Rev. Revenge Skrevet 8. oktober 2023 #89081 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Korsihalsen skrev (3 timer siden): Åge har gått løs på konjakk tralla igjen 🤪 Jeg vet jeg ikke burde være enig, men den konjakktralla til Åge må være rikholdig ut fra stadig skriftlig utfoldelse både her og der. Enten dette, eller bare dum og ondsinnet utgytelse uten tralle. Pest eller kolera Endret 8. oktober 2023 av Revenge o'Cavatina 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. oktober 2023 #89082 Del Skrevet 8. oktober 2023 Surikatt skrev (3 timer siden): Netfit er bare en ekstra poseringskanal hvor Caroline Berg Eriksen kan skryte av sine prestasjoner. Den er ikke til fordi de er så opptatt av andre. Det er ikke noe å skryte av. Pinnestiv løper som ikke byr på noe annet enn fasade. Jeg vil se ei sporty dame som slår hjul, står på hodet, går på hendene og leker seg. Hun som er utdannet yogalærer burde virkelig klare å stå på hodet i det minste. Jeg vil se henne dingle i stenger og monkeybarer. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 8. oktober 2023 #89083 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) 6 hours ago, Snødronninga said: Har denne kommentaren virkelig fått lov å stå, eller er ikke instanavigation helt oppdatert? Slike kommentarer burde de få daglig, siden de er en av få som ikke tar dette alvorlig. Hadde blitt travelt med å slette og blokkere, si. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Ligger utrolig nok der ennå: Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak. Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 8. oktober 2023 av CityCityBangBang Skrivefeil 27 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 8. oktober 2023 #89084 Del Skrevet 8. oktober 2023 Xstrella skrev (2 timer siden): Det er ikke noe å skryte av. Pinnestiv løper som ikke byr på noe annet enn fasade. Jeg vil se ei sporty dame som slår hjul, står på hodet, går på hendene og leker seg. Hun som er utdannet yogalærer burde virkelig klare å stå på hodet i det minste. Jeg vil se henne dingle i stenger og monkeybarer. En annen ting jeg savner er treningsglede! Hver eneste økt virker til å være et forbanna ork og blodslit, det er så lite motiverende. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 8. oktober 2023 #89085 Del Skrevet 8. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Ligger utrolig nok der ennå: Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak. Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Dunofnorway kommenterer på samme bilde "Kjør!! 😍". De må ha helt inkompetente markedsføringspersonell som holder på slik, når de har gjort så lite bakgrunnssjekk. Eller er det bare venner av dem. Useriøst uansett hva det er. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. oktober 2023 #89086 Del Skrevet 8. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (23 timer siden): 4 stories med juletema den 7. oktober. (fra Instanavigation.com - kanskje flere på "live IG"). Begynner kanskje å bli litt tynt med oppdatert og relevant innholdsproduksjon og ikke minst oppfinnsomhet? Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. skjermdump fra instastory, ikke mulig å linke til 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. oktober 2023 #89087 Del Skrevet 8. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Ligger utrolig nok der ennå: Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak. Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Kanskje fordi brukernavnet er kvinneguiden, der det grusomme netthatet skal skinne til spott og spe? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2023 #89088 Del Skrevet 8. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (7 minutter siden): Kanskje fordi brukernavnet er kvinneguiden, der det grusomme netthatet skal skinne til spott og spe? Lurer jo litt på om noen ønsker seg litt sympati der de tråkker rundt på offermølla. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 8. oktober 2023 #89089 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Snødronninga skrev (1 time siden): Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. skjermdump fra instastory, ikke mulig å linke til Stemmning som i en begravelse. Endret 8. oktober 2023 av Korsihalsen 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. oktober 2023 #89090 Del Skrevet 8. oktober 2023 Xstrella skrev (5 timer siden): Det er ikke noe å skryte av. Pinnestiv løper som ikke byr på noe annet enn fasade. Jeg vil se ei sporty dame som slår hjul, står på hodet, går på hendene og leker seg. Hun som er utdannet yogalærer burde virkelig klare å stå på hodet i det minste. Jeg vil se henne dingle i stenger og monkeybarer. Og være blid og imøtekommende og få deg til å ha lyst til å trene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. oktober 2023 #89091 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Isild skrev (På 5.10.2023 den 16.46): Ble feil Endret 8. oktober 2023 av Kleenex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. oktober 2023 #89092 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Stoler mere på Wikipedia enn Lars-Kristian Eriksens evne til hoderegning og hukommelse. Klippet ut fra LKE på X og Wikipedia om LKE. Er han proff på Tune IL? 18 år som proff...? Og ble det virkelig bare 4 mål i forsvar i hele karrieren? Hmm Endret 8. oktober 2023 av Kleenex Glemte noe 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. oktober 2023 #89093 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kleenex skrev (2 timer siden): Stoler mere på Wikipedia enn Lars-Kristian Eriksens evne til hoderegning og hukommelse. Klippet ut fra LKE på X og Wikipedia om LKE. Er han proff på Tune IL? 18 år som proff...? Og ble det virkelig bare 4 mål i forsvar i hele karrieren? Hmm Kanskje han er like kreativ med tallene som kona er med skriftspråket? For eksempel legger sammen årene i klubb med tiden på U21? Det kan, hvis man myser litt, bli 18 år. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. oktober 2023 #89094 Del Skrevet 9. oktober 2023 Snødronninga skrev (6 timer siden): Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. skjermdump fra instastory, ikke mulig å linke til Hun er vel «julete» for å prøve å skape inspirasjon, likes og nye følgerog elsker å pynte og dille (har tid til det i denne forferdelige tidsklemma si..). Vet ikke hvem som inspireres av dødens jul..men det er en annen sak.. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 9. oktober 2023 #89095 Del Skrevet 9. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (10 timer siden): Ligger utrolig nok der ennå: Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak. Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Borte nå... surprise!! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 9. oktober 2023 Populært innlegg #89096 Del Skrevet 9. oktober 2023 NettoppJa skrev (31 minutter siden): Borte nå... surprise!! Slettet og blokkert ✔️ Det var min kommentar. Jeg skal slette kontoen likevel, og skrev innlegget slik at hun skal skjønne at folk legger merke til den hodeløse eksponeringen. At det blir slettet viser jo enda en gang at de ikke står for valgene sine, kommentaren var ikke hetsende eller ufin på noen måte. 34 2 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 9. oktober 2023 #89097 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Slettet og blokkert ✔️ Det var min kommentar. Jeg skal slette kontoen likevel, og skrev innlegget slik at hun skal skjønne at folk legger merke til den hodeløse eksponeringen. At det blir slettet viser jo enda en gang at de ikke står for valgene sine, kommentaren var ikke hetsende eller ufin på noen måte. og du fikk ikke noe melding fra de? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. oktober 2023 #89098 Del Skrevet 9. oktober 2023 Snødronninga skrev (9 timer siden): Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. skjermdump fra instastory, ikke mulig å linke til Mulig de ikke klarer å få frem stemningen på bildene for så dystert er det nesten ikke mulig å få det? Samtidig, hun bruker jul til å eksponere barna og spille på familieidyll mens man kan bare se på bildene hennes for å se den stemningen som lurer i det huset. Fasade, fasade, fasade. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. oktober 2023 #89099 Del Skrevet 9. oktober 2023 iNord skrev (28 minutter siden): og du fikk ikke noe melding fra de? Nei? Pleier de å gjøre det? De kan vel ikke sende meg melding heller når de har blokkert meg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 9. oktober 2023 #89100 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kollontaj skrev (21 timer siden): Helt norrmal den toppen der… https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Det kommer muligens snart en ny slik topp om ikke altfor lenge hvis man følger utviklingen på socialblade.com den siste tiden…. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå