~ Ada ~ Skrevet 31. mai 2023 #83321 Skrevet 31. mai 2023 snute skrev (1 time siden): Nå har CBE svart… Og sykepleier ett eller annet bekrefter at hun ser akkurat like smashing ut i virkeligheten. Ja, det er jo virkelig verdens viktigste ting i livet.. 12 1
Isild Skrevet 31. mai 2023 #83322 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Caroline er den FB-vennen som alltid bruker filter på bilder (vi har vel alle den/de på vennelisten) Når noen påpeker det (ikke nødvendigvis i negativt ordelag, men mer "du som er så naturlig vakker" osv) - Da går vedkommende rett i forsvar: "Herregud a, det gjør jeg da ikke ofte!" "Dette var da bare for moro skyld", "Nei, det er faktisk ikke filter, dette er rett fra mobilkameraet". Alle ser det derimot, og det gjør det så innmari stusselig å nekte, og ennå stusseligere å fortsette. Endret 31. mai 2023 av Isild 32 3
miamiamia Skrevet 31. mai 2023 #83323 Skrevet 31. mai 2023 kan noen screenshotte og vise? Blokkert her. 2
Inocybe Skrevet 31. mai 2023 #83324 Skrevet 31. mai 2023 snute skrev (2 timer siden): Ja, det er sant 😂 Hva mener hun egentlig? Det er flere som mener hun ser annerledes ut på filmen og det blir visst tolket som at hun ikke ser bra ut i virkeligheten, men tror de fleste syns hun er finere i virkeligheten (uten filter eller sminke eller hva det er som gjør at hun er så ulik…) At hun påstår bildet er uten filter og hun ser presis slik ut IRL overrasker meg ikke. Slik har hun svart siden første bloggetiden, mens hun samtidig hardnakket insisterte på hun ikke redigerte utseendet. Hun visste ikke engang hvordan man bruker Photoshop gitt - til hun ble tatt meg fingrene på slimming-knappen… Jeg er mer undrende til hun tilsynelatende ikke forstår at veldig mange helt seriøst syns hun er mye finere uten filter/redigering/posering. Når jeg ser hvor tiltalende hun ser ut på bilder tatt av andre kan jeg ikke annet enn bli forundret over hun velger å framstille seg på disse creapy forvridde uncanny valley-måtene. Greit at folk ofte ikke oppfatter seg selv på samme måten som andre men CBE er i en helt egen liga for forvridd misforstått forhold til det naturlige utseendet sitt. 25 10
Frisk Frosk Skrevet 31. mai 2023 #83325 Skrevet 31. mai 2023 vinterskog skrev (3 timer siden): Netfit reise: igjen ingen tydelig målgruppe, ikke løpetrening ikke yoga, men en generell gruppetrening. Men uten å si moe om hvilken gruppetrening. Jeg skulle lett bli med på noe sånt, men da vil jeg jo vite hvor mange treningstimer er det lagt opp til, hvilket nivå, hvilken trening som tilbys. Samme som jeg gjør når jeg velger treningscenter, der ser jeg også på hva slags trening som tilbys og når, ut i fra egen interesse. slik som de fleste gjør, tipper jeg. Det at Netfit velger å ikke klargjøre noe av dette, velger å ikke gi nok informasjon om de ulike treningstilbudene på treningsreisen, det viser hvor uprofesjonelle de er. Istedenfor er fokuset "tren med oss, det bli så fantastisk, tenk, du får være sammen med oss". Det naturlige, hvis man skal selge inn en slik treningsreise, det er at man har snekret sammen et virkelig godt opplegg, hvor hovedfokuset er på tilbudet man gir. I dette tilfellet en timeplan som forteller hvilke tilbud skal være når, og også innholdet i timene, slik du beskriver, @vinterskog. Man bør også ha kompetanse nok til å kunne legge ulike treninger opp etter individuelle behov. Hvis man hadde gjort godt nok forarbeid og planlagt og gjennomarbeidet produktet man skal selge til kunde, så hadde det vær null problem å presentere tilbudet på en fin måte. Men da Netfit fikk helt konkrete spørsmål om slike ting fra en potensiell kunde, så antok Netfit at en person som skriver at den er interessert i reisen og opplegget er