Pusern3 Skrevet 15. juni 2023 #84001 Del Skrevet 15. juni 2023 EmilieH skrev (3 timer siden): Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. Og gir den for lite/feil næring i forhold til hvordan den belastes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 15. juni 2023 #84002 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Lite søvn i helgen, festing, null næring å tære på, og samtidig presse inn løpeturer når du allerede er redusert, er vel oppskriften på et immunforsvar som klapper sammen ved minste basilusk. Endret 15. juni 2023 av Anonym90059005 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 16. juni 2023 Populært innlegg #84003 Del Skrevet 16. juni 2023 I går kjørte jeg en lengre tur, og da podcasten jeg hørte på var slutt startet plutselig CBE-podcasten. Har lest referatene her inne, så jeg burde være forberedt - men det er virkelig det mest meningsløse jeg har brukt ørene til noen gang. Som noen har skrevet før, dette er som en privat samtale en kan overhøre på bussen, en svært uinteressant sådan. Sholer og cowboystøvler på festival, og om de var på den ferien i shueshue eller shueshueen, alt for Norge, lese fra Wikipedia om St. Hans, og likevel konkludere med at det er 24. juni.. Og så litt sykdomsdetaljer, bilsyke. Helt ubegripelig at de kan tenke at dette er interessant for noen som helst. 48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 16. juni 2023 #84004 Del Skrevet 16. juni 2023 Lopploella skrev (31 minutter siden): I går kjørte jeg en lengre tur, og da podcasten jeg hørte på var slutt startet plutselig CBE-podcasten. Har lest referatene her inne, så jeg burde være forberedt - men det er virkelig det mest meningsløse jeg har brukt ørene til noen gang. Som noen har skrevet før, dette er som en privat samtale en kan overhøre på bussen, en svært uinteressant sådan. Sholer og cowboystøvler på festival, og om de var på den ferien i shueshue eller shueshueen, alt for Norge, lese fra Wikipedia om St. Hans, og likevel konkludere med at det er 24. juni.. Og så litt sykdomsdetaljer, bilsyke. Helt ubegripelig at de kan tenke at dette er interessant for noen som helst. Jeg hørte også på den episoden i går, da jeg trengte noe som ikke krevde min fulle oppmerksomhet på øret mens jeg rydda. Ble helt svett i øret av den maniske bablinga hennes, Susan hørtes ut som hu venninna som kommer på halvveis i kafébesøket at dette er hun venninna hun ikke egentlig liker å treffe. Du kan omtrent høre blikket mot klokka, og at hun prøver å få podcasten til å slutte! Absolutt ALT er magisk eller fiiint, og essensen i det hun sier blir slukt av alle ordene hun bruker for å formidle det. De innleggene hun faktisk har gjort seg flid med på bloggen (nei, Caroline, det er slettes ikke alle - som du påsto) er jo ferieinnleggene fra Norge. Det hadde vært ypperlig å referere til disse og si at hun kunne legge ut titlene på instagram feks? Nei, takk for nå podcast - slutt nå. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 16. juni 2023 #84005 Del Skrevet 16. juni 2023 Følgerflukten fortsetter med store røde tall i minus, i takt med de stadig og merkelige innleggene i SoMe som jeg tror ytterst få kan relatere seg til. Ser de ikke selv den helt åpenbare korrelasjonen mellom årsak og konsekvens? Det nærmer seg fort 300 000 grensen (igjen!) i dette tempoet. Kanskje gjør trenden en helomvending igjen, slik det gjorde sist (der plutselig flere tusen nye følgere dukket opp av intet på noen få dager). Kilde: socialblade.com 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. juni 2023 #84006 Del Skrevet 16. juni 2023 Laia skrev (4 timer siden): Følgerflukten fortsetter med store røde tall i minus, i takt med de stadig og merkelige innleggene i SoMe som jeg tror ytterst få kan relatere seg til. Ser de ikke selv den helt åpenbare korrelasjonen mellom årsak og konsekvens? Det nærmer seg fort 300 000 grensen (igjen!) i dette tempoet. Kanskje gjør trenden en helomvending igjen, slik det gjorde sist (der plutselig flere tusen nye følgere dukket opp av intet på noen få dager). Kilde: socialblade.com Glad folk ser og skjønner og tar direkte avstand. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 16. juni 2023 #84007 Del Skrevet 16. juni 2023 På mirakelløst vis ble hun frisk over natten og rakk festival idag. Merkelig det der, sikkert fylt inn noe et sted igjen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 16. juni 2023 #84008 Del Skrevet 16. juni 2023 EmilieH skrev (16 minutter siden): På mirakelløst vis ble hun frisk over natten og rakk festival idag. Merkelig det der, sikkert fylt inn noe et sted igjen. Evt. ikke så gøy at det pøregnet (min tanke). Ikke like lett å holde på den perfekte fasaden på bilder og stories da. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. juni 2023 #84009 Del Skrevet 16. juni 2023 EmilieH skrev (1 time siden): På mirakelløst vis ble hun frisk over natten og rakk festival idag. Merkelig det der, sikkert fylt inn noe et sted igjen. Mest sannsynlig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. juni 2023 #84010 Del Skrevet 16. juni 2023 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. juni 2023 #84011 Del Skrevet 16. juni 2023 (endret) Laia skrev (9 timer siden): Følgerflukten fortsetter med store røde tall i minus, i takt med de stadig og merkelige innleggene i SoMe som jeg tror ytterst få kan relatere seg til. Ser de ikke selv den helt åpenbare korrelasjonen mellom årsak og konsekvens? Det nærmer seg fort 300 000 grensen (igjen!) i dette tempoet. Kanskje gjør trenden en helomvending igjen, slik det gjorde sist (der plutselig flere tusen nye følgere dukket opp av intet på noen få dager). Kilde: socialblade.com Godt er det. Vi lever i 2023 og livet er ikke på en rosa sky hvor du kan bruke dagene på å trene så mye du ønsker, planlegge neste pynting til neste happening flere mndr frem i tid, ta utallige selfier og bilder daglig som blir redigert i huet og i ræva før det kan postes! Hva er inspirerende med dette? Hvem har tid til dette etter 7-9 timer på jobb? Folk har viktigere ting å tenke på enn dette overfladiske og falske livet denne bedriften fremviser hvor kropp og perfeksjon står i sentrum, og heldigvis for det! Måtte følgertallet fortsette å dale videre. Endret 16. juni 2023 av K_mb 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 16. juni 2023 #84012 Del Skrevet 16. juni 2023 Kjeven på det øverste bildet hun la ut i nest siste innlegg er jo så overredigert at det ikke samsvarer med kjeven på det nederste bildet hun la ut på story i det hele tatt 🤡 Kilde: https://www.instagram.com/p/CtexAmXIJNw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== og screenshot story fra CBE sin Instagram. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 16. juni 2023 #84013 Del Skrevet 16. juni 2023 Ser ikke ut som samme person her i det hele tatt 🤡 #lysogskygge Kilde: https://www.instagram.com/p/CtexAmXIJNw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== og screenshot story fra CBE sin Instagram. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. juni 2023 #84014 Del Skrevet 16. juni 2023 Hereforthecomments skrev (53 minutter siden): Ser ikke ut som samme person her i det hele tatt 🤡 #lysogskygge Kilde: https://www.instagram.com/p/CtexAmXIJNw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== og screenshot story fra CBE sin Instagram. Samme vinkel, samme uttrykk, samme posering, samme ALT. Hvor nødvendig og morsomt er det å legge ut samme type speilselfie absolutt hele tiden. Er det helt umulig å lage noe med variasjon og kreativitet? Hun er nok fornøyd med å se tilfreds på seg selv der alt ser perfekt ut - sminke, hår, riktig vinkel for å få glans på kinnbeinet osv osv. Kjedelig. Kunstig. Livløst. Innholdsløst. Repetativt. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juni 2023 #84015 Del Skrevet 17. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (10 timer siden): Herregud!!!! Noe så teit å skrive 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juni 2023 #84016 Del Skrevet 17. juni 2023 K_mb skrev (10 timer siden): Godt er det. Vi lever i 2023 og livet er ikke på en rosa sky hvor du kan bruke dagene på å trene så mye du ønsker, planlegge neste pynting til neste happening flere mndr frem i tid, ta utallige selfier og bilder daglig som blir redigert i huet og i ræva før det kan postes! Hva er inspirerende med dette? Hvem har tid til dette etter 7-9 timer på jobb? Folk har viktigere ting å tenke på enn dette overfladiske og falske livet denne bedriften fremviser hvor kropp og perfeksjon står i sentrum, og heldigvis for det! Måtte følgertallet fortsette å dale videre. Spot on 👌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juni 2023 #84017 Del Skrevet 17. juni 2023 Snødronninga skrev (8 timer siden): Samme vinkel, samme uttrykk, samme posering, samme ALT. Hvor nødvendig og morsomt er det å legge ut samme type speilselfie absolutt hele tiden. Er det helt umulig å lage noe med variasjon og kreativitet? Hun er nok fornøyd med å se tilfreds på seg selv der alt ser perfekt ut - sminke, hår, riktig vinkel for å få glans på kinnbeinet osv osv. Kjedelig. Kunstig. Livløst. Innholdsløst. Repetativt. ingen sjel eller ekte følelser å spore dessverre. Kun kunstige redigerte fremstillinger.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juni 2023 #84018 Del Skrevet 17. juni 2023 Alt hun legger ut er redigert og filtrert. Er det helt vanlig i visse kretser og ingen reagerer på det? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 17. juni 2023 #84019 Del Skrevet 17. juni 2023 (endret) Kom over dette bildet på Strava av selveste cbe.no. Likner ikke spesielt mye på originalen. Det er fra hennes egen Strava konto. Endret 17. juni 2023 av Kleenex 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Rose Skrevet 17. juni 2023 #84020 Del Skrevet 17. juni 2023 Hereforthecomments skrev (14 timer siden): Ser ikke ut som samme person her i det hele tatt 🤡 #lysogskygge Kilde: https://www.instagram.com/p/CtexAmXIJNw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== og screenshot story fra CBE sin Instagram. Kraftig lys og skygge i Særp, you know. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå