~ Ada ~ Skrevet 30. november 2022 #72761 Del Skrevet 30. november 2022 Snødronninga skrev (3 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Verst er kommentarene. Da blir det mer Barbie, da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. november 2022 #72762 Del Skrevet 30. november 2022 Isola2 skrev (3 timer siden): De bildene har hun vel redigert selv? Og ansiktet er også «redigert». Ikke naturlige lepper og kinnben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2022 #72763 Del Skrevet 1. desember 2022 Uncanny valley. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 1. desember 2022 Populært innlegg #72764 Del Skrevet 1. desember 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Hodet hennes er veldig stort i forhold til kroppen på det bildet ... Og for oss som har vandret en tid på internetten vet at akkurat det med å få hodet større og kroppen mindre er et klassisk trekk for de med et forvrengt kroppsbilde, som ved, blant annet, anoreksia. Ingenting er tilfeldig. Det er en fulltidsjobb. Se oå armen som holder telefonen, så forstår du at det viktigste er å formidle tynn, 100% kontroll. 49 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 1. desember 2022 #72765 Del Skrevet 1. desember 2022 Snødronninga skrev (5 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= å alle "vennene"bare wow du er så hot.....så vakker,olala...litt av noen venner de vet jo tydeligvis ikke hvordan hun egentlig ser ut,falskt🤮 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. desember 2022 #72766 Del Skrevet 1. desember 2022 Pusern3 skrev (På 29.11.2022 den 17.33): Er ikke hun stort sett alene gjennom dagene???? Og gjør «sine» greier… Jobben deres er å dokumentere fritid og egenpleie. Det blir noe komisk at de dokumenterer "egentiden" hos frisøren på lik linje med alt annet. Egentid måtte vel være hvis hun/de IKKE delte det. At hun faktisk klarte å være offline og ha noe privat. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1. desember 2022 #72767 Del Skrevet 1. desember 2022 Nei dette ser ut som et helt annet menneske. Som stirrer beundrende og forelsket på seg selv, nok en gang. Kjære vene, for et opplegg. 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. desember 2022 #72768 Del Skrevet 1. desember 2022 Så startet desember (selvsagt) med eksponering av mindreårige som står opp til rampenissestreker. At de aldri kan få ha sånne øyeblikk for seg selv! 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 1. desember 2022 #72769 Del Skrevet 1. desember 2022 Snødronninga skrev (11 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Det må jo unektelig være enkelt og deilig å elske sitt eget speilbilde så heftig og intenst… 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. desember 2022 #72770 Del Skrevet 1. desember 2022 Det er helt vilt!😂 Lurer på hvordan det egentlig føles å ta i mot komplimenter på hvor utrolig vakker man er på et bilde, når det ikke er sånn man ser ut? CBE er en flott dame, men hun ser IKKE sånn ut. Det er sånn hun VIL se ut. At en mor med to døtre driver på med dette er bare...😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 1. desember 2022 #72771 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Finlay skrev (57 minutter siden): Det er helt vilt!😂 Lurer på hvordan det egentlig føles å ta i mot komplimenter på hvor utrolig vakker man er på et bilde, når det ikke er sånn man ser ut? CBE er en flott dame, men hun ser IKKE sånn ut. Det er sånn hun VIL se ut. At en mor med to døtre driver på med dette er bare...😱 CBE hadde veldg lenge et profilbilde på IG som overhodet ikke så ut som henne selv. Og der ble det kommentert av flere under, at hun så så forandret ut og at det var det fineste bildet de hadde sett av CBE noensinne, at hun hadde så vakre dådyrøyne osv. Ikke rart at det er vanskelig for CBE å være kvinne på instagram når hun publiserer retusjerte og filtrerte bilder som ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. Jeg syns overhodet ikke at CBE så penere ut som filtrert med Michael Jackson-aktig nese, oppblåste lepper og langt, ovalformet ansikt. Jeg syns CBE ser langt yngre, blidere og søtere ut i virkeligheten. Det er trist at hun heller hører på følgere som roser et utseende hun (etter min mening heldigvis!) ikke har. https://www.instagram.com/p/CLB_Oomg3AP/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Jeg legger ved et bilde tatt fra TV2, når hun var med i en episode av Norges nye megahit. Dvs uten filter, men nydelig stylet og sminket. Så mye yngre, så mye mer strålende, søt, relaterbar og likandes?? Endret 1. desember 2022 av Rastebenk 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 1. desember 2022 #72772 Del Skrevet 1. desember 2022 1 hour ago, Aquarius04 said: Det må jo unektelig være enkelt og deilig å elske sitt eget speilbilde så heftig og intenst… Hun kan da ikke elske det så veldig? Siden bildet må filtreres så heftig og intenst før det kan legges ut, at damen er totalt ugjenkjennelig 🤔 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. desember 2022 #72773 Del Skrevet 1. desember 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Det er helt vilt!😂 Lurer på hvordan det egentlig føles å ta i mot komplimenter på hvor utrolig vakker man er på et bilde, når det ikke er sånn man ser ut? CBE er en flott dame, men hun ser IKKE sånn ut. Det er sånn hun VIL se ut. At en mor med to døtre driver på med dette er bare...😱 Hadde jeg ikke visst at det var henne ville jeg ikke kjent henne igjen. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. desember 2022 #72774 Del Skrevet 1. desember 2022 Psykologien i det med retusjering/redigering av selfier tror jeg ligger i menneskets evne til selvbedrag. Noen er «flinkere» til å redigere sannheten enn andre og for den som er mer enn normalt opptatt av eget utseende, er man mer opptatt av positive tilbakemeldinger enn av hvorvidt bildene viser sannheten. I tillegg tror jeg det oppstår en slags distansering til bildene, at det bilder, ikke virkelig liv, og de som kommenterer skriver gjerne at bildet er fint, selv om det er så redigert at man er ugjenkjennelig, eller det klistres inn noen emojier og hjerter, da omgår man sannheten uten å såre, og den som har lagt ut bildet kan tolke tilbakemeldingene som positiv respons på eget utseende. Jeg blir litt lei meg på vegne av alle de unge kvinnene som føler at de må endre på utseendet, på bilder eller via kosmetiske inngrep, fordi de ikke ligner de idealene de ser på Instagram o.l., men når voksne kvinner som CBE holder på slik kjenner jeg bare irritasjon over at hun ikke forstår hva hun formidler til egne døtre. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 1. desember 2022 #72775 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Rastebenk skrev (2 timer siden): CBE hadde veldg lenge et profilbilde på IG som overhodet ikke så ut som henne selv. Og der ble det kommentert av flere under, at hun så så forandret ut og at det var det fineste bildet de hadde sett av CBE noensinne, at hun hadde så vakre dådyrøyne osv. Ikke rart at det er vanskelig for CBE å være kvinne på instagram når hun publiserer retusjerte og filtrerte bilder som ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. Jeg syns overhodet ikke at CBE så penere ut som filtrert med Michael Jackson-aktig nese, oppblåste lepper og langt, ovalformet ansikt. Jeg syns CBE ser langt yngre, blidere og søtere ut i virkeligheten. Det er trist at hun heller hører på følgere som roser et utseende hun (etter min mening heldigvis!) ikke har. https://www.instagram.com/p/CLB_Oomg3AP/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Jeg legger ved et bilde tatt fra TV2, når hun var med i en episode av Norges nye megahit. Dvs uten filter, men nydelig stylet og sminket. Så mye yngre, så mye mer strålende, søt, relaterbar og likandes?? Blir faktisk helt sjokkert. Dette er to helt forskjellige personer, sh&%!! Hun er jo en offentlig person og har vært det i over ett tiår, folk vet veldig godt hvordan hun ser ut i virkeligheten. Så dette er bare kleint. Jeg får en fornemmelse av at hun ønsker seg yngre og penere, siden det blir en så stor forvandling med redigering og filter. Hun ser jo mye "glattere" ut på de overredigerte bildene, MEN - dette er en så radikal endring i eget utseende at jeg har ikke ord. Når jeg tar selfie og topper med filter, så ligner jeg fortsatt alltid på meg selv? Men dette kunne kanskje vært kusinen til CBE.. Syntes hun selv at dette ligner på hun? Siden hun faktisk poster det 🙃 Endret 1. desember 2022 av kraftwerk 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 1. desember 2022 #72776 Del Skrevet 1. desember 2022 Pust skrev (20 minutter siden): Psykologien i det med retusjering/redigering av selfier tror jeg ligger i menneskets evne til selvbedrag. Noen er «flinkere» til å redigere sannheten enn andre og for den som er mer enn normalt opptatt av eget utseende, er man mer opptatt av positive tilbakemeldinger enn av hvorvidt bildene viser sannheten. I tillegg tror jeg det oppstår en slags distansering til bildene, at det bilder, ikke virkelig liv, og de som kommenterer skriver gjerne at bildet er fint, selv om det er så redigert at man er ugjenkjennelig, eller det klistres inn noen emojier og hjerter, da omgår man sannheten uten å såre, og den som har lagt ut bildet kan tolke tilbakemeldingene som positiv respons på eget utseende. Jeg blir litt lei meg på vegne av alle de unge kvinnene som føler at de må endre på utseendet, på bilder eller via kosmetiske inngrep, fordi de ikke ligner de idealene de ser på Instagram o.l., men når voksne kvinner som CBE holder på slik kjenner jeg bare irritasjon over at hun ikke forstår hva hun formidler til egne døtre. Syntes jo det er veldig merkelig hvis hun syntes slike bilder faktisk ligner på hun? For det er en så radikal endring, hvis jeg ikke visste hvem hun var så hadde jeg aldri visst. Så drøyt er det faktisk. Og siden hun faktisk poster disse bildene, så må hun selv syntes det ligner veldig? 🤔. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 1. desember 2022 #72777 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Snødronninga skrev (15 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Dette er så ekstremt radikalt, jeg mister hele ordforrådet mitt. Dette skjer når man lever med nesa godt implantert i mobil-skjermen, og med nesa godt innunder sin egen navle. Jeg nekter å tro at CBE ikke blir påvirket av SoMe, det jeg ser her er en kvinne som er ekstremt påvirket av utseendepress via SoMe. Samtidig som hun selv nekter for, at hun selv bidrar til presset. Og dette bildet ble vel tatt i frisørsalongen? Uavhengig hvor jeg hadde befunnet meg, hadde jeg aldri villet gått med slike fillete klær. Unnskyld meg, men dette minner meg om noe billig ræl fra typ verstingen Shein som 13/14-åringer syntes er hype. Ønsker CBE seg yngre, penere og tynnere? For det syntes veldig godt, syntes det er trist å bevitne den virksomheten med to massivt eksponerte barn - og en tilsynelatende psyk virksomhetsleder. Endret 1. desember 2022 av kraftwerk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. desember 2022 #72778 Del Skrevet 1. desember 2022 Snødronninga skrev (15 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Her er det både retusjert og posert slik at hun oppnår noe hun gjerne vil være, men ikke er. Jeg kjenner igjen poseringen fra bloggen til Idasmil, hun var forresten en mester i posering, hvor man skyver frem haken, lager litt trutmunn, suger inn kinnene, legger tungen opp i ganen … og vips, så ligner man ikke seg selv. Har man i tillegg sminket seg kraftig, for det har hun gjort, er selvbedraget perfekt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72779 Del Skrevet 1. desember 2022 Rastebenk skrev (3 timer siden): CBE hadde veldg lenge et profilbilde på IG som overhodet ikke så ut som henne selv. Og der ble det kommentert av flere under, at hun så så forandret ut og at det var det fineste bildet de hadde sett av CBE noensinne, at hun hadde så vakre dådyrøyne osv. Ikke rart at det er vanskelig for CBE å være kvinne på instagram når hun publiserer retusjerte og filtrerte bilder som ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. Jeg syns overhodet ikke at CBE så penere ut som filtrert med Michael Jackson-aktig nese, oppblåste lepper og langt, ovalformet ansikt. Jeg syns CBE ser langt yngre, blidere og søtere ut i virkeligheten. Det er trist at hun heller hører på følgere som roser et utseende hun (etter min mening heldigvis!) ikke har. https://www.instagram.com/p/CLB_Oomg3AP/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Jeg legger ved et bilde tatt fra TV2, når hun var med i en episode av Norges nye megahit. Dvs uten filter, men nydelig stylet og sminket. Så mye yngre, så mye mer strålende, søt, relaterbar og likandes?? Hvem er dette? De ser ikke ut som søsken en gang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72780 Del Skrevet 1. desember 2022 Hvorfor må innlegg godkjennes av moderator?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå