CityCityBangBang Skrevet 31. mai 2023 #83361 Skrevet 31. mai 2023 19 minutter siden, Kollontaj said: Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Jaaaaaaa......... er vel ikke så gæernt å kalle det det LKE? Det er vel noe sånt dere driver med. 12 2
MissCoverdale Skrevet 31. mai 2023 #83362 Skrevet 31. mai 2023 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Et kurs i engelsk kunne han kostet på seg.. 20
Kollontaj Skrevet 31. mai 2023 #83363 Skrevet 31. mai 2023 MissCoverdale skrev (3 minutter siden): Et kurs i engelsk kunne han kostet på seg.. Tror LKE har vokst opp med engelsk, snakket engelsk flere ganger og har en slektning som er engelsklærer (faktisk), så dette har han stålkontroll på. 😐 43 5
Gjest Bulsara Skrevet 31. mai 2023 #83364 Skrevet 31. mai 2023 Kollontaj skrev (34 minutter siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Jeg ser ingen disiplin, men et sykelig forhold til trening. Og en arrogant, besserwisser holdning til meninger som går mot hans egne. Han er ganske aggressiv på twitter for tiden rundt sukkeravhengighet(som han for øvrig mener ikke eksisterer) og kosthold. Han fremstår totalt uten et gram av ydmykelse. Det er virkelig helt spesielt å bivåne treningsregimet hans. Grøss, rett og slett, grøss er hva jeg kjenner i kroppen
~ Ada ~ Skrevet 31. mai 2023 #83365 Skrevet 31. mai 2023 Kollontaj skrev (40 minutter siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. I all beskjedenhet. 14 7
Populært innlegg Gladidagogså Skrevet 31. mai 2023 Populært innlegg #83366 Skrevet 31. mai 2023 Med og uten filter? Og redigering? 44 7
Sol79 Skrevet 31. mai 2023 #83367 Skrevet 31. mai 2023 Irja skrev (52 minutter siden): Begynte å høre på siste podcast nå. Nesten så jeg ikke tror det jeg hører. Susan har bursdag. De tør nesten ikke si hvor gammel hun blir. 38. Hun er nærmere 40 enn 35. Det er veldig vanskelig. Caroline snakker om mental alder. Begge er enige om at den er rundt 26. Caroline har tatt tre forskjellige quiz om mental alder. 34 år var resultatet. Susan vil ha link. Caroline føler at alder er et tall, men nå begynner det å bli vanskelig. Hun kjenner på frykten. De blir enige om at det er lurt å finne seg en eldre mann. Da føler man seg yngre. LKE sin 40 års dag står for tur. Huset fyller 100, så her skal det feires 140 års lag! Pynte litt fint. Kjøre opp et telt. Da blir det bra uansett. Begge er enige om at de elsker bursdag. Det er magisk. All den oppmerksomheten. 10 min om bursdag er over. Det var skjedd utrolig mye for Susan siden sist. Caroline skulle sette vekkerklokka på 05:15 på 17. mai. Dette ble glemt. 06:20 våknet hun i full panikk. Planene gikk i grus. Hun var ikke sur, men stressa. Sminkerutinene gikk ikke som ønsket. LKE hadde ikke strøket skjorta heller, selvom det er hans oppgave. 08:45 kom de seg av gårde. Et drøss av klokkeslett blir nevnt. Caroline fikk ikke den roen hun ønsket seg. Det blåste veldig surt, og Susan var glad for å ha fått brukt bunadsjakka. Det var kaldt i skyggen. Men de sto i det, og inviterte ikke gjestene inn. Susan Hadde en tidlig treningstime på SATS, og når gjestene først slipper inn - da blir man jo ikke kvitt de med det første. Det passet dårlig med hennes treningsplaner. Caroline spiste både softis og milkshake på 17. mai. Det er noe med is når været er bra. Hun spiser SÅ mye is. Men kake, det ble det ikke. Susan hadde kake! Bursdag midt oppi det hele. 17 min inn i podcasten begynner de å snakke om et utdrikkningslag. Da orket jeg ikke mer. Syns ikke innholdet er det aller verste i sin sjanger, men det at Caroline overkjører Susann noe så voldsomt hele tiden. Hun avbryter konstant, snakker i munnen på Susann, og når hun stiller spørsmål til henne så får Susann sagt to ord før Caroline svarer på sitt eget spørsmål på vegne av Susann. 28
Populært innlegg «H» Skrevet 31. mai 2023 Populært innlegg #83368 Skrevet 31. mai 2023 Gladidagogså skrev (7 minutter siden): Med og uten filter? Og redigering? Flott å redigere bort bare halve smykket 👏🏼👏🏼 43 16
CityCityBangBang Skrevet 31. mai 2023 #83369 Skrevet 31. mai 2023 2 minutter siden, «H» said: Flott å redigere bort bare halve smykket 👏🏼👏🏼 😂 15
Gjest Blinkie Skrevet 31. mai 2023 #83370 Skrevet 31. mai 2023 Hunter7 skrev (3 timer siden): Hvis man velger å rapportere bilder inn til IG, så ikke velg proana/spiseforstyrrelser. For en person med et forkvaklet kroppsbilde, vil det være en regelrett seier å bli shadow-banned hhv. utestengt fra IG grunnet proana-bilder. Ulovlig markedsføring og scam/bedrageri er et bedre grunnlag for rapportering, for ikke å glemme nakenhet og seksualisering - spesielt i de tilfeller hvor vedkommende poserer med mindreårige (eller mindreårige inngår som del av reelen). Takk for tips! Jeg liker deg Hunter🙌🏻 Jeg valgte nakenhet og seksualisering. Når det er sagt, at cbe påstår hardnakket at hun ser ut som hun gjør på sine bilder på ig/fb osv, er latterlig. Jeg har sett henne flere ganger, og forskjellen er STOR!
Gjest Blinkie Skrevet 31. mai 2023 #83371 Skrevet 31. mai 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Nei lke. Dette er IKKE hva disiplin ser ut. Slutt å spre løgner på internett!
cerruti Skrevet 31. mai 2023 #83372 Skrevet 31. mai 2023 Gladidagogså skrev (28 minutter siden): Med og uten filter? Og redigering? Hva har skjedd på det siste bildet? I alle dager! Det blir alt annet enn mykt og feminint og elendig reklame for TM-klinikken om der er de som står for de åpenbare endringene. 15
Snødronninga Skrevet 31. mai 2023 #83373 Skrevet 31. mai 2023 Gladidagogså skrev (29 minutter siden): Med og uten filter? Og redigering? Det er ikke samme ansiktet engang, og det verste er at folk kommenterer hvor flott hun er. Uten alt jukset kanskje, men er folk så blinde at de ikke ser at dette er heavy lyssetting/make up/redigering/filter? Noe er det som er kunstig, og jeg tipper det er en blanding av flere elementer. 12 6
Pusern3 Skrevet 31. mai 2023 #83374 Skrevet 31. mai 2023 Isild skrev (6 timer siden): Caroline er den FB-vennen som alltid bruker filter på bilder (vi har vel alle den/de på vennelisten) Når noen påpeker det (ikke nødvendigvis i negativt ordelag, men mer "du som er så naturlig vakker" osv) - Da går vedkommende rett i forsvar: "Herregud a, det gjør jeg da ikke ofte!" "Dette var da bare for moro skyld", "Nei, det er faktisk ikke filter, dette er rett fra mobilkameraet". Alle ser det derimot, og det gjør det så innmari stusselig å nekte, og ennå stusseligere å fortsette. For et liv og for noen livsverdier 8 1
Pusern3 Skrevet 31. mai 2023 #83375 Skrevet 31. mai 2023 Sparkel skrev (6 timer siden): Morsom video om Cbe på henriktroys instastory nå. Han er fantastisk - så på kornet 😂😂 4 3
