NettoppJa Skrevet 1. juni 2023 #83381 Skrevet 1. juni 2023 K_mb skrev (21 minutter siden): Skjemmes nei, det virker mer som hun skjemmes over hvordan hun ser ut uten redigering og filterbruk. Leste noen skrev noe ala: Skjønner godt at folk er forbanna over hvor fantastisk du ser ut 😆🤦♀️ Det er dette CBE lever for, komplimenter på utseende. At hun overhodet ikke ser ut sånn i virkeligheten bryr hun seg ikke om, så lenge hun høster skryt, likes og masse flammeemojis på Instagram 👌 For et liv.... Helt tydelig filter, det flyr sånn gullglitter rundt henne, tviler på at hun har det i virkeligheten i stua si. Men siden det ikke er reklame er det jo fullt lovlig, enn uetisk å påstå at man ser sånn ut "rett fra kameraet" 😁😁 12 6
Frisk Frosk Skrevet 1. juni 2023 #83382 Skrevet 1. juni 2023 Uken før Drammen 10k la CBE ut bilde og tekst på IG som fortalte at hun hadde det så forferdelige menssmerter, og lurte på om andre hadde forsøkt seg på harde intervaller med slike smerter: Bildene av hennes harde intervalløkt tross store menssmerter, de må man anta er tatt av medeier, og fotograf i bedriften, Lars Kristian Eriksen, som også kaller seg coachEriksen. Her er litt folkeopplysning til LKE og CBE: https://www.nrk.no/sorlandet/mensen-vett-skal-hindre-idrettsskader-1.16383014 Det er så viktig at personer som påstår å ha kompetanse (som disse ikke har (CBE) og ikke nok av (LKE) ) faktisk vet hva de holder på med, at folk de trener kan stole på det de lærer bort til andre. Med innlegget fra 27. mars 2023, hvor Caroline Berg Eriksen viste og skrev at hun trente harde intervalløkter med store smerter, er et innlegg det er viktig å minne på igjen, fordi det viser hvor lite disse bør stoles på når det kommer til trening. Kvinner skal ta hensyn til sin syklus og variabel form gjennom syklusen, hvis ikke er de utsatt for større skaderisiko. En liten avsporing, forskning har også vist at kvinner som blir operert siste par dager før og under mensen har større risiko for komplikasjoner under og etter operasjon. Likevel er dette ikke noe som helsevesenet tar med i sine vurderinger. Men kvinnehelse er dessverre undervurdert, ikke bare av LKE og CBE. CoachEriksen burde ha rådet sin kone, CBE, om å ikke trene hardt den dagen, og kanskje heller faktisk ta en hel hviledag. 29 14
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #83383 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Kollontaj skrev (21 timer siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Disiplin er å kunne mosjonere i kjelleren med tøflene på midt på lyse dagen, mens utlevering av barnas hverdagsliv og konas kropp på internett betaler regningene 👊 Ja jøye meg som CBE skjøt gullfuglen med han her 😅 Endret 1. juni 2023 av Rastebenk 51 11
MarianneE Skrevet 1. juni 2023 #83385 Skrevet 1. juni 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): Disiplin er å kunne mosjonere i kjelleren med tøflene på midt på lyse dagen, mens utlevering av barnas hverdagsliv og konas kropp på internett betaler regningene 👊 Ja jøye meg som CBE skjøt gullfuglen med han her 😅 Næh... disiplin er å knapt kunne sees i mørket? 10
Kollontaj Skrevet 1. juni 2023 #83386 Skrevet 1. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (18 minutter siden): Alltid så dumt når panna krymper fra en dag til neste (jmf forrige innlegg). Vi har vel alle vært der. Munnen blir mindre, kinnbeina synker. Liksom. 26 4
Bingo Bongo Skrevet 1. juni 2023 #83387 Skrevet 1. juni 2023 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Alltid så dumt når panna krymper fra en dag til neste (jmf forrige innlegg). Vi har vel alle vært der. Munnen blir mindre, kinnbeina synker. Liksom. Og skrittet synker også. Vanligvis befinner skrittet seg godt over kjøkkenbenken. Ikke under; slik som her. 18
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #83388 Skrevet 1. juni 2023 Highlighten som er airbrushet på digitalt på hennes venstre ribben er hvitere enn kjøkkeninnredningen. Det er lagt på tilsvarende highlight i halsgropen og over kragebeinet, på kinnet og i pannen. Rutene på magen er framhevet med digitale skygger, hadde ikke magen hennes vært godt dokumentert ellers, ville jeg mistenkt dem for å ha blitt 100% tegnet på etterskuddsvis. Hudens undertoner har ellers forskjellige nyanser på alle kroppsdeler, og er ellers glattet ut inntil det parodiske. Jeg trodde først hun lente seg på noe, men ser nå at hun drar ut shortsen med tommelen. Slipper hun ut en fjert, eller hva er meningen? 😅 Senkede øyelokk og et ellers "suggestive" uttrykk er ikke noe jeg forbinder med trening. Albuene bakover er et kjent poseringsgrep for å "skape vinkler" og fasong til silhuetten din, så den svinger inn og ut på de rette stedene. 70 2 32
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2023 #83389 Skrevet 1. juni 2023 Rastebenk skrev (2 timer siden): Disiplin er å kunne mosjonere i kjelleren med tøflene på midt på lyse dagen, mens utlevering av barnas hverdagsliv og konas kropp på internett betaler regningene 👊 Ja jøye meg som CBE skjøt gullfuglen med han her 😅 Ja det er tøfler sant😯 Og skyggen gir tidenes hockeysveis! 🙈 Mørkegreiene er ikke bra! 8 2
Populært innlegg Felis Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #83390 Skrevet 1. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (57 minutter siden): Hvorfor holder hun shortsen ut fra ryggen? Har hun fått smertefulle gnagsår igjen? 42 1 7
Snødronninga Skrevet 1. juni 2023 #83391 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Som vanlig poserende og i overkant redigert, med sløve øyne. Ser ut som de alltid skal gå for en sexy look, noe som er helt fjernt i mine øyne. Som treningsinspirasjon vil jeg se en fresh look, glade øyne, fin utstråling og en naturlig kroppsholdning. I tillegg, noen som en dyktige til å kommunisere med leserne/seerne. Caroline har ingenting av dette. Null. Jeg har så lyst til å spørre henne, hvorfor i all verden ønsker du å fremstå slik? Hvorfor skal alt være "perfekt?" (Jeg ville brukt andre adjektiv) Den oppfatning man får av deg, er at du er sykelig opptatt av det ytre og at du ikke kan vise deg verken avslappet, naturlig eller "uperfekt". Du kunne virkelig hatt muligheten til å inspirere og påvirke på en positiv måte, men du velger stadig det motsatte. Hvorfor? Endret 1. juni 2023 av Snødronninga 35 5
Rev. Revenge Skrevet 1. juni 2023 #83392 Skrevet 1. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Atter et teit bilde fra huset i Sarpsborg som ingen kan relatere seg til. Det er komplett meningsløst å sende ut enda et merkelig budskap fra kjøkkenbenken hjemme med kraftig redigert mage og kropp, bortsett fra en glemt arm, og redigert fjes. Hva er formålet med dette? Til å ha jobbet med formidling og markedsføring gjennom flerfoldige år er det merkverdig å se at veteranen i bransjen ikke kan ha noen annen hensikt med delingen av teite bilder enn "se på meg, se på meg, se på meg!" Det ropes fra kjøkkenet, men jeg er neiggu ikke sikker på måltidet når det stort sett ender opp med å fremstå som en russisk flyer for call-girls og striptease. "Karolinka, hjemmeværende husmor på 40 kjeder seg. Bakdøren er åpen, velkommen inn til en kjapp havresmoothie på kjøkkenbenken" 34 10
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2023 #83393 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Alltid så dumt når panna krymper fra en dag til neste (jmf forrige innlegg). Vi har vel alle vært der. Munnen blir mindre, kinnbeina synker. Liksom. FruJohansen skrev (1 time siden): Highlighten som er airbrushet på digitalt på hennes venstre ribben er hvitere enn kjøkkeninnredningen. Det er lagt på tilsvarende highlight i halsgropen og over kragebeinet, på kinnet og i pannen. Rutene på magen er framhevet med digitale skygger, hadde ikke magen hennes vært godt dokumentert ellers, ville jeg mistenkt dem for å ha blitt 100% tegnet på etterskuddsvis. Hudens undertoner har ellers forskjellige nyanser på alle kroppsdeler, og er ellers glattet ut inntil det parodiske. Jeg trodde først hun lente seg på noe, men ser nå at hun drar ut shortsen med tommelen. Slipper hun ut en fjert, eller hva er meningen? 😅 Senkede øyelokk og et ellers "suggestive" uttrykk er ikke noe jeg forbinder med trening. Albuene bakover er et kjent poseringsgrep for å "skape vinkler" og fasong til silhuetten din, så den svinger inn og ut på de rette stedene. Det er virkelig så ubegripelig trist at det er mulig å manipulere slik. Takk som opplyser. Ikke rart at mange etterstreber uoppnåelig perfeksjon når så mange deler slike idealer uten å formidle at det er redigert etter alle kunstens regler. Jeg kom til å tenke på en ung/ungdom som fortalte sin historie tilbake i tid. Et (kanskje bare ett) søk på trening resulterte i et skred av flere videoer med samme destruktive innhold. Slik opererer algoritmene, og det resulterte i sykelig treningsregime og negativt kroppsbilde. Ønsker ikke å dele link nå i ettertid av hensyn til den det gjelder, men det gjorde inntrykk. Når vi vet at så mange unge strever og har det vondt og at foreldre og de nærmeste går igjennom fortvilelse, sorg og maktesløshet i kampen for deres aller kjæreste, så er det forkastelig av bedriften å holde på slik. Det hjelper heller ikke at kjente personer, som Vendela Kirsebom, som selv har bygget sin karriere på eget utseende, responderer bifallende på det som postes. Ei heller at en angivelig sykepleier skriver at Caroline Berg Eriksen ser like smashing ut i virkeligheten som på bildene. Det er uforståelig at godt voksne mennesker ikke tar mer ansvar på internett der barn og unge ferdes. Endret 1. juni 2023 av ~ Ada ~ 22 9
Frisk Frosk Skrevet 1. juni 2023 #83394 Skrevet 1. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Noen som tror Henrik Troy ikke blir blokkert etter dette? @FruJohansen god oppsummering! I tillegg til det du skriver ser det ut som om fingrene på hånden som trekker ut/ned shortsen også er highlightet på sidene. CBE ser nesten ikke i kamera lenger - men når hun gjør det er det altså med et blikk og posering som kun virker som en reklame for egen onlyfans-konto. Dette er et bilde som kun frir til kåte menn - de samme som setter flammeemoji på mor, og andre... Bare få bilder unna ligger filmer av barna. Dette er helt uforsvarlig av bedriftseierne Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen! 27
ingo Skrevet 1. juni 2023 #83395 Skrevet 1. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Det er virkelig så ubegripelig trist at det er mulig å manipulere slik. Takk som opplyser. Ikke rart at mange etterstreber uoppnåelig perfeksjon når så mange deler slike idealer uten å formidle at det er redigert etter alle kunstens regler. Jeg kom til å tenke på en ung/ungdom som fortalte sin historie tilbake i tid. Et (kanskje bare ett) søk på trening resulterte i et skred av flere videoer med samme destruktive innhold. Slik opererer algoritmene, og det resulterte i sykelig treningsregime og negativt kroppsbilde. Ønsker ikke å dele link nå i ettertid av hensyn til den det gjelder, men det gjorde inntrykk. Når vi vet at så mange unge strever og har det vondt og at foreldre og de nærmeste går igjennom fortvilelse, sorg og maktesløshet i kampen for deres aller kjæreste, så er det forkastelig av bedriften å holde på slik. Det hjelper heller ikke at kjente personer, som Vendela Kirsebom, som selv har bygget sin karriere på eget utseende, responderer bifallende på det som postes. Ei heller at en angivelig sykepleier skriver at Caroline Berg Eriksen ser like smashing ut i virkeligheten som på bildene. Det er uforståelig at godt voksne mennesker ikke tar mer ansvar på internett der barn og unge ferdes. Ja jeg har også registrert at Vendela Kirsebom liker veldig med hjerter og flammer - om det er do-selfie, barn, nipples, onlyfansbilder og hva som helst , ble rett og slett skuffet av henne jeg…. Trodde ikke hun var så lite reflektert. Men dette kommer vel kanskje under mottoet om at kvinner skal heie på kvinner, som jeg er helt uenig i, vi mennesker skal heie på hverandre han, hun eller hen. Men for det de står for, engasjement de har, verdier, meninger, refleksjoner, formidlingsevne innsats og talent osv. osv. Ikke når et voksent menneske driver selvdigging på do og rundtomkring, løper og drikker kaffe hele dagene - alt med minst mulig klær på - det gir jo ingen mening i det hele tatt. Jeg forstår hvertfall ikke mening og budskap med cbe sin influence for å si det sånn. Utenom se på meg nå, se på meg nå. 38 6
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83396 Skrevet 2. juni 2023 ingo skrev (1 time siden): Ja jeg har også registrert at Vendela Kirsebom liker veldig med hjerter og flammer - om det er do-selfie, barn, nipples, onlyfansbilder og hva som helst , ble rett og slett skuffet av henne jeg…. Trodde ikke hun var så lite reflektert. Men dette kommer vel kanskje under mottoet om at kvinner skal heie på kvinner, som jeg er helt uenig i, vi mennesker skal heie på hverandre han, hun eller hen. Men for det de står for, engasjement de har, verdier, meninger, refleksjoner, formidlingsevne innsats og talent osv. osv. Ikke når et voksent menneske driver selvdigging på do og rundtomkring, løper og drikker kaffe hele dagene - alt med minst mulig klær på - det gir jo ingen mening i det hele tatt. Jeg forstår hvertfall ikke mening og budskap med cbe sin influence for å si det sånn. Utenom se på meg nå, se på meg nå. Ja skuffende av Kirsebom. Registrerer at hun i det siste åpenbart har «puttet inn» noe i kinnene etc. 10
Populært innlegg Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83397 Skrevet 2. juni 2023 (endret) Jeg vedgår å høre på podcast ennå, for å le litt og fordi det refereres til her. I dag nådde ting nye høyder. Caroline har lest seg opp på hvorfor vi feirer pinse. Og når hun finner ut at det er en kristen høytid så skjønner hun ikke hvorfor det er fridag på kristne høytider når statskirke-ordningen ble avviklet i 2012 Så, hvem gleder seg til hun skal google greia med jul og påske🤓😂 Endret 2. juni 2023 av Frøkenfryden 68 2 10
Xstrella Skrevet 2. juni 2023 #83398 Skrevet 2. juni 2023 Pusern3 skrev (4 timer siden): Ja skuffende av Kirsebom. Registrerer at hun i det siste åpenbart har «puttet inn» noe i kinnene etc. Hun går i fella som alle andre når de blir eldre, de fyller på. Nå er ikke Vendela den verste her. Hun er ei flott og fin dame som har fått kledelige kjærestekiloer om en kan kalle det. Hun våger å ta bilder uten sminke og filter. De beste her er Vendela, Guro F Tvedten, Funkygine, Liva Ingebrigtsen, Helene Olafsen og sikkert flere jeg ikke kommer på. Verst i klassen på retusjering og filterbruk er fotballfrue, Sophie Elise, the Kardashian, Katrine Sørland, Linni M, Carina Dahl, Louise Angelica, Spetalen døtrene og mange andre A og B kjendiser. Det er en sykdom. Helt tragisk at de får likes og flamme emojier på juks og bedrag. Og yngre jenter etterstreber deres falske liv. 29 6
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83399 Skrevet 2. juni 2023 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Jeg vedgår å høre på podcast ennå, for å le litt og fordi det refereres til her. I dag nådde ting nye høyder. Caroline har lest seg opp på hvorfor vi feirer pinse. Og når hun finner ut at det er en kristen høytid så skjønner hun ikke hvorfor det er fridag på kristne høytider når statskirke-ordningen ble avviklet i 2012 Så, hvem gleder seg til hun skal google greia med jul og påske🤓😂 Hun visste ikke at det er en kristen høytid? 😳 Jøss. Det tør hun si høyt også. Dobbelt-jøss. Spiller vel ingen rolle for henne om det er helligdager, men kanskje litt irriterende at det ikke er skole/barnehage. Det skal jo løpes, lakkes og redigeres. 48 11
Populært innlegg Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83400 Skrevet 2. juni 2023 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Hun visste ikke at det er en kristen høytid? 😳 Jøss. Det tør hun si høyt også. Dobbelt-jøss. Spiller vel ingen rolle for henne om det er helligdager, men kanskje litt irriterende at det ikke er skole/barnehage. Det skal jo løpes, lakkes og redigeres. Nei.. OG skjønte ikke hvorfor det da er fridag siden statskirkeordning er avviklet. 😯 Og så var det flaggdag og hun lurte på greia med å flagge.. Jeg blir i grunnen litt brydd fordi det er så mye allmennkunnskap som mangler. Det er nesten litt trist. Jeg skjønner at netfit og sånn også blir vanskelig å få til fordi det er en del forståelse som mangler.😕 53 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå