Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pusern3 skrev (35 minutter siden):

Er ikke hun stort sett alene gjennom dagene???? Og gjør «sine» greier… 

Egentid fra LK, sikkert 😊😊

• Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust skrev (8 timer siden):

Det at publikum ikke klarer å skille mellom hva som er influenserens personlige mening og private liv - og hva som er reklame, det er nettopp det influenserne ønsker å oppnå. Det er dette de selger seg inn på hos annonsørene, at de er gode på å blande reklame og privatliv, da kan man selge nesten hva som helst, bare det ligner noe som er privat; klær, kake og ballonger på barnebursdag, hudpleieprodukter som «elskes og brukes hver dag», de nye møblene, mors «eksklusive» kunstfiber-undertøy vist i en setting med far (gjerne på soverommet eller et hotellrom), endeløse rekker med fast fashion og annet skrot, sauset sammen med bilder av noe som ligner privatliv. Alt for mange tror på skuespillet og lar seg lure til å tro det er ekte vare, men dessverre for CBE er det den målgruppen hun gjerne vil nå, den som gjennomskuer tøvet og tenker som deg, at hun må slutte å blande inn ungene og merke annonsene tydelig. Dette er også de kvinnene (og mennene) som sier fra om #sharenting til annonsørene og benytter seg av forbrukermakten sin. 
Tenk om Treasures og deres management hadde tatt en evaluering på egen driftspolitikk, lyttet til kritikerne som sier jatakk til flere matoppskrifter og neitakk til barnebilder, kanskje firmaet kunne hatt en fremtid likevel, for det har det ikke nå. 

Nemlig. Selve kjernen av problemet med influenservirksomhet, noe som for øvrig har vært oppe til debatt i sikkert ti år nå.

Blinkie skrev (4 timer siden):

Enig. For noe tullball. Dette har aldri skjedd. Cbe er en løgnhals ! 

Det kan du jo ikke vite. For alt man vet, kan hun ha opplevd nettopp dette.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Og har du bevis på at det ikke skjedde? 

Skjedd eller ikke; livets store gleder over små prestasjoner, som da hun ble så glad over følgernes positive tilbakemeldinger på bursdagspyntingen. 

Livet er et slit, men er jammen verdt det!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her siden jeg ikke vil gi klikk på plattformene hennes. November og Desember er månedene hvor influencere visstnok tjener mest på reklameoppdrag. Hvordan er det med Særpfruen, har hun mange nye reklameoppdrag i disse tider? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 på IG i november. (To for kremer, en for FotoK og en for klær uten at det står hvilken bedrift det er.)

(5 annonser i fjor, en av dem for greier til bursdagen til datteren.)

Endret av Kollontaj
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (50 minutter siden):

4 på IG i november. (To for kremer, en for FotoK og en for klær uten at det står hvilken bedrift det er.)

(5 annonser i fjor, en av dem for greier til bursdagen til datteren.)

FotoK dukker opp igjen og igjen, men når CBE reklamerer for de og gir ut rabattkode så er ikke den rabattkoden verdt noe som helst, for samme rabatt kan man nesten få uansett har jeg skjønt

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (6 timer siden):

Er ikke hun stort sett alene gjennom dagene???? Og gjør «sine» greier… 

Og det er på dagtid...det her er jo etter barna er ferdig på skolen -enda mer egentid der altså 😇 at hun ikke blir lei og utslitt av å dyrke seg selv...

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (38 minutter siden):

FotoK dukker opp igjen og igjen, men når CBE reklamerer for de og gir ut rabattkode så er ikke den rabattkoden verdt noe som helst, for samme rabatt kan man nesten få uansett har jeg skjønt

FotoKnudsen har alltid rabatter. De er akkurat som Se & Hør/Dagbladet: "Akkurat nå/Ekstra/Siste sjanse" for 40-50% rabatter. Aldri vits i å kjøpe noe til full pris der, og aller minst å vente på en "eksklusiv" rabattkode fra påvirkere..

Forøvrig tipper jeg at egentiden gjelder for håret. Håret har som kjent sitt eget liv som stadig vekk vokser og vokser. Og vokser. Idag fikk håret striper også. Håret får jo flere oppdateringer en Ozu, så håret fortjener en egen Instagramkonto: "Her hair by Caroline". Eventuelt podkast: "Hør her med Carro". Fast sidekick er Kaffe Koppen. Riktig så livlig kan det bli når Enknekk Sjokolade og Smutti Bolle har gjesteopptredener. Og Lokførartvillingane.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (19 minutter siden):

Lurer på om de ikke har hunden lengre? Jeg har ikke fulgt med på stories men den er hvertfall sjelden å se på vanlige instagraminnlegg.

Hunden er å se ofte på stories, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden):

FotoKnudsen har alltid rabatter. De er akkurat som Se & Hør/Dagbladet: "Akkurat nå/Ekstra/Siste sjanse" for 40-50% rabatter. Aldri vits i å kjøpe noe til full pris der, og aller minst å vente på en "eksklusiv" rabattkode fra påvirkere..

Forøvrig tipper jeg at egentiden gjelder for håret. Håret har som kjent sitt eget liv som stadig vekk vokser og vokser. Og vokser. Idag fikk håret striper også. Håret får jo flere oppdateringer en Ozu, så håret fortjener en egen Instagramkonto: "Her hair by Caroline". Eventuelt podkast: "Hør her med Carro". Fast sidekick er Kaffe Koppen. Riktig så livlig kan det bli når Enknekk Sjokolade og Smutti Bolle har gjesteopptredener. Og Lokførartvillingane.

😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon15 skrev (6 timer siden):

Lurer på om de ikke har hunden lengre? Jeg har ikke fulgt med på stories men den er hvertfall sjelden å se på vanlige instagraminnlegg.

De tar den bare frem når de skal løpe med den to ganger daglig. Hvor den er ellers er et mysterium da hunder foretrekker å være der det skjer, men jeg mistenker bak en lukket dør.. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
h/k skrev (3 timer siden):

De tar den bare frem når de skal løpe med den to ganger daglig. Hvor den er ellers er et mysterium da hunder foretrekker å være der det skjer, men jeg mistenker bak en lukket dør.. 

Den ligger sikkert rett ut og prøver å hente seg inn mellom hver løpetur…..ikke mange polarhunder som løper så mange mil i uka uten restitusjon. Hver dag, året rundt. Også i stekende sol og 20+ grader.

Vi har en rastløs jakthund  som krever mye mosjon; men det er viktig å variere. Noen dager løping, enten i bånd eller fritt på fjellet, enkelte dager bare gåtur, mental stimuli (som ofte gjør en hund mere sliten enn å bare løpe). En hund trenger variasjon, og den trenger helt fra den er valp å lære seg å finne roen.

En hund som løper over ei mil morgen og kveld vil jeg tro både blir sliten samtidig som hjernen er påskrudd i løpemodus

Håper de har koll på at en så stor og fysisk aktiv hund trenger nok og riktig sammensatt næring. Hunden vår må feks «feites opp» før høstjakta pga det høye aktvtetsnivået under jakta. Og jakt pågår bare en liten periode, ikke året rundt 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Trude.lutt.lutt skrev (3 timer siden):

Hva er greia med å ta bilder av seg selv på ulike toaletter? 

Det er en  sånn fjortissgreier - ofte tilgjort og med trutmunn. Noen vokser ikke fra det stadiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (17 timer siden):

Jeg kjøpte julekort der i år men fikk samme tilbudet uten og bruke noen av kodene som influencere reklamerer med 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på julebord med agent og medpodder igår, så det var angivelig tungt å podde idag. Men 6 km på mølla før podding var tydeligvis ikke noe problem… For meg skurrer det litt 🤔

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...