~ Ada ~ Skrevet 4. november 2023 #90201 Del Skrevet 4. november 2023 Frisk Frosk skrev (25 minutter siden): Jeg har aldri noensinne brukt "cringe" selv, men dette er helt riktig ord på hva jeg tenker når jeg ser de bildene av CBE over her. Nærmere 40 år gammel mor som står og gaper til kamera. Og dette er det hun kaller jobb, dette hun kaller innhold på sin bedriftskanal. Det ER så pinlig at man nesten ikke har ord. Dette viser, som det meste annet de legger ut på sine ulike bedriftskanaler, at de er helt tomme, har ikke noe igjen å gi. De er ikke interessert lenger selv heller i å forsøke å skape faktisk innhold, dette er kun fyllmasse for å late som om de ikke egentlig har gitt helt opp å påvirke noe eller noen som helst. Null engasjement hos bedriftseierne - gir null engasjement hos følgerne. Selv AP synes å ha forlatt skuta. Ikke overraskende. Ja, hun er på jobb... AP? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. november 2023 #90202 Del Skrevet 4. november 2023 AnnaCotta skrev (5 timer siden): Nå nærmer det seg Valencia maraton (3. des.), men jeg kan ikke se noen tegn til at Netfit-instruktøren som skal debutere på distansen, forbereder seg på noen som helst måte. En og annen intervalløkt på mølle og lette løpeturer med bikkja på rundt 10-12 km. Hvordan skal dette gå? Jeg har ikke løpt maraton, så jeg skal ikke sitte på min høye hest, men hvis jeg hadde meldt meg på distansen, ville jeg startet et år i forveien, satt meg et realistisk tidsmål og fulgt et anerkjent treningsprogram slavisk, gjerne med en etablert løpecoach til å veilede meg eller oppsøkt en treningsgruppe med andre løpere som har samme mål. Han legger det ut på twitter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 4. november 2023 #90203 Del Skrevet 4. november 2023 Sjekk hva hun legger ut på Instagram ikveld. Evig lang dørstokkmil for henne, hvordan kan dette inspisere andre til å trene? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. november 2023 #90204 Del Skrevet 4. november 2023 pøbelsara skrev (10 timer siden): Samme metode brukes igjen og igjen og igjen for å dempe eller regelrett kneble den helt legitime kritikken av en fullstendig hodeløs og respektløs bruk av egne barn for å skape innhold i egne kommersielle kanaler. Dette er faktisk det totalt motsatte av det jeg forsøkte å formidle: Jeg ønsker at den viktige, legitime kritikken skal løftes fram mest mulig. Spesielt når det gjelder utlevering av egne barn, som jeg synes er fullstendig hjerteskjærende, og som i mine øyne er helt uforståelig at noen vil gjøre. Men så mener jeg også at det som for meg fremstår som "kjerringsladder", undergraver denne viktige kritikken. Noe som er fryktelig synd, og som gjør at viktig kritikk, plutselig faller i "mobbe-kategorien" i narrativet til dem som blir rammet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. november 2023 #90205 Del Skrevet 4. november 2023 Og vennligst ikke bruk begrepet "kneble". Nå for tiden er det som regel bare brukt i kommentarfeltene og på Facebook om folk som ikke får slenge eder og galle rundt seg. Så det er ikke et godt ord å bruke i en diskusjon som forhåpentligvis skal være fin og konstruktiv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. november 2023 #90206 Del Skrevet 4. november 2023 Er nok veldig få som bekymrer for seg for hvordan Carolinebergeriksenno stiller seg til kritikken her (jeg skriver ikke til henne, men til lesere her) eller har noen som helst tiltro til at dersom tråden kun handlet om kritikk av barneeksponeringen og de andre «store» problemene i annonsesalgkanalene, ville det skjedd endringer. Mobbing og hetsing vil det bli dømt som uansett. Og siden CBE.no gjør mer av det hun kritiseres for (hennes ord), kan man jo lure på om det ikke i stedet ville blitt mer av det som kritikerne ønsker forbedret. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 4. november 2023 #90207 Del Skrevet 4. november 2023 Hun meldte tidligere i høst at hun hadde meldt seg på Maraton i desember, men det er tydelig at den planen er droppet. Kun gemalen som skal løpe ser det ut til. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. november 2023 #90208 Del Skrevet 4. november 2023 …så frontfiguren til netfit….deltar ikke i netfit aktiviteter? Foruten pro-ana bilder og video? 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 4. november 2023 #90209 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) EmilieH skrev (1 time siden): Sjekk hva hun legger ut på Instagram ikveld. Evig lang dørstokkmil for henne, hvordan kan dette inspisere andre til å trene? ...men, jeg fikk det gjort, skriver hun. Er det noe man MÅ få gjort, hver dag eller flere ganger for dagen. Er det virkelig det? Altså det er lørdagskveld, likevel mååååå hun løpe en times tid (er det ikke en mil som regel?) på den mølla. I stedet for å ta seg bittelitt treningsfri, finne på noe annet enn å trene så forbaska manisk. For det oppleves 100% manisk, og jeg kan ikke fatte og begripe at dette kan oppfattes som et sunt forhold til trening. Herregud, ro litt ned. Noe som ikke er viktig men litt sånn jeg rister på hodet av, musikkvalget. "Don't know if you can take it, know you wanna see me naked naked naked..." Endret 4. november 2023 av Snødronninga 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 4. november 2023 #90210 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Lafamiglia skrev (På 3.11.2023 den 19.00): I cbe-kanalene florerer det av pro ana, barneeksponering, ekstremt usunt kosthold (selv om altfor mye eksponering av alkohol heldigvis har opphørt), overforbruk, overfladisk livsstil, fast fashion, mangel på kontakt med følgere, mulig kjøp av følgere, osv., osv. Det er SÅ mye å kritisere, så derfor er det ekstremt synd at så mye av kritikken ikke er relevant. Alt dette blir diskutert her jevnlig? Ja det er en blanding av usaklig og saklig kritikk, og noe midt i mellom. Siden du etterlyser mer relevant kritikk, slik du ser det, hvorfor ikke diskutere mer av nettopp det? Vil man ha mer av noe, må man kanskje ta ansvar og være med å bidra selv. Endret 5. november 2023 av Snødronninga omformulering og skrivefeil 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 4. november 2023 #90211 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) 37 minutter siden, Snødronninga said: ...men, jeg fikk det gjort, skriver hun. Er det noe man MÅ få gjort, hver dag eller flere ganger for dagen. Er det virkelig det? Altså det er lørdagskveld, likevel mååååå hun løpe en times tid (er det ikke en mil som regel?) på den mølla. I stedet for å ta seg bittelitt treningsfri, finne på noe annet enn å trene så forbaska manisk. For det oppleves 100% manisk, og jeg kan ikke fatte og begripe at dette kan oppfattes som et sunt forhold til trening. Herregud, ro litt ned. Noe som ikke er viktig men litt sånn jeg rister på hodet av, musikkvalget. "Don't know if you can take it, know you wanna see me naked naked naked..." Neppe tilfeldig valgt (uthevet i ditt innlegg). 🙈🙉 Er nok en liten hilsen til alle de som kommenterer med 🤩😍🔥 Endret 4. november 2023 av CityCityBangBang Spesifisert hva jeg kommenterte - uthevet i @snødronningas innlegg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 4. november 2023 #90212 Del Skrevet 4. november 2023 2 hours ago, ~ Ada ~ said: Ja, hun er på jobb... AP? AP = Adrian Paul 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. november 2023 #90213 Del Skrevet 4. november 2023 ~ Ada ~ skrev (9 timer siden): Han lager nok noe like gøyalt tilbake, til latter og begeistring fra Adrian Paul. Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Jeg har aldri noensinne brukt "cringe" selv, men dette er helt riktig ord på hva jeg tenker når jeg ser de bildene av CBE over her. Nærmere 40 år gammel mor som står og gaper til kamera. Og dette er det hun kaller jobb, dette hun kaller innhold på sin bedriftskanal. Det ER så pinlig at man nesten ikke har ord. Dette viser, som det meste annet de legger ut på sine ulike bedriftskanaler, at de er helt tomme, har ikke noe igjen å gi. De er ikke interessert lenger selv heller i å forsøke å skape faktisk innhold, dette er kun fyllmasse for å late som om de ikke egentlig har gitt helt opp å påvirke noe eller noen som helst. Null engasjement hos bedriftseierne - gir null engasjement hos følgerne. Selv AP synes å ha forlatt skuta. Ikke overraskende. CityCityBangBang skrev (28 minutter siden): AP = Adrian Paul 🙂 Mulig jeg misforstår, men han har ikke forlatt skuta av hva jeg ser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 4. november 2023 #90214 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) 22 minutter siden, ~ Ada ~ said: Mulig jeg misforstår, men han har ikke forlatt skuta av hva jeg ser. Jeg misforstod deg antakelig. Oppfattet at du spurte hva AP sto for. 🙂 Endret 4. november 2023 av CityCityBangBang Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. november 2023 #90215 Del Skrevet 4. november 2023 CityCityBangBang skrev (Akkurat nå): Misforstod antakelig. Oppfattet at du spurte hva Ap sto for. 🙂 Jeg var utydelig der. Mulig jeg misforstod den andres innlegg om at AP har forlatt skuta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. november 2023 #90216 Del Skrevet 5. november 2023 ~ Ada ~ skrev (46 minutter siden): Mulig jeg misforstår, men han har ikke forlatt skuta av hva jeg ser. Takk, da ser jeg at Adrian Paul fremdeles klorer seg fast inni skuta Han hadde en periode han la ut en del om Netfit også på egen IG, men nå har det vært helt slutt på det lenge. Men da vet vi det - han er med på dette totalt useriøse opplegget, og han svarer her som en useriøs influencer. Og dette er måten de ønsker å fronte "treningsportalen" Netfit.no. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 5. november 2023 #90217 Del Skrevet 5. november 2023 ~ Ada ~ skrev (6 timer siden): Hun roper fortvilet etter ektemannen «come back, come back» når han drar, men jubler egentlig - til champagne, den lille sorte og bloggerfot. Stillbilder fra reel hennes IG Noe så tilgjort og kunstig og samtidig ikke morsomt. Hva ville hun her????? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5. november 2023 #90218 Del Skrevet 5. november 2023 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Jeg har aldri noensinne brukt "cringe" selv, men dette er helt riktig ord på hva jeg tenker når jeg ser de bildene av CBE over her. Nærmere 40 år gammel mor som står og gaper til kamera. Og dette er det hun kaller jobb, dette hun kaller innhold på sin bedriftskanal. Det ER så pinlig at man nesten ikke har ord. Dette viser, som det meste annet de legger ut på sine ulike bedriftskanaler, at de er helt tomme, har ikke noe igjen å gi. De er ikke interessert lenger selv heller i å forsøke å skape faktisk innhold, dette er kun fyllmasse for å late som om de ikke egentlig har gitt helt opp å påvirke noe eller noen som helst. Null engasjement hos bedriftseierne - gir null engasjement hos følgerne. Selv AP synes å ha forlatt skuta. Ikke overraskende. Og dette er «jobben» hennes. I just can not…. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2023 #90219 Del Skrevet 5. november 2023 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Takk, da ser jeg at Adrian Paul fremdeles klorer seg fast inni skuta Han hadde en periode han la ut en del om Netfit også på egen IG, men nå har det vært helt slutt på det lenge. Men da vet vi det - han er med på dette totalt useriøse opplegget, og han svarer her som en useriøs influencer. Og dette er måten de ønsker å fronte "treningsportalen" Netfit.no. Det siste jeg fikk med meg fra AP var da han på fullstendig "bloggersk" tok CBE.no i forsvar. Det var ingenting å kritisere, og helt ukjent for han at det var noe som var problematisk rundt bedrift og drift. Så da avslørte vel han at han har gått seg ca like mye bort i influencerbobla. Han var visst også stolt av "treningsuniverset Netfit". 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. november 2023 #90220 Del Skrevet 5. november 2023 hvalstad45 skrev (11 timer siden): Skal hun løpe, da? Var det ikke Halvmarathon hun skulle løpe der, men droppa? Hvis hun skal løpe på det grunnlaget hun har nå, er hun ille ute... Dette sa hun rett etter returen fra pausen i september. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå