Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83941 Del Skrevet 14. juni 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Siste innlegg med brudgommen; litt spesielt å fronte dette? Noen andre må gjerne analysere hva bildene og teksten kommuniserer, men jeg synes det skriker «se på meg!», «se på brudgommen som flørter med meg», «se så fine vi to er sammen, da!» (og underteksten «ryk og reis til bruden!») Jeg så det akkurat, hadde omtrent samme inntrykk. Veldig merkelig å legge ut dette bildet uten noe tekst under. Kunne sikkert fungert på en liten privat some-kanal kun for venner og familie. Men på en offentlig bedriftskanal ble dette... vel, det kan tolkes i flere retninger hvor ingen er bra for noen involverte. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juni 2023 #83942 Del Skrevet 14. juni 2023 Det står tekst. «Ble fotobombet av brudgommen». Fremstår som om han virkelig ikke klarte å holde seg unna henne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. juni 2023 #83943 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Snødronninga skrev (8 timer siden): Da reflekterer diskusjonen innholdet til CBE da? Klart det går mye i det samme, når Caroline (og LK) fortsatt holder på med det samme gamle. Det høres veldig tungvint ut å måtte linke til et gammelt innlegg hver gang man tar opp et tema man vet har vært diskutert flere ganger. Hvis jeg ikke misforstår deg? Som Caroline sier, det er bare å scrolle videre hvis du ser noe du ikke liker eller synes er interessant. Inntil de legger om, er det bare å gjenta. En skulle tro at hestefadesen medførte refleksjon og endring men toppes med vandalisme og forfølgelse samt trakassering av et uskyldig menneske bare få år etter. Det samme gjelder fadesen med legetitulering, der de den dag i dag titulerer seg som det ene og andre og ikke som halvstuderte røvere. Like så flausen og innrømmelsen om bildejuks, med lovnader om forbedring og i stedet blir det forverring. Eksponering av mindreårige tematiseres igjen og igjen og er blitt kommentert som «til det kjedsommelige». Vel, de holder på som før og nå også oftere i form av video-deling av barn fremfor bilder som det gjerne var på bloggen. Skremmende utvikling på alle måter med deling av uetisk innhold, lovbrudd og mindreårige i stadig flere kanaler - åpne kontoer for gud og hvermann. All integritet, verdighet og beskyttelse av mindreårige ofres for noen skrantne komplimenter og kroner. Ps.ser nå du allerede hadde vært innom dette, @Isild Endret 15. juni 2023 av ~ Ada ~ 17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 14. juni 2023 #83944 Del Skrevet 14. juni 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Det står tekst. «Ble fotobombet av brudgommen». Fremstår som om han virkelig ikke klarte å holde seg unna henne. Bare merkelig! Får lyst å spørre om hva budskapet er (men det lurer jeg egentlig på hele tiden - mye virker helt meningsløst -har strengt tatt ikke sett noen så voksne mennesker være så totalt meningsløse før). . Men i kjent stil; meg meg & meg. Til og med der andre skal være hovedpersoner på festen. Burde ikke bli overrasket. Men det blir jeg. 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. juni 2023 #83945 Del Skrevet 14. juni 2023 ingo skrev (1 minutt siden): Bare merkelig! Får lyst å spørre om hva budskapet er (men det lurer jeg egentlig på hele tiden - mye virker helt meningsløst -har strengt tatt ikke sett noen så voksne mennesker være så totalt meningsløse før). . Men i kjent stil; meg meg & meg. Til og med der andre skal være hovedpersoner på festen. Burde ikke bli overrasket. Men det blir jeg. Melkes det som melkes kan. Selv på brudens dag. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83946 Del Skrevet 14. juni 2023 Kollontaj skrev (34 minutter siden): Det står tekst. «Ble fotobombet av brudgommen». Fremstår som om han virkelig ikke klarte å holde seg unna henne. Takk, den var ikke synlig for meg, jeg så bare en emoji av to hender som formet et hjerte. Kan ikke si at teksten gjorde det bedre, heller motsatt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juni 2023 #83947 Del Skrevet 14. juni 2023 Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Takk, den var ikke synlig for meg, jeg så bare en emoji av to hender som formet et hjerte. Kan ikke si at teksten gjorde det bedre, heller motsatt... Nei, og den emojien var også spesiell. Nå er jo ikke LKE avbildet i innleggene hennes lengre, da blir det enda mer rart å legge ut fire bilder der en mann (brudgom!) ser ut til å være voldsomt hengiven. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. juni 2023 #83948 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg synes hun klager over tunge økter og manglende motivasjon ekstremt ofte. Ikke mye treningsglede å spore. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. juni 2023 #83949 Del Skrevet 15. juni 2023 Kollontaj skrev (7 timer siden): Det står tekst. «Ble fotobombet av brudgommen». Fremstår som om han virkelig ikke klarte å holde seg unna henne. Jeg reagerte også. Tenkte bare - dette kan da ikke være brudgommen? Men joda, visst er det ham. Nå kan det godt være at bruden ser på fotoseansen, og ler hjertelig der hun står ved siden av LKE mens han fotograferer. Men INNTRYKKET bildene gir, er jo nettopp at brudgommen ikke klarer å holde hendene unna CBE. Og det på sin egen bryllupsfest. Det er sånn det framstår for alle de tusener som ikke kjenner dynamikken mellom parene, eller historien bak bildene. Hadde jeg vært brud, hadde jeg vært fly forbanna. Dette hører ikke hjemme på en stor instagramkonto. Spiller ingen rolle hvor gode venner de sikkert er, og at hun kanskje har fått klarsignal på å poste. Det er bare stygt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 15. juni 2023 #83950 Del Skrevet 15. juni 2023 Veldig sære bilder å legge ut på en offentlig konto. Og reklamen for anyfin, hvorfor skifte antrekk midt i en reklamesnutt som ikke omhandler klær? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. juni 2023 #83951 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg skjønte heller ikke «fotobombet». For hva betyr «fotobombet»? Jeg trodde det var å bli tatt veldig mange bilder av. Altså at det var brudgommen som tok unormalt mange bilder av henne. Men han er jo med på bildene, så da er det ikke han som fotograferer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. juni 2023 #83952 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Vil nå tippe at brudgommen har vært opprømt og festglad på sin store dag og kastet seg rundt halsen på både kvinner og menn i pur glede. Forskjellen er at ingen andre enn Caroline Berg Eriksen velger å knipse det vilt og legge det ut på en større IG- konto for egen vinning. Flaut. Endret 15. juni 2023 av ~ Ada ~ 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. juni 2023 #83953 Del Skrevet 15. juni 2023 Hulderen skrev (9 minutter siden): Jeg skjønte heller ikke «fotobombet». For hva betyr «fotobombet»? Jeg trodde det var å bli tatt veldig mange bilder av. Altså at det var brudgommen som tok unormalt mange bilder av henne. Men han er jo med på bildene, så da er det ikke han som fotograferer. Treasures har vel vært opptatt med egen «jobb» i bryllupet, dvs.knipse poseringer av Caroline Berg Eriksen. Så kommer brudgommen forbi og tøyser med «hey, ta bilder nå også, da», og klemmer og tuller med poseringsdronninga. Heeelt vill gjetning.. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 15. juni 2023 #83954 Del Skrevet 15. juni 2023 Sånn hun har fått det til å fremstå på disse bildene, så vil jeg si det var veldig slemt gjort mot bruden. Som brud hadde jeg først og fremst blitt pissesur på mannen for å stille opp på disse bildene der det ser ut som han flørter vilt, men også på cbe. Når man er invitert i et bryllup som gjest forventes det bedre etikette enn dette. Og gjør at hun selv kommer veldig dårlig ut av det. Men hun selv tror sikkert hun kommer godt ut av det siden selveste brudgommen ikke klarte holde fingrene unna og "fotobombet" henne, hva hun enn mener med det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. juni 2023 #83955 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Hulderen skrev (28 minutter siden): Jeg skjønte heller ikke «fotobombet». For hva betyr «fotobombet»? Jeg trodde det var å bli tatt veldig mange bilder av. Altså at det var brudgommen som tok unormalt mange bilder av henne. Men han er jo med på bildene, så da er det ikke han som fotograferer. "To photobomb", ordboksdefinisjon: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/photobomb Sitat to appear behind or in front of someone when their photograph is being taken, usually doing something silly as a joke: We were photobombed by a guy dressed in a gorilla suit. Litt som å være linselus altså, bare i stillbilder i stedet for i filmsnutter. Dermed skal det ut fra begrepsbruken å dømme bety at brudgommen brøt inn i CBEs photoshoot og tvang seg med på bildene, som en spøk. Endret 15. juni 2023 av Aricia 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. juni 2023 #83956 Del Skrevet 15. juni 2023 Aricia skrev (1 minutt siden): "To photobombe", ordboksdefinisjon: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/photobomb Litt som å være linselus altså, bare i stillbilder i stedet for i filmsnutter. Dermed skal det bety at brudgommen brøt inn i CBEs photoshoot og tvang seg med på bildene, som en spøk. 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. juni 2023 #83957 Del Skrevet 15. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (17 minutter siden): Treasures har vel vært opptatt med egen «jobb» i bryllupet, dvs.knipse poseringer av Caroline Berg Eriksen. Så kommer brudgommen forbi og tøyser med «hey, ta bilder nå også, da», og klemmer og tuller med poseringsdronninga. Heeelt vill gjetning.. Stemmer nok bra dette😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. juni 2023 #83958 Del Skrevet 15. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (22 minutter siden): Treasures har vel vært opptatt med egen «jobb» i bryllupet, dvs.knipse poseringer av Caroline Berg Eriksen. Så kommer brudgommen forbi og tøyser med «hey, ta bilder nå også, da», og klemmer og tuller med poseringsdronninga. Heeelt vill gjetning.. ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): 👍 Tipper du gjetter riktig. Han er ironisk med henne fordi hun bruker seg selv som fotomotiv i andres bryllup. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. juni 2023 #83959 Del Skrevet 15. juni 2023 Aricia skrev (33 minutter siden): "To photobomb", ordboksdefinisjon: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/photobomb Litt som å være linselus altså, bare i stillbilder i stedet for i filmsnutter. Dermed skal det ut fra begrepsbruken å dømme bety at brudgommen brøt inn i CBEs photoshoot og tvang seg med på bildene, som en spøk. Ah, takker! Ja, hadde CBE brukt begrepet «linselus», så hadde jeg skjønt tegninga. For det er jo åpenbart at hun vet at hun blir fotografert, siden hun her også vender den pene siden ut i stedet for å se mot brudgommen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. juni 2023 #83960 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Felis skrev (På 30.5.2023 den 9.48): Det der med alkohol og reklame er litt underlig for meg, men det er kanskje fordi jeg er sær? Jeg forstår at CBE tenker at å flashe vinglasset representerer en livsstil hun tenker er classy og luksuriøs, men hun tenker ikke over at følgerne hennes kan ha helt andre assosiasjoner til alkohol. For eksempel å reklamere for en frisør med vinglasset i handa. De fleste jeg kjenner må gjøre frisørbesøk innenfor et ganske begrenset tidsrom på dagtid/elttermiddag, og å drikke vin på ettermiddagen midt i uka er heller forbundet med problemadferd enn klasse Har opplevd EN gang kombinasjonen frisør og alkohol. Det var en lørdag som var bryllupsdagen min, og jeg hadde bestilt hårstyling/oppsett for meg og forloveren. Da fikk vi et par glass med prosecco eller cava, og jordbær Dessverre så var dette før Instagram, Facebook og tiktok, så fikk ikke kapitalisert på dette i det hele tatt.... Men vi hadde det hyggelig da! Utrolig nok, selv om det ikke ble kringkastet til hele verden. Endret 15. juni 2023 av solmåneogstjerner 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå