Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Elina123 skrev (7 minutter siden):

Var på julebord med agent og medpodder igår, så det var angivelig tungt å podde idag. Men 6 km på mølla før podding var tydeligvis ikke noe problem… For meg skurrer det litt 🤔

Og hun skulle løpe resten av økten i kveld. Hun er manisk på den treningen! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Årets første julebord var så bra" kommuniseres det fra fruen på det offentlige toalettet, uten antydning til smil, men med en intens gloing inn i telefonen på eget speilbilde.

Så veldig gøy ut, skulle ønske jeg var der 🫠

Endret av lenebu
  • Liker 35
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Speilselfie nr. 13 499? 

Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. 

Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? 

Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. 

D4B80F8D-3A1F-4849-9D24-F062C9062227.jpeg
https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Disse bildene er altfor redigert, og det ligner ikke på cbe i det hele tatt. Er du ikke flau lke? Se hvordan du fremstiller kona di i sosiale medier 😱🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (21 minutter siden):

Disse bildene er altfor redigert, og det ligner ikke på cbe i det hele tatt. Er du ikke flau lke? Se hvordan du fremstiller kona di i sosiale medier 😱🙄

Hvorfor setter hun ikke ned foten i forhold til han? Tør hun ikke? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (7 minutter siden):

De bildene har hun vel redigert selv? 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, så det nettopp og lurte på om det bare var meg. Ser jo ut som om hun har tatt bilde av en annen dame. Tror hun virkelig at folk er så dum-at de ikke ser at det er totalredigert til det ugjenkjennelig.

Begynner å bli morsomt dette. Hun ser IKKE sånn ut når de ser henne irl. Ikke i det hele tatt. 

Selvbedrag av yoperste klasse. Så flaut.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Speilselfie nr. 13 499? 

Jeg skal ikke si mer om den saken, men her lurer jeg virkelig på hvem dama er. Det skjer titt og ofte at hun ikke ligner på seg selv, men dette tar nesten kaka. Her ser jeg faktisk ikke Caroline i det hele tatt. 

Så kan man lure på hva som gjør at hun ønsker å fremstå så ugjenkjennelig. Dette her ser nærmest ut som en barbiedukke, men det er kanskje det som er meningen? Har et veldig sterkt inntrykk av at Caroline er tilhenger av det kunstige og unaturlige, så slik sett er det jo ikke overraskende. Men kjære vene, et sted må vel grensen gå? 

Vil si til slutt at dette er bare et trist skue, nettopp fordi hun er pen akkurat som hun er. Ti ganger penere enn denne voksdukken hun liker å fremstå som. 

Hun ligner mer og mer på Sophie Elise..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (1 time siden):

EmilieH skrev (1 time siden):

Dette har vel ikke noe med han å gjøre. Hun har alltid vært sånn. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Enig, så det nettopp og lurte på om det bare var meg. Ser jo ut som om hun har tatt bilde av en annen dame. Tror hun virkelig at folk er så dum-at de ikke ser at det er totalredigert til det ugjenkjennelig.

Begynner å bli morsomt dette. Hun ser IKKE sånn ut når de ser henne irl. Ikke i det hele tatt. 

Selvbedrag av yoperste klasse. Så flaut.

Ikke selvbedrag, bare kamuflasje. Hvis hun gjør seg selv som objektet Caroline berg eriksen totalt ugjenkjennelig på Instagram kan hun vandre rundt i Sarpsborg som en ukjent. Hun som ikke er gift med den der styrelederen i Treasures AS, han rabiate benkesliteren fra Ålesund. Bare synd at eget privatliv er viktigere enn mindreåriges.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Speilselfie nr. 13 499? 

Hva i all verden er dette? Er det en voksdukke, en spraybrushet reklamefigur, eller et sånt maleri hvor man maler oppå et foto?

Det ser uansett ikke ut som en faktisk person, så dermed begynner jeg å lure.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

Speilselfie nr. 13 499? 

Det var da voldsomt så mye hun har plumpet leppene med facetune. På bildene under har hun fylt leppene, så det vi ser over her er jo enormt sammenlignet med utgangspunktet.

67744700.jpg?imageId=67744700&panow=85.7

IMG_4544-1-copy.jpg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som foresatt bør man tenke på at man har et ansvar som en viktig rollemodell i forhold til bruk av medie -og nettvett. Det er bekymringsfullt med all selvforherligelse, mobilbruk og omfang av selfies i samfunnet. Mange føler seg heller ikke gode nok som de er, men velger å ta i bruk verktøy for å endre hvordan de vil fremstå. Dette er en generell kommentar. Det er trist og bekymringsfullt hvordan voksne mennesker påvirker barn og unge.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (25 minutter siden):

Det var da voldsomt så mye hun har plumpet leppene med facetune. På bildene under har hun fylt leppene, så det vi ser over her er jo enormt sammenlignet med utgangspunktet.

67744700.jpg?imageId=67744700&panow=85.7

IMG_4544-1-copy.jpg

Det er så trist at hun redigerer og filtrerer så mye, hun er jo så pen! 

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...