EmilieH Skrevet 30. november 2022 #72741 Del Skrevet 30. november 2022 Elina123 skrev (7 minutter siden): Var på julebord med agent og medpodder igår, så det var angivelig tungt å podde idag. Men 6 km på mølla før podding var tydeligvis ikke noe problem… For meg skurrer det litt 🤔 Og hun skulle løpe resten av økten i kveld. Hun er manisk på den treningen! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. november 2022 #72742 Del Skrevet 30. november 2022 Psykt. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 30. november 2022 #72743 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) "Årets første julebord var så bra" kommuniseres det fra fruen på det offentlige toalettet, uten antydning til smil, men med en intens gloing inn i telefonen på eget speilbilde. Så veldig gøy ut, skulle ønske jeg var der 🫠 Endret 30. november 2022 av lenebu 35 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 30. november 2022 #72744 Del Skrevet 30. november 2022 Valencia i helga, nå er hamstringen så vondt at han må ha hviledag(!!) ❌ Hvem tror han fullfører? 🤪 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 30. november 2022 Populært innlegg #72745 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 30. november 2022 av Snødronninga 66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 30. november 2022 #72746 Del Skrevet 30. november 2022 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Disse bildene er altfor redigert, og det ligner ikke på cbe i det hele tatt. Er du ikke flau lke? Se hvordan du fremstiller kona di i sosiale medier 😱🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 30. november 2022 #72747 Del Skrevet 30. november 2022 Blinkie skrev (21 minutter siden): Disse bildene er altfor redigert, og det ligner ikke på cbe i det hele tatt. Er du ikke flau lke? Se hvordan du fremstiller kona di i sosiale medier 😱🙄 Hvorfor setter hun ikke ned foten i forhold til han? Tør hun ikke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. november 2022 #72748 Del Skrevet 30. november 2022 EmilieH skrev (7 minutter siden): Hvorfor setter hun ikke ned foten i forhold til han? Tør hun ikke? De bildene har hun vel redigert selv? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2022 #72749 Del Skrevet 30. november 2022 Isola2 skrev (4 minutter siden): De bildene har hun vel redigert selv? Enig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. november 2022 #72750 Del Skrevet 30. november 2022 Enig, så det nettopp og lurte på om det bare var meg. Ser jo ut som om hun har tatt bilde av en annen dame. Tror hun virkelig at folk er så dum-at de ikke ser at det er totalredigert til det ugjenkjennelig. Begynner å bli morsomt dette. Hun ser IKKE sånn ut når de ser henne irl. Ikke i det hele tatt. Selvbedrag av yoperste klasse. Så flaut. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 30. november 2022 #72751 Del Skrevet 30. november 2022 Ja, sikkert redigert de selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relin Skrevet 30. november 2022 #72752 Del Skrevet 30. november 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Hun ligner mer og mer på Sophie Elise.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. november 2022 #72753 Del Skrevet 30. november 2022 Hodet hennes er veldig stort i forhold til kroppen på det bildet ... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 30. november 2022 #72754 Del Skrevet 30. november 2022 Blinkie skrev (1 time siden): Disse bildene er altfor redigert, og det ligner ikke på cbe i det hele tatt. Er du ikke flau lke? Se hvordan du fremstiller kona di i sosiale medier 😱🙄 EmilieH skrev (1 time siden): Hvorfor setter hun ikke ned foten i forhold til han? Tør hun ikke? Dette har vel ikke noe med han å gjøre. Hun har alltid vært sånn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. november 2022 #72755 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) Stargaze skrev (1 time siden): Enig, så det nettopp og lurte på om det bare var meg. Ser jo ut som om hun har tatt bilde av en annen dame. Tror hun virkelig at folk er så dum-at de ikke ser at det er totalredigert til det ugjenkjennelig. Begynner å bli morsomt dette. Hun ser IKKE sånn ut når de ser henne irl. Ikke i det hele tatt. Selvbedrag av yoperste klasse. Så flaut. Ikke selvbedrag, bare kamuflasje. Hvis hun gjør seg selv som objektet Caroline berg eriksen totalt ugjenkjennelig på Instagram kan hun vandre rundt i Sarpsborg som en ukjent. Hun som ikke er gift med den der styrelederen i Treasures AS, han rabiate benkesliteren fra Ålesund. Bare synd at eget privatliv er viktigere enn mindreåriges. Endret 30. november 2022 av Revenge o'Cavatina 31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 30. november 2022 Populært innlegg #72756 Del Skrevet 30. november 2022 Tyder på at LKE har oppdaget flere kritiske kommentarer på Insta….🤪 54 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 30. november 2022 #72757 Del Skrevet 30. november 2022 Snødronninga skrev (2 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Hva i all verden er dette? Er det en voksdukke, en spraybrushet reklamefigur, eller et sånt maleri hvor man maler oppå et foto? Det ser uansett ikke ut som en faktisk person, så dermed begynner jeg å lure. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 30. november 2022 #72758 Del Skrevet 30. november 2022 Snødronninga skrev (2 timer siden): Speilselfie nr. 13 499? Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Det var da voldsomt så mye hun har plumpet leppene med facetune. På bildene under har hun fylt leppene, så det vi ser over her er jo enormt sammenlignet med utgangspunktet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 30. november 2022 #72759 Del Skrevet 30. november 2022 Som foresatt bør man tenke på at man har et ansvar som en viktig rollemodell i forhold til bruk av medie -og nettvett. Det er bekymringsfullt med all selvforherligelse, mobilbruk og omfang av selfies i samfunnet. Mange føler seg heller ikke gode nok som de er, men velger å ta i bruk verktøy for å endre hvordan de vil fremstå. Dette er en generell kommentar. Det er trist og bekymringsfullt hvordan voksne mennesker påvirker barn og unge. 27 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 30. november 2022 #72760 Del Skrevet 30. november 2022 AntiBullshit skrev (25 minutter siden): Det var da voldsomt så mye hun har plumpet leppene med facetune. På bildene under har hun fylt leppene, så det vi ser over her er jo enormt sammenlignet med utgangspunktet. Det er så trist at hun redigerer og filtrerer så mye, hun er jo så pen! 22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå