Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (8 minutter siden):

Kjedeligste middagen jeg har sett på lenge. Spaghetti med sparsommelig hvit saus og asparges. De får spise hva de ønsker, men dette var triste greier. Hvis hun forsøker å inspirere på matfronten, har hun mye å lære. Stor kontrast til f.eks. Desiree Andersen som alltid har fargerike retter og tar delikate bilder i tillegg. 

Enda verre, hvorfor vise frem den lille porsjonen? Ser ut som en forrett eller en barneporsjon. Hun vet godt at folk reagerer, kanskje hun burde tenke over hva slags signaler det sender. Er for mye å håpe på at Caroline Berg Eriksen er sitt ansvar bevisst i denne påvirkerindustrien.

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_2522.jpeg

Sitt ansvar bevisst har vel CBE og LKE aldri vært når det kommer til forsvarlig påvirkning av andre.

Det er et merkelig skue. Hun tilsluttet seg Kontent, og det som skjedde var en nærmest manisk innholdsproduksjon av alt som er det verste hun har å by på, mye, mye mer av det - inkl. proana og barneeksponering.

Ikke rart de blør følgere - folk vil ikke ha dette!

Bevisste, seriøse annonsører vil overhodet ikke forbindes med slike dårlige påvirkere.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvalstad45 skrev (9 timer siden):

Barneeksponeringen er klart det  verste med dette ekteparets "bedrift", men yogaen er virkelig prakteksempel på å ha NULL selvinnsikt og et latterlig stort selvbilde. Hun kan ikke yoga, over hodet!
Jeg forstår ikke at dette ikke er på kanten av lovlig? Har man virkelig lov til å bare si man er trener og så feiltrene folk totalt?
Dette er jo potensielt veldig skadelig, men først og fremst skader hun vel bare seg selv med disse gale yogaposeringene sine, kan ikke fatte at noen vil gå på dette, det er så ufattelig talentløst og blottet for kompetanse.

Det er nok desverre "lov" å kaste bort pengene sine hos alt fra sjarlataner til influenceryogier. Det man kan håpe på er at profesjonelle i bransjen uttaler seg etterhvert, retter et kritisk blikk - da får potensielle kunder mer oversikt før de velger onlinecoaching hos Netfit. 

Men, det sitter nok også desverre langt inne hos andre i bransjen å nettopp uttale seg. Det blir som oftest bare ramaskrik, og viktig kritikk drukner i "blir cancelled fordi vi er oss", "netthat og mobbing", "skader merkevaren vår pga sjalusi" 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Snødronninga said:

Kjedeligste middagen jeg har sett på lenge. Spaghetti med sparsommelig hvit saus og asparges. De får spise hva de ønsker, men dette var triste greier. Hvis hun forsøker å inspirere på matfronten, har hun mye å lære. Stor kontrast til f.eks. Desiree Andersen som alltid har fargerike retter og tar delikate bilder i tillegg. 

Enda verre, hvorfor vise frem den lille porsjonen? Ser ut som en forrett eller en barneporsjon. Hun vet godt at folk reagerer, kanskje hun burde tenke over hva slags signaler det sender. Er for mye å håpe på at Caroline Berg Eriksen er sitt ansvar bevisst i denne påvirkerindustrien.

IMG_2522.jpeg

Man vet ikke om man skal le eller gråte. Hadde hun lagt ved en 300 g biff ved siden av, så hadde det vært noe annet. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BaHare skrev (16 minutter siden):

De kommer sikkert til å merke bra framover nå. Eller sette kontoen til at det er kun følgere som kan se. 🤷🏼‍♀️

https://www.forbrukertilsynet.no/stor-europeisk-aksjon-mot-skjult-reklame

Bra de retter fokus her. De går glipp av mye skattepenger om de ikke skjerper inn influencere. 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (11 timer siden):

Det er et merkelig skue. Hun tilsluttet seg Kontent, og det som skjedde var en nærmest manisk innholdsproduksjon av alt som er det verste hun har å by på, mye, mye mer av det - inkl. proana og barneeksponering.

Dersom Kontent har rådgivere som tar seg betalt for å råde CBE til å fortsette i samme tralten, men da i større omfang, ja, da er Kontent like ille som klienten. Lurer også på hva slags avtale de har og hva Kontent evt. måtte fakturere for dette......det hjelper neppe på regnskapet til Treasures med nok en utgift på det synkende skipet

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det noen som noengang har fått noe ut av å raportere for "eating disorders" på insta? Jeg har gjort det flere ganger, men det er aldri noe poeng, insta godtar jo alt, da er det liksom ingen vits. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (12 timer siden):

IMG_2522.jpeg

Herremin så stusselig det ser ut 😅 Alltid en liten porsjon med beige mat. Hvit pasta, hvit saus, hvitt brød/baguett. Ingen spennende farger eller teksturer. Hvorfor i all verden tar hun bilder av dette? 

Sjekk instagramfeeden til Desirée Andersen, der får du kreativ, sunn og fargesprakende matfest. Og der CBE dokumenterer at barna som kommer skal fôres med sukker, godteri og muffins, så ser vi Desirée Andersen sin versjon nedenunder (som også ser latterlig mye bedre ut):

Screenshot_20231031_133331_Instagram.jpg

• Liker 28
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (13 timer siden):

IMG_2522.jpeg

Mener jeg så hun reklamerte for Hello Fresh eller tilsvarende matleveranse her i forgårs. Er dette representativt for det de leverer? Ikke mye å bli mett av, i alle fall. Her ville jeg styrt unna…

• Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å holde på fra 2009, være blant de største, og så ende med et solid mageplask der ingenting fører til noe fruktbart. Treasures AS med Berg Eriksen i spissen har klart å utkonkurrere seg selv helt på egenhånd gjennom å bli tatt i grov fusk og deretter ved å stå på stedet hvil, ikke følge med i tiden og dermed utdatere seg selv.

Det er ganske spesielt.

• Liker 23
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det flere storier der man knapt nok ser noe. Kaffestund uten så mye som en lampe på, er det strømsparing eller mener hun dette ser hyggelig ut? Dystert, mener jeg.

Selv om man løper på mølle, er det vel på tide å skifte fra kort shorts og bh til litt mer klær? Det er tross alt straks november. Tror neppe det er veldig varmt i kjelleren i et gammelt hus. Samme om man er frossen av seg så lenge man får vist seg frem, si.

Endret av Snødronninga
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

I dag var det flere storier der man knapt nok ser noe. Kaffestund uten så mye som en lampe på, er det strømsparing eller mener hun dette ser hyggelig ut? Dystert, mener jeg.

Selv om man løper på mølle, er det vel på tide å skifte fra kort shorts og bh til litt mer klær? Det er tross alt straks november. Tror neppe det er veldig varmt i kjelleren til et gammelt hus. Samme om man er frossen av seg så lenge man får vist seg frem, si.

Var vel LKE som på sin kanal viste at de fyrte opp og holdt 29-30 grader i kjelleren - måtte lade opp til Valencia, må vite... 🤪

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Var vel LKE som på sin kanal viste at de fyrte opp og holdt 29-30 grader i kjelleren - måtte lade opp til Valencia, må vite... 🤪

Har jeg ikke sett. 😆Ingen mellomting skjønner jeg! Jeg tror uansett ikke det spiller noen rolle. Ut i fra hva Caroline har delt de siste årene, er det vel ingen hemmlighet at hun fokuserer på kropp og minst mulig klær for å fremme den. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Har jeg ikke sett. 😆Ingen mellomting skjønner jeg! Jeg tror uansett ikke det spiller noen rolle. Ut i fra hva Caroline har delt de siste årene, er det vel ingen hemmlighet at hun fokuserer på kropp og minst mulig klær for å fremme den. 

Lå ute på coach_eriksen et par dager siste uken før de dro til Valencia - han skulle aklimatisere seg.

Jeg tenker CBE løper med minst mulig klær der uansett temperatur i kjelleren - i hvert fall lenge nok til å ta bilde fra mølla og et svette-stønne-trekkeinnmagenmestmulig-visemestmuligsener-snusegbortfrakamera-proana-bilde...

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Snødronninga said:

Selv om man løper på mølle, er det vel på tide å skifte fra kort shorts og bh til litt mer klær? Det er tross alt straks november. Tror neppe det er veldig varmt i kjelleren i et gammelt hus. Samme om man er frossen av seg så lenge man får vist seg frem, si.

De er jo blitt en total parodi på seg selv. Og hva gjør de hele dagen, bortsett fra å trene? Innholdet CBE "produserer" er jo sånt andre kan legge ut en dag i tillegg til jobb.
Jeg fatter ikke tankegangen deres, jeg hadde vært dritstressa om jeg hadde vært dem .I stedet kjøper de seg flere og flere fake følgere og virker ikke å skjønne at de graver sin egen grav.
At dette er inntekt for to om to år kan jeg knapt tro.

Og hvordan har de tenkt til at folk skal høre om Netfit? Bare gjennom deres egne some-kanaler? De har faktisk gått på sin egen scam og tror reklme på CBEs insta gir særlig effekt, det er litt komisk.
Netfit når vel først og fremst ut til folk nå gjennom denne tråden, men da er man rimelig dum om man hopper på den appen etter å ha lest her.
Lurer på hvor lenge Netfit blir en greie, tenker de legger ned hele greia når de innser at det blir masse jobb for å få den lønnsom.

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktorgraden

Fotballfruemannen med shorts og lue, hopper opp i kjellertaket med vond rygg. Underholdning på et plan som er vanskelig å forklare 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
reiseglad skrev (På 30.10.2023 den 18.52):

Er det en sammenheng mellom sterk og atletisk, og yoga? Jeg mener, skal jeg bli sterk og atletisk - skal jeg da velge å satse på yoga? Jeg spør fordi jeg ikke har peil, men jeg tror muligens jeg ville satset på styrketrening?

Sterk og atletisk kan du bli med yoga, men jeg tror ikke yogaen CBE gir noe 😅 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Doktorgraden said:

Fotballfruemannen med shorts og lue, hopper opp i kjellertaket med vond rygg. Underholdning på et plan som er vanskelig å forklare 😂

Nå måtte jeg faktisk le. 😄 Er den store dusken i lua for å unngå hjernerystelse når hodet treffer taket? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktorgraden skrev (1 time siden):

Vond rygg forteller han, kan ikke være feil (over) trening vel? Nei det er sikkert en annen grunn. :fnise:

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...