Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første):

image.png.3f828b286d9d388c5f59ad245c312aa9.png

https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt.

Trenger ikke Netfit når man har KG😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilly_A skrev (1 minutt siden):

Er det flere enn meg som ikke tør å like Henrik Troy sine innlegg i frykt for å bli blokkert? 🫠

Men Henrik, om du leser her (det vet vi du gjør..) jeg gir deg 10/10!

Er det noe å frykte da tenker jeg? Går jo ikke glipp av noen ting som helst,. Foruten litt guilty pleasure moments, det skal hun ha.  Må bare blokke i vei for min del -jeg liker og kommenterer som jeg vil - dama for styre på i sin bittelille boble. 

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (Akkurat nå):

Er det noe å frykte da tenker jeg? Går jo ikke glipp av noen ting som helst,. Foruten litt guilty pleasure moments, det skal hun ha.  Må bare blokke i vei for min del -jeg liker og kommenterer som jeg vil - dama for styre på i sin bittelille boble. 

Kun fordi jeg vil beholde mulighet for guilty pleasure moments uten mer innsats enn nødvendig (følger ikke…)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blokkert av Caroline, men ikke av Netfit. Ser de er pålogget på insta as we speak, og har vært pålogget ofte i kveld. Mange meldinger og blokkeringer å foreta seg kanskje. LeggeTi er nok et tilbakelagt kapittel. 😄

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (10 minutter siden):

Hva har skjedd med kinnbeina?

Masse shimmer/highlighting og contouring? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

å brystene som hun betalte på seg,er de vekk?

Ser ut som om hun har på seg en Nike trenings-bh av typen som er laget for å holde på plass under trening i stedet for dem fra ICIW hun ellers bruker. ICIW virker til å være rene posør-klær som skal framheve pupper og rumpe stedet for dedikert til trening. Hvert fall hvis man ser CBEs bilder. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

å brystene som hun betalte på seg,er de vekk?

Ser ut som om hun har på seg en Nike trenings-bh av typen som er laget for å holde på plass under trening i stedet for dem fra ICIW hun ellers bruker. ICIW virker til å være rene posør-klær som skal framheve pupper og rumpe stedet for dedikert til trening. Hvert fall hvis man ser CBEs bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden):

Henrik viser så godt hvor urteite de ulike poseringene som vises  frem på carolinebergeriksenno/netfit er.

Enda verre er det at et par stykker i Sarpsborg mener at slik som dette er jobb, kvalitetsinnhold og inspirasjon.

Desverre så har de nå fått et management som er helt enig med dem. Det kommer dermed bare til å bli værre antageligvis. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NordreSving
Frisk Frosk skrev (9 timer siden):

Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første):

Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt.

De er seg selv like. I løpet av karrieren har de aldri tatt selvkritikk på noe som helst. Å innrømme feil har de aldri gjort. 

Der mest utrolige er at de har sittet og forfattet det opprinnelige innlegget hvor de råder folk til å gjøre permanent skade på seg selv. Spørsmålet fra følgeren indikerer at vedkommende har en skade. Uten å kjenne omfanget på vedkommendes skade begir de seg ut på å rådgi. Det er vilt uansvarlig. 

Alle som har fulgt LKE og CBE ser jo at nettopp det å stoppe opp når skade inntreffer ikke er noe de gjør. De overbelaster egen kropp ukentlig, det fremstår mer som om dette faktisk er den grunnleggende ideologien. Display av viljestyrke trumfer alt. 

Og disse selger seg inn som coacher. Det er helt sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (8 minutter siden):

De er seg selv like. I løpet av karrieren har de aldri tatt selvkritikk på noe som helst. Å innrømme feil har de aldri gjort. 

Der mest utrolige er at de har sittet og forfattet det opprinnelige innlegget hvor de råder folk til å gjøre permanent skade på seg selv. Spørsmålet fra følgeren indikerer at vedkommende har en skade. Uten å kjenne omfanget på vedkommendes skade begir de seg ut på å rådgi. Det er vilt uansvarlig. 

Alle som har fulgt LKE og CBE ser jo at nettopp det å stoppe opp når skade inntreffer ikke er noe de gjør. De overbelaster egen kropp ukentlig, det fremstår mer som om dette faktisk er den grunnleggende ideologien. Display av viljestyrke trumfer alt. 

Og disse selger seg inn som coacher. Det er helt sykt. 

Helt enig! De viser virkelig sin inkompetanse. Og blir gjennomskuet.

De har bare 32’ følgere på den kontoen og virker desperat etter kunder. Men det opplegget er KUN laget for at de skal tjene penger. Ikke med genuin interesse for et bra opplegg med engasjerte og dyktige trenere.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (8 timer siden):

Det er bare så pinlig det de holder på med.  Ser de virkelig ikke selv hvor uproffe de fremstår? Jeg nekter å tro på at de ikke selv forstår at de ikke inspirerer lenger, de må ha hivd all verdighet over bord og nå satser på å provosere. Det kan ikke være en annen forklaring på dette de holder på med nå. 

Jeg har også begynt å mistenke dette. Det er nesten som at det ikke finnes en annen forklaringsmodell. Følgertallet stuper, engasjement er så og si ikke-eksisterende. 
Det virker som innholdet som produseres preges av desperasjon i kulissene, og det som en gang var omtalt som ‘Norges største blogger’ nå er fallert til et raskt synkende skip. 

Mitt inntrykk er at CBE/Treasures er villige til å gjøre hva det enn trengs for å kunne fortsette å…gjøre ingenting selv! (dvs. å kunne fortsette livsstilen de har lagt seg til med fokus på sin egen trening, frihet til å bruke dagene til egenpleie, frisør, negler, skjønnhetsklinikk, kafebesøk etc. etc.) Netfit appen legger jo mye opp til dette, da det virker som automatiske funksjoner i appen eller andre PT’er skal gjøre den faktiske jobben!). Glemmer heller ikke matplanen som rett og slett så ut til å være regelrett stjålet fra en annens foretak (her påsto CBE at de «måtte ha brukt samme ernæringsfysiolog»).

Jeg tror heller ikke de har lagt ned den jobben som trenges for en slik lansering. Andre grundere jobber beinhardt med både lansering og oppfølging av produktet sitt, og det innebærer ofte at mesteparten av fritid, dag som natt, må vies til å jobbe med det. CBE virker ikke å ha forstått hva som virkelig kreves av gründervirksomhet. De reiste på ferie og brukte veldig lite tid på promotering av appen ved lansering (og skyldte også på dårlige apputviklere som årsak til 7 års forsinkelse!).

Når heller ikke denne appen ser ut til å bli en større suksess, ser det ut som man bare står igjen med virkemidler som en VET vil skape engasjement, provokasjon. Dette ser ut til å foregå i samarbeid med Kontent. Etter at Kontent kom inn for å hjelpe til med å «videreutvikle merkevaren CBE» har vi desverre sett en ganske stor økning i eksponering av barn, dårlige(potensielt farlige) treningsråd fra Netfit, et overdrevent fokus på egentrening med et tydelig tvangspreg, bilder av hovedperson som virker helt bevisst fremstilt med en seksuell undertone/thinspo. Fokus på mottaker/Netfit betalende kunder virker ikke å være en prioritering i det hele tatt.

Jeg kan ikke se for meg at dette gjøres av en annen grunn enn å provosere frem engasjement. Hvis de faktisk tenker at dette skal motivere andre til å trene, ja da tror jeg dessverre de må ha blitt ganske så ‘yrkesskadet’ av å ha tilbrakt så mange år i denne bransjen og av å ha stått helt utenfor et normalt arbeidsliv.

Det er et ganske så ynkelig skue å være vitne til. Men samtidig ganske fascinerende at to godt voksne og fullt arbeidsføre mennesker fremstiller seg slik. For meg blir analogien som på et sirkus, med klovnene som hovedattraksjon. 

• Liker 24
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Laia skrev (28 minutter siden):

Det er et ganske så ynkelig skue å være vitne til. Men samtidig ganske fascinerende at to godt voksne og fullt arbeidsføre mennesker fremstiller seg slik. For meg blir analogien som på et sirkus, med klovnene som hovedattraksjon. 

👆👏👏

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Helt enig.
De får ha god tur til fiskesjær med den roinga de driver med.
Skal man gi (kvalifiserte) råd, må man være helt sikker på det man skriver, og svare tydelig, og ikke la det være rom for tvil angående hva de mener. ‘Ops, det var klønete formulert’, er ikke bra nok, det er FEIL formulert, fordi det de skriver er FEIL. De burde fjerna andre setningen også, for den støtter opp om første setningen. Men - de kan aldri innrømme feil, så kan selvfølgelig ikke slette og legge ut på nytt med riktig svar. 

• Liker 24
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan dette luftslottet fortsette før det sier pang? Virker som de bare får mindre og mindre å bedrive tiden sin med. Å kalle dette jobb er så irriterende at jeg ikke klarer å sette ord på det. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (37 minutter siden):

Hvor lenge kan dette luftslottet fortsette før det sier pang? Virker som de bare får mindre og mindre å bedrive tiden sin med. Å kalle dette jobb er så irriterende at jeg ikke klarer å sette ord på det. 

Jeg tror nok poseringskanalen "Netfit" kan komme til å eksistere en stund.  Så lenge de produserer oppstilte bilder, så har de noe å selge inn til naive annonsører (som ikke forstår at de må sjekke engasjementsrate og faktiske resultater/kunder) 

Når også Adrian Paul (som fortsatt har et relativt greit rykte i treningsbransjen) er med på dette tullet, så gir han luftslottet en referanse - som også bare er luft. "Treningsunivers" kalte han Netfit for litt siden. 

... et så forsvinnende lite univers at de ikke klarte å fylle opp plassene og gjennomføre den første treningsreisen en gang. 

• Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...