Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pasha skrev (38 minutter siden):

eller 24 dagers julekalender eller hva det het. Den gikk på Nrk i fjor og har bekreftet ny sesong.. Skal nok vise frem puppene sine slik som Krogh i fjor 😅

Eller dette?

https://www.kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høstsemester skrev (39 minutter siden):

Hun briljerer i alt hun foretar seg og følgerene hennes har vært lojale over mange år, sier byråsjef Stian Johansen

Nå lo jeg. Håper de har humor! 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Engasjementet er lavt og annonsørene uteblir, mens i IG profilene til CBE og Netfit åpnes og lukkes som svingdører. Lite som minner om å briljere.

• Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imblar skrev (17 minutter siden):

Ble det ikke nok AweSome content av å samarbeide med Susan Hobbelin altså?

https://www.awesomecontent.no/

For noen dager siden sjekket jeg FB-profilen til Susan Hobbelin… Se skjermbilde. Det er nok en stund siden de samarbeidet tett.

5DDCD2AA-603A-481D-AB7E-6FC67F3CACF4.thumb.png.b0c3477cc7c4d49f5ad1edd59dd79f9d.png

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Donatello said:

Dette er jo på mange måter en innrømmelse på at det ikke har gått bra siste årene og at hun ikke klarer seg alene, selv om de jo faktisk er to som driver den "businessen".

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (22 minutter siden):

Dette er jo på mange måter en innrømmelse på at det ikke har gått bra siste årene og at hun ikke klarer seg alene, selv om de jo faktisk er to som driver den "businessen".

De har så voldsomt mye å gjøre, leser jeg er budskapet. Må ha hjelp! 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (46 minutter siden):

For noen dager siden sjekket jeg FB-profilen til Susan Hobbelin… Se skjermbilde. Det er nok en stund siden de samarbeidet tett.

5DDCD2AA-603A-481D-AB7E-6FC67F3CACF4.thumb.png.b0c3477cc7c4d49f5ad1edd59dd79f9d.png

Det resulterte jo i den fantastiske podcasten!

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (11 minutter siden):

Det resulterte jo i den fantastiske podcasten!

CBE.no briljerer i alt, må vite. 🙃

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Noen bør fortelle denne Stian Johansen om hvordan ståa egentlig er 😛

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donatello skrev (4 timer siden):

Caroline er en pionér i influencerbransjen og det hun foretar seg får ringvirkninger. Vi gleder oss til å ta del i Carolines utvikling i tiden fremover, sier merkevaresjef Susanne Kjellhov.

Utvikling? Det hun foretar seg får ringvirkninger? Har hun i det hele tatt sett hva CBE foretar seg?? Er det noe annet enn trening i en kjeller, jogging, kleine, stive og oppstilte poseringer, retusjerte bilder og thinspo? Pinlig!

Endret av K_mb
  • Liker 33
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donatello skrev (2 timer siden):

Så susane var ikke så fantastisk nei. Det kunne jo en 12 åring forstått av en titt på hjemmesiden. ;) 

Får vi se hvor lenge Kontent holder ut, alle samarbeid bruker være ganske kortvarig. Og få (noen?!) klarer endre på framgangsmåten frua har bestemt seg for uansett. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo ikke trengt et byrå om hun hadde tatt imot råd her inne. Helt gratis til og med! Håper noen fra byrået er inne og leser. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (7 minutter siden):

Hun hadde jo ikke trengt et byrå om hun hadde tatt imot råd her inne. Helt gratis til og med! Håper noen fra byrået er inne og leser. 

Hvis ikke så er det bare å sende de en link 😛

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir interessant å se om innholdet kommer til å være det samme, og om det blir like mye fokus på filterbruk og kropp. Ser ikke for meg at Caroline verken har lyst eller interesse av å forandre på så mye. Den tilgjorte fremtoningen og perfekte fasaden kunne godt vært byttet ut med en personlig og naturlig Caroline. Mindre seksualisering av seg selv, mindre barn, mindre av det som repeteres mest (mølleløping, oppstilte selfier, filter på alt, pulsklokke, kaffekopp...) På tide å tenke nytt! 

Så lurer jeg på hva er det hun briljerer i? Hun har vært i bransjen lenge, men vil ikke si hun mestrer jobben sin slik hun engang gjorde. Langt i fra. Det hun briljerer i, er ikke positive ting i alle fall. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (3 timer siden):

Engasjementet er lavt og annonsørene uteblir, mens i IG profilene til CBE og Netfit åpnes og lukkes som svingdører. Lite som minner om å briljere.

Og følgerne er ikke lojale, mildt sagt. Gjøres det ingen bakgrunnssjekk før de uttaler seg? 😂

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (4 minutter siden):

Og følgerne er ikke lojale, mildt sagt. Gjøres det ingen bakgrunnssjekk før de uttaler seg? 😂

Nei, det er vist for mye arbeid å drive med bakgrunnssjekk i disse dager.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fraværet dreier seg om etablering av nytt management, forstår jeg ingen ting. Det er da ikke noe man holder på med i nær sagt ukesvis?

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...