Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ellie77 skrev (20 timer siden):

Og nå; frua prøver seg med en humorpost som er en åpenbar kopi fra andre større instaprofiler og har versert i flere måneder - med det unntak at frua selvfølgelig skal være sexy…🙄#puteflaut

Det er elsk og det er diskusjoner i kommentarfeltet rundt hvorvidt posten gjenspeiler parets relasjon. 

Jeg gir en elsk til nivået😍

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Det er elsk og det er diskusjoner i kommentarfeltet rundt hvorvidt posten gjenspeiler parets relasjon. 

Men jeg skulle likt å vært flue på veggen når MR selvhøytidelig aka coach_eriksen så den der 🤭

Endret av RachelGreen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (8 minutter siden):

Men jeg skulle likt å vært flue på veggen når MR selvhøytidelig aka coach_eriksen så den der 🤭

Han lager nok noe like gøyalt tilbake, til latter og begeistring fra Adrian Paul.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Bilde og kontekst for oss blokkerte? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg Valencia maraton (3. des.), men jeg kan ikke se noen tegn til at Netfit-instruktøren som skal debutere på distansen, forbereder seg på noen som helst måte. En og annen intervalløkt på mølle og lette løpeturer med bikkja på rundt 10-12 km. Hvordan skal dette gå? 

Jeg har ikke løpt maraton, så jeg skal ikke sitte på min høye hest, men hvis jeg hadde meldt meg på distansen, ville jeg startet et år i forveien, satt meg et realistisk tidsmål og fulgt et anerkjent treningsprogram slavisk, gjerne med en etablert løpecoach til å veilede meg eller oppsøkt en treningsgruppe med andre løpere som har samme mål.

Endret av AnnaCotta
tilføyelse
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Og tante "heldige koppen" ler så hun griner. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (5 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kultur/eivind-loberg---ikke-bli-barnestjerne/65447801

Dette er bare en av utallige artikler på nettet om erfaringen av å bli eksponert som barn foran et stort publikum. 
Det er en grunn til at tidligere barnestjerner stort sett er tilbakeholdne med å pushe egne barn ut i offentlighetens lys. Det heter «selvopplevd erfaring». 
Det er i grunnen bare å vente på at denne 1.generasjons influencer-barn vokser opp og kan si fra med egne ord og -kanskje - være med på å stoppe videreføringen av denne hodeløse eksponeringen av barn som blir fratatt retten til å velge sin egen digitale identitet. 

Tonje Larsen, datter til Rune Larsen uttalte dette i et intervju med NRK: 

Familien går frå å vere ein familie som heile Kristen-Noreg kjenner, til å bli ein familie der pappa er A-kjendis. Fotografar ringer på døra til familiens hus i Bergen. Lollipop, lollipop, syng ungdommar når Tonje går på bussen. Ho blir flau, veit at dei eigentleg gjer narr av henne. Dei fleste på hennar alder veit kven pappa er, og ho får sjeldan sjanse til å gjere fyrsteinntrykk på nokon. Slik kjennest det ut, i alle fall. Tonje blir ein smule paranoid, redd for å snakke med andre på sin alder.

Når eit så tydeleg bilete er teikna av henne i offentlegheita, korleis skal ho finne sin eigen identitet som vaksen?

Enda mer rart er det når CBE, samtidig som hun prøver å etablere det som en sannhet at hun utsettes for hets og hat, eksponerer barna. Barnestjerne etter barnestjerne velger å skåne egne barn for samme oppvekst som dem selv. De har prøvd på kroppen hvordan det føles og ønsker ikke det for andre. Mens CBE regelrett pusher barna dit.

Er forskjellen at CBE selv var ukjent som barn? Og der med ikke egentlig forstår hvor belastende det er? Som voksen har hun higet etter kjendisstatus og i tillegg virker hun helt ute av stand til å sette seg i annen persons sted og forstå at ikke alle ønsker samme som henne. På flere områder. Vil dra en liten parallell til det utrolig døve undermål-innholdet hun publiserer for følgerne sine. Hun blir nok selv inspirert av bilder av sin egen rumpe, midje, sener og rigor-mortis-yoga-positurer og mens det er ingenting som tilsier at reelle følgere (teller ikke med samarbeidspartnere, familie og bikkja) liker det så fortsetter hun ufortrødent. Det virker ikke til å være noen som helst evne til å se ut over eget behov og skjønne andre kan ha andre preferanser enn henne selv.
At det gir seg utslag i at følgere får avsmak og forsvinner er nå en ting. Men at det også går ut over uskyldige barn er ille. Veldig ille. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både netfit, og cbe sin insta synker jevnt og trutt. Mens coachen som en stund hadde positive tall er nå på verken pluss eller minus i følgere.

NetFit's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics)

Jeg tror ikke herr og fru engang for seg selv later som at de faktisk driver trener-business.De opretter mer eller mindre oppriktige firmaer, bare for å kunne holde skuta gående, slippe ta vanlig jobb og få inn nok "likes" til å føle seg viktig. Jeg tror de faktisk tenker at så lenge noen (idiot) firmaer fortsatt kjøper spons så ler de hele veien til banken.

Litt som slangeolje selgere på 1800-tallet. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (3 timer siden):

Bilde og kontekst for oss blokkerte? 

Hun roper fortvilet etter ektemannen «come back, come back» når han drar, men jubler egentlig - til champagne, den lille sorte og bloggerfot.

Stillbilder fra reel hennes IG

IMG_20231104_175029.png

IMG_20231104_184703.png

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dette med skuespillertalentet, da.

Det skal litt mer mimikk til for å skille seg ut og skape humor, men det er kanskje ikke så lett etter utallige behandlinger med glattpolering på TM klinikken. Uttrykkene er nesten identiske på disse to stillbildene. Og hele reelen forøvrig.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2023 at 10:06 PM, Skrottefar said:

Dårlig engelsk med orddelingsfeil, business as usual altså 😛

Har sett det mye verre:

C2P5-KPWEAEEGTM.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (42 minutter siden):

Hun roper fortvilet etter ektemannen «come back, come back» når han drar, men jubler egentlig - til champagne, den lille sorte og bloggerfot.

IMG_20231104_175029.png

IMG_20231104_184703.png

Hadde også spretta sjampanjen når den mugne fyren der var ute av huset..

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

IMG_20231104_175029.png

IMG_20231104_184703.png

Om hun skal kopiere, hva med noe som er litt nytt og trendy, ikke mange år siden det var poppis?! 
Skikkelig cringe som mine barn ville sagt. (Tenåring og ung voksen)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnnaCotta said:

Nå nærmer det seg Valencia maraton (3. des.), men jeg kan ikke se noen tegn til at Netfit-instruktøren som skal debutere på distansen, forbereder seg på noen som helst måte. En og annen intervalløkt på mølle og lette løpeturer med bikkja på rundt 10-12 km. Hvordan skal dette gå? 

Jeg har ikke løpt maraton, så jeg skal ikke sitte på min høye hest, men hvis jeg hadde meldt meg på distansen, ville jeg startet et år i forveien, satt meg et realistisk tidsmål og fulgt et anerkjent treningsprogram slavisk, gjerne med en etablert løpecoach til å veilede meg eller oppsøkt en treningsgruppe med andre løpere som har samme mål.

Skal hun løpe, da? Var det ikke Halvmarathon hun skulle løpe der, men droppa?
Hvis hun skal løpe på det grunnlaget hun har nå, er hun ille ute...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (3 minutter siden):

Om hun skal kopiere, hva med noe som er litt nytt og trendy, ikke mange år siden det var poppis?! 

Modus operandi fra den kanten der. Kommer alltid for sent til festen. Folk har dratt hjem for lenge siden og gått videre med livene sine. Til å tilsynelatende være på nett hele tiden er de forbausende lite oppdatert på hva som trender. Viser bare hvor navlebeskuende dette paret er. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, ~ Ada ~ said:

IMG_20231104_175029.png

IMG_20231104_184703.png

Gaping er viktig 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (32 minutter siden):

Jeg har aldri noensinne brukt "cringe" selv, men dette er helt riktig ord på hva jeg tenker når jeg ser de bildene av CBE over her.

Nærmere 40 år gammel mor som står og gaper til kamera. Og dette er det hun kaller jobb, dette hun kaller innhold på sin bedriftskanal.

Det ER så pinlig at man nesten ikke har ord.

Dette viser, som det meste annet de legger ut på sine ulike bedriftskanaler, at de er helt tomme, har ikke noe igjen å gi. De er ikke interessert lenger selv heller i å forsøke å skape faktisk innhold, dette er kun fyllmasse for å late som om de ikke egentlig har gitt helt opp å påvirke noe eller noen som helst. Null engasjement hos bedriftseierne - gir null engasjement hos følgerne.

Selv AP synes å ha forlatt skuta. Ikke overraskende.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne på tlf min. Fra mars i år. Hvis jeg ikke tar helt feil er det Fredrik Skavlan som har tegnet/tekstet (korriger meg gjerne hvis det er feil).

Ganske treffende. 😁

image.png.098712c3961df8344816a6669df2a06a.png

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...