Rastebenk Skrevet 9. desember 2023 #91081 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Gjedda skrev (1 time siden): Ser ut som det er inspirert av dårlige amerikanske julefilmer på netflix hvor alt er ekstremt overpyntet, tacky, og plastikk uten sjel. Jeg syns barnerommet var vakkert pyntet til jul, her har CBE åpenbart brukt masse tid og penger, men det er så tragisk å vite at det bor ekte unger der. Hun skulle heller hatt et showroom. Det føles ekstremt invaderende at CBE inviterer hele internett inn på soverommet til ungene sine. De er fremdeles for unge til å vite hva identitetstyveri og pedofili er, og er dermed ikke i stand til å gi informert samtykke til å bli brukt offentlig på internett slik at familien skal ha penger å leve av. Tenk at vi snart er i 2024 og fremdeles så har ikke unger rett på privatliv 🥺 Rommet er også eksepsjonelt stereotypisk mtp kjønnsroller, i tradisjonell babyrosa og ultrafeminin innredning og dekor. Igjen, rart at vi snart teller 2024. Endret 9. desember 2023 av Rastebenk 26 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. desember 2023 #91082 Del Skrevet 9. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Det er ganske sykt å tenke på at denne stylingen ikke er inspirasjon fra IKEA el., men tilhører spesifikke mindreåriges innerste kroker, som utleveres ikke bare for hundretusener av faste følgere men for hvem som helst som vil titte innom. At de, og det attpå til i snart 2024, ikke klarer å lage annet content, er utilgivelig. Jeg ønsker ikke å nevne alt, men nærmest ingenting får være i fred, og følgerne inviteres inn til å si sin mening, før hovedpersonene selv er kjent med at det skal skje. Julen er høysesong for denne galskapen, det som skal være familietid. Heldigvis er dette for de aller fleste UT. Julen for Caroline Berg Eriksen er høysesong for barneeksponering. Det har pågått i årevis. Julen fremstilles som den idyllen men bak fasaden er det jo ikke sånn. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. desember 2023 #91083 Del Skrevet 9. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Lurer på hva de tilknyttede PT'ene i "team netfit" tenker nå. Er de fornøyde med Caroline berg og lars kristian eriksen som ledere for treningsappen netfit, eller forholder de seg kun til Adrian Paul? Og hvem er den tilknyttede ernæringsterapeuten? De skulle jo ha en til å kvalitetssikre kostplaner og mat generelt? Om de hadde fått en ernæringsterapeut tilknyttet Netfit AS, så hadde det garantert blitt slått stort opp. Så det er god grunn til å tro at den ernæringsterapeuten som skulle komme i september er like virkelig som denne skapningen (merk den passende tittelen også... ) https://www.nasjonalmuseet.no/utstillinger-og-arrangementer/nasjonalmuseet/arrangementer/2022/10/tegn-et-spokelse/ 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. desember 2023 #91084 Del Skrevet 9. desember 2023 Rommet til barna er kanskje estetisk pent, jeg ser den. Men til tross for farger og søtt dill dall, er det fremdels veldig kaldt og upersonlig. Det er to egne individ som bor på dette rommet, men alt er likt, alt matcher. At jeg ikke burde vite dette er en selvfølge. Jeg har et familiemedlem med et flott hus, alt er riktig og det ser ut som et forbanna show room hele sulamitten. Men jeg føler ikke det er en varm og god atmosfære der, det er så vanvittig upersonlig og kaldt. Når jeg etter noen dager der kommer hjem til min leilighet med litt ræl og rot blir jeg så glad og varm innvendig. Og mine tanker og meninger er kanskje beside the point, men jeg er en person som bruker sosiale medier og er en av de hun liksom skal influere. 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 9. desember 2023 #91085 Del Skrevet 9. desember 2023 Tenk at her sitter vilt fremmede mennesker og diskuterer barnerommet til to som overhodet ikke er klar over at vi gjør det. Jeg synes synd på barna når de om noen år skjønner at privat informasjon om deres barndom, for alltid finnes på Internett 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. desember 2023 #91086 Del Skrevet 9. desember 2023 MissKatt skrev (7 minutter siden): Tenk at her sitter vilt fremmede mennesker og diskuterer barnerommet til to som overhodet ikke er klar over at vi gjør det. Jeg synes synd på barna når de om noen år skjønner at privat informasjon om deres barndom, for alltid finnes på Internett And who’s to blame for that? 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 9. desember 2023 #91087 Del Skrevet 9. desember 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Om de hadde fått en ernæringsterapeut tilknyttet Netfit AS, så hadde det garantert blitt slått stort opp. Så det er god grunn til å tro at den ernæringsterapeuten som skulle komme i september er like virkelig som denne skapningen (merk den passende tittelen også... ) https://www.nasjonalmuseet.no/utstillinger-og-arrangementer/nasjonalmuseet/arrangementer/2022/10/tegn-et-spokelse/ Tenkte å sitere innlegget ditt som et godteksempel på et usaklig innlegg, men jeg ombestemte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. desember 2023 #91088 Del Skrevet 9. desember 2023 Spamalot skrev (17 minutter siden): Tenkte å sitere innlegget ditt som et godteksempel på et usaklig innlegg, men jeg ombestemte meg Det var godt du ombestemte deg, for det var ikke usaklig. Stikkord: humor og ironi med bedriftseiernes stadig store ord og lovnader som ikke oppfylles. På samme måte som bedriftseierne mange ganger har lovet både det ene og det andre som aldri har blitt noe av, men kun er brukt for å bygge luftslott, så påstod de - da de fikk kritikk for kostplanene på Netfit.no - at det var klinisk ernæringsfysiolog som hadde satt opp kostplanene. Da de så fikk spørsmål hvem denne påståtte kliniske ernæringsfysiologen var, da svarte eierne ikke på dette, men de lovet at i september i år, DA skulle de få en klinisk ernæringsfysiolog i Netfit AS. Med andre ord, de hadde en, men hadde den ikke, men lovet at de skulle få en, men en klinisk ernæringsfysiolog har aldri dukket opp. Så langt dermed bare et navnløst spøkelse i bedriften. September kom og gikk, samme med oktober, og november. Nå er vi medio desember, og fremdeles er denne påståtte og lovede kliniske ernæringsfysiologen kun som et spøkelse som aldri dukker opp. Om vi ikke skal regne med LKE, da, som tidligere har utgitt seg for å være klinisk ernæringsfysiolog på nett, noe som er ulovlig. Jeg antar at selv ikke Netfit AS' eiere vil være så dumme at de ev. påstå at kostplanene er utarbeidet av en klinisk ernæringsfysiolog, hvis det er LKE eller en annen uten autorisasjon som klinisk ernæringsfysiolog som har gjort utarbeidet dem - eller? Kanskje ikke, kanskje er det det de har gjort? Uansett gjenstår det at ingen klinisk ernæringsfysiolog har dukket opp på treningsportalen, så denne som skulle komme i september i år, den fremstår som intet annet enn... vel, igjen... et spøkelse... Det profesjonelle av bedriftseierne ville vært å allerede i september beklage til sine ev. kunder om at klinisk ernæringsfysiolog var utsatt, og så oppgitt en bestemt dato for når denne ville bli en del av Netfit AS, og aller helst da også oppgitt navnet på den påståtte kliniske ernæringsfysiologen, om de ønsket å fremstå som troverdige. Det eierne av Netfit AS / Netfit.no har valgt å ikke gjøre noe av dette... Og dermed har eierne av Netfit AS drevet med villedende reklame, samt at de ev. kundene de måtte ha i øyeblikket ikke får det de er blitt lovet, og dermed skulle hatt refusjon av deler av det de har betalt for medlemsskapet i Netfit AS / Netfit.no. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. desember 2023 #91089 Del Skrevet 9. desember 2023 Totalt ugjenkjennelig! 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. desember 2023 #91090 Del Skrevet 9. desember 2023 FruRosa skrev (Akkurat nå): Totalt ugjenkjennelig! Dette er ikke CBE. Dette er slik CBE håper annonsører tror hun ser ut og vil at hun skal se ut. Dette er et trist skue. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 9. desember 2023 #91091 Del Skrevet 9. desember 2023 Det ser ut som en plastdokke. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. desember 2023 #91092 Del Skrevet 9. desember 2023 FruRosa skrev (35 minutter siden): Totalt ugjenkjennelig! Må jo være heldig pinlig når hun møter jentene og absolutt ikke ser sånn ut, . 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. desember 2023 #91093 Del Skrevet 9. desember 2023 Rastebenk skrev (6 timer siden): Jeg syns barnerommet var vakkert pyntet til jul, her har CBE åpenbart brukt masse tid og penger, men det er så tragisk å vite at det bor ekte unger der. Hun skulle heller hatt et showroom. Det føles ekstremt invaderende at CBE inviterer hele internett inn på soverommet til ungene sine. De er fremdeles for unge til å vite hva identitetstyveri og pedofili er, og er dermed ikke i stand til å gi informert samtykke til å bli brukt offentlig på internett slik at familien skal ha penger å leve av. Tenk at vi snart er i 2024 og fremdeles så har ikke unger rett på privatliv 🥺 Rommet er også eksepsjonelt stereotypisk mtp kjønnsroller, i tradisjonell babyrosa og ultrafeminin innredning og dekor. Igjen, rart at vi snart teller 2024. Hun ‘spurte hva vi synes’ og jeg svarte at jeg syns at det var litt for barnslig med alle bamsene osv til to skolejenter - og BÆM - blokkert. For et svar på et direkte spørsmål. Ikke var det hets, ikke var det ufint og ikke var det konfronterende. 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. desember 2023 #91094 Del Skrevet 9. desember 2023 Av alle ting man ikke burde vite: de har et lekerom i tillegg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. desember 2023 #91095 Del Skrevet 9. desember 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Totalt ugjenkjennelig! Vent, skal hun ha julebord med døtrene sine i den glitterstasen? Eller med venninner? Jeg blir litt forvirret av bruken av ordet "jentene" uansett aldersgruppe, særlig når man nærmer seg 40 og det mest dekkende ordet i den alderen er "damene" om "venninnene" ikke passer. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. desember 2023 #91096 Del Skrevet 9. desember 2023 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hun ‘spurte hva vi synes’ og jeg svarte at jeg syns at det var litt for barnslig med alle bamsene osv til to skolejenter - og BÆM - blokkert. For et svar på et direkte spørsmål. Ikke var det hets, ikke var det ufint og ikke var det konfronterende. Jeg vet hva jeg synes er mest barnslig her. Det er kanskje like greit at de ikke må håndtere uenigheter (og konflikter, ikke minst) i det virkelige arbeidslivet. Å bli snurt, furte og ignorere fungerer ikke spesielt bra der, med mindre man vil bli sett på som nettopp barnslig, evt.som emosjonelt frynsete og dramatisk. Flatterende er det ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. desember 2023 #91097 Del Skrevet 9. desember 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Totalt ugjenkjennelig! FilterDronningen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. desember 2023 #91098 Del Skrevet 9. desember 2023 Ikke veldig ulikt filteret hun har prøvd her… «but omg I can’t do filters» Akkurat. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 10. desember 2023 #91099 Del Skrevet 10. desember 2023 Villroses hage skrev (13 timer siden): Hm. Minner nesten litt om påvirkeren i et nøtteskall 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 10. desember 2023 #91100 Del Skrevet 10. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Vent, skal hun ha julebord med døtrene sine i den glitterstasen? Eller med venninner? Jeg blir litt forvirret av bruken av ordet "jentene" uansett aldersgruppe, særlig når man nærmer seg 40 og det mest dekkende ordet i den alderen er "damene" om "venninnene" ikke passer. Tenkte kjøpepuppene jeg. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå