Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

luddmille skrev (15 minutter siden):

Det trodde jeg også men hun er jo daglig i debatten her på kvinneguiden så hun er tydeligvis relevant.

Er det sant at mannen hennes er utdannet fysioterapeut?

😂

Hvorfor spør du om det er sant? Hvor har du hørt det? For det stemmer ikke. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

luddmille skrev (7 timer siden):

Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato.

Blogg er utgått på dato, ja. Det er ikke der hun pusher lettkledde bilder, thinspo, overforbruk og barn. Ja, og kaffekopp heiiii mandag! …

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (13 timer siden):

Det er mange nivåer mellom å gjemme kroppen og å være så kroppsfokusert som enkelte influensere er. Og man kan fint hylle kvinnekroppen med klær på.. Jeg stusser i det hele tatt på hvorfor man skal hylle kroppen. Hvorfor ha så fokus på kropp i det hele tatt? Det blir så hjernedødt. Hva med å fokusere på å vise det man er god på, talenter, kreative evner osv? 

Når man ikke har så mye å spille på der, så er vel det som står igjen kropp da. Og ja, jeg henviser naturligvis til frueparet i Særp.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante er jo at hun tror at følgerne faktisk har LYST å se kroppen hennes. Hva får vi ut av å se den, tenker jeg noen ganger. Når jeg holder barnebursdager går jeg i joggesko og jeans for jeg må fly rundt og ordne ting. Ikke stiletthæler og Utrigning. Så upraktisk.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKE87 skrev (8 minutter siden):

Jeg må bare si det IGJEN: blir hun ikke flau?? Jeg er like gammel som henne.. og jeg DØR av sånne storyer som den siste hun la ut der hun deiger seg på gulvet etter 10 km på mølla. Altså! Wtf!!?!?

Jo, jeg blir så flau på hennes vegne. Men hun ser det jo ikke selv, hun tror jo folk har lyst å se henne sånn, og så får hun veldig glede av å gjøre seg deilig for hun syns hun selv er jo så deilig at det tenner henne tydeligvis da... noe sånt. Eneste grunnen jeg kan tenke meg at hun deler sånt. Er forøvrig blokkert men vet akkurat hva slags bilde du snakker om.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (59 minutter siden):

Jeg må bare si det IGJEN: blir hun ikke flau?? Jeg er like gammel som henne.. og jeg DØR av sånne storyer som den siste hun la ut der hun deiger seg på gulvet etter 10 km på mølla. Altså! Wtf!!?!?

Det der var jo ikke så ille 😅 En gang filmet hun seg selv etter løpetur der hun lå og nærmest jukket luften. Da ble jeg faktisk 😳

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Det er han helt sikkert. Han er lege og jurist også, og PT. Ellers "jobber" han med å løpe etter kona med kamera og drone. På fritiden følger han etter kvinner med solbrillene nede på nesen, og puster i telefonrøret til de på kvelden. 

Og riper opp biler.. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (6 timer siden):

Altså omg, siden hun skal fremstå så godt trent som hun prøver blir jo dette bare for dumt! Man blir ikke så sliten av å løpe 10km rolig på en mølle 🤭

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
FrkGordon skrev (15 minutter siden):

Altså omg, siden hun skal fremstå så godt trent som hun prøver blir jo dette bare for dumt! Man blir ikke så sliten av å løpe 10km rolig på en mølle 🤭

Nei, litt rart siden hun gjør det hver eneste dag, opptil 2 ganger 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (30 minutter siden):

Nei, litt rart siden hun gjør det hver eneste dag, opptil 2 ganger 😜

Hehe ja, skurrer litt 🤭

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkGordon skrev (1 time siden):

Det henter å bonde med følgerne sine. Du og jeg, vet du. Jeg blir sliten som deg. Eventuelt: Se så sliten jeg er, men gjør det likevel. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har hun brukt nesten hele arbeidsdagen på adventskalenderen. Hun kan aldri fungere i en vanlig jobb om hun mener det er jobb! 

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Og i disse tider er det faktisk ganske kvalmt med 48 pakker som fremvises. Disse jentene får mer før jul enn de mange får på julaften. Tenker de ikke på hvilke signaler det gir? Leser de ikke aviser eller følger med på nyheter? 

Neppe, de suller bare rundt i sin egen lille boble! 

Endret av EmilieH
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (40 minutter siden):

Og i disse tider er det faktisk ganske kvalmt med 48 pakker som fremvises. Disse jentene får mer før jul enn de mange får på julaften. Tenker de ikke på hvilke signaler det gir? Leser de ikke aviser eller følger med på nyheter? 

48 pakker med ræl de ikke har bruk for..tragisk opplegg!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...