Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hunter7 skrev (39 minutter siden):

Det er forsåvidt ikke rart at det hyperfokuseres på utseendet. Det er jo alt CBE har å tilby. Podcasten beviser ettertrykkelig at intelligente og givende diskusjoner er absolutt mangelvare og noe verken CBE eller manager har tilstrekkelig (mental) kapasitet til å føre. 

Det er noe særdeles stakkarslig over det hele - sett i lys av av dette en gang var Norges uomstridte blogg-dronning. Men Blogg-Norges grand old lady har selv skuslet og sullet bort enhver mulighet til å bli noe mer enn det man ser i dag - en over-retusjert, over-filtrert, mindreårig-utleverende, cerebralt utarmet, men samtidig bedrevitende gestalt - blottet for både skamvett og folkevett. 

Perfekt beskrivelse av de faktiske forhold. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Aquarius04 skrev (5 timer siden):

Men i himmelens navn! Gått litt amok med fillers på øverste bilde eller? Det er trist å se at hun ikke ser verdien i eget utseende UTEN alt av staffasje. På det øverste bildet ser hun jo mye eldre ut enn alderen sin.

Og hva skjer med jekselen på det nederste bildet? Er den borte eller dekket av tannkjøtt? 

• Liker 12
Skrevet
Minombre skrev (1 time siden):

Den musikken som ligger på siste innlegg på insta: 

«It should cost a billion to look this good (oh, yeah)
But she make it look easy 'cause she got it (check my technique)»

Altså, tenk å legge på en slik tekst til en film av seg selv 😄 

En av de siste filmene på storyen hennes viser at hun kommer gående og noen sier høyt: førr en babe! 
Det er jo gjennomgående dette som er temaet på instagrammen hennes, rett og slett om å ta seg best mulig ut til enhver tid og hylle det. 

Jeg er glad for at folk er stolte og glade i seg selv jeg altså, men det der er ikke sunt! Hadde jeg posert og redigert hvert eneste bilde av meg selv, hadde jeg gruet meg til å møte folk in real life. Tenk for et press hun legger på seg selv 😖 Det er ikke rart at hun våkner med angstanfall på natta, det er vel den eneste tiden på døgnet at kroppen slapper av litt. 

Er det en form for selvskading å drite seg mest mulig ut? For særlig flatterende og tillitvekkende er det i alle fall ikke.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Laia skrev (6 timer siden):

Godt spørsmål. Man skal ha ganske høye tanker om seg selv hvis man tror at  publikum finner dette innholdet interessant (at årsaken til at noen lytter er at podden er ufrivillig komisk var vel ikke intensjonen vil jeg tro).

Tipper også at eventuelle utgifter forbundet med podkasten kan skrives av på firmaet (reisegodtgjørelse, mat, evt. overnatting osv.). 

Og hun får oppmerksomhet på den både her og andre steder… har vel blitt slik for dem at all oppmerksomhet er positivt 

• Liker 3
Skrevet

Det som kanskje kunne gitt mer «fame» igjen, hadde vært å delta (som mange av kollegene hennes gjør) i alt som er av reality. Problemet er at det klarer hun ikke, for da må hun slippe regien og får ikke «kontrollert» hva som vises av utseende. Det var tydelig å se hvor ukomfortabel hun var på det TV2- sangprogrammet. Da hun i tillegg ble plassert sammen med en jordnær, sjarmerende og naturlig vakker Helene Olafsen, tipper jeg det ikke ga mersmak. 

• Liker 41
  • Nyttig 6
Skrevet
cerruti skrev (40 minutter siden):

Det som kanskje kunne gitt mer «fame» igjen, hadde vært å delta (som mange av kollegene hennes gjør) i alt som er av reality. Problemet er at det klarer hun ikke, for da må hun slippe regien og får ikke «kontrollert» hva som vises av utseende. Det var tydelig å se hvor ukomfortabel hun var på det TV2- sangprogrammet. Da hun i tillegg ble plassert sammen med en jordnær, sjarmerende og naturlig vakker Helene Olafsen, tipper jeg det ikke ga mersmak. 

