Bulletproofhoware Skrevet 29. november 2022 #72701 Del Skrevet 29. november 2022 Pusern3 skrev (35 minutter siden): Er ikke hun stort sett alene gjennom dagene???? Og gjør «sine» greier… Egentid fra LK, sikkert 😊😊 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 29. november 2022 #72702 Del Skrevet 29. november 2022 Pust skrev (8 timer siden): Det at publikum ikke klarer å skille mellom hva som er influenserens personlige mening og private liv - og hva som er reklame, det er nettopp det influenserne ønsker å oppnå. Det er dette de selger seg inn på hos annonsørene, at de er gode på å blande reklame og privatliv, da kan man selge nesten hva som helst, bare det ligner noe som er privat; klær, kake og ballonger på barnebursdag, hudpleieprodukter som «elskes og brukes hver dag», de nye møblene, mors «eksklusive» kunstfiber-undertøy vist i en setting med far (gjerne på soverommet eller et hotellrom), endeløse rekker med fast fashion og annet skrot, sauset sammen med bilder av noe som ligner privatliv. Alt for mange tror på skuespillet og lar seg lure til å tro det er ekte vare, men dessverre for CBE er det den målgruppen hun gjerne vil nå, den som gjennomskuer tøvet og tenker som deg, at hun må slutte å blande inn ungene og merke annonsene tydelig. Dette er også de kvinnene (og mennene) som sier fra om #sharenting til annonsørene og benytter seg av forbrukermakten sin. Tenk om Treasures og deres management hadde tatt en evaluering på egen driftspolitikk, lyttet til kritikerne som sier jatakk til flere matoppskrifter og neitakk til barnebilder, kanskje firmaet kunne hatt en fremtid likevel, for det har det ikke nå. Nemlig. Selve kjernen av problemet med influenservirksomhet, noe som for øvrig har vært oppe til debatt i sikkert ti år nå. Blinkie skrev (4 timer siden): Enig. For noe tullball. Dette har aldri skjedd. Cbe er en løgnhals ! Det kan du jo ikke vite. For alt man vet, kan hun ha opplevd nettopp dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. november 2022 #72703 Del Skrevet 29. november 2022 Trudis23 skrev (5 timer siden): #tingsomikkeskjedde kilde:CBEs instagram story Og har du bevis på at det ikke skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 29. november 2022 Populært innlegg #72704 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Rastebenk skrev (På 28.11.2022 den 22.44): Det er jo helt supert dersom noen har overtatt stafettpinnen! 🙌 (Rimelig sikker på at man må ha rent rulleblad for å være leder i en veldedig organisasjon, så da hadde LKE utgått uansett.) Jeg mener at CBE og LKE la ned en del jobb i OJ det første året, for så å redusere kraftig på egen innsats det andre året, for så å trekke seg helt ut. Det er enda flere fattige nå pga høyere boligrente, høye strømpriser, høye drivstoffpriser og stadig dyrere matvarer. Så det er flott at OJ finnes! CBE var uansett en helt merkelig og malplassert frontfigur for OJ, med uttalelser som "det er viktig at barna lærer seg at det er forskjell på folk", som hyller shoppinghysteri og overdådige barnebursdager og som alltid starter desember måned med et enormt gaveras ned trappa. Engasjementet for OJ var nok mest drevet av at det var innhold til Bloggerne. Det er ganske påfallende hvordan engasjementet var stort første året (2019), da var hun med i Bloggerne, men året etter var det eneste jeg fant i CBEs kanaler om OJ et blogginnlegg om at de var i gang tidlig i november (mulig hun la ut noe på instastory som er borte, det utelukker jeg ikke). Da var hun ute av Bloggerne (TV2 offentliggjorde deltakerne i sesongen som skulle sendes etter nyttår tidlig i desember 2020 og CBE var ikke med). I 2021 ble ikke OJ nevnt med et ord og spørsmål om de var i gang igjen ble slettet eller ignorert. Helt enig i at CBE var malplassert som frontfigur for OJ. Bloggen og Instagram-feeden var fylt av sedvanlig grandios julefeiring som i 2019 bl.a. inkluderte førjulsfeiring på slott i Sverige (1,2), flere julekonserter (1,2) overdådig pakkekalender og over-the-top pyntet hus og CBE skrev om at det hun gledet mest til var å å levere gaver og mat til familiene de hadde valgt ut blant søkerne (man måtte jo søke om å få hjelp og til å vurdere om søknadene var reelle skulle de bl.a. bruke google, sosiale medier og skattelistene svarte CBE da noen stilte spørsmål ved det i et kommentarfelt). Da de hadde levert skrev hun: "Lars-Kristian og jeg har vært rundt i dag for å levere gaver og mat til noen av familiene, og den takknemlighten vi har blitt møtt med er helt uslåelig❤️" Jeg vet at @FruJohansen laget denne montasjen i en annen sammenheng, men den traff spikeren på hodet i forholdt til hvordan jeg oppfattet CBE og OJ: Endret 1. desember 2022 av Christiane_W Rettet stavefeil, la til linker, rettet div gramatikk/tegnsetting 62 2 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. november 2022 #72705 Del Skrevet 29. november 2022 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Og har du bevis på at det ikke skjedde? Skjedd eller ikke; livets store gleder over små prestasjoner, som da hun ble så glad over følgernes positive tilbakemeldinger på bursdagspyntingen. Livet er et slit, men er jammen verdt det! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mauken Skrevet 29. november 2022 #72706 Del Skrevet 29. november 2022 Jeg spør her siden jeg ikke vil gi klikk på plattformene hennes. November og Desember er månedene hvor influencere visstnok tjener mest på reklameoppdrag. Hvordan er det med Særpfruen, har hun mange nye reklameoppdrag i disse tider? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. november 2022 #72707 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) 4 på IG i november. (To for kremer, en for FotoK og en for klær uten at det står hvilken bedrift det er.) (5 annonser i fjor, en av dem for greier til bursdagen til datteren.) Endret 29. november 2022 av Kollontaj 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. november 2022 #72708 Del Skrevet 29. november 2022 Kollontaj skrev (50 minutter siden): 4 på IG i november. (To for kremer, en for FotoK og en for klær uten at det står hvilken bedrift det er.) (5 annonser i fjor, en av dem for greier til bursdagen til datteren.) FotoK dukker opp igjen og igjen, men når CBE reklamerer for de og gir ut rabattkode så er ikke den rabattkoden verdt noe som helst, for samme rabatt kan man nesten få uansett har jeg skjønt 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 29. november 2022 #72709 Del Skrevet 29. november 2022 Pusern3 skrev (6 timer siden): Er ikke hun stort sett alene gjennom dagene???? Og gjør «sine» greier… Og det er på dagtid...det her er jo etter barna er ferdig på skolen -enda mer egentid der altså 😇 at hun ikke blir lei og utslitt av å dyrke seg selv... 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon15 Skrevet 29. november 2022 #72710 Del Skrevet 29. november 2022 Lurer på om de ikke har hunden lengre? Jeg har ikke fulgt med på stories men den er hvertfall sjelden å se på vanlige instagraminnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. november 2022 #72711 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Skrottefar skrev (38 minutter siden): FotoK dukker opp igjen og igjen, men når CBE reklamerer for de og gir ut rabattkode så er ikke den rabattkoden verdt noe som helst, for samme rabatt kan man nesten få uansett har jeg skjønt FotoKnudsen har alltid rabatter. De er akkurat som Se & Hør/Dagbladet: "Akkurat nå/Ekstra/Siste sjanse" for 40-50% rabatter. Aldri vits i å kjøpe noe til full pris der, og aller minst å vente på en "eksklusiv" rabattkode fra påvirkere.. Forøvrig tipper jeg at egentiden gjelder for håret. Håret har som kjent sitt eget liv som stadig vekk vokser og vokser. Og vokser. Idag fikk håret striper også. Håret får jo flere oppdateringer en Ozu, så håret fortjener en egen Instagramkonto: "Her hair by Caroline". Eventuelt podkast: "Hør her med Carro". Fast sidekick er Kaffe Koppen. Riktig så livlig kan det bli når Enknekk Sjokolade og Smutti Bolle har gjesteopptredener. Og Lokførartvillingane. Endret 29. november 2022 av Revenge o'Cavatina 39 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 29. november 2022 #72712 Del Skrevet 29. november 2022 anon15 skrev (19 minutter siden): Lurer på om de ikke har hunden lengre? Jeg har ikke fulgt med på stories men den er hvertfall sjelden å se på vanlige instagraminnlegg. Hunden er å se ofte på stories, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 29. november 2022 #72713 Del Skrevet 29. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden): FotoKnudsen har alltid rabatter. De er akkurat som Se & Hør/Dagbladet: "Akkurat nå/Ekstra/Siste sjanse" for 40-50% rabatter. Aldri vits i å kjøpe noe til full pris der, og aller minst å vente på en "eksklusiv" rabattkode fra påvirkere.. Forøvrig tipper jeg at egentiden gjelder for håret. Håret har som kjent sitt eget liv som stadig vekk vokser og vokser. Og vokser. Idag fikk håret striper også. Håret får jo flere oppdateringer en Ozu, så håret fortjener en egen Instagramkonto: "Her hair by Caroline". Eventuelt podkast: "Hør her med Carro". Fast sidekick er Kaffe Koppen. Riktig så livlig kan det bli når Enknekk Sjokolade og Smutti Bolle har gjesteopptredener. Og Lokførartvillingane. 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. november 2022 #72714 Del Skrevet 29. november 2022 Cavatina! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 30. november 2022 #72715 Del Skrevet 30. november 2022 anon15 skrev (6 timer siden): Lurer på om de ikke har hunden lengre? Jeg har ikke fulgt med på stories men den er hvertfall sjelden å se på vanlige instagraminnlegg. De tar den bare frem når de skal løpe med den to ganger daglig. Hvor den er ellers er et mysterium da hunder foretrekker å være der det skjer, men jeg mistenker bak en lukket dør.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 30. november 2022 #72716 Del Skrevet 30. november 2022 Hva er greia med å ta bilder av seg selv på ulike toaletter? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. november 2022 #72717 Del Skrevet 30. november 2022 h/k skrev (3 timer siden): De tar den bare frem når de skal løpe med den to ganger daglig. Hvor den er ellers er et mysterium da hunder foretrekker å være der det skjer, men jeg mistenker bak en lukket dør.. Den ligger sikkert rett ut og prøver å hente seg inn mellom hver løpetur…..ikke mange polarhunder som løper så mange mil i uka uten restitusjon. Hver dag, året rundt. Også i stekende sol og 20+ grader. Vi har en rastløs jakthund som krever mye mosjon; men det er viktig å variere. Noen dager løping, enten i bånd eller fritt på fjellet, enkelte dager bare gåtur, mental stimuli (som ofte gjør en hund mere sliten enn å bare løpe). En hund trenger variasjon, og den trenger helt fra den er valp å lære seg å finne roen. En hund som løper over ei mil morgen og kveld vil jeg tro både blir sliten samtidig som hjernen er påskrudd i løpemodus Håper de har koll på at en så stor og fysisk aktiv hund trenger nok og riktig sammensatt næring. Hunden vår må feks «feites opp» før høstjakta pga det høye aktvtetsnivået under jakta. Og jakt pågår bare en liten periode, ikke året rundt 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 30. november 2022 #72718 Del Skrevet 30. november 2022 Trude.lutt.lutt skrev (3 timer siden): Hva er greia med å ta bilder av seg selv på ulike toaletter? Det er en sånn fjortissgreier - ofte tilgjort og med trutmunn. Noen vokser ikke fra det stadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. november 2022 #72719 Del Skrevet 30. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (17 timer siden): FotoKnudsen har alltid rabatter. De er akkurat som Se & Hør/Dagbladet: "Akkurat nå/Ekstra/Siste sjanse" for 40-50% rabatter. Aldri vits i å kjøpe noe til full pris der, og aller minst å vente på en "eksklusiv" rabattkode fra påvirkere.. Forøvrig tipper jeg at egentiden gjelder for håret. Håret har som kjent sitt eget liv som stadig vekk vokser og vokser. Og vokser. Idag fikk håret striper også. Håret får jo flere oppdateringer en Ozu, så håret fortjener en egen Instagramkonto: "Her hair by Caroline". Eventuelt podkast: "Hør her med Carro". Fast sidekick er Kaffe Koppen. Riktig så livlig kan det bli når Enknekk Sjokolade og Smutti Bolle har gjesteopptredener. Og Lokførartvillingane. Jeg kjøpte julekort der i år men fikk samme tilbudet uten og bruke noen av kodene som influencere reklamerer med 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 30. november 2022 #72720 Del Skrevet 30. november 2022 Var på julebord med agent og medpodder igår, så det var angivelig tungt å podde idag. Men 6 km på mølla før podding var tydeligvis ikke noe problem… For meg skurrer det litt 🤔 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå