Xstrella Skrevet 6. mars 2023 #78561 Skrevet 6. mars 2023 Sjokkerende kommentarfelt. Er dette den nye normalen? Få andres pupper i newsfeeden? Det ønsker jeg ikke. Vi lærer barna å passe på seg selv, være privat og ikke la seg bli tvunget til å kle av seg. Unge jenter i dag har et enormt kroppspress. Takket være influencere som kler av seg for penger. 29 12
Isild Skrevet 6. mars 2023 #78562 Skrevet 6. mars 2023 Xstrella skrev (1 minutt siden): Sjokkerende kommentarfelt. Er dette den nye normalen? Få andres pupper i newsfeeden? Det ønsker jeg ikke. Vi lærer barna å passe på seg selv, være privat og ikke la seg bli tvunget til å kle av seg. Unge jenter i dag har et enormt kroppspress. Takket være influencere som kler av seg for penger. Influencere evner desverre ikke å forstå hva slags signaler de sender. De tror det er feminisme. Det at flere og flere kvinner velger å kle av seg for likes, penger og oppmerksomhet fremfor å ta en utdanning (ISTEDET for å ta en utdanning faktisk) - det er det motsatte av feminisme. 40 5
Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 #78563 Skrevet 6. mars 2023 Isild skrev (10 minutter siden): Influencere evner desverre ikke å forstå hva slags signaler de sender. De tror det er feminisme. Det at flere og flere kvinner velger å kle av seg for likes, penger og oppmerksomhet fremfor å ta en utdanning (ISTEDET for å ta en utdanning faktisk) - det er det motsatte av feminisme. Feminisme er en ting, men for meg handler det mer om hva slags menneske man ønsker å være, og hvilke mål man har i livet. Er målet å bli ‘kjendis’ og leve av å være influenser, så er CBE og hennes like perfekte forbilder. Har man litt dypere verdier i livet, velger man andre forbilder. 15
LillaGorilla<3 Skrevet 6. mars 2023 #78564 Skrevet 6. mars 2023 Aricia skrev (2 timer siden): Det er oppladning til årets platte kvinnedagsstunt/innlegg, rettet inn mot Metas forbud mot å vise kvinnebryst med synlige brystvorter. Viktig å ha noe å kjempe for. Ja, det er ikke så nøye om kvinner blir drept for å ikke ha på hijab, jenter blir nektet utdanning og en skremmende høy andel jenter/kvinner blir utsatt for voldtekt/seksuelle overgrep, bare CBE og hennes like kan få vifte med nipplene. Velg dine kamper, lissom. 38 10
Isild Skrevet 6. mars 2023 #78565 Skrevet 6. mars 2023 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Feminisme er en ting, men for meg handler det mer om hva slags menneske man ønsker å være, og hvilke mål man har i livet. Er målet å bli ‘kjendis’ og leve av å være influenser, så er CBE og hennes like perfekte forbilder. Har man litt dypere verdier i livet, velger man andre forbilder. Har heldigvis voksne barn selv, men en venn fortalte at datteren på 11 drømte om å bli influencer. Da har man en jobb å gjøre, uff. 14 4 6
Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 #78566 Skrevet 6. mars 2023 Isild skrev (24 minutter siden): Har heldigvis voksne barn selv, men en venn fortalte at datteren på 11 drømte om å bli influencer. Da har man en jobb å gjøre, uff. Heldigvis endrer drømmer seg mange ganger i løpet av livet, og særlig for 11-åringer. Jeg drømte om å sitte i kassa på Samvirkelaget, bli gift og ha en skokk med unger. Det endret seg på få år 😅 25 3
Felis Skrevet 6. mars 2023 #78567 Skrevet 6. mars 2023 Xstrella skrev (1 time siden): Sjokkerende kommentarfelt. Er dette den nye normalen? Få andres pupper i newsfeeden? Det ønsker jeg ikke. Vi lærer barna å passe på seg selv, være privat og ikke la seg bli tvunget til å kle av seg. Unge jenter i dag har et enormt kroppspress. Takket være influencere som kler av seg for penger. Akkurat dette tenkte jeg også (men turte ikke skrive det i frykt for å oppleves som prippen😂) Men jeg synes faktisk det er en uting at man ikke kan åpne sosiale medier uten å få en brystvorte i fleisen. En ting er hvis man oppsøker kontoer som er kjent for å spille på sex, men her snakker vi om en konto som kombinerer barn, trening, hund og mat, og som reklamerer for skolesekker, wonderland og familiedestinasjoner. Tror hun at det er dette følgerne hennes har lyst til å se? Tror annonsørene at det er dette kundene deres har lyst til å se? Heldigvis er jeg ikke alene om å ikke ønske andres pupp midt i fleisen. Til å med på Granka, av mange trukket frem som harrydestinasjon, har de sett seg lei. Der har flere steder innført bøter hvis du ikke klarer å kle deg anstendig. Det har ingenting med kvinneundertrykkelse å gjøre det gjelder også menn, de bare ønsker seg besøkende med "mer klasse". Og lokalbefolkningen har sett seg lei av å få servert kropp toil maten, til handleturen eller bare midt i gata. Instagram har noe av det samme, de ønsker ikke brystvorter i feeden. Og det gjelder faktisk ikke bare kvinner, Jan Thomas har blitt slettet flere ganger, fordi han er for sexy. Jeg vet ikke hvorfor Instagram har denne regelen, men jeg antar at de har sine grunner, og at de ved å slette slike bilder vil presse slike brukere over på mer egnede kanaler, som Onlyfans. Men i stedet for å respektere dette, forsøker paret å omgå reglene ved å legge ut bilder som ikke automatisk snappes opp av programvaren. Enten med en gjennomsiktig BH, eller et såpass mørkt bilde at selv min splitter nye Mac har problemer med lyssettingen. Kan ikke begge to bare gå over til Onlyfans, så får de den hyllesten de begge trenger, og noen penger på konto i samme slengen? 32 1 12
Vitulina Skrevet 6. mars 2023 #78568 Skrevet 6. mars 2023 Isild skrev (1 time siden): Har heldigvis voksne barn selv, men en venn fortalte at datteren på 11 drømte om å bli influencer. Da har man en jobb å gjøre, uff. Da ville jeg følt meg mislykket som forelder 10
Gjest Marsh Skrevet 6. mars 2023 #78569 Skrevet 6. mars 2023 Felis skrev (16 minutter siden): Akkurat dette tenkte jeg også (men turte ikke skrive det i frykt for å oppleves som prippen😂) Men jeg synes faktisk det er en uting at man ikke kan åpne sosiale medier uten å få en brystvorte i fleisen. En ting er hvis man oppsøker kontoer som er kjent for å spille på sex, men her snakker vi om en konto som kombinerer barn, trening, hund og mat, og som reklamerer for skolesekker, wonderland og familiedestinasjoner. Tror hun at det er dette følgerne hennes har lyst til å se? Tror annonsørene at det er dette kundene deres har lyst til å se? Heldigvis er jeg ikke alene om å ikke ønske andres pupp midt i fleisen. Til å med på Granka, av mange trukket frem som harrydestinasjon, har de sett seg lei. Der har flere steder innført bøter hvis du ikke klarer å kle deg anstendig. Det har ingenting med kvinneundertrykkelse å gjøre det gjelder også menn, de bare ønsker seg besøkende med "mer klasse". Og lokalbefolkningen har sett seg lei av å få servert kropp toil maten, til handleturen eller bare midt i gata. Instagram har noe av det samme, de ønsker ikke brystvorter i feeden. Og det gjelder faktisk ikke bare kvinner, Jan Thomas har blitt slettet flere ganger, fordi han er for sexy. Jeg vet ikke hvorfor Instagram har denne regelen, men jeg antar at de har sine grunner, og at de ved å slette slike bilder vil presse slike brukere over på mer egnede kanaler, som Onlyfans. Men i stedet for å respektere dette, forsøker paret å omgå reglene ved å legge ut bilder som ikke automatisk snappes opp av programvaren. Enten med en gjennomsiktig BH, eller et såpass mørkt bilde at selv min splitter nye Mac har problemer med lyssettingen. Kan ikke begge to bare gå over til Onlyfans, så får de den hyllesten de begge trenger, og noen penger på konto i samme slengen? Jeg er helt enig, og jeg synes det er skremmende at unge jenter lærer seg at de må kle av seg for å få oppmerksomhet. Jeg prøver å lære ungene mine at de aldri skal ta lettkledte bilder av seg selv, for man aldri vet hvor de kan havne.
Frisk Frosk Skrevet 6. mars 2023 #78570 Skrevet 6. mars 2023 Aricia skrev (4 timer siden): Det er oppladning til årets platte kvinnedagsstunt/innlegg, rettet inn mot Metas forbud mot å vise kvinnebryst med synlige brystvorter. Viktig å ha noe å kjempe for. Eneste som mangler er vel at paret forsvarer det med at de kjemper for barnas rettigheter - viktig å legge tilrette for at ungene kan vise nakenhet fra de er 18, som pappa tydeligvis synes er greit, om man skal dømme etter hva han skriver på egne kanaler. Kikket innom hans IG i går, og han er jammen ikke bedre enn kona hva gjelder å blande bilder av barna med seksualiserte bilder. 16 2
lotti__s Skrevet 6. mars 2023 #78571 Skrevet 6. mars 2023 Frisk Frosk skrev (46 minutter siden): Eneste som mangler er vel at paret forsvarer det med at de kjemper for barnas rettigheter - viktig å legge tilrette for at ungene kan vise nakenhet fra de er 18, som pappa tydeligvis synes er greit, om man skal dømme etter hva han skriver på egne kanaler. Kikket innom hans IG i går, og han er jammen ikke bedre enn kona hva gjelder å blande bilder av barna med seksualiserte bilder. Blir så flau av disse 2 …. Voksne folk som lever på en helt annen planet virker det som!!! 15
Xstrella Skrevet 6. mars 2023 #78572 Skrevet 6. mars 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Eneste som mangler er vel at paret forsvarer det med at de kjemper for barnas rettigheter - viktig å legge tilrette for at ungene kan vise nakenhet fra de er 18, som pappa tydeligvis synes er greit, om man skal dømme etter hva han skriver på egne kanaler. Kikket innom hans IG i går, og han er jammen ikke bedre enn kona hva gjelder å blande bilder av barna med seksualiserte bilder. Mulig han ser for seg døtrenes karriere som onlyfans og han er manager. Styler de etter alle kunstens regler og legger på lys/skygge. 20
Populært innlegg Stargaze Skrevet 6. mars 2023 Populært innlegg #78573 Skrevet 6. mars 2023 Lke ute og løper kl.04:30 pga insomnia. Hadde nok også lidd av søvnløshet med det livet de lever.. 62 5
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 Populært innlegg #78574 Skrevet 6. mars 2023 Stargaze skrev (3 minutter siden): Lke ute og løper kl.04:30 pga insomnia. Hadde nok også lidd av søvnløshet med det livet de lever.. Så begge sliter med søvn? Kanskje de burde prøve å reflektere litt over hvorfor det er sånn, i stedet for denne maniske løpingen de holder på med. De tror kanskje det er beundringsverdig å vise verden at de har så disiplin at de løper til alle døgnets tider. Det er ikke særlig imponerende, synes jeg. Det ville gagnet dem begge å jobbe litt mer med det mentale i stedet for det fysiske. Det hjelper liksom ikke å ha en slank kropp hvis helsa svikter. Noe den vil gjøre før eller senere, slik de holder på. 48 12
Rev. Revenge Skrevet 6. mars 2023 #78575 Skrevet 6. mars 2023 Stargaze skrev (8 minutter siden): Lke ute og løper kl.04:30 pga insomnia. Hadde nok også lidd av søvnløshet med det livet de lever.. Insiomnia? Ja, man pleier å slite med søvn når økonomien ikke går rundt. 27 6
Minombre Skrevet 6. mars 2023 #78576 Skrevet 6. mars 2023 Lurer på om den tiktoken hun la ut på storyen sin på insta er sånn det er i forholdet deres?🤔 3
Minombre Skrevet 6. mars 2023 #78577 Skrevet 6. mars 2023 Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Så begge sliter med søvn? Kanskje de burde prøve å reflektere litt over hvorfor det er sånn, i stedet for denne maniske løpingen de holder på med. De tror kanskje det er beundringsverdig å vise verden at de har så disiplin at de løper til alle døgnets tider. Det er ikke særlig imponerende, synes jeg. Det ville gagnet dem begge å jobbe litt mer med det mentale i stedet for det fysiske. Det hjelper liksom ikke å ha en slank kropp hvis helsa svikter. Noe den vil gjøre før eller senere, slik de holder på. Enig med deg! Som liksom treningseksperter burde de begge to vite at man ikke skal trene hardt de siste timene før de skal legge seg, særlig hvis man sliter med søvn. Tenker at de har en ekstrem lang vei å gå med tanke på å coache andre mennesker når de så tydelig viser at de ikke klarer det selv engang. God helse er så innmari mye mer enn veltrente kropper og søvn spiller en såå stor rolle for hvordan man har det både mentalt og fysisk. 33 3
loffen Skrevet 6. mars 2023 #78578 Skrevet 6. mars 2023 Insomnia? Var ikke tempursengen så god som forventet? 42 6
BuffyTheVampire Skrevet 6. mars 2023 #78579 Skrevet 6. mars 2023 Jeg er helt enig i at Caroline bestemmer over egen kropp og må gjøre som hun vil, selv om hun er gift og er mamma. Men 😂 når hun legger ut dette bildet som alle i verden kan se, må hun regne med å få alle typer tilbakemeldinger. Det er tydelig at hun legger ut bildet for oppmerksomhet. Hvorfor føler hun at hun trenger det? Får hun ikke oppmerksomhet fra mannen? Hva ligger bak dette enorme bekreftelsesbehovet? Det er også tydelig at hennes behov går foran døtrene. Kropp er normalt, ja, men det er det at hun legger ut dette offentlig som er problemet. Jentene kommer til å ta etter henne. Og så er det LKE som sier at han ikke ville likt, eller godtatt, eller hvilket ord han brukte, at døtrene la ut slike bilder før de fylte 18. Hvorfor ikke det, hvis kropp er så naturlig? Sykt rart at han synes det hadde vært greit når de blir 18 også, selv om de er voksne og kan bestemme selv. Vil tro at han tenker bildene kan misbrukes, men det kan bildene av Caroline også. Og det at hun publiserer slike bilder iblandet bilder av barna, vil gjøre flere oppmerksomme på barnebildene, og de kan lett redigeres og misbrukes. Det er så forbanna tydelig at kropp er det viktigste for dem, det er ganske stakkarslig. 45
Populært innlegg Laia Skrevet 6. mars 2023 Populært innlegg #78580 Skrevet 6. mars 2023 (endret) Nå som IG kontoen er åpnet igjen viser socialblade.com også statistikken igjen. Og bekrefter at 388 har avfulgt etter at de famøse bildene ble delt. Og selv om de veldig lenge har mistet følgere jevnt og trutt, er dette en enorm økning av avfulgte på få dager. Endret 6. mars 2023 av Laia 39 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå