Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lorieen skrev (13 timer siden):

Jeg rapporterte en story og et par bilder som «spiseforstyrrelser» nå og vips, der ble kontoen stengt i løpet av ett minutt! 😂

Det var rart. Kontoeier vet jo ikke hvem som rapporterer?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (13 minutter siden):

Dette er så unaturlig og kleint. Hvis hun skal være med på Camp Kulinaris kommer jeg til å protestere ved å spamme ned redaksjonen med bilder som CBE poster på SoMe. 

IMG_2493.jpeg

Rumpestrutting? Trodde man sluttet med sånne bilder i tenårene. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til disse. Minner om reglene rundt bilder og opphavsrett som er presisert her: 

Forumansvarlig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (45 minutter siden):

Dette er så unaturlig og kleint. Hvis hun skal være med på Camp Kulinaris kommer jeg til å protestere ved å spamme ned redaksjonen med bilder som CBE poster på SoMe. 

IMG_2493.jpeg

Hvis dette er holdningen/posituren man ender opp med etter legday, så står jeg glatt over! :kaklehone:

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (8 minutter siden):

Hvis dette er holdningen/posituren man ender opp med etter legday, så står jeg glatt over! :kaklehone:

Første som slo meg var Donald Duck, eventuelt Dolly…🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mater.sapiens skrev (1 time siden):

Det var rart. Kontoeier vet jo ikke hvem som rapporterer?

Nei, men de får varsel når et bilde blir rapportert inn. Så da stengte hun kontoen kjapt gitt! Lurer på om hun har mobilen i handa konstant, klar til å gripe inn ved uønskede hendelser…

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de lov å bruke egen mobil under innspilling av Camp kulinaris? Jeg tipper også det er det programmet hun skal være med på. Hun kan vel riktig nok ikke bestemme kameravinkel selv, men hun kan være on fleek slik hun alltid liker å være. Hun kan sikkert stå opp kl 6 om morgenen og løpe også. Er hun "heldig" er hun der bare et par uker, sånn sett blir det lettjente penger. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En konsekvens av å være blokkert, er at mindre eksponering fører til at jeg får en større påminnelse om hvor ille det faktisk er. For denne proanaen er eksalerende og direkte farlig. Jeg legger også bedre merke til andre grep, og må innrømme at jeg fikk litt sjokk av kinnene hennes i forrige bilde i denne tråden, der ser kinnbeina ut som en diger abscess! Hun har virkelig tatt helt av den siste tiden, det er trist om hun nå får eksponering via tv i tillegg. #forferdeligforbilde

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (12 minutter siden):

Har de lov å bruke egen mobil under innspilling av Camp kulinaris? Jeg tipper også det er det programmet hun skal være med på. Hun kan vel riktig nok ikke bestemme kameravinkel selv, men hun kan være on fleek slik hun alltid liker å være. Hun kan sikkert stå opp kl 6 om morgenen og løpe også. Er hun "heldig" er hun der bare et par uker, sånn sett blir det lettjente penger. 

Siden hun er i Sandefjord er det muligens Forræder hun skal delta i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (15 minutter siden):

Hun skrev at hun logger av en stund (jeg la ut skjermdump tidligere i dag).

Hun hadde aldri gjort det om det ikke var snakk om noe som ikke tillater egen mobil.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Er nok noe reality hun skal være med på.

Tipper det er Camp Kulinaris. Der kan hun i alle fall få sminket og stelt seg, og slippe å vise seg svett og ustelt som i f.eks. 71° Nord eller Kompani Lauritzen. 

Screenshot_20230822-110604_Instagram.jpg

Som flere andre reagerte jeg også på dette bildet.

Om det er sminke eller redigering eller filter hun her har brukt, det er uvesentlig. Dette er bevisste valg bedriftseier har tatt for å fremstille seg på en viss måte. Og som vi har sett i alle år - bedriftseier ønsker å fremstille seg som ekstremt tynn.

Min første tanke da jeg så bildet og at hun skal reise bort, det var at hun skal innlegges for behandling av spiseforstyrrelser - for så ille har hun blitt i måten hun fremstiller seg selv og eget utseende.

Hennes hovedfokus er hele tiden å fremstille seg som så tynn at det er bevisst proana.

Hvis hun blir med i et matprogram anser jeg det som svært alvorlig! Fordi programmet og tv-kanalen som har det programmet da helt bevisst velger å legitimere en virkelig proana-forkjemper, som er blitt det Caroline Berg Eriksen, Treasures AS og Netfit AS har blitt.

Det viser vel også at det matprogrammet synger på siste verset hvis de er nødt til å ty til så utdaterte kjendiser som driver så uetisk, bedriftseiere som driver bedrift på å utnytte andre sårbare grupper, inkl. egne barn.

INGEN større (eller mindre) aktører burde samarbeide med slike bedriftseiere som Caroline Berg Eriksen, fordi hun vil bruke slike samarbeid på å legitimere det fullstendig uakseptable - og i stor grad også ulovlige - hun holder på med.

Men - man kan jo alltids håpe at norsk media - hvis CBE nå skal være med på et tv-program - begynner å ta sitt samfunnsansvar alvorlig og begynner å gå Treasures AS, Netfit AS, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen nærmere etter i sømmene. For det disse driver forretning på, det tåler ikke dagens lys lenger!

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (51 minutter siden):

Siden hun er i Sandefjord er det muligens Forræder hun skal delta i? 

Hun var ikke blant deltakerne som ble presentert for neste Fortæder før sommeren i hvert fall. Men mulig noen har trukket seg da.

Endret av Stargaze
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (17 timer siden):

Vet det er flere enslige,men jeg kommer ikke på noen som har mer fasade enn henne som er influenser med familie og såpass "kjent". Hvem?🤓

Den første jeg tenkte på var Juni Paus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laia skrev (8 timer siden):

Følgertall raser ned mot 300 000 igjen, i ganske store byks de siste dagene. Og vipps så er IG gjort privat atter en gang. Dette virker som et ganske så gjenkjennbart mønster etterhvert. Den åpnes vel muligens igjen når et høyere følgertall er «på plass».

Kilde: socialblade.com

Blir jo bare veldig tåpelig og altfor åpenbart. Hvem tror de de lurer??? Seg selv kanskje 😝

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 timer siden):

Første som slo meg var Donald Duck, eventuelt Dolly…🙈 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (14 minutter siden):

Henrik Troy altså 😍

Screenshot_20230822-152234_Instagram.jpg

Helt utrolig at han ikke er blokkert 😄😄 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Men - man kan jo alltids håpe at norsk media - hvis CBE nå skal være med på et tv-program - begynner å ta sitt samfunnsansvar alvorlig og begynner å gå Treasures AS, Netfit AS, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen nærmere etter i sømmene. For det disse driver forretning på, det tåler ikke dagens lys lenger!

Det har jeg ingen tro på. Inntektene er sterk synkende og et hundretalls influensere er større. Så media gidder ikke bruke tid på henne og mannen. De går ikke etter småfisk.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir strevsomt uten daglige endorfinrush av «fiiiineste du»-kommentarer, er min umiddelbare tanke! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (2 minutter siden):

Helt utrolig at han ikke er blokkert 😄😄 

Han har et navn på Insta så jeg tror hun ville fått andre i mot seg hvis hun blokkerte. Enklere å blokkere vanlige følgere som har liket en post av Henrik. 😅

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...