Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

LKE forklarer årsakene til at han aldri er skadet. Ok. 

• Liker 25
Skrevet
hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Ingen har alltid lyst til å trene, men CBE formidler som sagt omtrent alltid, at det er tungt. Men ikke minst - hun skriver at det var dritt og tungt etterpå! Da skal man jo i det minste være happy. Men jeg skjønner jo at det ikke er stas å trene kl. 23, og så igjen kl. 6.30, for det er bare tullete.
Selv trener jeg sånn 6 ganger i uka, og det er kun en eller to av de gangene jeg trenger noe dispilin, resten er det noe jeg bare gleder meg til.

Virker som hun fremstiller det som tungt for å fremstå som flink fordi hun trener så hardt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

LKE forklarer årsakene til at han aldri er skadet. Ok. 

Fra LKEs Instagram:

image.png.6f8b4fe4e13670a9c8171a858db1f28f.png

"Fuck everyone who doesn't believe in us

Fuch 'em all!

We're gonna go out

We're goin' to become the best version of ourselves

We're going to inspire other motherfuckers within

And because of us the world will change!"

Det er tydelig en som begynner å bli kraftig provosert over sannhetene som presenteres om firmaene for tiden...

Hjelpes så patetisk.

Han har selv dokumentert minst hamstringskade og fotskade siste par-tre årene, i tillegg til at han "alltid" synes å bli syk før eller etter løp.

Noe av dette er dokumentert tidligere i tråden her, hvordan han "alltid" har en eller annen unnskyldning på lur rett før og under løp i tilfelle han skulle gjøre det dårlig.

Teksten/sangen han legger med begynner å tendere mot ganske ekstreme storhetstanker om seg selv. Hvem er "we"? Netfit.no som stadig bryter norsk lov og fronter thinspo og falskt utseende, som har front-"coach" som er helt uten relevant utdanning innen trening, kropp og helse og bare vrir seg foran kamera i posering som skal fremstille henne som tynnest mulig, godt understreket ved heftig redigering og filterbruk?

Jeg forstår han kan bli frustrert når bedriftenes arbeidsmetoder og uansvarlighet blottlegges for hele verden på nett. Men da er det på tide å gå i seg selv, bruke langt mer tid på faktisk jobb enn på å støvsuge nettet for enhver kommentar som kan eller ikke kan tolkes som kritikk, slette potensielle kunder osv.

• Liker 31
  • Nyttig 18
Gjest IreneV
Skrevet
Frisk Frosk skrev (24 minutter siden):

Fra LKEs Instagram:

Fuch 'em all!

We're gonna go out

Det er tydelig en som begynner å bli kraftig provosert over sannhetene som presenteres om firmaene for tiden...

Hjelpes så patetisk.

Han har selv dokumentert minst hamstringskade og fotskade siste par-tre årene, i tillegg til at han "alltid" synes å bli syk før eller etter løp.

Noe av dette er dokumentert tidligere i tråden her, hvordan han "alltid" har en eller annen unnskyldning på lur rett før og under løp i tilfelle han skulle gjøre det dårlig.

Teksten/sangen han legger med begynner å tendere mot ganske ekstreme storhetstanker om seg selv. Hvem er "we"? Netfit.no som stadig bryter norsk lov og fronter thinspo og falskt utseende, som har front-"coach" som er helt uten relevant utdanning innen trening, kropp og helse og bare vrir seg foran kamera i posering som skal fremstille henne som tynnest mulig, godt understreket ved heftig redigering og filterbruk?

Jeg forstår han kan bli frustrert når bedriftenes arbeidsmetoder og uansvarlighet blottlegges for hele verden på nett. Men da er det på tide å gå i seg selv, bruke langt mer tid på faktisk jobb enn på å støvsuge nettet for enhver kommentar som kan eller ikke kan tolkes som kritikk, slette potensielle kunder osv.

Oj. 

Legger bare ved denne jeg (så får vi se om den blir liggende) :

https://www.carlacorelli.com/narcissistic-abuse-recovery/narcissist-meme-gallery/

Skrevet
Frisk Frosk skrev (26 minutter siden):

Kanskje roe ned reka litt nå. Disiplinere ærlig arbeid og emosjonsregulering, kan være en start. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Gjest IreneV
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Kanskje roe ned reka litt nå. Disiplinere ærlig arbeid og emosjonsregulering, kan være en start. 

Jeg begynner å tro at de ikke finnes, men er en slags humorside laget for å parodiere Influencere. Dette blir bare for mye!

Skrevet
Xstrella skrev (På 25.7.2023 den 16.41):

Reagerer ikke andre, venner, familie, influencere, journalister, leger ect over denne retusjeringen? De verste i klassen på filterbruk er CBE, Linni M og Carina Dahl. Nevner og Katrine Sørland ( som har ramlet godt opp i fillerskrukka) Det ser så HINSIDES teit ut!

Og hun stylisten til Tone Damli. 

• Liker 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (48 minutter siden):

Fra LKEs Instagram:

Fuch 'em all!

We're gonna go out

Hjelpes så patetisk.

Jeg tolker det bare som musikk for egen boost, selv om det sklir rett inn i de rammene du skisserer også.

• Liker 3
Skrevet
IreneV skrev (15 minutter siden):

Jeg begynner å tro at de ikke finnes, men er en slags humorside laget for å parodiere Influencere. Dette blir bare for mye!

Du bedriver ønsketenkning😊

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Skrevet

Jeg har ikke veldig greie på løping og det er godt mulig at LKE er en god løper, men det er uansett mange andre på hans alder som også løper like fort og bedre med full jobb i tillegg! Det er bare å se på de som løper for Norge i Ultra VM og lignende. Og de skryter ikke så mye heller… 

• Liker 35
Skrevet

Jeg blir så overrasket over hvor mye junk og ultraprossesert mat hun fronter. Veldig rart når hun/de skal prøve å leve av treningen og livsstilen sin? Is hver dag, pizza, pasta og burger. Ikke en livsstil som appelerer til å ta de gode valgene. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet
Oppgittfrue skrev (37 minutter siden):

Jeg blir så overrasket over hvor mye junk og ultraprossesert mat hun fronter. Veldig rart når hun/de skal prøve å leve av treningen og livsstilen sin? Is hver dag, pizza, pasta og burger. Ikke en livsstil som appelerer til å ta de gode valgene. 

Enig. Hun spiser mer enn hun poster, selvfølgelig, men av det hun poster er det utelukkende lite næringsrik mat. Legger og merke til at hun har et eget høydepunkt på insta med isen hun har spist/vist frem i år. Er i overkant fokusert på fremme usunn mat når IS får et eget høydepunkt. 

• Liker 23
Skrevet

Antrekket (kostymet) er på, nå skal frua til fjells. 

Screenshot_20230726-225407_Instagram.jpg

Screenshot_20230726-225409_Instagram.jpg

• Liker 38
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (20 minutter siden):

Wish-Camilla Pihl😏

• Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

(Selvfølgelig) uten sammenligning forøvrig:

En gymlærer som får rykte på seg for å være pedofil, blir aldri kvitt ryktet sitt. «Husker du h*n som….»

Dette firmaet vil aldri uansett endring sitte igjen med et helt publikum som forbinder dem med rent mel i posen og troverdighet.

Hva gjør gymlæreren? Bytter yrke, iallefall arbeidsplass.

Hva gjør dette firmaet? Durer videre.

Utrolig interessant, egentlig. Ingen fadese, ingen nyhetsartikkel eller noe stopper dem. De skal ha for å være seige iallefall!

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
5 minutter siden, spenol said:

(Selvfølgelig) uten sammenligning forøvrig:

En gymlærer som får rykte på seg for å være pedofil, blir aldri kvitt ryktet sitt. «Husker du h*n som….»

Dette firmaet vil aldri uansett endring sitte igjen med et helt publikum som forbinder dem med rent mel i posen og troverdighet.

Hva gjør gymlæreren? Bytter yrke, iallefall arbeidsplass.

Hva gjør dette firmaet? Durer videre.

Utrolig interessant, egentlig. Ingen fadese, ingen nyhetsartikkel eller noe stopper dem. De skal ha for å være seige iallefall!

Jeg tror ikke det er NOE som kan rokke ved dette parets tro på at de kan og vet best. Uansett hva det gjelder. Når de blir tatt for noe så er de ikke lei seg for det de gjorde, men fordi det ble avslørt.

• Liker 20
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Knegg. Ullgenser, blondeskjørt á la karikert snerten seterjente og gummistøvler i størrelse 46.

Å roe ned litt på vidvinkelen og stereotypiene ville kanskje være en idé før de 1524 inviterte myggene har mesket seg på bar hud.

Blir oppgitt over tåpelighetene fra Sarpsborgs ukronede brynshevere *head, meet desk* evt. på lke'sk: "head, meat the disk"

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...