelig opptatt av eget utseende som CBE er et sunt forbilde

Også mtp at CBE sliter MYE med sykdom. Hun er virkelig den aller, aller siste treningsinfluenseren jeg hadde tatt med meg på en strabasiøs tur. Hun har måttet avbryte både familieferie på sykkel og kjærestetur på fjellet fordi aktivitetene ble for tøffe for henne og hun ble syk.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AdonisFFM skrev (5 timer siden):

Her er mulighetene mange. En ting ef sikkert -> hun vil fortsrtte å utvikle seg og kommer til å forbli en virkelug fitness og sunn livsstil " influenser" i maange maaange år framover.

Altsa er det en ting vi er helt sikre på så er det at hun IKKE kommer til å utvikle seg. 😂I alle fall ikke i en positiv retning. Hun er jo på ingen måte en fitnessinfluenser. Hun er en som skryter av sin egen trening og vil at alle skal beundre henne. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (1 time siden):

Det er nok litt mye å forvente av IG sin verden at det reflekterer det fulle bilddt av dagliglivet, så her er du npk inne på noe.

Hvis hun klarer æ lage et levebrød av dette er jo det helt greit. Folk som jobber på vinmonopolet, barer eller kiosker har også "vanlige slitsomme jobber", men bidrar de mer positivt til samfunnet enn KBE gjør? Neppe. Tvert om, så inspirerer hun til å leve sunnere og om hun klarer å motivere folk til å gå ned i vekt, så er det bare positivt.  Og her snakker jeg ikke om pur estetikk,men heller om overvekt som et alvorlig samfunnsproblem.

Igjen synes jeg ikke en kan vurdere hennes kunnskaper eller kapasitet utifra hva foøks alder bestemmer eller dikterer. Og hun har ikke valgt en sfære med dype metafysiske diskusjoner. Her er det noe for alle. En kan godt sette stor pris på en høyst estetisk skjønnhet som KBE, mens en reflekterer over cellebiologi eller filosofiske doktriner.  

Det krever også intelligens, innsikt og viljestyrke for å komme dit hun er. Det hun har oppnådd er ikke de fleste kapable, eller iallfall ikke besluttsomme nok til å greie.

Selvfølgelig bidrar ansatte på polet, i barer eller kiosker mer positivt til samfunnet enn det CBE gjør. F.eks bidrar den kioskansatte til at barnet på sykehus kan få en is, den baransatte til fine sosiale opplevelser. (Verken sukker eller alkohol er skadelig i små mengder, om du trodde det). 
Problemet med CBE er jo ikke bare at hun ikke bidrar positivt til samfunnet, hun bidrar negativt. Hun har gjennom sine 20 år (??) som blogger bidratt til at svært mange unge jenter og gutter har fått et svært forvrengt bilde av hva som er en sunn kropp. Jeg mener at hun er personlig ansvarlig for flere tilfeller av spiseforstyrrelser og bidragende til det ekstreme kroppspresset vi har i samfunnet i dag.

Hvorvidt  CBE er en «høyst estetisk skjønnhet» kan man jo mene så mangt om. Det som vel derimot er ganske sikkert er at det neppe er veldig mange som driver med cellebiologi som lar seg inspirere. 

Jeg kan være enig i at hun på et plan har «kommet langt». «Alle» mellom 30-50 vet hvem Fotballfrue er, og på et tidspunkt generere hun millioninntekt av å dele bilder av barberhøvler og middagsmat. Dessverre for CBE har vel folk etterhvert innsett at hennes liv er akkurat like kjedelig som sitt eget, og hun står nå igjen med lite annet å vise til enn fordums prakt. Dette viser i mine øyne at suksessen var flaks, ikke intellekt eller viljestyrke. Hadde hun vært noe i nærheten av å ha noe av det ville hun jo ikle brukt dagene sine i treningsrommet i kjelleren i Sarp mens hun funderer over rampenissens neste triks.

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Travel førjulstid!

Jula gjør seg ikke selv, si...

Screenshot_20231212-165401_Instagram.jpg

Hva er galt med dette?

Elsker slike DIY tips jeg 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lafamiglia skrev (45 minutter siden):

Ettersom flertallet i Norge har overvekt og fedme, er det nok sikkert riktig at Caroline Berg Eriksen har en sunnere vekt enn gjennomsnittet. Samtidig ville hun nok hatt en enda sunnere vekt dersom hun hadde lagt på seg litt.

*****Jeg ser ingen grunn til at hun skal få en bedret helseprofil om hun går opp i vekt. Og hvor mye er det snakk om da? Og hvorfor? 

Livsstilen hennes derimot, er absolutt ikke sunn. Det er bra å trene mye, men restitusjon etter harde treningsøkter samt det å holde seg i ro når man er syk, er særdeles viktig her. Pluss å sørge for å få nok søvn. På disse feltene feiler hun big time.

****DET vet vi vel ikke nok om til å kunne dømme. Har hun nok timer søvn hver natt? Har hun nok og god sex, som er veldig viktig også. Hvordan hun restituerer seg er det vel heller ikke godt å vite. 

---------------------------------------------

Kostholdet hun viser fram (jeg vet naturlig nok ikke hva hun faktisk spiser, men bare det man kan se ut fra postene på Instagram), er derimot under enhver kritikk. Det er pulvere, mye søtningsmidler, erstatningsprodukter, sukker og mel. Nesten ikke noe grønnsaker, fisk, egg, eller annen "ordentlig mat". Ut fra det hun poster, får hun ikke i seg viktige næringsstoffer, bortsett fra ved hotellfrokoster og restaurantmåltider.

***hun inntar mye sukker? Det visste jeg ikke. Hun spiser ikke grønnsaker? Jeg må jeg vet ikke om hennes diett, men hun er iallfall ikke på høykalori.  Jeg tipoer hun kalorirestrijter seg om jeg skulle gjette. Det er jo flere studier som påviser samnenheng imellom lavt kalriinntak og lengre liv. 

I det hele tatt er jeg ikke viten hva hennes kosthold er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg mener ikke å ta opp vekten hennes her. Jeg mente bare å si at poenget ditt om at det er altfor mye overvekt og fedme i Norge, så absolutt er gyldig. 

Til det andre poenget ditt, viser hun stadig fram i egne kanaler at hun er syk, utslitt, har fått for lite søvn, eller at hun trente til tross for at hun egentlig ikke var i form til det. Så det du skriver, faller på sin egen urimelighet.

Og til det tredje: Jeg snakket ikke om de diverse ordene man kan sette på en diett, enten det handler om kalorier, karbo, eller annet. Jeg bare viste til at det er mengder av lite næringsrik mat som vises fram i kanalene, og spesielt at det er svært lite egg, grønnsaker, fisk, osv, bortsett fra når hun fotograferer hotellfrokoster eller restaurantmåltider. Stort sett står hun i trenings-BH ved en blender og blander sammen svært suboptimale ingredienser.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (5 timer siden):

"Kritisk" blir vel en unyansert eskrivelse. Jeg er derimot skepisk til tanken om at influensere bedrver noen betydelig forskjellig bruk av bilder/filtre enn de fleste andre, spesie kvinner.

Medisinsk skjønnhetsindustri er noe som har vært konstant i hele modern tid med trender og bruk av forskjellige modaliteter utifra individuelle behov og ressurser.

Hvis en tar brystforstørrelse/forbedring av utseende for eksempel, så har det vel aldri vært tryggere, mer akseptert og mer tilgjengelig for flere enn i dag. Det betyr jo ikke at det er "essensielt" men iallfall at den kollektive aksepten for dette er mer og mer utbredt.

Til slutt, når det gjelder gradering av utseende er det jo klart at som fenomen er det et vedvarende konsept enten en bruker tall eller er utfyllende beskriveser. 

CBE fremmer egentlig et mye sunnere totalbilde enn mange andre fenomen. Et av vårt største samfunnsproblem i dag er at folk dpiser for mye og usunt; er altfor lite i aktivitet mens vi fortsatt ønsker et godt utseende og god helse.  Dette er en stor utfordring som individer som henne tar tak i og om dette definerer hennes inntektsplan er det ikke ulikt det en vanlig "ansatt" personlig trener bedriver og har som mål. 

Herregud, jeg ler meg ihjel. 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (22 minutter siden):

Neida, jeg mener ikke å ta opp vekten hennes her. Jeg mente bare å si at poenget ditt om at det er altfor mye overvekt og fedme i Norge, så absolutt er gyldig. 

Til det andre poenget ditt, viser hun stadig fram i egne kanaler at hun er syk, utslitt, har fått for lite søvn, eller at hun trente til tross for at hun egentlig ikke var i form til det. Så det du skriver, faller på sin egen urimelighet.

Og til det tredje: Jeg snakket ikke om de diverse ordene man kan sette på en diett, enten det handler om kalorier, karbo, eller annet. Jeg bare viste til at det er mengder av lite næringsrik mat som vises fram i kanalene, og spesielt at det er svært lite egg, grønnsaker, fisk, osv, bortsett fra når hun fotograferer hotellfrokoster eller restaurantmåltider. Stort sett står hun i trenings-BH ved en blender og blander sammen svært suboptimale ingredienser.

Tok en kjapp tid på hjemnesiden hennes og her var det endel god og sunn mat. Mye vegetar. Og hun liker visst Brokkoli. Det er jo en veldig krafftfull grønnsak.

"de diverse ordene" betyr faktisk litt om en skal kritisere noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...