en som ikke vil Netfit vel. Og da har Netfit allerede spilt seg selv langt over sidelinjen, og gjort seg selv uaktuelle! For hvis Netfit hadde hatt et ferdig planlagt opplegg, hadde forberedt seg og gjennomarbeidet tilbudet, da hadde det ikke spilt noen rolle om den potensielle kunden var virkelig interessert, eller en kritiker av bedriften. Hvis Netfit hadde hatt et godt gjennomarbeidet tilbud, hvor de var trygge på eget produkt og gjennomføring og hadde fordelt ansvarsområder, og kunne stå for eget opplegg - da hadde de presentert opplegget saklig og på en måte som viste at dette var seriøst, det er gode planer bak, og de har forberedt detaljer og tatt ulike hensyn. Helt uavhengig av spørsmålsstillerens hensikter så ville en slik presentasjon til kunder kun vært positivt for Netfit og treningsreisen med Apollo. Men istedenfor å vise en seriøs og profesjonell holdning som kunne tiltrukket seg kunder, så ser altså Netfit på potensielle kunder på en heller paranoid måte, og velger å slette alle helt relevante spørsmål om hvordan deres treningsreise skal gjennomføres. Den potensielle kunden som ikke fikk svar og som fikk sine spørsmål slettet, den potensielle kunden håper jeg forstod at dette virkelig ikke er noe hun bør kaste bort penger på, men heller finne noen som har noen års erfaring med lignende tilbud, og ikke minst - hvor trenerne faktisk har nok relevant utdanning og kompetanse. Den potensielle kunden bør velge en treningsaktør som har fokuset på kunden, kundens behov, forsvarlighet og tilpasning. Netfit er åpenbart ikke en slik aktør, ut fra hva bedriften selv viser på egne kanaler, samt medeiernes bedriftskanaler. 14 10
Sparkel Skrevet 31. mai 2023 #83326 Skrevet 31. mai 2023 Morsom video om Cbe på henriktroys instastory nå. 13
Hunter7 Skrevet 31. mai 2023 #83327 Skrevet 31. mai 2023 19 hours ago, Blinkie said: Så enig med deg. Rapporterte bildet jeg også. Cbe/lke er forkastelige mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke noen av de norske mediene skriver noe om paret fra særp. Lke redigerer cbe til det ugjenkjennelige på hvert eneste bilde. De er vanvittig dårlige forbilder 11 hours ago, vinterskog said: Ingen poeng anmelde til instagram, de lar alt stå. Om det da ikke er en ammende pupp da. Eller kvinner med brystkreft. noen som har sendt mail til apollo? Jeg er blokka fra insta til filterfrua, så kan ikke legge ved dokumentasjon. 😛 Hvis man velger å rapportere bilder inn til IG, så ikke velg proana/spiseforstyrrelser. For en person med et forkvaklet kroppsbilde, vil det være en regelrett seier å bli shadow-banned hhv. utestengt fra IG grunnet proana-bilder. Ulovlig markedsføring og scam/bedrageri er et bedre grunnlag for rapportering, for ikke å glemme nakenhet og seksualisering - spesielt i de tilfeller hvor vedkommende poserer med mindreårige (eller mindreårige inngår som del av reelen). 12 5
Tøvftta Skrevet 31. mai 2023 #83328 Skrevet 31. mai 2023 Sparkel skrev (56 minutter siden): Morsom video om Cbe på henriktroys instastory nå. Fikk sjokk når jeg så den, har sjeldent/ aldri sett på hva CBE legger ut da jeg ikke følger hun. Og det fristet ikke noe mer etter å ha sett den reelen henriktroy la ut på spøk. CBE skjelver jo som fy etter endt ‘treningsøkt’. Sånn skjelver man kun om man har fått i seg for lite og viktig næring, i tillegg til å ha presset kroppen for hardt. Det finnes ingenting fornuftig i å gjøre sånn mot kroppen sin. Derfor skremmer det meg at hun/ de skal livnære seg på å veilede andre i trening og kosthold. 17
Frisk Frosk Skrevet 31. mai 2023 #83329 Skrevet 31. mai 2023 Sparkel skrev (1 time siden): Morsom video om Cbe på henriktroys instastory nå. Link? Jeg finner ikke noe slikt når jeg går inn via picuki.
Laia Skrevet 31. mai 2023 #83330 Skrevet 31. mai 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det at Netfit velger å ikke klargjøre noe av dette, velger å ikke gi nok informasjon om de ulike treningstilbudene på treningsreisen, det viser hvor uprofesjonelle de er. Istedenfor er fokuset "tren med oss, det bli så fantastisk, tenk, du får være sammen med oss". Det naturlige, hvis man skal selge inn en slik treningsreise, det er at man har snekret sammen et virkelig godt opplegg, hvor hovedfokuset er på tilbudet man gir. I dette tilfellet en timeplan som forteller hvilke tilbud skal være når, og også innholdet i timene, slik du beskriver, @vinterskog. Man bør også ha kompetanse nok til å kunne legge ulike treninger opp etter individuelle behov. Hvis man hadde gjort godt nok forarbeid og planlagt og gjennomarbeidet produktet man skal selge til kunde, så hadde det vær null problem å presentere tilbudet på en fin måte. Men da Netfit fikk helt konkrete spørsmål om slike ting fra en potensiell kunde, så antok Netfit at en person som skriver at den er interessert i reisen og opplegget er en som ikke vil Netfit vel. Og da har Netfit allerede spilt seg selv langt over sidelinjen, og gjort seg selv uaktuelle! For hvis Netfit hadde hatt et ferdig planlagt opplegg, hadde forberedt seg og gjennomarbeidet tilbudet, da hadde det ikke spilt noen rolle om den potensielle kunden var virkelig interessert, eller en kritiker av bedriften. Hvis Netfit hadde hatt et godt gjennomarbeidet tilbud, hvor de var trygge på eget produkt og gjennomføring og hadde fordelt ansvarsområder, og kunne stå for eget opplegg - da hadde de presentert opplegget saklig og på en måte som viste at dette var seriøst, det er gode planer bak, og de har forberedt detaljer og tatt ulike hensyn. Helt uavhengig av spørsmålsstillerens hensikter så ville en slik presentasjon til kunder kun vært positivt for Netfit og treningsreisen med Apollo. Men istedenfor å vise en seriøs og profesjonell holdning som kunne tiltrukket seg kunder, så ser altså Netfit på potensielle kunder på en heller paranoid måte, og velger å slette alle helt relevante spørsmål om hvordan deres treningsreise skal gjennomføres. Den potensielle kunden som ikke fikk svar og som fikk sine spørsmål slettet, den potensielle kunden håper jeg forstod at dette virkelig ikke er noe hun bør kaste bort penger på, men heller finne noen som har noen års erfaring med lignende tilbud, og ikke minst - hvor trenerne faktisk har nok relevant utdanning og kompetanse. Den potensielle kunden bør velge en treningsaktør som har fokuset på kunden, kundens behov, forsvarlighet og tilpasning. Netfit er åpenbart ikke en slik aktør, ut fra hva bedriften selv viser på egne kanaler, samt medeiernes bedriftskanaler. Det virker viktigere å filme øvelser versjon n’tende gang til Netfit (har vi noen gang sett noe til sluttproduktet av disse seansene i parken?) enn å gjøre en ærlig innsats med arbeid i forberedelser til den treningsreisen. 4
Skrottefar Skrevet 31. mai 2023 #83331 Skrevet 31. mai 2023 Frisk Frosk skrev (22 minutter siden): Link? Jeg finner ikke noe slikt når jeg går inn via picuki. https://www.instagram.com/stories/henriktroy/3114802328027976864/ https://www.instagram.com/stories/henriktroy/3114802348496179282/ 2
Hallepalle2 Skrevet 31. mai 2023 #83332 Skrevet 31. mai 2023 Hadde tanta mi kalt meg for en lekkerbisken hadde jeg daua! 33 1 2
CityCityBangBang Skrevet 31. mai 2023 #83333 Skrevet 31. mai 2023 42 minutter siden, Skrottefar said: https://www.instagram.com/stories/henriktroy/3114802328027976864/ https://www.instagram.com/stories/henriktroy/3114802348496179282/ Eller her - hvis man ikke har instagram: https://instanavigation.com/user-profile/henriktroy 1 2
Lopploella Skrevet 31. mai 2023 #83334 Skrevet 31. mai 2023 Hallepalle2 skrev (51 minutter siden): Hadde tanta mi kalt meg for en lekkerbisken hadde jeg daua! Ja og nesten enda verre, tanta til mannen. «Din lille lekkerbisken» … Kommentarene fra denne tanta er virkelig helt absurde. 36
Inocybe Skrevet 31. mai 2023 #83335 Skrevet 31. mai 2023 Tøvftta skrev (1 time siden): Fikk sjokk når jeg så den, har sjeldent/ aldri sett på hva CBE legger ut da jeg ikke følger hun. Og det fristet ikke noe mer etter å ha sett den reelen henriktroy la ut på spøk. CBE skjelver jo som fy etter endt ‘treningsøkt’. Sånn skjelver man kun om man har fått i seg for lite og viktig næring, i tillegg til å ha presset kroppen for hardt. Det finnes ingenting fornuftig i å gjøre sånn mot kroppen sin. Derfor skremmer det meg at hun/ de skal livnære seg på å veilede andre i trening og kosthold. 😳 Så det også. Uhelse satt i system og portrettert av CBE.no! 8 4
Frisk Frosk Skrevet 31. mai 2023 #83337 Skrevet 31. mai 2023 CityCityBangBang skrev (47 minutter siden): Eller her - hvis man ikke har instagram: https://instanavigation.com/user-profile/henriktroy Takk til deg og @Skrottefar Jeg fikk det ikke opp med de første linkene, men fikk det opp med denne linken. Henrik Troy digger jeg! Men CBE - der er det selvdigging over hele linja. Dette er igjen kun for å vise frem egen kropp. Så på hennes egen profil, der ligger det en liten snutt på et par-tre sekunder, sikkert fra samme tur - og det er igjen renspikka proana. Det hun spiser/drikker i ettertid og stedet hun kjøper det - skjult reklame? Fisk etter reklamesamarbeid? Hun er uansett så urolig/stø etterpå at hun nesten virker rusa. Men er vel bare hennes måte å "posere" på... Å kalle dette jobb er en vits og en skam. 13
Populært innlegg Irja Skrevet 31. mai 2023 Populært innlegg #83338 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Begynte å høre på siste podcast nå. Nesten så jeg ikke tror det jeg hører. Susan har bursdag. De tør nesten ikke si hvor gammel hun blir. 38. Hun er nærmere 40 enn 35. Det er veldig vanskelig. Caroline snakker om mental alder. Begge er enige om at den er rundt 26. Caroline har tatt tre forskjellige quiz om mental alder. 34 år var resultatet. Susan vil ha link. Caroline føler at alder er et tall, men nå begynner det å bli vanskelig. Hun kjenner på frykten. De blir enige om at det er lurt å finne seg en eldre mann. Da føler man seg yngre. LKE sin 40 års dag står for tur. Huset fyller 100, så her skal det feires 140 års lag! Pynte litt fint. Kjøre opp et telt. Da blir det bra uansett. Begge er enige om at de elsker bursdag. Det er magisk. All den oppmerksomheten. 10 min om bursdag er nå endelig over. Det var skjedd utrolig mye for Susan siden sist, men hun blir raskt avbrutt. Caroline skulle sette vekkerklokka på 05:15 på 17. mai. Dette ble glemt. 06:20 våknet hun i full panikk. Planene gikk i grus. Hun var ikke sur, men stressa. Sminkerutinene gikk ikke som ønsket. LKE hadde ikke strøket skjorta heller, selvom det er hans oppgave. 08:45 kom de seg av gårde. Et drøss av klokkeslett blir nevnt. Caroline fikk ikke den roen hun ønsket seg. Det blåste veldig surt, og Susan var glad for å ha fått brukt bunadsjakka. Det var kaldt i skyggen. Men de sto i det, og inviterte ikke gjestene inn. Susan hadde en tidlig treningstime på SATS, og når gjestene først slipper inn - da blir man jo ikke kvitt de med det første. Det passet dårlig med hennes treningsplaner. Caroline spiste både softis og milkshake på 17. mai. Det er noe med is når været er bra. Hun spiser SÅ mye is. Men kake, det ble det ikke. Susan hadde kake! Bursdag for sønnen midt oppi det hele. Masse kake. 17 min inn i podcasten begynner de å snakke om et utdrikkningslag. Da orket jeg ikke mer. Endret 31. mai 2023 av Irja 51 4 9
Kollontaj Skrevet 31. mai 2023 #83339 Skrevet 31. mai 2023 😳 de skulle betalt folk for å høre på det greiene der! Hva ER det de driver med? 22 1 2
Frisk Frosk Skrevet 31. mai 2023 #83340 Skrevet 31. mai 2023 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Du verden. Slik ser disiplin ut. Vel. Å løfte vekter med tøfler på, det er lite smart av en "coach" å gjøre. Men "hms" og sikkerhet står vel ikke høyt der i gården. De er begge to maniske i å vise at de selv trener, fisker etter skryt eller skryter av seg selv. Og viser med det at ingen av dem har forstått hva det egentlig betyr å være trener - å motivere andre, gi profesjonelle og forsvarlige råd. Stryk. Men pokal for enda et innlegg med selvdigging... *ironi* 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå