~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2023 #83381 Skrevet 2. juni 2023 Noen burde fått de til å avvikle den podcasten for den har vært litt for avslørende, eller bekreftende, alt etter hvordan man ser på det. 33 6
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2023 #83382 Skrevet 2. juni 2023 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Noen som tror Henrik Troy ikke blir blokkert etter dette? @FruJohansen god oppsummering! I tillegg til det du skriver ser det ut som om fingrene på hånden som trekker ut/ned shortsen også er highlightet på sidene. CBE ser nesten ikke i kamera lenger - men når hun gjør det er det altså med et blikk og posering som kun virker som en reklame for egen onlyfans-konto. Dette er et bilde som kun frir til kåte menn - de samme som setter flammeemoji på mor, og andre... Bare få bilder unna ligger filmer av barna. Dette er helt uforsvarlig av bedriftseierne Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen! Og markert skyggelegging langs midje/rygg for å se smalest mulig ut. 10 5
Populært innlegg Teddi Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83383 Skrevet 2. juni 2023 Jeg var på en sommerfest her om dagen, og kom i snakk med en mann som kunne fortelle at han får betalt for å like influenseres innlegg på insta. Han får med jevne mellomrom tilsendt en liste over influensere og spesifikke innlegg som han skal like og ev. kommentere på, og så får han penger for det i etterkant. Kan ikke huske om han sa summen, eller om dette er varierende fra gang til gang. Jeg spurte om det var noen faste, og da svarte han at CBE ofte var med der. Fikk ikke spurt mer enn det, men er det dette som er å kjøpe seg følgere? Trodde nemlig det var falske kontoer som var opprettet kun for å like innlegg, men det er kanskje en kombinasjon? 40 18
Minombre Skrevet 2. juni 2023 #83384 Skrevet 2. juni 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Hun visste ikke at det er en kristen høytid? 😳 Jøss. Det tør hun si høyt også. Dobbelt-jøss. Spiller vel ingen rolle for henne om det er helligdager, men kanskje litt irriterende at det ikke er skole/barnehage. Det skal jo løpes, lakkes og redigeres. Det syns jeg er veldig spesielt, særlig med tanke på at hun flere ganger har sagt at hun er kristen. 26 4
Gjest Finlay Skrevet 2. juni 2023 #83385 Skrevet 2. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Noen burde fått de til å avvikle den podcasten for den har vært litt for avslørende, eller bekreftende, alt etter hvordan man ser på det. Den er faktisk skremmende avslørende.
MarianneE Skrevet 2. juni 2023 #83386 Skrevet 2. juni 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg vedgår å høre på podcast ennå, for å le litt og fordi det refereres til her. I dag nådde ting nye høyder. Caroline har lest seg opp på hvorfor vi feirer pinse. Og når hun finner ut at det er en kristen høytid så skjønner hun ikke hvorfor det er fridag på kristne høytider når statskirke-ordningen ble avviklet i 2012 Så, hvem gleder seg til hun skal google greia med jul og påske🤓😂 Det går ikke ann og være SÅ blåst. Unnskyld asså, men det burde være en test å bestå før man kan lage podcast. 33 3
Populært innlegg LillaGorilla<3 Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83387 Skrevet 2. juni 2023 Jeg sa dette for noen år siden, det ble slettet da, og blir det sikkert denne gangen også. Men jeg sier det likevel: Caroline Berg Eriksen fremstår som dum som et brød. Sier ikke at hun ER det, men alt i hennes sosiale medier gir inntrykket av at lyset er på mens ingen er hjemme. Hvorfor noen ønsker å fremstå slik er meg en gåte. 66 11
Donpedro Skrevet 2. juni 2023 #83388 Skrevet 2. juni 2023 (endret) På det kjøkkenbildet kommer skyggene fra alle kanter, er veldig merkelig om man ser på det - åpenbart at her er det skyggelagt og highlightet der det måtte passe. Skyggene er feks over kravebein - men under ribbein, under hake og lårmuskel - men over høyre arm, på venstre side av venstre bryst - men også på høyre side av kroppen). Posituren i seg selv er jo også veldig rar. Hvor ofte står dere andre med albuene i vinkel bak ryggen så langt det går, slik at hender er på linje med midjen - men også ut fra kroppen? Jeg er bare sykt glad det ikke er min mor som tjener penger slik. Selv har jeg fått beskjed av mine tenåringer at jeg ikke en gang får like bilder de legger ut - for det i seg selv er kleint. Endret 2. juni 2023 av Donpedro 31 10
Ellie77 Skrevet 2. juni 2023 #83389 Skrevet 2. juni 2023 (endret) DETTE er det som skjer når hun poster lettkledde bilder. Publikum vil åpenbart ikke ha det - forståelig nok, hun nærmer seg 40 og de fleste av følgerne er vel i samme alderssegment og for lengst fått viktigere prioriteringer enn å forsøke å se tynn og perfekt ut til enhver tid. Desto vanskeligere, enn si umulig, å tro på det kunstige hoppet i følgere hun fikk etter å ha flashet silikonpuppene for et par måneder siden. Denne kanalen er bare en ytterst trist dystopi. Kilde: Socialblade Endret 2. juni 2023 av Ellie77 27 8
Populært innlegg Felis Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83390 Skrevet 2. juni 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jeg vedgår å høre på podcast ennå, for å le litt og fordi det refereres til her. I dag nådde ting nye høyder. Caroline har lest seg opp på hvorfor vi feirer pinse. Og når hun finner ut at det er en kristen høytid så skjønner hun ikke hvorfor det er fridag på kristne høytider når statskirke-ordningen ble avviklet i 2012 Så, hvem gleder seg til hun skal google greia med jul og påske🤓😂 Hun tror jo også at vi har fri 1. mai fordi det er arbeidernes frihetsdag, og hadde ikke fått med seg at folk gikk i tog og holdt taler... Og at det er fritt frem å plukke blomster i offentlig park. Og at det er valgfritt når man heiser flagget. Det er nesten så man lurer på om hun tuller. 51 16
K_mb Skrevet 2. juni 2023 #83391 Skrevet 2. juni 2023 Ellie77 skrev (3 minutter siden): DETTE er det som skjer når hun poster lettkledde bilder. Publikum vil åpenbart ikke ha det - forståelig nok, hun nærmer seg 40 og de fleste av følgerne er vel i samme alderssegment og for lengst fått viktigere prioriteringer enn å forsøke å se tynn og perfekt ut til enhver tid. Desto vanskeligere, enn si umulig, å tro på det kunstige hoppet i følgere hun fikk etter å ha flashet silikonpuppene for et par måneder siden. Denne kanalen er bare en ytterst trist dystopi. De fleste på 40 +÷ har nok med hverdagens tjas og mas som innebærer jobb, unger, husarbeid og å følge opp på fritidsaktiviteter. Å poste daglige selfier og videoer av seg selv står ikke på agendaen, og de fleste på den alderen bytter profilbilde på SoMe få ganger i året. Livet har andre verdier enn å høste bekreftelse for utseende. 19 4
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83392 Skrevet 2. juni 2023 Donpedro skrev (47 minutter siden): På det kjøkkenbildet kommer skyggene fra alle kanter, er veldig merkelig om man ser på det - åpenbart at her er det skyggelagt og highlightet der det måtte passe. Skyggene er feks over kravebein - men under ribbein, under hake og lårmuskel - men over høyre arm, på venstre side av venstre bryst - men også på høyre side av kroppen). Posituren i seg selv er jo også veldig rar. Hvor ofte står dere andre med albuene i vinkel bak ryggen så langt det går, slik at hender er på linje med midjen - men også ut fra kroppen? Jeg er bare sykt glad det ikke er min mor som tjener penger slik. Selv har jeg fått beskjed av mine tenåringer at jeg ikke en gang får like bilder de legger ut - for det i seg selv er kleint. "Vi justerer bare lys og skygge" uttalte de en gang. Dette bildet er ikke bare tungt etterarbeidet, det er retusjert - manuelt - på en måte som veldig tydelig avslører hva som er det ønskede inntrykket. Det er det samme som alltid, smal midje, sterk mage, stram kjevelinje, glatt hud. Det blir bare enda mer synlig når man vet at hvert enkelt penselstrøk er lagt på med denne intensjonen lengst fram i panna. Hver enkelt justering er gjenstand for et aktivt valg, som springer ut fra tanken: dette må skjules. Dette må framheves. Det blir finere hvis jeg gjør sånn. Det er forstemmende å tenke på hva slags vurderinger som er gjort underveis her. Når man redigerer et bilde på denne måten, sitter man med råfilen oppe på en skjerm og zoomer inn på de enkelte områder, bearbeider dem til de ser ut slik man ønsker. Helt ned til det hvite i øynene, og gjenskinnet over øyebrynet. Alle hudens flater er justert for tekstur og farge, for at "lys og skygge" skal forme kroppen etter "kunstnerens" idealforestilling. (Og helt fullstendig fristilt fra hvordan lyset naturlig faller i bildet, det viktigste er at kroppens skygger gjør det de skal) En ting er å gjøre dette med (eller mot) seg selv. Men her er det grunn til å anta at en ektemann sitter og gjør dette arbeidet på et bilde av sin kone. 69 12
Malindalin Skrevet 2. juni 2023 #83393 Skrevet 2. juni 2023 Hun må ha Norges laveste kjøkkenbenk 😅 11 4
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83394 Skrevet 2. juni 2023 Xstrella skrev (4 timer siden): Hun går i fella som alle andre når de blir eldre, de fyller på. Nå er ikke Vendela den verste her. Hun er ei flott og fin dame som har fått kledelige kjærestekiloer om en kan kalle det. Hun våger å ta bilder uten sminke og filter. De beste her er Vendela, Guro F Tvedten, Funkygine, Liva Ingebrigtsen, Helene Olafsen og sikkert flere jeg ikke kommer på. Verst i klassen på retusjering og filterbruk er fotballfrue, Sophie Elise, the Kardashian, Katrine Sørland, Linni M, Carina Dahl, Louise Angelica, Spetalen døtrene og mange andre A og B kjendiser. Det er en sykdom. Helt tragisk at de får likes og flamme emojier på juks og bedrag. Og yngre jenter etterstreber deres falske liv. Ja, dette var en bra oppsummering. Enig at Vendela ikke har gjort så mye men har alltid beundret henne for å være naturlig, usminket, svett etc på skjerm og bilder. Og nå er det så tydelig at hun også har «blåst seg opp» i ansiktet. Og altfor tydelig til at det kun dreier seg om kilo. Ble bare litt skuffet 11
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83395 Skrevet 2. juni 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Nei.. OG skjønte ikke hvorfor det da er fridag siden statskirkeordning er avviklet. 😯 Og så var det flaggdag og hun lurte på greia med å flagge.. Jeg blir i grunnen litt brydd fordi det er så mye allmennkunnskap som mangler. Det er nesten litt trist. Jeg skjønner at netfit og sånn også blir vanskelig å få til fordi det er en del forståelse som mangler.😕 Ja, dette viser verre enn verst 3
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83396 Skrevet 2. juni 2023 Minombre skrev (2 timer siden): Det syns jeg er veldig spesielt, særlig med tanke på at hun flere ganger har sagt at hun er kristen. Dette henger jo ikke på greip 🥹 meget avslørende 10
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83397 Skrevet 2. juni 2023 Teddi skrev (2 timer siden): Jeg var på en sommerfest her om dagen, og kom i snakk med en mann som kunne fortelle at han får betalt for å like influenseres innlegg på insta. Han får med jevne mellomrom tilsendt en liste over influensere og spesifikke innlegg som han skal like og ev. kommentere på, og så får han penger for det i etterkant. Kan ikke huske om han sa summen, eller om dette er varierende fra gang til gang. Jeg spurte om det var noen faste, og da svarte han at CBE ofte var med der. Fikk ikke spurt mer enn det, men er det dette som er å kjøpe seg følgere? Trodde nemlig det var falske kontoer som var opprettet kun for å like innlegg, men det er kanskje en kombinasjon? Dette er bare sjokkerende men også forklarende 6
Era Vulgaris Skrevet 2. juni 2023 #83398 Skrevet 2. juni 2023 Felis skrev (1 time siden): Hun tror jo også at vi har fri 1. mai fordi det er arbeidernes frihetsdag, og hadde ikke fått med seg at folk gikk i tog og holdt taler... Og at det er fritt frem å plukke blomster i offentlig park. Og at det er valgfritt når man heiser flagget. Det er nesten så man lurer på om hun tuller. Når man tilbringer dagene med å se seg selv i speilet, utvikler man ikke særlig mye allmennkunnskap og samfunnsengasjement. 18 6
snute Skrevet 2. juni 2023 #83399 Skrevet 2. juni 2023 FruJohansen skrev (1 time siden): "Vi justerer bare lys og skygge" uttalte de en gang. Dette bildet er ikke bare tungt etterarbeidet, det er retusjert - manuelt - på en måte som veldig tydelig avslører hva som er det ønskede inntrykket. Det er det samme som alltid, smal midje, sterk mage, stram kjevelinje, glatt hud. Det blir bare enda mer synlig når man vet at hvert enkelt penselstrøk er lagt på med denne intensjonen lengst fram i panna. Hver enkelt justering er gjenstand for et aktivt valg, som springer ut fra tanken: dette må skjules. Dette må framheves. Det blir finere hvis jeg gjør sånn. Det er forstemmende å tenke på hva slags vurderinger som er gjort underveis her. Når man redigerer et bilde på denne måten, sitter man med råfilen oppe på en skjerm og zoomer inn på de enkelte områder, bearbeider dem til de ser ut slik man ønsker. Helt ned til det hvite i øynene, og gjenskinnet over øyebrynet. Alle hudens flater er justert for tekstur og farge, for at "lys og skygge" skal forme kroppen etter "kunstnerens" idealforestilling. (Og helt fullstendig fristilt fra hvordan lyset naturlig faller i bildet, det viktigste er at kroppens skygger gjør det de skal) En ting er å gjøre dette med (eller mot) seg selv. Men her er det grunn til å anta at en ektemann sitter og gjør dette arbeidet på et bilde av sin kone. Ja, han la ut bilde i går han også - og var meget fornøyd med sitt nye bakgrunnsbilde på mobil… 8 1
Xstrella Skrevet 2. juni 2023 #83400 Skrevet 2. juni 2023 Pusern3 skrev (1 time siden): Ja, dette var en bra oppsummering. Enig at Vendela ikke har gjort så mye men har alltid beundret henne for å være naturlig, usminket, svett etc på skjerm og bilder. Og nå er det så tydelig at hun også har «blåst seg opp» i ansiktet. Og altfor tydelig til at det kun dreier seg om kilo. Ble bare litt skuffet Enig med deg. Godt mulig hun har botox i pannen og fillere i kinn også. Og jeg ser også kjendiser heier på hverandre i kommentarfeltet. De bygger merkevare hele tiden og lever av reklame. Folk har mindre penger om dagen og det må vel påvirke influencere også? 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå