Isola2 Skrevet 4. januar 2023 #74641 Del Skrevet 4. januar 2023 Gladidagogså skrev (1 time siden): Søren og...hvorfor valgte LIfesum CBE til å reklamere, Jeg liker LIFESUM og har brukt appen etpar år nesten så det frister å bytte til anna kostholdsapp 😜 Kanskje hun var billigere enn andre treningsprofiler? De kan umulig ha sjekka omdømmet før de inngikk avtale. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 4. januar 2023 #74642 Del Skrevet 4. januar 2023 Skrottefar skrev (3 timer siden): Lifesum har et betalt partnerskap med CBE samtidig som hun reklamerer for noe av det samme i Netfit, dette kan da umulig være noe Lifesum bør godta? Er ikke så overbevist om at Lifesum faktisk har et samarbeid med CBE, hvertfall som de selv er klar over. All den tid de opererer med sånne linker (jeg husker ikke hva det heter nå, noe på A, og jeg har ikke tid til å leite det opp) så kan vel alle som ønsker bare hente seg en link og framstå med et samarbeid. Jeg nekter å la påvirkere påvirke livet mitt på både den ene og den andre måten, så jeg beholder Lifesum. Ikke dæven at CBE skal få ta fra meg noe jeg liker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #74643 Del Skrevet 4. januar 2023 Danseskjørt skrev (5 timer siden): Hvor var barna på nyttårsaften? Nå må vi ikke begynne og etterlyse barna.. er bra de ikke blir filmet 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. januar 2023 #74644 Del Skrevet 4. januar 2023 Kyllingmonk skrev (8 minutter siden): Er ikke så overbevist om at Lifesum faktisk har et samarbeid med CBE, hvertfall som de selv er klar over. All den tid de opererer med sånne linker (jeg husker ikke hva det heter nå, noe på A, og jeg har ikke tid til å leite det opp) så kan vel alle som ønsker bare hente seg en link og framstå med et samarbeid. Du tenker på Affiliate marketing regner jeg med, men siden CBE skriver "Betalt Partnerskap med Lifesum" så antar jeg at dette er et bevisst samarbeid dem i mellom 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74645 Del Skrevet 4. januar 2023 Lill skrev (37 minutter siden): Nei, det er ikke det. Bildet er av kjøleskapsgrøt ikke smoothie. Åja, det ligna bare veldig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 4. januar 2023 #74646 Del Skrevet 4. januar 2023 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Du tenker på Affiliate marketing regner jeg med, men siden CBE skriver "Betalt Partnerskap med Lifesum" så antar jeg at dette er et bevisst samarbeid dem i mellom Ja, takk. Men jeg er fortsatt ikke overbevist før Lifesum faktisk bekrefter at de har betalt henne for et samarbeid, for denne dama er ekspert på å framstille samarbeid hun ikke har. Når det er sagt så kan jeg til en viss grad forstå hvorfor en app som Lifesum vil kunne tenke seg et samarbeid med en person som tilsynelatende har «drømmekroppen» da det er det som selger. «Bruk appen vår, få kroppen til Caroline» er dessverre noe maaange vil bite på. Problemet med hvem de valgte er at man nærmest må være gravende journalist for å finne ut hvordan ting faktisk ser ut bak glansbilde-instagrammen. For oss som har fulgt tråden lenge så framstår den tråden som et stort blinkende rødt flagg for bedrifter all den tid det er så sinnsykt masse god kritikk her, men for noen som kommer inn hit via Google og ser en mange tusen sider lang tråd vil den kunne framstå som galskap og ikke en kilde en bedrift kan forholde seg til. På toppen av det så er noe av det første som kommer opp når man googler CBE at hun blir mobbet av nettroll her inne, så hun har gjort et beundringsverdig kunststykke med å diskreditere denne tråden, samtidig som det ikke kommer opp i en eneste troverdig kilde at mannen hennes var opptatt med å ripe opp biler samtidig som CBE fikset googlesøkene deres. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 4. januar 2023 #74647 Del Skrevet 4. januar 2023 Lill skrev (1 time siden): Nei, det er ikke det. Bildet er av kjøleskapsgrøt ikke smoothie. Smoothien har 506 kcal, så jeg tror du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. januar 2023 #74648 Del Skrevet 4. januar 2023 Rart hun ikke er frontet på IG-en til Lifesum, da. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. januar 2023 #74649 Del Skrevet 4. januar 2023 Ser ut til at Lifesum kun har en internasjonell side på IG og ikke en egen for Norge, men ser at det har blitt kommentert ang. CBE under et innlegg https://www.instagram.com/p/Cm9siE2oovT/ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trelawney Skrevet 4. januar 2023 #74650 Del Skrevet 4. januar 2023 NettoppJa skrev (6 timer siden): Dette er veldig forvirrende... Først denne: Så denne: Story i dag på cbe insta Jeg synes også dette er et sammensurium. Hva er hva? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 4. januar 2023 Populært innlegg #74651 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Flere som har plukket opp samarbeidet med lifesum: Kilde: henriktroy sin story på Instagram Endret 4. januar 2023 av Malum 60 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. januar 2023 #74652 Del Skrevet 4. januar 2023 Malum skrev (8 minutter siden): Flere som har plukket opp samarbeidet med lifesum: Kilde: henriktroy sin story på Instagram Dette ser bare helt forstyrret ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. januar 2023 #74653 Del Skrevet 4. januar 2023 Gladidagogså skrev (4 timer siden): Har betalt til juni og liker appen godt, så bytter nok ikke med det første. Men syns de har det et rart valg av reklamesamarbeid. Send dem en melding om det. De kan ikke gjøre endringer om de ikke får tilbakemelding på valgene sine. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2023 #74654 Del Skrevet 4. januar 2023 21 minutter siden, Misselue said: Dette ser bare helt forstyrret ut. Ja, jeg så de filmene der og ble helt flau. Hvorfor er bildene så grå og ufokuserte og hvordan klarer hun å knapt få plass til seg selv? I tillegg er hun så skrekkelig kunstig når hun snakker til kameraet, klarer ikke å tro NOE hun sier. (Mulig at det er det, hun ljuger, så hun klarer ikke å virke ekte.) Men å ikke klare å gjøre jobben sin bedre enn det der, det er nesten imponerende. Blogging var hun jo faktisk god på, da la hun ned arbeid i tekst og bilder. Nå, not so much! Ikke rart det går nedenom, men veldig rart at hun ikke ser ut til å bry seg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2023 #74655 Del Skrevet 4. januar 2023 Uff, nå gikk jeg inn på netfit-kontoen på insta og følte meg nesten litt skitten. For et absurd kroppsfokus for en trenings"motivasjons"konto! Det ga et veldig usunt inntrykk på meg, mer proana enn hennes egen konto. Dette inspirerer kun en meget spesifikk gruppe... Selv får jeg helt vondt av å se henne prøve å gjøre armhevinger, hun burde virkelig bli sterkere i overkroppen! Rundt 200 likes per bilde og 32 000 følgere sier vel også sitt... 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 4. januar 2023 #74656 Del Skrevet 4. januar 2023 Ser at linken til bloggen er borte fra Instagram nå og ser ut som innholdet på bloggen er borte også. Netfit.no er heller ikke oppe og går. Har hun sagt noe om hva som er planen hennes fremover? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. januar 2023 #74657 Del Skrevet 4. januar 2023 hvalstad45 skrev (33 minutter siden): Ja, jeg så de filmene der og ble helt flau. Hvorfor er bildene så grå og ufokuserte og hvordan klarer hun å knapt få plass til seg selv? I tillegg er hun så skrekkelig kunstig når hun snakker til kameraet, klarer ikke å tro NOE hun sier. (Mulig at det er det, hun ljuger, så hun klarer ikke å virke ekte.) Men å ikke klare å gjøre jobben sin bedre enn det der, det er nesten imponerende. Blogging var hun jo faktisk god på, da la hun ned arbeid i tekst og bilder. Nå, not so much! Ikke rart det går nedenom, men veldig rart at hun ikke ser ut til å bry seg. Jeg så hun brukte filter. Det er ikke lov i reklamesammenheng. Det går nedover ja. Tror folk er mettet av falsk fasade og løgn som CBE og andre influencere holder på med. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 4. januar 2023 #74658 Del Skrevet 4. januar 2023 Flere, inkludert meg selv, er forvirret, noen er også skuffa leser jeg over at lifesum har valgt å reklamere hos cbe. Når jeg ser på hvor mange som har nå i nyttårstider merket sine instagram-innlegg med "betalt reklame/partnerskap" med lifesum så tror ikke jeg det er hverken et lukrativt samarbeid eller noe influensere får godt betalt for. Det er vel en form for lenke som influensere får en viss profitt for når følgere klikker seg inn via eller bruker rabattkoden slik det ofte er. Det er brukere med så lite som 500 følgere som har ganske lik intro slik cbe har til appen pluss den rabattkoden på 50%. Jeg er ikke i den bransjen, men jeg vil tro at dette er mest for å gi inntrykk av at du har mange følgere og ikke noe cbe har fått en god slant med penger for å reklamere for, selv om det ser slik ut. Jeg orker ikke å se på alle brukerne som reklamerer på lik måte som cbe for lifesum i disse dager, men det var MANGE. Noen har 500 følgere og ganske "dårlig" instagramkonto, mens mange har rundt 1000- 10000. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. januar 2023 #74659 Del Skrevet 4. januar 2023 Skrottefar skrev (3 timer siden): Ser ut til at Lifesum kun har en internasjonell side på IG og ikke en egen for Norge, men ser at det har blitt kommentert ang. CBE under et innlegg https://www.instagram.com/p/Cm9siE2oovT/ Fru Hansen virker jo å være en troverdig instagram-konto…🥴 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. januar 2023 #74660 Del Skrevet 4. januar 2023 Isola2 skrev (3 minutter siden): Fru Hansen virker jo å være en troverdig instagram-konto…🥴 Sikkert PT-Åge 😛 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå