Frisk Frosk Skrevet 9. april 2023 #80761 Skrevet 9. april 2023 Pasha skrev (26 minutter siden): Fikk svar. Nei, de har ikke samarbeid med CBE skriver de.. så får vi se hva fremtiden bringer da.. De har vel sannsynligvis fått såpass mange meldinger om dette nå, så de ikke tørr å inngå samarbeid Man kan jo håpe at det ble en vekker om at de må ta klarere standpunkt til hvilke verdier de ønsker å fronte. Et samarbeid med CBE er uforenelig med gode verdier, barns beste, sunt kropps- og helsefokus m.m. 26
Skrottefar Skrevet 9. april 2023 #80762 Skrevet 9. april 2023 Pasha skrev (38 minutter siden): Fikk svar. Nei, de har ikke samarbeid med CBE skriver de.. så får vi se hva fremtiden bringer da.. De har vel sannsynligvis fått såpass mange meldinger om dette nå, så de ikke tørr å inngå samarbeid Frisk Frosk skrev (9 minutter siden): Man kan jo håpe at det ble en vekker om at de må ta klarere standpunkt til hvilke verdier de ønsker å fronte. Et samarbeid med CBE er uforenelig med gode verdier, barns beste, sunt kropps- og helsefokus m.m. Får håpe de avfølger CBE og sletter de likes og kommentarer de har lagt igjen også, for det vil det stå respekt av, hvis ikke så sier de en ting og mener noe annet 13
Populært innlegg Sol79 Skrevet 9. april 2023 Populært innlegg #80763 Skrevet 9. april 2023 Jeg traff hele familien i dokø på en bensinstasjon i kveld. Kjente igjen barna lenge før jeg registrerte henne og gemalen. 53 1 6
Frisk Frosk Skrevet 9. april 2023 #80764 Skrevet 9. april 2023 Sol79 skrev (2 minutter siden): Jeg traff hele familien i dokø på en bensinstasjon i kveld. Kjente igjen barna lenge før jeg registrerte henne og gemalen. Og likevel mener foreldrene at de ikke overeksponerer barna... Titusener av treff på googlesøk med barnas navn + bilde, og flere hundre tusen treff bare på navnene. Da hjelper det ikke å la være å eksponere barne i noen få dager, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen - skaden har dere allerede gjort! 32 2
Gjest Keikolina Skrevet 9. april 2023 #80765 Skrevet 9. april 2023 Sol79 skrev (6 minutter siden): Jeg traff hele familien i dokø på en bensinstasjon i kveld. Kjente igjen barna lenge før jeg registrerte henne og gemalen. Ja. Hun er ikke så lett å kjenne igjen. Men han skuler på deg og veier deg opp og ned 😄
Xstrella Skrevet 9. april 2023 #80766 Skrevet 9. april 2023 Sol79 skrev (6 minutter siden): Jeg traff hele familien i dokø på en bensinstasjon i kveld. Kjente igjen barna lenge før jeg registrerte henne og gemalen. Ble det doselfier da? Og lignet hun på seg selv? 13 1
~ Ada ~ Skrevet 9. april 2023 #80767 Skrevet 9. april 2023 Orly skrev (4 timer siden): Wooland er innom mange instagraminnlegg og legger igjen kommentarer , de fleste tagger vel wooland så de ser det av den grunn, vet ikke hva CBE har gjort Hvorfor skulle de tagget Woolland?
Frisk Frosk Skrevet 9. april 2023 #80768 Skrevet 9. april 2023 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle de tagget Woolland? Det første jeg tenker er fisking etter annonsesamarbeid? 10
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2023 #80769 Skrevet 9. april 2023 Det er mye man kan bruke alt tekst-plassen til, selv om det er å jukse littegranne. Men juks er Treasures AS kroniske foretaksstrategi. 12
Sol79 Skrevet 9. april 2023 #80770 Skrevet 9. april 2023 Keikolina skrev (1 time siden): Ja. Hun er ikke så lett å kjenne igjen. Men han skuler på deg og veier deg opp og ned 😄 Han satt i en bås og ventet med mobilen. La ikke merke til han før de kom. Xstrella skrev (1 time siden): Ble det doselfier da? Og lignet hun på seg selv? Hehe, gikk inn for å sjekke etterpå, men da var profilen lukket. 😄 9 1
Guffen Skrevet 9. april 2023 #80771 Skrevet 9. april 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Og likevel mener foreldrene at de ikke overeksponerer barna... Titusener av treff på googlesøk med barnas navn + bilde, og flere hundre tusen treff bare på navnene. Da hjelper det ikke å la være å eksponere barne i noen få dager, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen - skaden har dere allerede gjort! Så kjipt, så også pilotfrue med barn i sommer, og kjente igjen barna først…skremmende! jeg har aldri fulgt pilotfrue…. Kun media 😢 21 4
EmilieH Skrevet 10. april 2023 #80772 Skrevet 10. april 2023 Hun har lagt ut en reel med ene jenta og hunden, hun som ikke deler barna i det hele tatt! 😞🤦♀️. Tenker hun overhodet ikke konsekvensanalyse? 23 1
Surikatt Skrevet 10. april 2023 #80773 Skrevet 10. april 2023 EmilieH skrev (Akkurat nå): Hun har lagt ut en reel med ene jenta og hunden, hun som ikke deler barna i det hele tatt! 😞🤦♀️. Tenker hun overhodet ikke konsekvensanalyse? Nei, hun tenker kun på seg selv. Sånn er det blitt etter årevis med den ltype «jobb». Oppmerksomhet trumfer konsekvens. Døtrene blir ofrene. 23
~ Ada ~ Skrevet 10. april 2023 #80774 Skrevet 10. april 2023 Frisk Frosk skrev (10 timer siden): Det første jeg tenker er fisking etter annonsesamarbeid? Bare tagge noen når de ikke omtales/det er reklame? 1
NettoppJa Skrevet 10. april 2023 #80775 Skrevet 10. april 2023 ~ Ada ~ skrev (15 minutter siden): Bare tagge noen når de ikke omtales/det er reklame? Det var i det hele tatt veldig merkelig. Begge barna er kledd fra topp til tå i et spesifikt merke (bukse,jakke,genser,pannebånd). Det er stor eksponering, flere bilder og videoer både innlegg og stories av barna, merkene er svært tydelige og gjenkjennbare. Cbe har for anledningen åpen igkonto, noe bedriftseier selv sier at kun skjer når det er reklamesamarbeid. Produsent av spesifikt merke kommenterer på bildene og filmen. Barna har også på seg dette i vinterferien, da er det noen som spør hvor klærne er fra i kommentarfelt. Dette besvares av bedriftseiere. Dog ikke like mye eksponering/bilder av klær her, husker ikke stories fra denne ferien (heldigvis). Ny måte å snikmarkedsføre i some? 37 8
Skrottefar Skrevet 10. april 2023 #80776 Skrevet 10. april 2023 NettoppJa skrev (10 minutter siden): Det var i det hele tatt veldig merkelig. Begge barna er kledd fra topp til tå i et spesifikt merke (bukse,jakke,genser,pannebånd). Det er stor eksponering, flere bilder og videoer både innlegg og stories av barna, merkene er svært tydelige og gjenkjennbare. Cbe har for anledningen åpen igkonto, noe bedriftseier selv sier at kun skjer når det er reklamesamarbeid. Produsent av spesifikt merke kommenterer på bildene og filmen. Barna har også på seg dette i vinterferien, da er det noen som spør hvor klærne er fra i kommentarfelt. Dette besvares av bedriftseiere. Dog ikke like mye eksponering/bilder av klær her, husker ikke stories fra denne ferien (heldigvis). Ny måte å snikmarkedsføre i some? Og det er Woolland, som visstnok ikke har noe samarbeid med CBE? 21
Pust Skrevet 10. april 2023 #80777 Skrevet 10. april 2023 (endret) NettoppJa skrev (1 time siden): Det var i det hele tatt veldig merkelig. Begge barna er kledd fra topp til tå i et spesifikt merke (bukse,jakke,genser,pannebånd). Det er stor eksponering, flere bilder og videoer både innlegg og stories av barna, merkene er svært tydelige og gjenkjennbare. Cbe har for anledningen åpen igkonto, noe bedriftseier selv sier at kun skjer når det er reklamesamarbeid. Produsent av spesifikt merke kommenterer på bildene og filmen. Barna har også på seg dette i vinterferien, da er det noen som spør hvor klærne er fra i kommentarfelt. Dette besvares av bedriftseiere. Dog ikke like mye eksponering/bilder av klær her, husker ikke stories fra denne ferien (heldigvis). Ny måte å snikmarkedsføre i some? Dersom det er skjult markedsføring hvor det er benyttet ikke-samtykkekompetente influenserbarn - hvor deres personalia ligger åpent på nettet - er dette dobbelt ille. Men, skal man tro på hva mor sier i podkasten, er denne typen markedsføring og (mis)bruk av egne barn, noe som Caroline kan bestemme selv. F*ck norsk lov, liksom, kom med et glass vin til. Endret 10. april 2023 av Pust 33 1 5
LilleSnupp Skrevet 10. april 2023 #80778 Skrevet 10. april 2023 Ser at diskusjonen går litt rundt at cbe nå har sagt at IG kun er åpen ifm reklame. Da sliter jeg litt med hvorfor man nå plutselig skal begynne å ta hennes ord for sannhet.. 😏 14 3
~ Ada ~ Skrevet 10. april 2023 #80779 Skrevet 10. april 2023 NettoppJa skrev (19 minutter siden): Det var i det hele tatt veldig merkelig. Begge barna er kledd fra topp til tå i et spesifikt merke (bukse,jakke,genser,pannebånd). Det er stor eksponering, flere bilder og videoer både innlegg og stories av barna, merkene er svært tydelige og gjenkjennbare. Cbe har for anledningen åpen igkonto, noe bedriftseier selv sier at kun skjer når det er reklamesamarbeid. Produsent av spesifikt merke kommenterer på bildene og filmen. Barna har også på seg dette i vinterferien, da er det noen som spør hvor klærne er fra i kommentarfelt. Dette besvares av bedriftseiere. Dog ikke like mye eksponering/bilder av klær her, husker ikke stories fra denne ferien (heldigvis). Ny måte å snikmarkedsføre i some? Ja, spesielt. Og de var ikke tagget. Men, som Revenge o'Cavatina nevner, så er ikke juks og fusk akkurat fremmedord for Treasures. 13
Kollontaj Skrevet 10. april 2023 #80780 Skrevet 10. april 2023 LilleSnupp skrev (2 minutter siden): Ser at diskusjonen går litt rundt at cbe nå har sagt at IG kun er åpen ifm reklame. Da sliter jeg litt med hvorfor man nå plutselig skal begynne å ta hennes ord for sannhet.. 😏 Poeng. Fordi CBE akkurat skrev det, ikke for to-tre uker siden? (Det er visst en viss lengde på «sannheter» der i gården.) 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå