Glufseguri Skrevet 18. april 2023 #81421 Skrevet 18. april 2023 (endret) Pust skrev (7 timer siden): Bare en observasjon, men har de ikke sykt lav kjøkkenbenk? Det må da slite noe innmari på ryggen når man skal lage mat? Bare for gøy; la oss se hvordan en person på 171 cm og en 90 cm høy rektangel ser ut ved siden av hverandre😘 OG når en person på 180 cm står der. Endret 18. april 2023 av Glufseguri Byttet bilde 17 1 12
Frisk Frosk Skrevet 18. april 2023 #81422 Skrevet 18. april 2023 NettoppJa skrev (3 timer siden): Viktig å få med rumpe, logo og bekken på bildet av matoppskrift 🥳🥳 eneste som mangler er thighgap 🤯 Å, det har hun presentert før, da bare hopper hun for å få thighgapet over kjøkkenbenken - og bildet er både med filter og redigert. 10 2
Torden Skrevet 18. april 2023 #81423 Skrevet 18. april 2023 (endret) Endret 19. april 2023 av Torden Hun står iallfall på tærne om ikke annet. 20 1
Frisk Frosk Skrevet 18. april 2023 #81424 Skrevet 18. april 2023 Noen ønsker visst å fremstille bedriften som offer for hat og hets andre steder, siden de ikke når frem her: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-på-kvinneguiden/#comments 12
~ Ada ~ Skrevet 19. april 2023 #81425 Skrevet 19. april 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Noen ønsker visst å fremstille bedriften som offer for hat og hets andre steder, siden de ikke når frem her: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-på-kvinneguiden/#comments Foreldre&barn. Oh, the irony. 20 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. april 2023 #81427 Skrevet 19. april 2023 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Noen ønsker visst å fremstille bedriften som offer for hat og hets andre steder, siden de ikke når frem her: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-på-kvinneguiden/#comments Ja, nei.. det gikk ikke så bra. 10 1
Glufseguri Skrevet 19. april 2023 #81428 Skrevet 19. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (42 minutter siden): Ja, nei.. det gikk ikke så bra. Ser mitt innlegg har blitt lagt inn i tråden som eksempel på usaklig😂 (Rene, lær deg å lage skjermdump, bilde av pc-skjerm ser litt stusselig ut) 8
Orly Skrevet 19. april 2023 #81429 Skrevet 19. april 2023 Frisk Frosk skrev (7 timer siden): Noen ønsker visst å fremstille bedriften som offer for hat og hets andre steder, siden de ikke når frem her: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-på-kvinneguiden/#comments Men den brukeren kritiserer alt og oppfører seg ufyselig mot alle , ikke langt unna enkelte influencere faktisk 14 1
Kleenex Skrevet 19. april 2023 #81430 Skrevet 19. april 2023 (endret) Torden skrev (21 timer siden): Bloggeier ser ut til å vokse i høyden.... Jeg ler! Endret 19. april 2023 av Kleenex 10 3
EmilieH Skrevet 19. april 2023 #81431 Skrevet 19. april 2023 Nå lager hun reklame for elkjøp og blir sponset av dem. Enda en bedrift som sank ti hakk på skalen hos meg! 😞 10 1
bun9 Skrevet 19. april 2023 #81432 Skrevet 19. april 2023 EmilieH skrev (10 minutter siden): Nå lager hun reklame for elkjøp og blir sponset av dem. Enda en bedrift som sank ti hakk på skalen hos meg! 😞 Imblar skrev (7 timer siden): Og nå også Elkjøp… Nei, det er Acer som har kjøpt reklamen. Hun har bare fått instruks om å skrive at varen kan kjøpes hos Elkjøp. 9 4
EmilieH Skrevet 19. april 2023 #81433 Skrevet 19. april 2023 bun9 skrev (24 minutter siden): Nei, det er Acer som har kjøpt reklamen. Hun har bare fått instruks om å skrive at varen kan kjøpes hos Elkjøp. Enda godt! 5 1
Laia Skrevet 19. april 2023 #81434 Skrevet 19. april 2023 bun9 skrev (35 minutter siden): Nei, det er Acer som har kjøpt reklamen. Hun har bare fått instruks om å skrive at varen kan kjøpes hos Elkjøp. Synd at Elkjøp dras med i dragsuget. 11 3
lenebu Skrevet 19. april 2023 #81435 Skrevet 19. april 2023 (endret) 55 minutter siden, bun9 said: Nei, det er Acer som har kjøpt reklamen. Hun har bare fått instruks om å skrive at varen kan kjøpes hos Elkjøp. Hvordan vet man det, egentlig? En annen gang hun påsto at hun hadde et samarbeid med Elizabeth Arden mener jeg det viste seg at samarbeidet egentlig var med Blush eller en annen av disse sminkenettbutikkene. Synes det er rart at Acer i reklamesamarbeidet skal velge seg ut Elkjøp og si at hun skal skrive til følgerene sine at de skal kjøpe Acer-PC hos spesifikt Elkjøp (og ikke f.eks. Power eller en annen av forhandlerene som selger Acer-PCer, slik det ser ut nå er jo vel kun Elkjøp som tjener noe på dette samarbeidet). Det er også Elkjøp som dukker opp i kommentarfeltet og sier "Elsk på denne [datamaskinen] og deg 😍🙌". Endret 19. april 2023 av lenebu La på den siste setningen 26 4
Gjest Bulsara Skrevet 19. april 2023 #81436 Skrevet 19. april 2023 (endret) lenebu skrev (1 time siden): Det er også Elkjøp som dukker opp i kommentarfeltet og sier "Elsk på denne [datamaskinen] og deg 😍🙌". Hva i alle. Må si at ordbruken fra kontoene til store firmaer i dag gir meg vibber om at det er tenåringer som forvalter bedriftskontoen. Hvorfor skal man elske på influenseren? Merkelig, bare merkelig. Men ut ifra kommentarer, kan det kanskje virke som at Elkjøp også er dypt delaktig i denne reklamen. Endret 19. april 2023 av Bulsara
EmilieH Skrevet 19. april 2023 #81437 Skrevet 19. april 2023 Bulsara skrev (1 minutt siden): Hva i alle. Må si at ordbruken fra kontoene til store firmaer i dag gir meg vibber om at det er tenåringer som forvalter bedriftskontoen. Hvorfor skal man elske på influenseren? Merkelig, bare merkelig. Men ut ifra kommentarer, kan det kanskje virke som at Elkjøp også er dypt delaktig i denne reklamen. Og hvis det er tilfelle skal jeg aldri benytte meg av elkjøp igjen. Alltid sett på de som en troverdig og bra kjede men hvis de samarbeider med caroline får jeg avsmak. 13 3
Populært innlegg Isild Skrevet 19. april 2023 Populært innlegg #81438 Skrevet 19. april 2023 Elkjøp skriver "Elsk på deg" ? 🤣 Og vi skal tro på at CBE.no har gitt opp Appleproduktene de alltid har sverget til. Ja jøss. Flott at annonsøren elsker å kaste bort markedsføringsbudsjettet sitt da. 43 7
Gjest Snøsøta Skrevet 19. april 2023 #81439 Skrevet 19. april 2023 (endret) Veldig troverdig reklame fra Mac-bruker CBE.no.. De bruker Mac selv, fordi det er high-end selvsagt, og fordi de tradisjonelt har vært gode på bildeprosessering. Da lurer jeg litt på hvilken testing som er gjort her. Den er god for mennesker med en travel hverdag (?) Eh, den er kjapp eller? Den er god for folk som har mye jobb på data - altså er den god på bildeprosessering? Ut over bildeprosessering og redigering er det vel googling og svært korte tekster på sosiale media de bruker data til i jobben sin? Så hvordan har hun fått testet det? Og det fins langt bedre valg om du i stor grad livnærer deg av foto. Den er god for småbarnsforeldre (?) Den er vel en fin skolepc, og familielaptop for vanlig databruk som googling og epost. Den er relativt billig, så den er ikke like stor krise om det velter et melkeglass i Aceren enn om det hadde havnet i Mac'en 🤷♀️ Dette er bare branding basert på at pc-en er på samme bilde som en kjendis. Svært lite troverdig branding også. Endret 19. april 2023 av Snøsøta
Orly Skrevet 19. april 2023 #81440 Skrevet 19. april 2023 (endret) Snøsøta skrev (2 timer siden): Veldig troverdig reklame fra Mac-bruker CBE.no.. De bruker Mac selv, fordi det er high-end selvsagt, og fordi de tradisjonelt har vært gode på bildeprosessering. Da lurer jeg litt på hvilken testing som er gjort her. Den er god for mennesker med en travel hverdag (?) Eh, den er kjapp eller? Den er god for folk som har mye jobb på data - altså er den god på bildeprosessering? Ut over bildeprosessering og redigering er det vel googling og svært korte tekster på sosiale media de bruker data til i jobben sin? Så hvordan har hun fått testet det? Og det fins langt bedre valg om du i stor grad livnærer deg av foto. Den er god for småbarnsforeldre (?) Den er vel en fin skolepc, og familielaptop for vanlig databruk som googling og epost. Den er relativt billig, så den er ikke like stor krise om det velter et melkeglass i Aceren enn om det hadde havnet i Mac'en 🤷♀️ Dette er bare branding basert på at pc-en er på samme bilde som en kjendis. Svært lite troverdig branding også. … Endret 19. april 2023 av Orly 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå