Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Det deles stadig vekk fra diverse klinikker/behandlinger/salonger (kosmetisk) - jeg slutter aldri å undre meg over at det er noe å skryte av, det at man trenger (ofte) makeover for å se pen nok ut 😜

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andrea59 skrev (6 minutter siden):

Det deles stadig vekk fra diverse klinikker/behandlinger/salonger (kosmetisk) - jeg slutter aldri å undre meg over at det er noe å skryte av, det at man trenger (ofte) makeover for å se pen nok ut 😜

Og det er ofte venner/bekjente som driver disse virker det som

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (8 timer siden):

Hun er jævlig betatt av egen kropp - spesielt bakenden. Det er på grensen til psykelig  

Uten tvil - den må vises frem i tide og utide. Som resten av henne. Totalt uinteressant spør du meg. Så enkle verdier og fokus at det er skremmende lavt nivå

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (25 minutter siden):

Godt poeng 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (47 minutter siden):

CBE må jo reklamere for disse klinikkene og salongene på instagram for å kunne få behandlingene sine gratis. Hun tjener ikke mer på kroppen sin enn at de må ta nattfly fra Sverige og bo i ferieleilighetene til foreldrene sine når de skal på ferie. Gudene vet hvor dyre bøtene til LKE var, han ripet jo opp en hel bil og må helt sikkert betale erstatning til kvinnen for forfølgelse og trakassering i tillegg til å betale for hellakkeringen.

Endret av Rastebenk
  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ut Marna Hs profil, fordi jeg så hun tjener bedre enn CBE. Skjønner hvorfor, hun ser i kameraet og virker trivelig og tilgjengelig (jeg vurderer bare bilder og tekst der, vet det er noen kontroverser rundt henne også). Barna er ikke nevnt i bio, det er det hos CBE, men de navigerer i mye av det samme markedet: kvinner 35-45 med barn. Kanskje CBE.no bør ta en titt hos konkurrenter som får det til? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Sjekket ut Marna Hs profil, fordi jeg så hun tjener bedre enn CBE. Skjønner hvorfor, hun ser i kameraet og virker trivelig og tilgjengelig (jeg vurderer bare bilder og tekst der, vet det er noen kontroverser rundt henne også). Barna er ikke nevnt i bio, det er det hos CBE, men de navigerer i mye av det samme markedet: kvinner 35-45 med barn. Kanskje CBE.no bør ta en titt hos konkurrenter som får det til? 

Jeg tror ikke hun evner å endre på noe, uansett hvor mange konkurrenter hun titter hos. Hun har kjørt seg fullstendig fast i et spor, og virker såre fornøyd der. At det samtidig kjører bedriften i grøfta, spiller visst mindre rolle. Det viktige ser ut til å være flest mulig selfies hvor hun ser ut som en Barbiedukke. Enten det er på dass eller hvor det enn måtte befinne seg en blank overflate hun ser seg selv i. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Jeg tror ikke hun evner å endre på noe, uansett hvor mange konkurrenter hun titter hos. Hun har kjørt seg fullstendig fast i et spor, og virker såre fornøyd der. At det samtidig kjører bedriften i grøfta, spiller visst mindre rolle. Det viktige ser ut til å være flest mulig selfies hvor hun ser ut som en Barbiedukke. Enten det er på dass eller hvor det enn måtte befinne seg en blank overflate hun ser seg selv i. 

Ja, det er besynderlig. De bildene treffer jo ingen, de fremstår kunstige, upersonlige og kalde. Tror mange ønsker noe annet av SoMe-profiler nå og de som vil ha ren mote følger ekte moteprofiler. En av de største i Norge er jo Nina Sandbech, det blir jo en helt annen divisjon. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Marna er da i en helt annen klasse! Avslappet, ujålete, humoristisk, selvironisk, elegant. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (13 minutter siden):

Marna er da i en helt annen klasse! Avslappet, ujålete, humoristisk, selvironisk, elegant. 

Tja, hun viste vel litt annen side da hun forsvarte ex-mannen og hans eskapader. Lite sympatisk da, har vel også vært mye eksponering av barn, men jeg følger ikke med på henne, så om hun er i en annen klasse vet jeg ikke. Det som er tydelig er at hun tjener mer penger på virksomheten. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Tja, hun viste vel litt annen side da hun forsvarte ex-mannen og hans eskapader. Lite sympatisk da, har vel også vært mye eksponering av barn, men jeg følger ikke med på henne, så om hun er i en annen klasse vet jeg ikke. Det som er tydelig er at hun tjener mer penger på virksomheten. 

Ja hun sank voldsomt i aktelse hos mange når hun først var en taus og tilstedeværende støtte for Ørjan, og så til og med valgte å forsvare oppførselen hans, etter at det ble avslørt at han hadde oppført seg som en sjåvinistisk mannsgris i komikermiljøet i flere tiår. Det eneste rette hadde vært å gå ut og fordømme handlingene hans og å ta avstand fra dem, noe hun ikke gjorde. Han svertet derfor omdømmet hennes veldig. Jeg fulgte henne lenge pga kampen hennes mot kreften, men fikk fullstendig avsmak pga den ekle mannen hennes. CBE er sånn sett ikke alene om å ha valgte seg en uheldig livspartner. Marna tok heldigvis til vettet etter hvert og gikk fra ham, men fremsto jo fullstendig uten ryggrad og veldig naiv i den perioden hun valgte å bli.

Endret av Rastebenk
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Siktet kun til det du siktet til; bildene osv på instagram.

Følger ikke med ellers, foruten det med metoo vedr.eksmannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (10 timer siden):

Hun/de har kjørt seg helt fast. Det virker ikke som de har noen som helst interesse av å prøve å finne på noe som kan fenge/engasjere. 

Speilselfier er fullstendig oppbrukt. Det var noe tenåringsbloggere holdt på med i begynnelsen -  da blogging var nytt. Den gangen ble `fotballfrue` stor og populær fordi hun IKKE kun hadde slike kjedelige og giddalause bilder. Det gikk i poseringer da også, men i motsetning til nå så forsøkte hun å fremstå elegant iallefall. Det var også en kanal med tekst og god tone. 

Utrolig at de fortsatt kan forsørge seg med dette.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna støttet ØB da det stormet, og man kan jo mene hva man vil om det.

Uten sammenligning forøvrig - kan man se for seg at media hadde laget sak om LKEs biltrashing, og at CBE forsvarer ham med nebb og klør? Utenkelig. Men det HADDE vært fantastisk!😂

Forskjellen på de to er at Marna framstår som et ekte menneske med engasjement og glød, mens CBE utad viser et følelsesregister på nivå med en barbiedukke. Sånn har hun alltid vært, men i de første årene som blogger kunne man ane litt humor og selvironi i det minste. Det er helt borte. Det som står igjen er en følelsesløs, ufeilbarlig og overlegen Barbie som desperat prøver å selge. Beklageligvis med en djevelsk Ken på slep, uansett hvor hun går. 

Hun mangler ektheten som f.eks Marna og Funkygine klarer å formidle. Hun har skapt en avatar fullstendig uten personlighet, en ingen kan relatere til, og det blir hennes bane.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Finlay skrev (1 time siden):

Marna støttet ØB da det stormet, og man kan jo mene hva man vil om det.

Uten sammenligning forøvrig - kan man se for seg at media hadde laget sak om LKEs biltrashing, og at CBE forsvarer ham med nebb og klør? Utenkelig. Men det HADDE vært fantastisk!😂

Forskjellen på de to er at Marna framstår som et ekte menneske med engasjement og glød, mens CBE utad viser et følelsesregister på nivå med en barbiedukke. Sånn har hun alltid vært, men i de første årene som blogger kunne man ane litt humor og selvironi i det minste. Det er helt borte. Det som står igjen er en følelsesløs, ufeilbarlig og overlegen Barbie som desperat prøver å selge. Beklageligvis med en djevelsk Ken på slep, uansett hvor hun går. 

Hun mangler ektheten som f.eks Marna og Funkygine klarer å formidle. Hun har skapt en avatar fullstendig uten personlighet, en ingen kan relatere til, og det blir hennes bane.

Slik jeg ser det har CBE forsvart mannens oppførsel. Samme dag som storyene til @FruJohansen ble publisert, tok hun med hele familien ut i Sarpsborg på sponset pizza (spiser de noen gang sunn mat?). Det var familieidyll for alle pengene. Etterpå eksponerte hun de to minste massivt på IG. Det var et gedigent fuck you til kvinnen han terroriserte og alle andre som har fått kjenne på hans sinnemestringsproblem gjennom tidene. I tillegg til et tydelig spark til kritikken som utløste det hele. Hun kunne like gjerne tatt en Marna og publisert en selfie hvor hun rekker fingeren. Det hadde i det minste vært en variasjon i bildebruken...

Senere har hun litt halvhjertet forsøkt å distansere seg profesjonelt fra maken. Kanskje etter råd fra sin nye bestevenninne manageren. Jeg vil på det sterkeste å ikke blande penger og vennskap, og i hvert fall ikke ha venner som profitterer på jobben du gjør, men i dette tilfellet er det kanskje ikke så dumt. Men den som tier, samtykker, og CBE er helt taus i denne saken. Uansett synes jeg Marna kom seg gjennom tumultene med bemerkelsesverdig få konsekvenser, og nå som hun har kvittet seg med mannen, er hun tilbake der hun var. 

Jeg synes kanskje ikke LKEs oppførsel er fryktelig mye verre enn Ørjans, men jeg tror CBE skades i mye større grad. Kanskje fordi karrieren var i fritt fall allerede før Beckmann-gate. Flere samarbeidspartnere har jo gått ut og sagt at de avsluttet samarbeidet pga dårlig jobb fra CBE. Det var rett og slett dårlig håndverk fra hennes side. Eskapadene i kommentarfeltene og mannens oppførsel blir ikke nevnt. Noe å huske på for paret neste gang de skal sutre over at "en liten gruppe mennesker på et beryktet forum" går inn for å ødelegge karrieren hennes, for det klarer hun helt selv.

• Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sukkerspinnverden hun portretterer der der alt er glitter, lys og rosa og alle er glade og lattermilde hele tiden. Jeg kan ikke begripe at hun tror denne klisjeen fortsatt treffer. Bildene hun legger ut minner meg om et voksdukkemuseum der alt er oppstilt og arrangert. Det er null kontakt med mottakeren på andre siden. 

Forresten syns jeg det er litt rart at hun argumenterer for barneeksponering ved å si at kontoen hadde blitt kald og upersonlig uten familien, men hun legger jo knapt ut bilder med LKE lenger. Kun når de trener og den ene filmer den andre. Man kan jo nesten ikke se at de bor sammen engang ut ifra det hun deler. 

• Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (15 timer siden):

CBE må jo reklamere for disse klinikkene og salongene på instagram for å kunne få behandlingene sine gratis. Hun tjener ikke mer på kroppen sin enn at de må ta nattfly fra Sverige og bo i ferieleilighetene til foreldrene sine når de skal på ferie. Gudene vet hvor dyre bøtene til LKE var, han ripet jo opp en hel bil og må helt sikkert betale erstatning til kvinnen for forfølgelse og trakassering i tillegg til å betale for hellakkeringen.

Man får i såfall som fortjent….om bøtene er store mener jeg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Hun/de har kjørt seg helt fast. Det virker ikke som de har noen som helst interesse av å prøve å finne på noe som kan fenge/engasjere. 

Speilselfier er fullstendig oppbrukt. Det var noe tenåringsbloggere holdt på med i begynnelsen -  da blogging var nytt. Den gangen ble `fotballfrue` stor og populær fordi hun IKKE kun hadde slike kjedelige og giddalause bilder. Det gikk i poseringer da også, men i motsetning til nå så forsøkte hun å fremstå elegant iallefall. Det var også en kanal med tekst og god tone. 

Utrolig at de fortsatt kan forsørge seg med dette.

Men kan de det? Eller lever de på andre ressurser også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...