Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surikatt skrev (1 time siden):

Bare å samle det opp og sende inn. Gjelder det når hun bedriver reklame for Netfit og?

Det husker jeg ikke fra story. Med mindre det ligger noe på feeden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (57 minutter siden):

Dette måtte jeg se to ganger. Jeg kan ikke tro at en selverklært treningsekspert etter så mange år, virkelig går inn for å skade seg selv.

Ser ikke ut til at coachen er tilstede heller, kameraet er på stativ vil jeg tro.

Vise dette rett før/etter reklame for coaching er jo helt bak mål, og burde få alle som vurderte å sende en dm til å løpe for livet. Det er så mye feil her at jeg blir helt matt! 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

(Gjemmer bilen min for LKE nå) :reise:

Screenshot_20230105_123520_Instagram.jpg

Kan man virkelig gi råd om trening og kosthold - i full offentlighet - uten å måtte stå ansvarlig for virkningene av rådene? Det gjelder folks helse og de to har jo ikke snøring!

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (3 timer siden):

LKE hadde vel en uttalelse om at hvem kom til å oppdage at se retusjerte? Dessuten mente han at lovendringen var dum siden da måtte alle fotografer merke bildene sine siden alle forandret på lys. 

Det er litt mer enn lys det er snakk om på deres bilder. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (3 timer siden):

Hun bruker jo overkroppen som bare det til å tvinge vekten opp.. Håpløst at hun viser den. Ned med kg på vektene inntil hun kan kjøre den teknisk riktig. Det der er jo bare å skrike etter skader.

Og i enda større grad vise komptansemangelen ifht til netfit og coachen.

Dette er grøss, ja

Det er jo vanskelig å holder inne magen samtidig som hun løfter tungt når hun istedet bør trekke inn luft så magen står ut før man løfter... Viktigere med flat mage enn teknikk serru! Merk hvor mye hun trekker inn maget også etter hun har tatt stangen av hoftene.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (15 minutter siden):

Det er jo vanskelig å holder inne magen samtidig som hun løfter tungt når hun istedet bør trekke inn luft så magen står ut før man løfter... Viktigere med flat mage enn teknikk serru! Merk hvor mye hun trekker inn maget også etter hun har tatt stangen av hoftene.

Hun gjør jo alt som man ikke bør gjøre med denne øvelsen…Her forklarer en god coach rett og galt (sveip til flere filmer med forklaring av teknikk)

https://www.instagram.com/p/CUhm9WRKnnG/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av Laia
  • Liker 17
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (12 minutter siden):

Hun gjør jo alt som man ikke bør gjøre med denne øvelsen…Her forklarer en god coach rett og galt:

:tommelopp:
Se dette innlegget fra samme coach; og hva færre treningsøkter, mer mat og søvn kan gjøre! 
https://www.instagram.com/p/Clp9r-FqjJV/ 

Overtrening og for lite mat (tydeligvis mye søppelmat også), som CBE og Netfit promoterer gir ikke slike resultater. Og det ser vi jo på hun som trener, trener og trener, teller kalorier, og ikke greier en riktig hipthrust engang. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Laia said:

Hun gjør jo alt som man ikke bør gjøre med denne øvelsen…Her forklarer en god coach rett og galt (sveip til flere filmer med forklaring av teknikk)

Coach Hallafors er virkelig verd å følge, han har peiling. Har ei venninne som konkurrerer i fitnes og hun har han som trener :)  Noe helt annet enn det paret i Særp bedriver med i kjelleren sin.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (19 minutter siden):

https://www.larskristianeriksen.com/om

Det står jo her? Hva mer trenger du?IMG_20230105_150919.thumb.png.4371f2a41da7c3da908b7300d56406a2.png

😍

Det er jo ikke LKE som svarer på spørsmål i netfit, de har eksplisitt sagt at det kun er CBE. CBE som ikke har noen formell kompetanse innen hverken trening eller kosthold. De så sikkert at det var best å trekke LKE ut av netfit etter at han forfulgte og ripet opp bilen til en kvinne som la igjen en ryddig kommentar under beckmann-innlegget og var ute for å hente hjem barnet sitt.

Edit: ser at @Felis var hakket tidligere ute enn meg 😆

Endret av Rastebenk
  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

https://www.larskristianeriksen.com/om

Det står jo her? Hva mer trenger du?IMG_20230105_150919.thumb.png.4371f2a41da7c3da908b7300d56406a2.png

😍

Spørsmålet var nok til Caroline. Hun har selv uttalt at det er hun som svarer på spørsmålene hos Netfit. I det siste er det vel mer og mer klart at Netfit er hennes kostholds- og treningsportal. 

Etter å ha sett den hip-thrust-utførelsen, så er det veldig relevant å spørre hva slags bakgrunn hun har som gjør at hun kan råde andre. Den var helt feil utført. Hvis det faktisk er på grunn av den "naturlige svaien" i ryggen som hun snakker om, så er jeg usikker på om hun burde gjøre denne øvelsen i hele tatt. Helt tydelig at hun ikke `får tak i` setemuskulaturen under øvelsen iallefall. Hun tar jo i med overkroppen! 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 time siden):

Kan man virkelig gi råd om trening og kosthold - i full offentlighet - uten å måtte stå ansvarlig for virkningene av rådene? Det gjelder folks helse og de to har jo ikke snøring!

De er livsfarlige.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (42 minutter siden):

De har vært tydelige på at Netfit er Carolines prosjekt og at hun svarer på alle spørsmål. Da hjelper det ikke at mannen har gått et kurs...

Guuu som de driter seg ut begge to. Vanskelig å huske alle løgnene de brer rundt seg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, cbeno annonserer helt gratis og umerket på Netfit at "coached by Eriksen" er PT'en hennes, og at han har en fin app fra Abel.fit som hun syns er like kjempegenial som annonselinken til Lifesum er. Eller var det Lifesum-appen hun har brukt et halvår hun mente? Uansett, hvis vi bare tar kontakt med henne på DM for online coaching, tar de kontakt med oss.

Nå ble alt klart og betydelig, ikke sant?

Screenshot_20230105_132340_Instagram.thumb.jpg.d964250b5bfcf01d4369d44d95dc12d5.jpg

Endret av Revenge o'Cavatina
autocorrect
  • Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden):

Jamen, cbeno annonserer helt gratis og umerket på Netfit at "coached by Eriksen" er PT'en hennes, og at han har en fin app fra Abel.fit som hun syns er like kjempegenial som annonseringen til Lifesum er. Eller var det Lifesum-appen hun mente? Uansett, hvis vi bare tar kontakt på DM for online coaching, tar de kontakt med oss.

Nå ble alt klart og betydelig, ikke sant?

Screenshot_20230105_132340_Instagram.thumb.jpg.d964250b5bfcf01d4369d44d95dc12d5.jpg

Jeg skjønner ingenting. Dette bildet her- finnes det noe sted eller er det «laget for anledningen»? Fant ingen app på AppStore som lignet på denne hvertfall. 
Skal man ikke kunne lese seg  opp noe sted på hva hva eventuelt vil kjøpe? 
*klør meg i hodet 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst vanlig å "selge" produktene sine før de lanseres. Litt som å forhåndsbestille en bok som ikke er trykket ennå. Eksempelvis, hvis de får 1000 på e-postlisten og lodder stemningen, kan de gå videre med prosjektet. Det kan være tilfelle her?

Jeg googlet Abel og fant Abel.fit som selger appbaserte løsninger for blant annet online-PT og kosthold. Det vi ser på bildet kan være testversjon av appen de har fremmet i noen år nå.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...