Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lenebu skrev (21 timer siden):

Er vel det mest interessante som har skjedd i karrieren hennes på minst 10 år...

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (9 minutter siden):

Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay

Er det derfor plutselig Skrellex kommenterer på carolinebergeriksenno sin ig konto? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (1 time siden):

Caroline er med i Camp Kulinaris- sammen med Guri Skancke, Anne Ma, Skrellex bl.a. Det kommer etter jul på Viaplay

Sorry, men nå måtte jeg le litt. Vet. Det er ikke pent.

🤭

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk Caroline vist frem at hun har forbrent hele 1145 kcal i kveld, da får hun nok sovet godt. Evt ikke. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Hvem er Anne Ma? 🤔 Har googlet, men kan ikke se at det var noen kjent person? 

Annema(Anne Marit Yuvali), var deltager i årets i 71' Nord, men trakk seg etter 75 m pga migreneanfall da en annen deltager brukte parfyme. Dersom det er samme person som er med i Camp Culinaris, kan vel ikke deltagerne der bruke parfyme de heller......

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (4 timer siden):

Hvem er Anne Ma? 🤔 Har googlet, men kan ikke se at det var noen kjent person? 

Er med på grenseløs kjærlighet, ei eldre dame som har funnet den stoooore kjærligheten med en sikkert 30 år yngre kar fra Tyrkia. Han prøver hun å få til Norge.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (7 timer siden):

Derfor Guri og Caroline plutselig var på show sammen i Oslo. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk på instastories hvor hun liksom skal vise oss nye lamper, men faktisk kun driver og viser oss masse hår som hun konstant slenger på.
Og så "elsker hun denne appen", Netfit. Altså den hun selv er hovedmodell i og har vært med på å lage.
Det er så merkelig å ordlegge seg sånn for meg, hun sier jo i grunn at hun elsker seg selv, vanvittig til selvdigging der i huset.

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (46 minutter siden):

Komisk på instastories hvor hun liksom skal vise oss nye lamper, men faktisk kun driver og viser oss masse hår som hun konstant slenger på.
Og så "elsker hun denne appen", Netfit. Altså den hun selv er hovedmodell i og har vært med på å lage.
Det er så merkelig å ordlegge seg sånn for meg, hun sier jo i grunn at hun elsker seg selv, vanvittig til selvdigging der i huset.

La mest merke til at hun selvsagt skal filme hele lampeseansen i treningstopp, magen må flashes i alt som legges ut. Og siden håret var "on fleek" så tipper jeg at hun ikke var nettopp ferdig med trening.

Jeg har det ganske varmt og godt inne i huset, men neimen om jeg synes det er komfortabelt å sprade rundt i treningsbh hver eneste dag. Ikke om vinteren! Det med å være lettkledd uansett hva hun legger ut, provoserer meg veldig, for det er ikke tilfeldig. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Snødronninga said:

La mest merke til at hun selvsagt skal filme hele lampeseansen i treningstopp, magen må flashes i alt som legges ut. Og siden håret var "on fleek" så tipper jeg at hun ikke var nettopp ferdig med trening.

Jeg har det ganske varmt og godt inne i huset, men neimen om jeg synes det er komfortabelt å sprade rundt i treningsbh hver eneste dag. Det med å være lettkledd uansett hva hun legger ut, provoserer meg veldig, for det er ikke tilfeldig. 

Det er tragikomisk, hun er besatt av å vise frem sin egen kropp, har ikke sett på maken, eller magen, høhø.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Donatello skrev (15 timer siden):

Annema(Anne Marit Yuvali), var deltager i årets i 71' Nord, men trakk seg etter 75 m pga migreneanfall da en annen deltager brukte parfyme. Dersom det er samme person som er med i Camp Culinaris, kan vel ikke deltagerne der bruke parfyme de heller......

Korsihalsen skrev (14 timer siden):

Er med på grenseløs kjærlighet, ei eldre dame som har funnet den stoooore kjærligheten med en sikkert 30 år yngre kar fra Tyrkia. Han prøver hun å få til Norge.

Takk! :D 

Skulle hun vise lampene eller magen sin tro? :eeeh:Hva er greia med å vise magen sin hele tiden?? :bond:  Hvem i all verden er interressert i den? Forstår ikke. Bir som om  noen stadig viser frem en skulder eller et kne liksom. Ser bare så ufattelig teit ut. Orker ikke.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (14 minutter siden):

Takk! :D 

Skulle hun vise lampene eller magen sin tro? :eeeh:Hva er greia med å vise magen sin hele tiden?? :bond:  Hvem i all verden er interressert i den? Forstår ikke. Bir som om  noen stadig viser frem en skulder eller et kne liksom. Ser bare så ufattelig teit ut. Orker ikke.

Må jo se så flink hun er som trekker inn magen sin 😀

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (8 minutter siden):

Må jo se så flink hun er som trekker inn magen sin 😀

Det er også noe med måten hun ikke vil sette seg ned på huk. Klarer ikke helt å sette fingeren på det men jeg får assosiasjoner til det med at lår for all del ikke må møtes. Hele posisjonen og settingen virker så krampaktig..

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...