Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (2 minutter siden):

Dette må være det kleineste og mest desperate jeg har sett fra de. 

Tenker vi kan si at siste rest av "glanset magasin" og ønsketenkingen om at de fenger høyt utdannede sofistikerte kvinner er skrinlagt for alltid (eller noen som helst egentlig) 

Jeg har tidligere også fått assosiasjoner til ABD sine siste desperate år som influencer. Disse puppebildene av Caroline minner meg om sideboob-bildet AB la ut i sin tid. 

ABD kommenterte jo under bildene til CBE i går, så…

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må være interessant for potensielle kunder (ikke så mange igjen lenger da) det synet cbe.no har på IG story som markedsførings sted. Det betyr tydeligvis lite i bedriften og det burde jo kundene få vite om. 

• Liker 10
Skrevet

Man trenger ikke lure på hvordan den (egentlig de siden hun lønner begge) karrieren har gått i dass. Brystvorten er egentlig det minste problemet, gud for noen usjarmerende vesener. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (22 minutter siden):

Herrefred så flaut! Hvem vil være bereist på some egentlig? Vil si det er max harrytass å være stolt av å være «veldig bevandret på sosiale medier», men noe må vel torpedoen bruke tiden sin på mellom all bilskrapingen

CAFDFA83-A05D-48F4-AF58-AB37098FD6D0.jpeg

En mer bastant fyr skal man lete lenge etter. Det er sikkert hundretusenvis som tar bilder av hverandre verden over, men et få tall av de er over 25 år, enda færre har små barn de bør ta hensyn til og enda førre har mindre å komme med enn disse to. Disse to er jo totalt hjernedøde og må være helt ødelagt i forhold til hva man viser og hva man ikke viser. 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Seksualisert innhold har da florert på instagrammen til CBE i årevis. Dette er ikke noe nytt.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20230304_081752_Imgur.jpg

Men ingen grep visst fatt i det på søppel-tv, jeg mener VGTV. Og de røde følgertallene på IG bare fortsetter 🤷‍♀️ Hva blir det neste du viser frem for å få bekreftelse, CBE? For ærlig, hard jobbing a la Jenny Skavlan og Fitfocus er ikke noe for dere, det har vi jo skjønt. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 35
  • Nyttig 1
Skrevet
Vandelay skrev (11 timer siden):

Det har han gjort før.

163436.jpg.fd40d411b50dd4f03819c7a66f91a130.jpg163435.jpg.7f96486c229fb50a3d029ac6e4fe4afe.jpg163434.jpg.020474827023889eeb008acc2723805e.jpg

🤢

• Liker 16
Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

ABD kommenterte jo under bildene til CBE i går, så…

ABD så vel på CBE som den nye bestevenninnen sin etter at de sneiet innom samme sesong av bloggerne hvis jeg ikke husker helt feil. 

"Carolinemor". 

Det har blitt endel likheter. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Iso1 skrev (1 time siden):

Hadde jeg hatt sånne pupper hadde jeg søren meg vist dem jeg og! Menn går i bar overkropp hele tiden, det er liksom ikke noe stress? Det syns ikke jeg er noe fint iallfall, de kan dekke seg til de også hvis dette er et problem! 

Du kan da bare kjøpe helt like? Det har hun gjort også.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
MorindaDedley skrev (22 minutter siden):

Det er så viktig å ha i bakhodet: hvis CBE ikke var fornøyd med puppene sine, ville hun lagt ut dette bildet? Ingen sjans i havet, tenker nok de fleste som har fulgt henne en god stund.

Jeg føler meg bombesikker på at fordi hun synes hun har griselekre pupper, (sikkert perfekte i hennes øyne) DERFOR har hun lyst til å vise dem fram. Og da blir spriket til «burde være heeeelt naturlig å vise pupp-narrativet» så enormt stort. Hun seiler rett og slett under falskt flagg, og ønsker bare å deile seg på sosiale medier, og kunne backe det opp med en «god, legitim grunn».

Det at det er så gjennomskuelig er det mest patetiske av alt egentlig

Her kommer det for mye informasjon, men jeg har også lekre pupper, de er nokså lik CBE sine. Jeg la imidlertid inn litt mindre silikon enn henne, slik at mine brystvorter ikke vandrer like mye opp mot kragebeina slik hennes gjør. Men publiserer jeg bilder av dem på offentlig internett? Nei, for jeg er ikke interessert i sosialt selvmord hverken for meg selv eller for barna mine. Jeg er også langt mer enn et par spretne pupper og rumpe, i motsetning til hva CBE fremstiller seg selv som. Det er imidlertid greit at CBE og LKE ikke lenger prøver å passe inn i toppsjiktet med målrettede og driftige forretningskvinner som Funkygine, Emilie Voe Nereng, Ada Martini osv. De har sunket ned til EotB-deltakere og Pilotfrue, og spiller på kropp fremfor å jobbe. LKE klarer ikke å få coach-jobben sin til å ta av og fremstår mer og mer bitter og kranglete enn noen gang. Takker min lykkestjerne for at jeg ikke endte opp med en slik fyr.

... Og så syns jeg vel at vi kan la 15 år gamle nakenbilder av LKE være. Alle kan være dumme når de er unge, selv om enkelte åpenbart gjør langt mer idiotiske ting enn andre.

Endret av Rastebenk
  • Liker 31
  • Nyttig 7
Skrevet
~ Ada ~ skrev (9 timer siden):

Folk er fullstendig ødelagte av sosiale medier når det argumenteres (kommentarfeltet) for at nakenhet er naturlig og bør heies frem. Å sidestille det med å kle av seg for internett, er så blåst som det kan få blitt. Like så å blande «naturlig» og cbe.

Typisk influencermanøver; gjøre et eller annet kontroversielt stunt, for så å gjøre kontoen privat for å lokke folk til å trykke «følg». 

Som du sier; det ser ikke ut som strategien har vært suksessfull. Hvis sosialblade.com statistikk fra i går er synkronisert med dagens IG tall har CBE mistet minst 500 følgere i etterkant av denne posten.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

dette er jo bare veldig flaut?! skjønner at hun er en influenser. Men hva hadde skjedd om en av mine venninner eller en mor i klassen til barna hadde gjort dette? minner om en psykisk syk person som roper hjelp, evt en partner som bestemmer hva hun skal gjøre

• Liker 24
  • Nyttig 5
Gjest NordreSving
Skrevet

Egentlig hadde burde man ikke vie dette noe oppmerksomhet, for det er jo nettopp derfor bildet er lagt ut. 

De forsøker å fremstille dette som normalt, men det er det virkelig ikke. Hun har tuftet karrieren sin på å være venninne med følgerne, og da blir det veldig relevant å sammenlikne det med reelle venninneforhold. Jeg prøver å se for meg at jeg er invitert hjem til en venninne en fredagskveld og blitt møtt med påkledning av denne typen. Det hadde opplevdes som ekstremt ukomfortabelt og jeg hadde lurt på hva som var tanke bak. Venninner kler seg ikke sexy for hverandre. Vi sitter faktisk ikke i gjennomsiktig undertøy på venninnekvelder for å vise frem pupper og brystvorter. For meg er kroppen til venninnen min helt uinteressant, og at hun ville ønske å kle av seg slik at jeg fikk sett den ville fremstått som merkelig. Jeg har ikke noe ønske om å være er beundrende publikum til min venninnes bryster. Dette stuntet avslører en gang for alle hva hensikten med CBE sine kanaler er. Det er å legge ut bilder for å motta beundring og likes. Og det blir det færre og færre som gir. Antall likes skjules nå, men antall kommentarer forteller sitt tydelige språk. Kvinner ønsker ikke denne typen innhold. Vi er ikke interessert i å se «venninna vår» avkledd og sexy. Ikke i virkeligheten og ikke på SoMe. 

Skrevet
Malum skrev (3 timer siden):

Du kødder nå..?

Nei? Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Du kan da bare kjøpe helt like? Det har hun gjort også.

Ok

Skrevet
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Det er så flaut å se. Saccosekk-flaut. Hvem tror de at de er? 🙄 Herr og fru Beckham? Han er omtrent like tiltrekkende som en trestokk, frua selv har mindre utstråling enn kjøkkenbenken på bildet. Om hun hadde sett i kameraet og ledd eller smilt, men neida, de gjør dette på fullt alvor. Gud bedre. 

Fantastisk kommentar 😂 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...