Pusern3 Skrevet 31. mai 2023 #83376 Skrevet 31. mai 2023 Irja skrev (2 timer siden): Begynte å høre på siste podcast nå. Nesten så jeg ikke tror det jeg hører. Susan har bursdag. De tør nesten ikke si hvor gammel hun blir. 38. Hun er nærmere 40 enn 35. Det er veldig vanskelig. Caroline snakker om mental alder. Begge er enige om at den er rundt 26. Caroline har tatt tre forskjellige quiz om mental alder. 34 år var resultatet. Susan vil ha link. Caroline føler at alder er et tall, men nå begynner det å bli vanskelig. Hun kjenner på frykten. De blir enige om at det er lurt å finne seg en eldre mann. Da føler man seg yngre. LKE sin 40 års dag står for tur. Huset fyller 100, så her skal det feires 140 års lag! Pynte litt fint. Kjøre opp et telt. Da blir det bra uansett. Begge er enige om at de elsker bursdag. Det er magisk. All den oppmerksomheten. 10 min om bursdag er nå endelig over. Det var skjedd utrolig mye for Susan siden sist, men hun blir raskt avbrutt. Caroline skulle sette vekkerklokka på 05:15 på 17. mai. Dette ble glemt. 06:20 våknet hun i full panikk. Planene gikk i grus. Hun var ikke sur, men stressa. Sminkerutinene gikk ikke som ønsket. LKE hadde ikke strøket skjorta heller, selvom det er hans oppgave. 08:45 kom de seg av gårde. Et drøss av klokkeslett blir nevnt. Caroline fikk ikke den roen hun ønsket seg. Det blåste veldig surt, og Susan var glad for å ha fått brukt bunadsjakka. Det var kaldt i skyggen. Men de sto i det, og inviterte ikke gjestene inn. Susan hadde en tidlig treningstime på SATS, og når gjestene først slipper inn - da blir man jo ikke kvitt de med det første. Det passet dårlig med hennes treningsplaner. Caroline spiste både softis og milkshake på 17. mai. Det er noe med is når været er bra. Hun spiser SÅ mye is. Men kake, det ble det ikke. Susan hadde kake! Bursdag for sønnen midt oppi det hele. Masse kake. 17 min inn i podcasten begynner de å snakke om et utdrikkningslag. Da orket jeg ikke mer. Det høres bare helt tragisk ut å lytte til - totalt uinteressant 5
Pusern3 Skrevet 31. mai 2023 #83377 Skrevet 31. mai 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Jeg ser ingen disiplin, men et sykelig forhold til trening. Og en arrogant, besserwisser holdning til meninger som går mot hans egne. Han er ganske aggressiv på twitter for tiden rundt sukkeravhengighet(som han for øvrig mener ikke eksisterer) og kosthold. Han fremstår totalt uten et gram av ydmykelse. Det er virkelig helt spesielt å bivåne treningsregimet hans. Grøss, rett og slett, grøss er hva jeg kjenner i kroppen Hele han og alt han står for er GRØSS 4
Surikatt Skrevet 1. juni 2023 #83378 Skrevet 1. juni 2023 cerruti skrev (6 timer siden): Hva har skjedd på det siste bildet? I alle dager! Det blir alt annet enn mykt og feminint og elendig reklame for TM-klinikken om der er de som står for de åpenbare endringene. Her er det nok massive filtre som er brukt. Hun ser vel egentlig ut som på bildet i midten. Men hun redigerer jo ikke bilder så ….. hun burde skjemmes for å poste noe sånt. 14 6
pøbelsara Skrevet 1. juni 2023 #83379 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Jeg fatter og begriper ikke at man ikke leser korrektur eller får noen til å språkvaske innlegg som legges ut i kommersielle kanaler. Det virker utrolig useriøst. Endret 1. juni 2023 av pøbelsara 22 7
K_mb Skrevet 1. juni 2023 #83380 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Surikatt skrev (11 timer siden): Her er det nok massive filtre som er brukt. Hun ser vel egentlig ut som på bildet i midten. Men hun redigerer jo ikke bilder så ….. hun burde skjemmes for å poste noe sånt. Skjemmes nei, det virker mer som hun skjemmes over hvordan hun ser ut uten redigering og filterbruk. Leste noen skrev noe ala: Skjønner godt at folk er forbanna over hvor fantastisk du ser ut 😆🤦♀️ Det er dette CBE lever for, komplimenter på utseende. At hun overhodet ikke ser ut sånn i virkeligheten bryr hun seg ikke om, så lenge hun høster skryt, likes og masse flammeemojis på Instagram 👌 For et liv.... Endret 1. juni 2023 av K_mb 25 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå