Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fjugur skrev (1 time siden):

Som andre har kommentert også, så hardt hun tviholder på den kaffekannen har jeg aldri sett noen holde før... 
knokene hvitner, som om det er for å holde seg fast i livet.. ille å se på, vondt nesten

Okei, har sett flere kommentarer som snakker om hendene til CBE i de bildene. Jeg har ganske like hender som CBE, lite fett på akkurat hendene (det legger seg andre steder på kroppen min, og hendene er de eneste likhetene mellom kroppen min og CBE sin) og tynnere hud. Gjorde en liten test og knyttet hendene, og det skal veldig lite til før de hvitner på meg så det trenger faktisk ikke bety at hun fysisk anstrenger hendene så mye som folk skal ha det til her inne. Det kan rett og slett bare bety at hun ikke har så tykk hud over hendene. Jeg kjøper ikke helt det narrativet @Frisk Frosk eller du legger frem om at hun er ukomfortabel eller redd på bildene. Anstrengt, ja, for det ser ikke naturlig ut i det hele tatt, og sikkert mer ukomfortabel enn hun prøver å gi uttrykk for, ettersom kroppsspråket hennes er så stivt og lite inviterende. Men jeg tror ikke på at hun ikke liker det hun holder på med, jeg tror hun er like hypp på dele lettkledde bilder av seg selv som det folk antar mannen hennes er. Hun bare har ikke den utstrålingen som kreves når man skal ta slike drøye bilder. Fint å lese at hendene mine er skremmende og ser ut som klør da. Det er veldig hyggelig. 

• Liker 21
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

Sier litt at det egentlig er kvinneguiden som da kommer opp….. 😅

Er det så farlig hvor det kommer opp? Poenget er vel AT det kommer opp? Alt hun legger ut vil for alltid være der ute i en eller annen form. Enten som screenshot på Kvinneguiden, på harddisken til mennene som trygler LKE om å få kona til å starte onlyfans-konto og ikke minst i folks hukommelse. 

Jeg lurer på om mannen til Jenny Skavland, Funkygine, Fitfocus, eller Camilla Phil får samme henvendelser? Og hvis ikke, kan det ha noe med innholdet på SoMe å gjøre? Man kan jo lure på hvem CBE egentlig henvender seg til, men det har ikke vært sånne som meg på mange år...

• Liker 34
Skrevet
Sursøtsaus skrev (1 minutt siden):

Men jeg tror ikke på at hun ikke liker det hun holder på med, jeg tror hun er like hypp på dele lettkledde bilder av seg selv som det folk antar mannen hennes er.

Hun har gjort det i alle år, så jeg er helt enig med deg. CBE blir så aldeles ikke presset av mannen til dette.

• Liker 19
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Standard: skrapetynn med silikon.

Skrapetynn er visst selve idealet, for både kvinner og menn hos LKE.

Usexy hos både kvinner og menn synes jeg da.

Hun er ikke skrapetynn, hun er helt normalvektig men poserer slik at hun ser mye slankere ut enn hun egentlig er. Ergo passer ikke hun heller inn i kvinnesynet til LKE. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (4 minutter siden):

Er det så farlig hvor det kommer opp? Poenget er vel AT det kommer opp? Alt hun legger ut vil for alltid være der ute i en eller annen form. Enten som screenshot på Kvinneguiden, på harddisken til mennene som trygler LKE om å få kona til å starte onlyfans-konto og ikke minst i folks hukommelse. 

Jeg lurer på om mannen til Jenny Skavland, Funkygine, Fitfocus, eller Camilla Phil får samme henvendelser? Og hvis ikke, kan det ha noe med innholdet på SoMe å gjøre? Man kan jo lure på hvem CBE egentlig henvender seg til, men det har ikke vært sånne som meg på mange år...

Såklart har det noe med some å gjøre. De har valgt det selv. 

Skrevet
miss spjåk skrev (10 timer siden):

Regner med du er klar over at pupper ikke er seksualisert i flere stammesamfunn i Afrika, Sør amerika osv. At pupper er seksuelle er noe kulturelt, tro det eller ei. På samme måte som at enkelte kulturer seksualiserer andre deler av kvinnekroppen, f.eks skuldrene eller bare lår. 

Om du har foreldre som levde på 70 og 80 tallet vil de også fortelle deg at det var helt normalt å sole seg toppløs på stranden i Norge. 

Ja, men bryster er en erogen sone, okke som. Det er noe seksuelt der, uansett om man liker der eller ei.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Når mine barn fyller 18 håper jeg oppdragelsen, verdiene og påvirkningen de har fått gjør at de velger å ikke flashe kroppen sin til hele verden.

Og at det er andre, viktigere verdier de blir «anerkjent» for.

Akkurat dette er noe av hovedessensen mtp påvirkning av egne barn. Jeg tenker som deg, at jeg håper at min oppdragelse og verdier gjør at mine barn ikke føler behovet for å vise kroppen sin til hele verden da de har andre kvaliteter som er mye viktigere enn kropp. Men om jeg selv hadde livnært meg av å gjøre dette og i tillegg brukt barna mine på samme vis, er det jo slike verdier jeg har overført til mine barn og kunne da ikke blitt overrasket om mine barn valgte å livnære seg av feks onlyfans. 

En tanke som også slo meg når jeg leste de siste sidene her er at jeg ikke han huske å noen gang ha lest eller hørt LKE komplimentere kona for noe annet enn kropp og utseende. Jeg har aldri fått med meg at han roser henne for å være en god mor, være smart, god samtalepartner eller noe annet som man normalt vil ha fokus på i en relasjon. Det kan selvsagt hende at dette skjer på privaten, men for meg så framstår det som om den viktigste verdien han ser i kona er utseendet hennes. 

• Liker 37
  • Nyttig 4
Skrevet
skruf skrev (51 minutter siden):

Kan de ikke bare opprette en Onlyfans-konto først som sist? Det er jo tydelig at de i løpet av de siste årene har gått mere og mere i den retningen med seksuelle bilder med fokus på rumpe, pupper, innsuget mage og generell nakenhet. Med en Onlyfans-konto så har de også større kontroll over bildene og vet hvem som ser de

Personlig så hadde jeg ikke likt at læreren, fedre til medelever eller trenere til døtrene mine, kollegaer på teateret eller kompiser av mannen min hadde brukt bilder av meg som runkemateriale, men hver sin lyst. Tror ikke mannen min hadde vært gira på det heller, så at han skulle ha tatt sånne bilder av meg, hengt bildene opp på jobben sin og attpåtil forsvart min rett til offentlige toppløsbilder hadde vært et utenkelig scenario her i heimen.

Og hva er det med disse kvinnene som kommenterer «hadde jeg hatt sånne pupper så hadde jeg gått toppløs hele tiden»…..det er ikke vanskelig å få sånne pupper. Tror det koster rundt 30 000. Værsegod.

Og nei, det kan ikke sammenlignes med toppløs på stranda på 80-tallet. På 80-tallet var det ikke Internett og dark web.

Leste en artikkel om at døtrene til Farmen-Rob har hver sin Onlyfans-konto. LKE svarer på spørsmål om hva han tenker om døtrene hans går i morens fotspor at det får være opp til de så lenge de er over 18. Dette er f… meg ikke kvinnekamp. Dette er å bi dratt baklengs inn i fortiden der ei kvinnes verdi ligger i utseendet og kropp; det ytre. Takket være imfluencere som dette så er det på tide å brette opp ermene og ta kampen våre formødre startet for kvinner; for å være likeverdige menn og bli verdsatt og bedømt for vårt indre, for våre handlinger i samfunnet, for våre rettigheter. Og ikke retten til å vise oss nakne på sosiale medier eller å være trofékoner. 

LKE har et forferdelig kvinnesyn, og han skjuler det heller ikke. Ville han gått i samme verbale kamper mot menn? Nei. Ville han uttalt seg fordømmende om en mann sin kropp (aka Beyonce)? Nei. Ville han forfulgt og herpet bilen til en mann? Nei. 

Måten LKE forsvarer å dele slike bilder av kona kan tyde på at han søker bekreftelse på seg selv via kona. Dvs at han må være en bra mann som har en så "flott" kone. Alternativ 2 er at han har en fetish som gjør at han selv tenner på å vise fram kona. Either way, ingen av disse alternativene bør gjøres i det offentlige rom.

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (4 timer siden):

Men hun er ikke Sofie, og de fleste i dag aner ikke hvem cbe er. I motsetning til SE. 
De er ikke relevante på noen som helst måte for flertallet i vårt lille land.

LKE er et godt eksempel på hva som ikke er MANN. Fryktelig usexy med en mann som ikke har noen egen karriere (bortsett fra å trene litt hver dag da og trolle i kommentarfelt).

Må være flaut å være gift med en som holder på sånn. Og jeg klarer ikke for mitt bare liv å skjønne hva cbe ser i denne «mannen».

Det er kanskje ikke så rart de holder på sånn. Verden deres er fryktelig innsnevret og det virker ikke som om de får noe som helst positiv stimulans utenfra, jeg tror rett og slett ikke at hjernene deres er stimulert eller utviklet til å agere som ansvarlige voksne.

Antakelig er dette et desperat forsøk på å gå penger i kassa. For hvordan de får det ellers er det nok få som forstår. 

Hun er mye flottere enn ham, og kunne fått seg en kjekk mann med stabil jobb som ikke skraper opp biler på fritiden. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cinzia skrev (2 timer siden):

En liten tanke fra meg: Hva om CBE egentlig synes ideen om dette bildet er helt forferdelig? Hun tenker på døtrene, er redd for hva andre vil tenke, redd for at jentene skal få høre det på skolen (ville vært min største frykt!), at foreldrene til barnas venner skal reagere etc etc. Hun sier fra, men blir bare overtalt til at dette blir bra. Dersom det skulle være sånn (jeg vet selvfølgelig ikke om dette har rot i virkeligheten), er hun faktisk i en ganske kjip situasjon….

Den tanken tror jeg du bare kan legge bort.  Jeg tror hun mer enn gjerne vil dele dette😞

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Djerv2020 skrev (1 minutt siden):

Hun er mye flottere enn ham, og kunne fått seg en kjekk mann med stabil jobb som ikke skraper opp biler på fritiden. 

Det er sant. Tenk å ha en mann som har som jobb å springe rundt og krangle med folk på SoMe. 

• Liker 28
Skrevet
Djerv2020 skrev (2 minutter siden):

Ikke så lenge hun velger å redusere seg selv til et objekt med verdi som måles i hvor deilig hun er.

Hun er et kroneksempel på internalisert misogyni.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet

Når jeg ser dette bildet tenker jeg automatisk på de tankene en del menn har hatt av kvinner i årevis, nemlig at kvinnen skal være sexy og tilfredsstille mannen og at kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Man kan gå i nærmest hvilket som helst kommentarfelt og finne en mann som fortsatt har den meningen. Heldigvis er det ikke det menn flest mener, men bildene av Caroline kunne godt illustrert hva enkelte menn tenker om kvinner. 

• Liker 31
  • Nyttig 3
Gjest Finlay
Skrevet
Cinzia skrev (2 timer siden):

En liten tanke fra meg: Hva om CBE egentlig synes ideen om dette bildet er helt forferdelig? Hun tenker på døtrene, er redd for hva andre vil tenke, redd for at jentene skal få høre det på skolen (ville vært min største frykt!), at foreldrene til barnas venner skal reagere etc etc. Hun sier fra, men blir bare overtalt til at dette blir bra. Dersom det skulle være sånn (jeg vet selvfølgelig ikke om dette har rot i virkeligheten), er hun faktisk i en ganske kjip situasjon….

Jeg tror ikke hun er i en kjip situasjon nei.

Hun fortalte begeistret i egen podcast at både hun og mannen mottar ønsker fra menn som vil hun skal skaffe seg only fans. Hun får faktisk utrolig mange meldinger om dette, og beskriver det som "komplimenter", og "smigrende".

Herr og fru Nipple synes dette er STAS!😆

Annonse
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å forstå hva dette innlegget betyr fra et strategisynspunkt. Jeg ser i grunnen bare to alternativer. Enten har tidligere suksess vært pur flaks og god timing og den senere retningen avkler total manglende kompetanse, eller så peiler de seg nå inn i et helt annet segment. Jeg kan ikke forestille meg at de vil appellere til mange oppegående kvinner med dette innholdet, nye følgerne vil ikke akkurat være de som legger igjen lønna si på Beckmann og Kremmerhuset. Jeg undrer meg på om Tempur er klar over at den nye senga fort kan bli rekvisitt i fremtidige onlyfansvideoer. L-K hadde ikke bare strøket på elementær bildeanalyse på videregående, han virker helt blank på forståelse av mottagersegment. Den forferdelig vanskelige overgangen mellom det som var og det som i den senere tid har åpenbart seg skaper en irreversibel situasjon. CBE kan nå aldri nå sitt tidligere segment, L-K har i praksis ruinert livsverket hennes. Mulige annonsører fremover er ekstremt begrenset, mulig Kondomeriet vil være positive.

• Liker 30
  • Nyttig 9
Gjest Snøsøta
Skrevet

Hvor smart er du egentlig når du legger ut et puppebilde rigget for debatt, lukker kontoen, og tror det skal trekke nye følgere som vil se hva diskusjonen dreier seg om, samtidig som du selv har lagt ut samme bildet på FB? Og bildene er screenshotta og delt på åpne diskusjonsforum? Når ekshibisjonismen kommer i veien for din egen forretningsplan og det er så som så med markedsforståelsen i din egen jobb.... 🤦‍♀️

Skrevet

Jeg er tror dette er «grooming» av sitt voksne  publikum, og at hun over tid vil gå over til onlyfans. Hun (han) flytter grensene jevnt og trutt. 

• Liker 12
Skrevet
Klink skrev (56 minutter siden):

Sier litt at det egentlig er kvinneguiden som da kommer opp….. 😅

Hva sier det?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Hva sier det?

Bare kvinneguiden som bryr seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...