Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

On 1/15/2023 at 1:19 PM, Isola2 said:

Tror han fotograferte dåpen til barnet til broren sin og et bryllup for noen år siden. Mørke og dystre bilder det også.

Ok så fortsatt bare oppdrag innenfor familien der altså. Vet ikke om det teller.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Woody56

Så nettopp CBE sin siste story. Og jeg ler, og jeg ler. Hvem bryr seg om hun har brukket en negl?! Er det virkelig noen som er bekymret for henne, slik hun påstår? Årets mest umodne innhold går til CBE. Jeg er så lei av å se hun løpe på en mølle dag ut og dag inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (2 timer siden):

Måtte sjekke story, og det så faktisk ganske ekkelt ut 😨

Enig. Det så smertefullt ut. Kanskje det mest spennende jeg har sett på den kontoen noensinne 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... med mindre hun gjorde det med vilje,  for å kunne tigge spons på plaster

(Måtte bare :ninja:)

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, kraftwerk said:

Jeg hørte på Trygdekontoret her om dagen, episoden handlet om bodybuilding og trening. Der snakket de b.la om at jo eldre du blir, jo lengre tid trenger kroppen på hvile og restitusjon - at det ikke er bra å trene flere ganger om dagen. Man påfører seg skader, slitasjer og dårlig helse. Da tenkte jeg på ekteparet Eriksen, selvfølgelig, og deres usunne flere-ganger-om-dagen-hver-dag-opplegg. Merkverdig at disse to på snart 40-år faktisk holder på slik, det ble også sagt at toppidrett er jo langt ifra sunt, nettopp pga disse tingene - og at det er derfor så "få" trener på topp, og gir seg i en relativt ung alder. De begge sliter vel med mye skade og slitasje, merkelig at ingen bjeller ringer.. 

Men LKE har jo trent siden han var liten, så dette vet vel han alt om 😅🥛. Er vel alle andre som tar feil. 

I den nye boken til Gunnhils Stordalen snakker hun masse om hvor opphengt hun var i trening, at hun løp hver dag uansett og ikke lyttet til kroppen. Hun sier dette enorme fokuset på trening og kosthold kjørte henne i kjelleren. Fikk masse belastningsproblemer og hun mener det bidro til at hun ble så syk. Minner veldig om en viss fru...

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (30 minutter siden):

I den nye boken til Gunnhils Stordalen snakker hun masse om hvor opphengt hun var i trening, at hun løp hver dag uansett og ikke lyttet til kroppen. Hun sier dette enorme fokuset på trening og kosthold kjørte henne i kjelleren. Fikk masse belastningsproblemer og hun mener det bidro til at hun ble så syk. Minner veldig om en viss fru...

Leste om det i intervju med henne, og det er jo sant. Lytter man ikke til kroppen leker man med ilden. Trodde folk flest visste dette, men folk er oppdratt forskjellig og kommer fra forskjellige miljøer. Kroppen er utrolig kompleks og når den "sier ifra" om noe må man lytte og kjenne etter. Ignorerer man dette risikerer man både fysisk og psykisk helse, noen har kanskje store vansker med å kjenne etter, men det kan man pent øve seg på litt etter litt. Og når det gjelder CBE er vel hun ofte syk og skranglete, det kommer bare til å bli verre fremover nå som hun nærmer seg 40 år. Og dette er noe hun igjen viderefører til døtrene sine, heldigvis vokser de opp i et mer opplyst samfunn så kanskje de kan bryte mønsteret en dag…

Endret av kraftwerk
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, kraftwerk said:

Leste om det i intervju med henne, og det er jo sant. Lytter man ikke til kroppen leker man med ilden. Trodde folk flest visste dette, men folk er oppdratt forskjellig og kommer fra forskjellige miljøer. Kroppen er utrolig kompleks og når den "sier ifra" om noe må man lytte og kjenne etter. Ignorerer man dette risikerer man både fysisk og psykisk helse, noen har kanskje store vansker med å kjenne etter, men det kan man pent øve seg på litt etter litt. Og når det gjelder CBE er vel hun ofte syk og skranglete, det kommer bare til å bli verre fremover nå som hun nærmer seg 40 år. Og dette er noe hun igjen viderefører til døtrene sine, heldigvis vokser de opp i et mer opplyst samfunn så kanskje de kan bryte mønsteret en dag…

Ja, og jeg kan skjønne at hun holdt på sånn tidlig i tjueåra (overtrente, besvimte osv) men at man ikke har lært litt mer når man nærmer seg 40, syns jeg er merkelig. De er jo ikke idrettsutøvere, og man legger ikke på seg av en hviledag innimellom. Men mange blir fort besatte, sånn som hun Stordalen, de virker litt like der, uten sammenligning for øvrig :D

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE hadde tidligere masse bilder på instagram, egne foto. Og på bloggen til kona da. Han kallte seg også fotograf i "headlinern", der det nå står coach. Han søkte også oppdrag som fotograf.

Høres kjent ut? Hva er neste dille? 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (3 timer siden):

LKE hadde tidligere masse bilder på instagram, egne foto. Og på bloggen til kona da. Han kallte seg også fotograf i "headlinern", der det nå står coach. Han søkte også oppdrag som fotograf.

Høres kjent ut? Hva er neste dille? 

Han kommer seg nok aldri ut av den kjelleren desverre..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet fordi vi aldri fikk vite mer om piercingen. Det var det mest spennende på lenge, syntes jeg. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alle her inne har husket å lufttørke håret og bruke varmebeskyttende elementer under stylingen i dag. Hvis ikke, har vi ikke lært noen ting.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (8 timer siden):

Jeg er skuffet fordi vi aldri fikk vite mer om piercingen. Det var det mest spennende på lenge, syntes jeg. 

Mer spennende enn neglen..? Hun må jo sikkert lakke alle på nytt..!!

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sunt for kvinner å ha så lite underhudsfett. Tipper vi snakker benskjørhet ila få år, men hver sin smak

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitulina skrev (14 minutter siden):

Det er ikke sunt for kvinner å ha så lite underhudsfett. Tipper vi snakker benskjørhet ila få år, men hver sin smak

Unødvendig kommentar. CBE er godt innenfor normal BMI. Selv LKE er det. 

https://www.instagram.com/reel/Cm10mcahslc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20230117_100253_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest RødeRandi
loffen skrev (13 timer siden):

Nå glemte du faktisk noe som er like viktig i livet hennes, men det fikk vi heldigvis vite, da.  Håret, og årsaken til at det vokser så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...