Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Korsihalsen skrev (3 timer siden):

Åge har gått løs på konjakk tralla igjen 🤪

Jeg vet jeg ikke burde være enig, men den konjakktralla til Åge må være rikholdig ut fra stadig skriftlig utfoldelse både her og der. Enten dette, eller bare dum og ondsinnet utgytelse uten tralle.

Pest eller kolera :vetikke:

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (3 timer siden):

Netfit er bare en ekstra poseringskanal hvor Caroline Berg Eriksen kan skryte av sine prestasjoner. Den er ikke til fordi de er så opptatt av andre. 

Det er ikke noe å skryte av. Pinnestiv løper som ikke byr på noe annet enn fasade. Jeg vil se ei sporty dame som slår hjul, står på hodet, går på hendene og leker seg. Hun som er utdannet yogalærer burde virkelig klare å stå på hodet i det minste. Jeg vil se henne dingle i stenger og monkeybarer. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Snødronninga said:

Har denne kommentaren virkelig fått lov å stå, eller er ikke instanavigation helt oppdatert? 

Slike kommentarer burde de få daglig, siden de er en av få som ikke tar dette alvorlig. Hadde blitt travelt med å slette og blokkere, si. 

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_1518.jpeg

Ligger utrolig nok der ennå:

image.thumb.png.18f14e786887ae0fd4b96b05d5131cff.png

Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak.

Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Endret av CityCityBangBang
Skrivefeil
  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Det er ikke noe å skryte av. Pinnestiv løper som ikke byr på noe annet enn fasade. Jeg vil se ei sporty dame som slår hjul, står på hodet, går på hendene og leker seg. Hun som er utdannet yogalærer burde virkelig klare å stå på hodet i det minste. Jeg vil se henne dingle i stenger og monkeybarer. 

En annen ting jeg savner er treningsglede! Hver eneste økt virker til å være et forbanna ork og blodslit, det er så lite motiverende. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Veldig bra at noen sier fra i kommentarfeltet. Men om de tar det til seg er jo en helt annen sak.

Dunofnorway kommenterer på samme bilde "Kjør!! 😍". De må ha helt inkompetente markedsføringspersonell som holder på slik, når de har gjort så lite bakgrunnssjekk. Eller er det bare venner av dem. Useriøst uansett hva det er.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (23 timer siden):

4 stories med juletema den 7. oktober. (fra Instanavigation.com - kanskje flere på "live IG").  Begynner kanskje å bli litt tynt med oppdatert og relevant innholdsproduksjon og ikke minst oppfinnsomhet?

Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. 

skjermdump fra instastory, ikke mulig å linke til

hmm.jpg

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Kanskje fordi brukernavnet er kvinneguiden, der det grusomme netthatet skal skinne til spott og spe?

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Kanskje fordi brukernavnet er kvinneguiden, der det grusomme netthatet skal skinne til spott og spe?

Lurer jo litt på om noen ønsker seg litt sympati der de tråkker rundt på offermølla. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Caroline er jo ekstremt julete, i følge henne selv. Husker i fjor da jeg skrev noen innlegg om hvor lite julestemning det var i huset deres. Dystert i svart og hvitt (sølv) med minimalt med julepynt og farger. Så det er altså DETTE vi har å se frem til når Caroline begynner med julepynting. Det er så lite inspirerende som det kan bli, og helt ærlig, langt i fra koselig. 

hmm.jpg

Stemmning som i en begravelse.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 timer siden):

Og være blid og imøtekommende og få deg til å ha lyst til å trene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler mere på Wikipedia enn Lars-Kristian Eriksens evne til hoderegning og hukommelse. Klippet ut  fra LKE på X og Wikipedia om LKE. Er han proff på Tune IL? 18 år som proff...? Og ble det virkelig bare 4 mål i forsvar i hele karrieren? Hmm

_20231009_011135.JPG

_20231009_011230.JPG

Endret av Kleenex
Glemte noe
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (2 timer siden):

Stoler mere på Wikipedia enn Lars-Kristian Eriksens evne til hoderegning og hukommelse. Klippet ut  fra LKE på X og Wikipedia om LKE. Er han proff på Tune IL? 18 år som proff...? Og ble det virkelig bare 4 mål i forsvar i hele karrieren? Hmm

_20231009_011135.JPG

_20231009_011230.JPG

Kanskje han er like kreativ med tallene som kona er med skriftspråket? For eksempel legger sammen årene i klubb med tiden på U21? Det kan, hvis man myser litt, bli 18 år. :_popcorn_:

• Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (6 timer siden):

hmm.jpg

Hun er vel «julete» for å prøve å skape inspirasjon, likes og nye følgerog elsker å pynte og dille (har tid til det i denne forferdelige tidsklemma si..).  Vet ikke hvem som inspireres av dødens jul..men det er en annen sak..

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Slettet og blokkert ✔️

Det var min kommentar. Jeg skal slette kontoen likevel, og skrev innlegget slik at hun skal skjønne at folk legger merke til den hodeløse eksponeringen. At det blir slettet viser jo enda en gang at de ikke står for valgene sine, kommentaren var ikke hetsende eller ufin på noen måte. 

og du fikk ikke noe melding fra de? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (9 timer siden):

hmm.jpg

Mulig de ikke klarer å få frem stemningen på bildene for så dystert er det nesten ikke mulig å få det? Samtidig, hun bruker jul til å eksponere barna og spille på familieidyll mens man kan bare se på bildene hennes for å se den stemningen som lurer i det huset. Fasade, fasade, fasade. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iNord skrev (28 minutter siden):

og du fikk ikke noe melding fra de? 

Nei? Pleier de å gjøre det? De kan vel ikke sende meg melding heller når de har blokkert meg?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...