Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Kollontaj said:

Merkelig nok fikk jeg ikke lyst til å dra på det hotellet. 😎

De markedsfører seg på "influenserspråk". Ganske spesielt. 

image.png.8fa276e8d2801989b5d6753a7268ebd2.png

• Liker 22
  • Hjerte 2
Gjest Finlay
Skrevet
Minombre skrev (5 timer siden):

Tipper hun har blitt spurt, men i Skal vi danse og det syngeprogrammet hun var med på var jo glitter og glam, alle de andre er jo programmer hvor man ofte er uten sminke og med hardt kroppsarbeid. Vil vel kunne bli «avslørt» både ifht fysisk form og utseende dersom man deltar på noe slikt. 
Jeg ville sett på det som befriende å se henne i en slik setting fremfor det striglete og arrangerte som vises i SoMe. Det er flere jeg har fått et helt annet syn på etter de har deltatt i f. eks Kompani Lauritzen eller Farmen. Tror hun hadde hatt alt å vinne på å deltatt i slike programmer kontra å fortsette i samme spor som hun har gjort i alle år. Tror de fleste begynner å bli lei av å følge «perfekte» influensere som kun har overfladiske og egoistiske interesser. 

Vil jo tro at hun er fysisk godt rustet til både 71 og Kompani L.  Tror hun hadde klart seg godt sånn sett. Å være en del av et lag tror jeg hun hadde mestret. Hun er sterk, og hun tåler å sulte.

Det handler nok mer om å slippe kontroll på alt det andre.. bæsje i skogen, bli tvunget til å vise menneskelige svakheter, bli kjørt helt ned, være sminkefri, underernært på søvn, kanskje gråte på ekte (Ikke krokodilletårer som i Bloggerne)

Være ekte redd, ekte sliten og "alene".

Tror hun kunne vunnet enormt på å være med faktisk. Men det kommer nok aldri til å skje.

Skrevet
CityCityBangBang skrev (8 minutter siden):

Tror jeg heller drar på Manglerud bad jeg..🥹

• Liker 18
  • Hjerte 2
Skrevet
Finlay skrev (10 minutter siden):

Vil jo tro at hun er fysisk godt rustet til både 71 og Kompani L.  Tror hun hadde klart seg godt sånn sett. Å være en del av et lag tror jeg hun hadde mestret. Hun er sterk, og hun tåler å sulte.

Det handler nok mer om å slippe kontroll på alt det andre.. bæsje i skogen, bli tvunget til å vise menneskelige svakheter, bli kjørt helt ned, være sminkefri, underernært på søvn, kanskje gråte på ekte (Ikke krokodilletårer som i Bloggerne)

Tror hun kunne vunnet enormt på å være med faktisk. Men det kommer nok aldri til å skje.

Enig med deg! Hun er nok definitivt fysisk sterk nok, men alt det andre du nevner ville nok blitt en stooor utfordring. Det er vanskelig for mange å ikke ha kontroll, men ekstra vanskelig er det nok når man er vant til å kontrollere alt så til de grader som hun gjør. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Katten89 skrev (7 timer siden):

Dette har jeg lurt litt på.. Hun var såvidt med i "skal vi danse" men hvorfor ikke farmen, 71 grader nord og andre sånne d,e,f,g - kjendis program? Har hun takket nei, eller har hun aldri blitt spurt? 

Man bør ha en personlighet som fenger om man skal være med på slike serier… pluss tåle å fremstå uten sminke😘🙏

• Liker 17
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Skal man le eller grine..salig blanding av norsk og engelsk. Litt som svorsk om man slår det sammen.

Jeg kommer aldri til å forstå meg på konseptet. Man kan altså valse dag ut og dag inn og være komplett idiot med meningsløse aktiviteter, uten ABC - kunnskap, uten folkeskikk og sosiale ferdigheter, uten etikk og respekt for regelverk, og så vil annonsører bruke deg til å nå ut til folk og det blir ditt levebrød.

Silkekjole, frisørhår og «modelloppvisning» på hotellrommet. Dekadent fjolleri fra noen som ikke leverer noen verdens ting til bordet. 

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun hadde hatt vanvittig godt av noen uker med "fenriken" i Kompani Lauritzen!

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 24
  • Nyttig 8
Gjest Finlay
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke at hun er sterk nok til å bære tung sekk over lengre avstander. Hun trener for å være tynn, ikke sterk.

Det er alltid noen som trenger litt hjelp av andre, i hver sesong. 

CBE har ikke et dårligere utgangspunkt fysisk enn andre, tidligere deltakere. (f.eks Linni Meister, Pål Tøien, Aurora Gude eller Fetisha.)

Som sagt - det er nok andre ting som ville vært betydelig mer utfordrende å takle.

Skrevet (endret)
Finlay skrev (3 timer siden):

CBE har ikke et dårligere utgangspunkt fysisk enn andre, tidligere deltakere. (f.eks Linni Meister, Pål Tøien, Aurora Gude eller Fetisha.)

Som sagt - det er nok andre ting som ville vært betydelig mer utfordrende å takle.

Problemet blir jo imaget hennes, som er å være energisk, topptrent, kjernesunn og plettfri. Samtidig som hun slås ut av sykdom mange ganger hvert eneste år, avbryter familieturer fordi det blir for mye for henne og retusjerer bildene sine så kraftig at de nesten ligner på malerier. Panikkangst om natten og refleksjonsnivå på høyde med en på VGS. Dette ville jo ha tatt seg dårlig ut på tv. F eks Fetisha har jo aldri påstått at hun er i god form eller at hun er kjernesunn, så der er jo fallhøyden mye lavere. Fetisha spiller jo på personlighet. Her falt jo CBE gjennom som en stein, kanskje spesielt i Norges Nye Megahit hvor ingen skjønte hennes vinkling eller "humor", og hvor hun røk ut etter 15 minutter.

Endret av Rastebenk
  • Liker 28
  • Nyttig 3
Gjest Finlay
Skrevet
FruRosa skrev (58 minutter siden):

Eventuelt Lars Kristian Eriksen i Kompani, der han blir bjeffet til av kvinnelig befal🤣

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Det tror jeg helt oppriktig og seriøst at hun ikke hadde taklet. Hun fremstiller livet sitt som at hun er omgitt av ja-mennesker som kun gir positive tilbakemeldinger, og de gangene hun har blitt stilt til rette for ting hun har gjort er det fosterstilling og hat på verden. 

Finlay skrev (44 minutter siden):

Nei, hun har ikke dårligere utgangspunkt enn de du nevner, men narrativet hennes er at hun har en sterk kropp. Da tar det seg ikke ut at Pølsa må bære sekken hennes.  

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Siden hennes reaksjon på kritikk er å gjøre mer av det; kanskje hun faktisk takker ja til feks kompani eller 71 hvis det fortsetter å bli nevnt at hun ikke hadde taklet det 🤷🏼‍♀️🤭

• Liker 19
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (21 timer siden):

Merkelig nok fikk jeg ikke lyst til å dra på det hotellet. 😎

Enig - all oppmerksomheten ble too much for min smak. Opplevde bilder og filmsnutter som krampaktige og lite attraktive. 

• Liker 4
Skrevet
Finlay skrev (20 timer siden):

Filmet og tatt bilder uten filter etc 

• Liker 1
Skrevet
Minombre skrev (20 timer siden):

Enig med deg! Hun er nok definitivt fysisk sterk nok, men alt det andre du nevner ville nok blitt en stooor utfordring. Det er vanskelig for mange å ikke ha kontroll, men ekstra vanskelig er det nok når man er vant til å kontrollere alt så til de grader som hun gjør. 

Og lever i en fake verden som da vil avsløres 

Skrevet
Finlay skrev (7 timer siden):

Eventuelt Lars Kristian Eriksen i Kompani, der han blir bjeffet til av kvinnelig befal🤣

Det hadde vært fantastisk å bevitne 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
Pusern3 skrev (1 time siden):

Enig - all oppmerksomheten ble too much for min smak. Opplevde bilder og filmsnutter som krampaktige og lite attraktive. 

Jeg så også videoene, alle hadde lagd presis samme caption og det fristet ikke til besøk på et hotell invadert av hjernedøde "kjøpt og betalte  influensere"...

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...