Dette har jeg lurt litt på.. Hun var såvidt med i "skal vi danse" men hvorfor ikke farmen, 71 grader nord og andre sånne d,e,f,g - kjendis program? Har hun takket nei, eller har hun aldri blitt spurt? 

• Liker 15
Skrevet
Katten89 skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg lurt litt på.. Hun var såvidt med i "skal vi danse" men hvorfor ikke farmen, 71 grader nord og andre sånne d,e,f,g - kjendis program? Har hun takket nei, eller har hun aldri blitt spurt? 

Tipper hun har blitt spurt, men i Skal vi danse og det syngeprogrammet hun var med på var jo glitter og glam, alle de andre er jo programmer hvor man ofte er uten sminke og med hardt kroppsarbeid. Vil vel kunne bli «avslørt» både ifht fysisk form og utseende dersom man deltar på noe slikt. 
Jeg ville sett på det som befriende å se henne i en slik setting fremfor det striglete og arrangerte som vises i SoMe. Det er flere jeg har fått et helt annet syn på etter de har deltatt i f. eks Kompani Lauritzen eller Farmen. Tror hun hadde hatt alt å vinne på å deltatt i slike programmer kontra å fortsette i samme spor som hun har gjort i alle år. Tror de fleste begynner å bli lei av å følge «perfekte» influensere som kun har overfladiske og egoistiske interesser. 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Gjest NordreSving
Skrevet

Nå har jeg sett gjennom den store mengden med repostede stories for hotelriviera. En stor mengde kjente influencere var invitert. Hvis man ser på følgertall er det noen svært interessante fakta. Her er en del influencere med under 10.000 følgere som ikke har merket stories med annonse. Usikker på om alle de har samarbeid, flere av de som er repostet har under 3.000 følgere. 

Jeg teller 23 influencere som har over 10.000 følgere, langt de fleste har over 30.000 følgere. Av disse har 18 merket innleggene med annonse. 

CBE sine innlegg er ikke merket, hun er i selskap med niklasbaarli, grundemyrer, kariannevilde og angelaceline. 

CBE har hatt dette som levebrød i et tosifret antall år, og klarer da fortsatt ikke, i motsetning til de fleste av sine kolleger, å merke i det hele tatt. Til og med et par konti med under 10.000 følgere har merket storiesene sine. 

Det ooooser ikke kvalitet av arbeidet hennes, men hun var vel opptatt av hår, makeup og å legge på filter / redigere så da ble det nok ikke tid til å skrive annonse. På tross av at de var to mennesker fra firmaet som var på jobb i går. 

Skrevet
NordreSving skrev (27 minutter siden):

Nå har jeg sett gjennom den store mengden med repostede stories for hotelriviera. En stor mengde kjente influencere var invitert. Hvis man ser på følgertall er det noen svært interessante fakta. Her er en del influencere med under 10.000 følgere som ikke har merket stories med annonse. Usikker på om alle de har samarbeid, flere av de som er repostet har under 3.000 følgere. 

Jeg teller 23 influencere som har over 10.000 følgere, langt de fleste har over 30.000 følgere. Av disse har 18 merket innleggene med annonse. 

CBE sine innlegg er ikke merket, hun er i selskap med niklasbaarli, grundemyrer, kariannevilde og angelaceline. 

CBE har hatt dette som levebrød i et tosifret antall år, og klarer da fortsatt ikke, i motsetning til de fleste av sine kolleger, å merke i det hele tatt. Til og med et par konti med under 10.000 følgere har merket storiesene sine. 

Det ooooser ikke kvalitet av arbeidet hennes, men hun var vel opptatt av hår, makeup og å legge på filter / redigere så da ble det nok ikke tid til å skrive annonse. På tross av at de var to mennesker fra firmaet som var på jobb i går. 

Takk! Skulle akkurat adressere det samme.   LKE har selvsagt heller ikke merket noe. 

• Liker 18
Skrevet

Hva slags hotel-evenement er dette? Og med så mange influensere på et og samme sted så må det jo være noe som skjer der, og regner med at de alle får noe dekket der og derfor MÅ merke sine innlegg/stories som reklame

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Hun kunne vært ærlig om hvilke injeksjoner og påfyllere hun bruker for å endre ansiktet sitt så mye. Tror hun at vi tenker hun er helt naturlig??

Hun liker vel å tro det, men alle vet jo at hun fyller i leppa og andre steder hos hun venninna si. Litt dermapenn eller green peel får ikke bort rynker/mimikklinjer slik botox/fillers gjør. Noe med øyelokkene har hun også gjort. Pleier å være "syk" en ukes tid når hun har gjort inngrep🤪

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
leetha skrev (21 minutter siden):

Hun liker vel å tro det, men alle vet jo at hun fyller i leppa og andre steder hos hun venninna si. Litt dermapenn eller green peel får ikke bort rynker/mimikklinjer slik botox/fillers gjør. Noe med øyelokkene har hun også gjort. Pleier å være "syk" en ukes tid når hun har gjort inngrep🤪

Men det er ikke mulig å endre ansiktstrekk totalt slik hun har på en del bilder og filmer. Så i tillegg legges det på tunge filtre så hun ser ut som en annen person. Men på bilder og filmer fra «megahit» ser man jo at hun har de ansiktstrekkene hun viste seg med før.
Og Jo tynnere hun blir jo mer dratt blir ansiktet. Det ser man jo også på Lars Kristian Eriksen. Ingen god ide og være bare skinn og bein i 40-årene. Bildene er jo helt polerte og veldig fjernt fra virkeligheten . 

Endret av Surikatt
  • Liker 18
Skrevet
Surikatt skrev (29 minutter siden):

Og Jo tynnere hun blir jo mer dratt blir ansiktet. Det ser man jo også på Lars Kristian Eriksen. Ingen god ide og være bare skinn og bein i 40-årene. Bildene er jo helt polerte og veldig fjernt fra virkeligheten

Enig! Ser mye eldreut enn de er når de blir så tynn og dratt i ansiktet. Rett og slett litt herja. Finere med litt mer fettlag.

Og mye sunnere også.

Det beste er å ligge på normal på BMI stigen. Det er en grunn til at idrettsutøvere ikke får godkjent helseattest. Og det er utelukkende fordi de ikke har et sunt forhold til kost, trening og vekt. Lav(undervektig) BMI øker faren for tidlig død på lik linke med overvekt.
Undervekt girogså dårlig beuntetthet og større fare for belastningsskader.

Og de to der har et unormalt forhold til både trening og kosthold. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest NordreSving
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Hva slags hotel-evenement er dette? Og med så mange influensere på et og samme sted så må det jo være noe som skjer der, og regner med at de alle får noe dekket der og derfor MÅ merke sine innlegg/stories som reklame

Det er definitivt et markedsførings-arrangement. Hotellet er nyåpnet og dette var åpningsfesten. Det er klassisk innholdsmarkedsføring der influencere blir invitert for å legge ut bilder på sine kontoer. Jeg synes det blir litt overkill og at de misser på autensitet. Litt av vitsen med innholdsmarkedsføring er jo at det ikke skal fremstå som kjøpt og betalt, men når de blir så mange profiler på samme sted så skjønner jo alle at dette er betalt arbeid. 

Men kudos til alle de som merket korrekt, som jo var de fleste. 

Annonse
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Petter stordalen som arrangerte, dermed var «alt» av influencere invitert. Lotte myrseth, celina Karine, ellen aabol, karianne Vilde osv osv

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (34 minutter siden):

Petter stordalen som arrangerte, dermed var «alt» av influencere invitert. Lotte myrseth, celina Karine, ellen aabol, karianne Vilde osv osv

Og alle legger ut fra samme hotell og fest. Jæskla interessant.

Influensere, altså.

• Liker 13
Skrevet

Merkelig nok fikk jeg ikke lyst til å dra på det hotellet. 😎

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet
Kollontaj skrev (15 minutter siden):

Merkelig nok fikk jeg ikke lyst til å dra på det hotellet. 😎

Elendig reklame for min del og😀

• Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...