Xstrella Skrevet 12. november 2023 #90341 Del Skrevet 12. november 2023 Hun er ikke med i maskorama hvertfall. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 12. november 2023 #90342 Del Skrevet 12. november 2023 Xstrella skrev (1 time siden): Hun er ikke med i maskorama hvertfall. Og det vet du fordi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. november 2023 #90343 Del Skrevet 12. november 2023 lenebu skrev (21 timer siden): Er vel det mest interessante som har skjedd i karrieren hennes på minst 10 år... 🤣🤣🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 12. november 2023 #90344 Del Skrevet 12. november 2023 jente78 skrev (På 9.11.2023 den 9.14): Ser det kjent ut? 😂 Trener Victoria også til Valencia maraton, tro? Bare tre uker til nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 12. november 2023 #90345 Del Skrevet 12. november 2023 Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 12. november 2023 #90346 Del Skrevet 12. november 2023 Bulsara skrev (9 minutter siden): Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay Er det derfor plutselig Skrellex kommenterer på carolinebergeriksenno sin ig konto? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. november 2023 #90347 Del Skrevet 12. november 2023 Bulsara skrev (1 time siden): Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay Sorry, men nå måtte jeg le litt. Vet. Det er ikke pent. 🤭 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2023 #90348 Del Skrevet 12. november 2023 Hvem er Anne Ma? 🤔 Har googlet, men kan ikke se at det var noen kjent person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 13. november 2023 #90349 Del Skrevet 13. november 2023 Da fikk Caroline vist frem at hun har forbrent hele 1145 kcal i kveld, da får hun nok sovet godt. Evt ikke. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 13. november 2023 #90350 Del Skrevet 13. november 2023 loffen skrev (2 timer siden): Hvem er Anne Ma? 🤔 Har googlet, men kan ikke se at det var noen kjent person? Annema(Anne Marit Yuvali), var deltager i årets i 71' Nord, men trakk seg etter 75 m pga migreneanfall da en annen deltager brukte parfyme. Dersom det er samme person som er med i Camp Culinaris, kan vel ikke deltagerne der bruke parfyme de heller...... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 13. november 2023 #90351 Del Skrevet 13. november 2023 loffen skrev (4 timer siden): Hvem er Anne Ma? 🤔 Har googlet, men kan ikke se at det var noen kjent person? Er med på grenseløs kjærlighet, ei eldre dame som har funnet den stoooore kjærligheten med en sikkert 30 år yngre kar fra Tyrkia. Han prøver hun å få til Norge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2023 #90352 Del Skrevet 13. november 2023 Bulsara skrev (7 timer siden): Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay Derfor Guri og Caroline plutselig var på show sammen i Oslo. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 13. november 2023 #90353 Del Skrevet 13. november 2023 Komisk på instastories hvor hun liksom skal vise oss nye lamper, men faktisk kun driver og viser oss masse hår som hun konstant slenger på. Og så "elsker hun denne appen", Netfit. Altså den hun selv er hovedmodell i og har vært med på å lage. Det er så merkelig å ordlegge seg sånn for meg, hun sier jo i grunn at hun elsker seg selv, vanvittig til selvdigging der i huset. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 13. november 2023 #90354 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) hvalstad45 skrev (46 minutter siden): Komisk på instastories hvor hun liksom skal vise oss nye lamper, men faktisk kun driver og viser oss masse hår som hun konstant slenger på. Og så "elsker hun denne appen", Netfit. Altså den hun selv er hovedmodell i og har vært med på å lage. Det er så merkelig å ordlegge seg sånn for meg, hun sier jo i grunn at hun elsker seg selv, vanvittig til selvdigging der i huset. La mest merke til at hun selvsagt skal filme hele lampeseansen i treningstopp, magen må flashes i alt som legges ut. Og siden håret var "on fleek" så tipper jeg at hun ikke var nettopp ferdig med trening. Jeg har det ganske varmt og godt inne i huset, men neimen om jeg synes det er komfortabelt å sprade rundt i treningsbh hver eneste dag. Ikke om vinteren! Det med å være lettkledd uansett hva hun legger ut, provoserer meg veldig, for det er ikke tilfeldig. Endret 13. november 2023 av Snødronninga 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2023 #90355 Del Skrevet 13. november 2023 «Elsker denne appen. Bli medlem du også». Trodde hun var instruktøren, ikke bare medlem? 🧐 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 13. november 2023 #90356 Del Skrevet 13. november 2023 30 minutter siden, Snødronninga said: La mest merke til at hun selvsagt skal filme hele lampeseansen i treningstopp, magen må flashes i alt som legges ut. Og siden håret var "on fleek" så tipper jeg at hun ikke var nettopp ferdig med trening. Jeg har det ganske varmt og godt inne i huset, men neimen om jeg synes det er komfortabelt å sprade rundt i treningsbh hver eneste dag. Det med å være lettkledd uansett hva hun legger ut, provoserer meg veldig, for det er ikke tilfeldig. Det er tragikomisk, hun er besatt av å vise frem sin egen kropp, har ikke sett på maken, eller magen, høhø. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. november 2023 #90357 Del Skrevet 13. november 2023 Og så må det deles om teater og sangtime. Hvorfor må dette deles, igjen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2023 #90358 Del Skrevet 13. november 2023 Donatello skrev (15 timer siden): Annema(Anne Marit Yuvali), var deltager i årets i 71' Nord, men trakk seg etter 75 m pga migreneanfall da en annen deltager brukte parfyme. Dersom det er samme person som er med i Camp Culinaris, kan vel ikke deltagerne der bruke parfyme de heller...... Korsihalsen skrev (14 timer siden): Er med på grenseløs kjærlighet, ei eldre dame som har funnet den stoooore kjærligheten med en sikkert 30 år yngre kar fra Tyrkia. Han prøver hun å få til Norge. Takk! Skulle hun vise lampene eller magen sin tro? Hva er greia med å vise magen sin hele tiden?? Hvem i all verden er interressert i den? Forstår ikke. Bir som om noen stadig viser frem en skulder eller et kne liksom. Ser bare så ufattelig teit ut. Orker ikke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 13. november 2023 #90359 Del Skrevet 13. november 2023 loffen skrev (14 minutter siden): Takk! Skulle hun vise lampene eller magen sin tro? Hva er greia med å vise magen sin hele tiden?? Hvem i all verden er interressert i den? Forstår ikke. Bir som om noen stadig viser frem en skulder eller et kne liksom. Ser bare så ufattelig teit ut. Orker ikke. Må jo se så flink hun er som trekker inn magen sin 😀 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 13. november 2023 #90360 Del Skrevet 13. november 2023 Korsihalsen skrev (8 minutter siden): Må jo se så flink hun er som trekker inn magen sin 😀 Det er også noe med måten hun ikke vil sette seg ned på huk. Klarer ikke helt å sette fingeren på det men jeg får assosiasjoner til det med at lår for all del ikke må møtes. Hele posisjonen og settingen virker så krampaktig.. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå